Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Бағалауға арналған тарсырмаларды әзірлеу және сараптауэссе
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Бағалауға арналған тарсырмаларды әзірлеу және сараптауэссе
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Арыстанова Айсулу Ауелбековна Ы.Алтынсарин атындағы №17 орта мектебінің тарих пәнінің мұғалімі Жамбыл облысы, Жуалы ауданы a,arystanova@list.ru
«Бағалауға арналған тапсырмаларды әзірлеу және сараптау» курсының маңызы Бағалау саясаты оқу үрдісінің бөлінбес бір бөлігі болып табылады. Ал бағалау дұрыс болу үшін бағалауға арналған тапсырма сапалы болу керек. Осы мәселенің өзектілігіне қарай мұғалімдердің бағалау тапсырмаларын әзірлеу мен сараптама жасау саласында педагогтердің кәсіби шеберлігін арттыру мақсатында ұйымдастырылған «Бағалау тапсырмаларын әзірлеу және сараптау» атты курста білім алдым.Көптеген жылдар бойы оқушы жетістігі басқа оқушы жетістігімен салыстырмалы түрде бағаланып келді.Критериалды бағалау жүйесінде ағымдағы бағалау тапсырмаларының бөлім бойынша қамтылған оқу мақсатындағы нақты бір дағдыны тексеру үшін, қорытынды бағалау тапсырмаларының тоқсан соңында белгіленген оқу мақсаттарына сәйкес жүргізілетінін түсіндім. Мұғалім өзінің әрбір әзірлеген тапсырмасын сараптау кезінде «Менің әзірлеген тапсырмам белгіленген бағалау критеийлері арқылы оқушылардың оқудағы жетістіктерін анықтай ала ма?» -деген сұрақ төңірегінде ойланады. Себебі, мұғалімнің тапсырмасынан күтілетін нәтиже оқу мақсатының орындалуының өлшемі болып табылады. Сонымен қатар, оқу мақсаттарына сай ойлау дағдыларының деңгейі туралы ойлану да маңызды. Білу мен түсіну деңгейінен жоғары ойлау дағдыларына жету үшін тапсырманың күрделілік деңгейі ескерілуі тиіс. Оқу мақсаттарын Блум таксономиясы бойынша жіктеуде бағалау критерийлерін құруда зат есім мен етістіктерді дұрыс қолданудың маңызды екенін түсіндім.Тапсырмалардың қысқа және толық жауапты қажет ететініне қарай тапсырмалардың түрлерін тұжырымның шындық/жлған екенін,сәйкестендіру және салыстыру, көп таңдау бар тапсырмаларына қарай жіктеуді тәжірибе жүзінде жасай отырып меңгердім. Көп таңдауы бар тапсырмаларды әзірлеуде кілт пен дистракторларының дұрыс құрылуына мән беру керек екенін түсіндім. Бағалауға арналған тапсырмаларды әзірлеу оңай еместігіне тренер берген тапсырмаларды орындау мақсатында көз жеткіздім. Әсіресе қалыптастырушы бағалау, бөлім бойынша жиынтық баңалаудан кейін нәтижелерді талдау оқу мақсатына жетуге апаратын жол екенін білдім.Көптен бері нақты түсінбей жүрген модерацияны қалай жүргізу керектігін білгеніме қуандам.Үйренгеніміз де, үйренерімізде көп Үнді халқының тарихи тұлғасы Махатма Гандидің «Егер сен болашақтағы өзгерісті байқағың келсе, сол өзгерісті уақытында жаса» деген ілімін негізге ала отырып , оқушы бойындағы қабілетті жетілдіріп, оқушыларды болашаққа жетелеп, мектебімізге барып үйренгенімізді үйретуге асығып отырмын.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз