Материалдар / Бағалау тапсырмалары БЖБ және ТЖБ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бағалау тапсырмалары БЖБ және ТЖБ

Материал туралы қысқаша түсінік
Портфолиоға қажетті мадақтамалар жинақтау аттесттаттауға құжаттар дайындауға керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қаңтар 2019
1595
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Абубакирова Арайлым Жигалиевна Тыңдаушының портфолиосы А және В

Талдықорған қаласындағы «ПШО» «Бағалауға арналған тапсырмаларды бөлімі

филиалы әзірлеу және сараптау» курсы

А бөлімі

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Жай бөлшектерге амалдар қолдану » бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырыптар: Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру.

Жай бөлшектерді аралас сандарды салыстыру.

Жай бөлшектерді қосу және азайту.

Аралас сандарды қосу.Аралас сандарды азайту.

Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту.

Өзара кері сандар.

Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу.

Оқу мақсаттары: 5.1.2.16 Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру.Жай

бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру.

5.1.2.18 Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және

азайтуды орындау.

5.1.2.20 Аралас сандарды қосу және азайтуды орындау.

5.1.2.21 Жай бөлшектерді аралас сандарды көбейтуді

орындау.

5.1.2.22 Берілген санға кері санды табу.

5.1.2.23 Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді

орындау .

Бағалау критерийі Білім алушы

Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіре отырып

салыстыра алады.

Аралас сандарды қосу мен азайтуды орындай алады.

Берілген санға кері санды таба алады.

Жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді және

бөлуді шығара алады.

Ойлау дағдыларының деңгейлері Қолдану

Орындау уақыты 25 минут

Тапсырма

1. Жай бөлшектерге кері сандарды жазыңыз

5;

Кері сандар —‚ —‚ —.

[2]

2.Оқушы ойлаған санына санын қосып, шыққан мәнінен –ні азайтқанда нәтижесінде –ге тең сан шығатыны белгілі болса, онда оқушының ойлаған санын анықтаңыз . [2]

3.Құмырада 3л сүт бар.Оның жартысын балалар ішіп қойды, ал қалғанының жартысын тағамға қосты. Құмырада қанша сүт қалды?Шыққан санды санымен салыстырыңыз. (Жай бөлшекті қолданып шығарыңыз.) [4]



4.Есептеңіз

[4]



























Бағалау критерийлері

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Берілген санға кері санды таба алады.

1

Натурал санмен дұрыс бөлшектің кері сандарын табады.;

1

Аралас санның кері санын табады;

1

Аралас сандарды қосу мен азайтуды орындай алады.

2

Теңдеу құрады;

1

Мәнін табады;

1


Аралас сандарды қосу мен азайтуды орындай алады.

Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіре отырып

салыстыра алады.

3

Азайтуды орындайды;

1

Шешімін табады;

1

Ортақ бөлімге келтіреді;

1

Салыстырады;

1

Аралас сандарды қосу мен азайтуды орындай алады.

Жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді және бөлуді шығара алады.


4

Аралас сандарды қосады;

1

Аралас санды натурал санмен көбейтеді;

1

Дұрыс бөлшекке аралас санға бөлуді орындайды;

1

Натурал саннан жай бөлшекті азайтады;

1

Жалпы балл



12 балл

























В бөлімі

3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы

Бөлім

Тексерілетін мақсат

Ойлау дағдыларының деңгей

лері

Тапсырма саны *

Тапсырма*

Тапсырма түрі*

Орындау уақыты,

мин*

Балл*

Бөлім бойынша балл

5.3А Мәтін есептер

5.1.2.24 Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу

Қолдану

1

5

ТЖ

5

3

5

1

6

ҚЖ

3

2

5.3В Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану

5.1.2.26 Ондық бөлшектерді салыстыру

Қолдану

1

3

ТЖ

3

1

9

5.1.2.27Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау

Қолдану

1


7


ТЖ

10

4

5.1.2.29 Ондық бөлшектерді 10,100,1000 және 0,1;0,01;0,001 көбейту ережелерін қолдану.

5.1.2.30 Ондық бөлшектерді натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді орындау.

5.5.1.5 Бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып, мәтінді есептер шығару.

Жоғарғы деңгей дағдылары

1

8

ТЖ

10

5

5.3С Жиын

5.4.1.2 жиындардың қиылысуы мен бірігуі анықтамаларын білу.

Білу және түсіну

1

1

ҚЖ

2

2

6

5.4.14 ішкі жиын ұғымын меңгеру

Білу және түсіну

1

2

ҚЖ

1

1

5.5.1.7 Эйлер –Венн диаграммасын қолданып, есептер шығару.

Жоғарғы деңгей дағдылары

1

4

ТЖ

6

2

Барлығы






40

20

20

Ескерту * - өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер



Тапсырма

1.Алмас пен Болат нөмірленген шарлар сатып алды. Алмас пен Болаттың шарларындағы бірдей сандарды және әртүрлі сандарды жиынның қиылысуы мен бірігуі арқылы жазыңыз. (Алмасты А жиыны деп Болатты В жиыны деп алыңыз)



Shape8 Shape7 Shape6 Shape5 Shape4 Shape1 Shape3 Shape2

Алмас Болат

https://www.google.kz/imgres? https://www.google.kz/url?

  1. А∩В=

  2. AUB=

[2]

2. Мектепте 70 мұғалім және 1000 оқушы оқиды. Жоғарғы сыныпта 520 оқушы, ал төменгі сыныпта 480 оқушы оқиды. Мұғалімді - «М», оқушыны -«О», жоғарғы сыныпты –«Ж» және төменгі сыныпты- «Т» жиын ретінде алып, Эйлер-Венн диаграммасына толықтырыңыз.

[1]

3Shape10 Shape12 Shape9 Shape11 .Айгерім базарға көкөністер алуға барды. Алма 1,5 кг ,ал өрік одан 3 есе көп алып, алмұрат өрікке қарағанда 2,5 кг аз етіп сатып алды. Берілген мәліметті ескеріп өрік пен алмұрттың кг табыңыз және оларды өзара салыстырыңыз.

[1]

4. Асқар, Айдана, Каусар, Азамат, Балауса , Ғажайып үйірмелерге қатысады.Ән үйірмесіне Каусар мен Ғажайып , ал спорт үйірмесіне Айдана, Асқар қатысады. Балауса мен Азамат екі үйірмеге де қатысады. Тапсырманы Эйлер-Венн диаграммасына салып, оны толықтырыңыз.

[2]

5. 100 метр қашықтыққа жүгіруге Самат, Марат және Қанат қатысты. Қанат 100 м қашықтықты 7 минутта, Самат берілген қашықтықтың -ін 3 минутта, ал Марат метрін 4 минутта жүгірді. Балалардың қайсысы мәреге бірінші жетті?

[3]

6. сағатпен өрнектеңіз:

Сағатпен: —— ,——

[2]

7. Амалдарды орындап, шыққан нәтижесін 1000-ға көбейтіңіз.

(8,34-3,5):0,2+1,89•9,3=

[4]

8. Әпкем әртүрлі түсті мата орамын алды. Ақ түсті мата метр.Ақ түсті мата қара матаға қарағанда метр ұзын, бірақ жасылға қарағанда метрге қысқа.Қызыл мата көгілдір матадан метрге ұзын, ал жасылға қарағанда метрге қысқа етіп сатып алды. Барлық сатып алған мата ұзындығын табыңыз.

[5]

























Балл қою кестесі

Жауап

Балл

Қосымша ақпарат

1


А∩B= {7,10}

1


Орындары ауыстырып жазылса да қабылданады.

AUB= {5,6,7,10,11,12}

1

2

Shape15 Shape14 Shape13

Ж

Т

О

М








1



3

1,5<4,5; 4,5>2; 1,5<2

1


Үшеуі де дұрыс орындалған да

4


Ән үйірмесі Спорт үйірмесі

Shape17 Shape16

Айдана

Асқар

Каусар

Ғажайып


Shape18

Балауса

Азамат







2


Диаграмманы салып,

толықтырады.

5

-3 минутта

100• 50метр;

50•2=100

100метр-6 минутта

1


-4 мин

метр

20метр-1 минутта

100метр-5 минутта


1


Мәреге бірінші Марат 5 минутта

жетеді.

1




6

мин

1


мин

1


7

8,34-3,5=4.84

4.84:0.2=24.2

1


1.89•9.3=17.577

1


24.2+17.577=41.777

1


41.777•1000=41777

1


8

Қара

1


Жасыл

1


Қызыл

1


Көгілдір

1



1


Барлығы

20





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!