Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бәйтерек-өмір ағашы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Дүниeтану |
Мұғалiмнiң аты-жөнi: Сарсенбаева Асия Абылайқызы- Әйтеке би ауданы, Талдық НМ бастауыш сынып мұғалімі |
|||||
Ұзақ мeрзiмдi жоспар бөлiмi: 3 |
||||||
Сынып: 1 |
|
|||||
Қатысқандар саны: |
||||||
Қатыспағандар саны: |
||||||
Сабақ тақырыбы: |
Бәйтерек - өмір ағашы |
|||||
Осы сабақта қол жeткiзiлeтiн оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сiлтeмe) |
1.3.1.2 көне заманның танымал тарихи ескерткіштері/жәдігерлері туралы әңгімелеу 1.3.5.3 Қазақстан астанасы туралы шығармашылық жұмыстарды таныстыру |
|||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Бәйтерек монументі туралыаңызды тыңдайды, талдайды. Көне заманның танымал кейіпкерлерімен танысады. Көптеген оқушылар: Ертедегі адамдар мен қазіргі заман адамдары туралы түсінігін салыстырады. Кейбір оқушылар: «Бәйтерек» монументін сипаттай отырып, алған ақпарат негізінде шығармашылықпен жұмыс жасайды. |
|||||
Бағалау критeрийлeрi |
Оқушылар Қазақстан астанасы туралы шығармашылық жұмыстарымен таныстырады. |
|||||
Тiлдiк мақсаттары |
Елбасы, монумент, ақпарат, аңыз, кейіпкер -Бәйтерек нелерді байланыстырған? -Үш әлем дегеніміз не? |
|||||
Құндылықтарды дарыту |
Патриоттық және шығармашылық-коллаж жасау кезінде |
|||||
Пәнаралық байланыстар |
Көркем еңбек-кейіпкерлерді бояу |
|||||
АКТ қолдану дағдылары |
Аудио жазбадан бәйтерек туралы түркі аңызын тыңдайды, “Бәйтерекке саяхат” фильмін қарайды |
|||||
Бастапқы бiлiм |
Астана, елбасы, Қазақстан |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың жоспарланған кeзeңдeрi |
Сабақтағы жоспарланған iс-әрeкeт |
Рeсурстар |
||||
Сабақтың басы 0-5минут |
Тыңдалым. Оқушылардың зейінін шоғырландыру үшін аудиожазбадан бәйтерек туралы түркі аңызын тыңдату. МТ Жетекші сұрақтар: - Бәйтерек нелерді байланыстырған? -Үш әлем дегеніміз не? -Самұрық қай жерге ұя салыпты? -Өзендер қайдан бастау алған? Бүгінгі сабақ не туралы болады деп ойлайсыздар? Ұ. «Ассоциация» әдісімен Бәйтерек сөзіне болжам жасау. МТ Бәйтерек монументі, көне заманның танымал тарихи ескерткіштері туралы тапсырмаларды орындаған балалар бәйтерек суретін жинап отырады, сабақ соңында кім бәйтерекке көп сурет жабыстырса, сол балаға Астанаға билет беріледі. |
Аудиожазба «Ассоциация» әдісі сызбасы Бәйтерек суреті |
||||
Сабақтың-ортасы 5-35 мин.
|
МТ Тыңдалым. Астана-Бәйтерек монументі туралы мәліметті тыңдайды. Талдау сұрақтары: -Астана-Бәйтерек қай жерде орналасқан? -Неліктен биіктігі 97 метр? -Бәйтерек деген сөз қандай түсінік береді? -Кімнің бастамасы бойынша салынған? -Шардың диаметрі неше метрге тең? (Ұ) Самұрық құс және Айдаһар туралы аңызды айтып бер. Аңызды аяқтап көр. Дескриптор: -аңыз кейіпкерлерін талқылайды - мейірімді, зұлым кейіпкерді атайды - неліктен Бәйтерек Астанада орналасқанын анықтайды -аңызды аяқтайды. Бағалау бәйтерек суретін жинау арқылы жүргізіледі. (Ө) «Сәйкестендір» әдісімен. Кейіпкерлерді сипатта. Дескриптор: - жақсылық, самұрыққа сәйкес; - жамандық Айдаһарға ұқсайтынын табады. Жазылым. Барынша қолдауды қажет ететін оқушыға тапсырма: “Бәйтерек туралы аңыз” кейіпкерлерінің суреттерін боя. (Т) «Суреттер не болды?» әдісімен зерттеу жұмысын жүргізу. Дескриптор: 1.“Бәйтерекке саяхат” фильмін қарайды. 2. Бәйтеректің әр бөлігіне назар аударады. 3. Әр бөлігінде не орналасқанын жазады. Зерттеу сұрақтары: -Неліктен бәйтеректі үш бөлікке бөлген? -Жер үсті бөлігінде не бар деп ойлайсыңдар? -Жер астында ше? -Аспан әлемін білдіріп тұрған қандай фигура? Аз қолдауды қажет ететін оқушылар зерттеу тұжырымын жасайды және дәлелдейді: Мұнардың үш бөлігі аңызға сай үш дүниені — жер үсті, жер асты, аспан әлемін білдіреді. тінін түсіндіру. ҚБ тапсырмасы: Астана қаласының көрікті жерлерінен коллаж жаса. Өз бетіңмен тағы қандай нысан қосар едің? Бағалау критерийі: Оқушылар Қазақстан астанасы туралы шығармашылық жұмыстарымен таныстырады. Дескриптор: -көрікті жерлерді табады; -коллаж жасайды; -өз нысанын көрсетеді. Бағалау «Кім көп жинады?» кері байланыс әдісімен жүргізіледі. (Ж)«Бұл жауабы болса, сұрақ қандай болады?» әдісімен. 1. 1997 жыл. 2. “Аялы алақан” композициясы 3.Н.Ә.Назарбаев Сұрақтары: 1.Елорданы Алматыдан Астанаға ауыстырған уақыт? 2.Бәйтеректің жоғарғы бөлігінде не орналасқан? 3.Астанада Монумент салу идеясын кімұсынды? |
Оқулық Дәптер, түрлі-түсті қарындаш Дәптер Қарындаштар Интерактивті тақта Астананың көрікті жерлерінің суреттері |
||||
Сабақтың соңы 35-40 мин. |
«Рефлексия пирамидасы» әдісімен сабақты талдау жүргізіледі: Сіз үйренген 4 нәрсе; Сіз үйренгіңіз келетін 3 нәрсе; Сіз көбірек білгіңіз келетін 2 нәрсе; Сіз есте сақтайтын 1 нәрсе. |
пирамида |
||||
Саралау-оқушыларға қалай көбiрeк қолдау көрсeтудi жоспарлайсыз? Қабiлeтi жоғары оқушыларға қандай мiндeт қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау-оқушылардың матeриалды мeңгeру дeңгeйiн қалай тeксeрудi жоспарлайсыз?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |