"Байланыстың қанықпағандығына сапалық реакция" тақырыбына сабақ жоспары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Байланыстың қанықпағандығына сапалық реакция" тақырыбына сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
"Байланыстың қанықпағандығына сапалық реакция" тақырыбына сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы







Оқу сабағының жоспары

Байланыстың қанықпағандығына сапалық реакция

(сабақ тақырыбы)


Модуль /пән атауы__Химия______________________________________________________



Сабақ типі __зертханалық-тәжірибелік сабақ______ ___________________________________



 Оқу нәтижелері (үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес)

1.Алкендердің алыну жолдарын білу

2.Алкендерге сапалық реакцияны білу






Мақсаттары, міндеттері

Алкендердің гомологтық қатарымен таныстыру, олардың химиялық және электрондық құрылымын, изомериясын және номенклатурасының ерекшеліктерін қарастыру




* Бағалау критерийлері (үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес)

Алкендерге сапалық реакция жасай алады




Күтілетін нәтижелер



1.Алкендердің алудың химиялық реакция теңдеулерін жазады

2.Алкендерге сапалық реакция жасай алады

Қажетті ресурстар

Оқулық: Оспанова М.К., Аухадиева К.С., Белоусова Т.Г.

«Химия» 11 сынып 1- бөлім

Мектеп 2019 ж.






















Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі /Уақыт

Оқытушының қызметі

Білім алушының қызметі

Ресурстар

Сабақтың басталуы

5 мин









25 мин






1.Сәлемдесу

2.Студенттерді түгендеу

3.Студенттердің оқу-құралдарын тексеру

4.Сабақтың мақсатын ашу








Өткен оқу материалдары бойынша сұрақтар

1.Көмірсутектер дегеніміз қандай қосылыстар?

2.Көмірсутектер қалай жіктеледі?

3.Қанықпаған көмірсутекерге қандай қосылыстар жатады?

4.Алкендер дегеніміз қандай қосылыстар?

5.Алкендерді қалай атаймыз?

6.Алкендер қайда қолданылады?


Жоспар:

1.Алкендерді алу жолдары

2.Алкендердің химиялық қасиеттері




Сәлемдесу.

Өздерін ретке келтіру

Кітап құралдарын, дәптерлерін, қаламдарын дайындыққа келтіру



Берілген сұрақтарға ауызша жауап береді







Дәптерге қысқаша конспект жазады

Оқулық: Оспанова М.К., Аухадиева К.С., Белоусова Т.Г.

«Химия» 11 сынып 1- бөлім

Мектеп 2019 ж.















Презентация

абақтың ортасы

35 мин

























15 мин









Тәжірибелік жұмыс

1. Этил спиртінен этилен алыңыз.

2. Қанықпаған көмірсутектердің өкілі ретінде этиленге типтік реакцияларды жүргізіңіз.

1. Этиленді алу.

Этилен алу үшін пробиркаға 1,5 мл этил спиртін салады, содан кейін абайлап 4 мл концентрлі күкірт қышқылын қосып, қоспаға аздап күйдірілген құм қосады. Пробирканы газ шығатын түтігі бар тығынмен жабыңыз және құрылғыны штативке бекітіңіз.

2. Екі пробиркаға 2 мл бром суы мен калий перманганатының ерітінділерін құйыңыз. Этилен алуға арналған құрылғыдағы қоспаны қайнағанша қыздырыңыз және қыздыруды тоқтатпай, бірақ қызып кетпей, алдымен газ шығатын түтіктің ұшын төмен түсіріңіз.Бром суы бар пробирканы, содан кейін калий перманганатының ерітіндісі бар пробиркаға.

Сіз не байқап жатырсыз? Химиялық реакция теңдеулерін құрастырыңыз: а) этил спиртінен этилен алу; б) этиленнің бром суымен әрекеттесуі.

Құрылғының газ шығаратын түтікшесінің ұшын жоғары қаратып, сыртқа шыққан этиленді алаумен жағыңыз. Жалынның табиғатына назар аударыңыз.



Химиялық диктант

Жалпы формуласы --------болатын , молеула құрамында ------байланысы бар-------------- көмірсутектерді---------деп атаймыз.

2.Алкендер гомологтық қатарының бірініші өкілінің құрылымдық формуласы-----------

3. Алкандарға қарағанда алкендер іс жүзінде кездеспейді, себебі олар---------

4. Алкендерді өнеркәспте ---------алады.

5. ----------- бөліне жүретін реакцияны дегидрлену реакциясы деп атайды.

6. Алкендерге ---------, ----------,------------реакциялары тән.


Бағалау: әр дұрыс жауап берілген сұраққа 1 ұпай

Саралу әдісі: нәтижесі бойынша саралау




Тәжірибенің берілгенін дәптерге жазады



Видеотәжіри

бе көреді












Химиялық реакция теңдеулерін құрастырады




















Химиялық диктант жазады



Тәжірибенің берілгені жазылған парақтар



https://youtu.be/djLYpJ74__A?si=wj1GDseQu4EF7zET


















Химиялық диктант жазылған парақтар




Сабақтың соңы

Үй тапсырмасы

10 мин

Рефлексия

1)Бүгінгі сабағымыздың мақсатына жеттік пе?

2) Бүгінгі сабақтағы өз іс-әрекетіңе, алған біліміңнің деңгейіне және болашақтағы маңызына баға беріп көр

Мен түсіндім,.....
Мен үйрендім, .......
Маған қажет .......


Үй тапсырмасы: қайталау


Бүгінгі тақырып бойынша өз ойларын айтады














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.02.2024
589
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі