Сабақ : |
|
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Тұрсағұлова И.А |
Сынып: | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы: | Бағдарламалау, робот техникасы және 3D-принтинг бойынша курсқа кіріспе |
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: |
| Бағдарламалау, робот техникасы және 3D-принтинг туралы біледі; |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Робот техникасы және 3D-принтинг технологияларын қолдану дағдылары қалыптасады |
| Кейбір оқушылар: |
| жобалау-зерттеу және құрастыру дағдыларын, әдіс-тәсілдерін біледі және қолданады. |
Тілдік мақсат | Оқушылар:Өз ойларын еркін жеткізе біледі |
| Негізгі сөздер мен тіркестер: робот, 3D-принтинг |
|
|
|
|
|
|
|
|
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар |
Басталуы | Кіріспе. -сынып оқушыларымен амандасып, сыныпта жағымды орта құрамын. Күндеріне сәттілік тілеймін.-сынып оқушыларын тиындардың жылдары арқылы топтастырамын. -үй тапсырмасын тексеру «Мен саған, сен маған» әдісі |
Тиындар, ресурс парақтары, суреттер |
Ортасы | Негізгі бөлім Тақырыпқа талдау жасауға бағыт беру (топтық жұмыс) «Джигсо» әдісі арқылы1 тапсырма: Мәтінмен танысу; (2 мин)2 тапсырма: Берілген тақырып бойынша Жарнама ұйымдастыру. (жасау, қорғау) (10 мин)І топқа- БағдарламалауІІ топқа – робот техникасыІІІ топқа- 3D-принтинг3тапсырма: Әр топ өздеріне берілген тақырыпшаларды талдайды. (8 мин)4тапсырма: «Есте сақта!» әдісімен терминдерді дәптерге түсіру. (2 мин)5 тапсырма. Кескін картамен жұмыс. |
флипчарт, маркерлер, стикерлер, презентация, видеоролик
|
Аяқталуы | Бекіту. «Ыстық орындық» әдісі бойынша оқушы ортаға шығып, Бағдарламалау, робот техникасы және 3D-принтинг бойынша қандай проблемалар туындауы мүмкін, шешу жолдары қандай?» деген сұрақтарға жауап беру арқылы оқушыларды сыни ойлауға, өздігінен шешім қабылдау дағдыларын дамыту. (3 мин)(жеке жұмыс)Бағалау.Оқушылар өздерін бағалау парағы бойынша бағалайды. Белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау. Деңгейіне сәл жетпеген оқушыларды ынталандыру.
Рефлексия (кері байланыс)«Алақан» әдісі арқылы
Бас бармақ – керемет әрі қызықты болды!Екінші бармақ – осыған көңіл бөлу керек.Ортаңғы бармақ– маған ұнаған жоқ.Төртінші бармақ – бұл жерде орта...Кішкентай бармақ– маған жеткіліксіз болды...Үйге тапсырма: §19-20. Түсті металлургия тақырыбын қайталау, кестені толтыру. | Сөздер жазылған карточкалар
Парақшалар |
Қосымша ақпарат |
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
| Формативті бағалау әдістері, «Бағалау парағы» арқылы бағаланды | Сабақ экономика пәнімен тығыз байланысты құрылды. Оқушылардың топтық жұмыс жасау арқылы бірлескен қарым-қатынас орнады. Оқушыларды топқа бөлуде жаңа сабақтың тақырыбымен байланыс болды. |
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
| Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз
|
|
|
|