Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
"Бағдаршам" тәрбие сағаты
Материал туралы қысқаша түсінік
балабақша тәрбиешілеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
23 Қазан 2018
992
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Бағдаршам біздің досымыз»Жүргізуші: Балалар, егер өз өмірлеріңді, денсаулықтарыңды сақтағыларың келсе әрқашан да жолда жүру ережесіне сақ болыңдар. Демек жаяу жүргіншілерге қойылатын талаптарды бұлжытпай орындандар. «Бағдаршам – біздің досымыз» атты ертеңгілімізді ашық деп жариялаймын. 1 бала: Мен білемін бәрін, мен деме, Отырған жоқсың бөлмеде. Машина өтіп кетпесін, Жолаушы алға беттесін. Жүргізуші: Жаяу жүргіншілер тек тротуарлармен, жолдың оң қол қанатымен ғана жүруі қажет. 2 бала: Тротуар – жүрер жолы жаяудың, желаяқтың, Желаяқтың, жайбасардың, баяудың. Машинаның жолы – көше ортасы, Соны ұмытып кете көрме, аяулым. Жүргізуші: Балалар, бағдаршам жарықтарын қалай пайдалануға болады? Бағдаршам: Көшеде бағдаршам болмаса, Кісі жоқ жөн сілтер өзіне. Кідірме, абыржып онда аса, Сенгейсің өзіңнің көзіңе. Көшеде ортаға жеткенше, Әуелі көзің сал сол жаққа. Балақай, ортадан өткен соң, Мойын бұр сол жақтан оң жаққа Қызыл жарық: Қызыл жарық жанғанда, Қалт тоқтай қал табанда. Сары жарық: Сары шамы жағылса, Сақ, абай бол барынша. Жасыл жарық: Жасыл көзін ашқанда, Өте бергін жасқанба. Жүргізуші: Қымбатты балалар! Жолда жүру ережелеріне арналған бүгінгі ойын ертегімізге Айболит, яғни Шипагер атай қатысып отыр. Кішіге, үлкенге, жасына, кәріне, Жан сая қиналған жандардың бәріне. Шипагер атаны жақсы білеміз, Өйткені ол үлкен дәрігер. Жас инспектор: Айболит атамыз бәрін де емдейді, Ауырса адамды, аңды да емдейді. Кәдімгі мейірімді Айболит атамыз, Айтыңдар қанеки, оған кім келмейді. Көзге шөп түссе де, шықса да сыздауық, Айболит емдейді сөйлесіп тіл тауып. Қақсаған тісіңді емдетіп тыншиды, Кәмпитті көп жейтін еркеге көн дейді. Жүргізуші: Ататай, қараңыз мына бір сұмдықты. Айболит: Маймағым, не болды, жасыма айтшы өзің, Неліктен көкпеңбек, ісінген бас – көзің? Әлде сен тышқанмен күресіп, жеңіліп, Тұрмысың неліктен қорланып, егіліп?! Аю: Айтайын мен сізге жасырмай шынымды, Сақтап қал ататай жанымды шыбындай. Жармасып бал тасыр машина үстіне, Домалап түстім де шыңғырдым құлындай. Айболит: Бір сәтке тойынар тәп – тәтті бал үшін, Тәртіпті бұзыпсың қарынның қамы үшін. Міне, енді еңіреп тұрғаның ұят – ақ! Тәртіп те керек қой, білсеңші жан үшін. Аю: Айболит ата, жолдас инспектор, енді ешқашан бүйтіп машинаға жармаспаймын, жолда жүру ережесін бұзбаймын. (осы кезде түлкі мен қоян бір нәрсеге келісе алмай сөз таластырып келе жатады. Қоян белі майысып сынған велосипедті көтере алмай келе жатса, түлкі аяғын сүйретіп келе жатыр) Түлкі: Мен өзім жүр едім серуендеп қыдырып, Қоян ғой келді де мақтанды жұлынып. Мінгізіп алды да айдады – ай құтыртып, Байқамай құладық бір тасқа сүрініп Қоян: Сен қашан қылықты қоясың алдаған? Өзің ғой мінгіз деп артымнан қалмаған. Руль де мен емес, сен едің отырған, Маған көп пәлені жабасың жалма – жан. (Айболит басын шайқап, испекторды шақырып, екеулеп түлкі мен қоянның жарасын таңады.) Айболит: Өздерің жол тәртібін білмейсіңдер, Тағы да бір – біріңді тілдейсіңдер. Испектор сынақтан өткізбесе, Бұдан былай великке мінбейсіңдер. Түлкі мен Қоян: Жарайды, жарайды, Айболит ата. Жас испектормен Бағдаршам балаларға жолда жүру ережелері туралы толық айтып түсіндіреді. Балалар тақпақтарын және жол белгілері туралы тыйым сөздер айтады. Жүргізуші: Балалар сендер бүгін жолда жүру ережелері туралы барлық толық мәліметтерді білдіңдер. Бүгінгі сіздің «Бағдаршам – біздің досымыз» атты ертеңгіліміз аяқталды. Ән: «Әрқашан күн сөнбесін» Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Күні: Білім беру саласы:ШығармашылықБөлімі : АппликацияТақырыбы:«Түрлі –түсті теледидар»Мақсаты: Балаларға көлемі әртүрлі бөлшектерді орналастыру және желімдеу арқылы телевизордың суретін жапсыруды үйрету.Геометриялық пішіндердің-шаршыны,түстердің атын жадында сақтату. Көзбен мөлшерлеуді,кеңістік пен қағаз бетінде бағдарлай білу машығын дамыту.Бастаған ісін аяғына дейін жеткізуге болуға тәрбиелеу.Білім беру салаларынкіріктіру:«Әлеумет»-қоршаған ортамен таныстыру(теледидар түрлерімен таныстыру)ҰОІӘ түрі: ойынӘдістемеліктәсілдер: Сұрақ-жауап:Балаларғасұраққоюарқылыәңгімелесу: Ойындар.« Ормандағы қасқыр»Қажеттіқұрал-жабдықтар:көрнекіліктер,суреттерҚостілдікқұрам: торай-поросенок,үйшік-домик.
Күтілетін нәтиже:Білу: теледидар түрлерін .Үйрену:шаршы пішіндерді қиюды, жапсыруды.Меңгеру:түстерді ажыратуы.
Күні: Білім беру саласы:ШығармашылықБөлімі : АппликацияТақырыбы:«Түрлі –түсті теледидар»Мақсаты: Балаларға көлемі әртүрлі бөлшектерді орналастыру және желімдеу арқылы телевизордың суретін жапсыруды үйрету.Геометриялық пішіндердің-шаршыны,түстердің атын жадында сақтату. Көзбен мөлшерлеуді,кеңістік пен қағаз бетінде бағдарлай білу машығын дамыту.Бастаған ісін аяғына дейін жеткізуге болуға тәрбиелеу.Білім беру салаларынкіріктіру:«Әлеумет»-қоршаған ортамен таныстыру(теледидар түрлерімен таныстыру)ҰОІӘ түрі: ойынӘдістемеліктәсілдер: Сұрақ-жауап:Балаларғасұраққоюарқылыәңгімелесу: Ойындар.« Ормандағы қасқыр»Қажеттіқұрал-жабдықтар:көрнекіліктер,суреттерҚостілдікқұрам: торай-поросенок,үйшік-домик.
Іс - әрекеткезеңдері | Тәрбиешінің іс - әрекеті | Балалардың іс - әрекеті |
Мотивациялық-қозғаушы | Шаттық шеңбері:Аппақ қылып өңірді,Қар жауды,қар жауды.Көңілді балаларҚуанып секірді. | Өлеңнің сөзін қайталап айтып,қимылдар жасайды. |
Үлгі суретті көрсетіп салу тәсілін түсіндіру:-шаршы пішіндерді қиып алу. - пішіндерге желім жаққызу,жапсырту; Сергіту сәті:Оңға,солға түзу тұрайық,Солға,солға түзу тұр,Жоғары ,төмен қарайық,Орнымызды табайық. -суретті шаршыны қиып алу. - пішінге желім жаққызу,бірінші шаршы ішіне жапсырту; Ойын:« Ормандағы қасқыр» | Үлгі суретті қызыға тамашалайды.Қағаздан шаршы пішіндерді қиып алады.Пішіндерге желім жағады,жапсырады. Өлеңнің сөзін қайталап қимылдар жасайды, сергиді. Суретті шаршы пішінді қиып алады. Пішінге желім жағады, бірінші шаршы үстіне жапсырады. Ойынды қызыға ойнайды. | |
Рефлексивті –түзетушілік | Көрме ұйымдастырадыды: Ортаға дайын жұмыстарды қояды.Балаларды бағалап, мадақтау. | Көрмені тамашалайды. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)