МТ
Тыңдалым.
Астана-Бәйтерек
монументі туралы мәліметті
тыңдайды.
Талдау
сұрақтары:
-Астана-Бәйтерек қай
жерде орналасқан?
-Неліктен биіктігі
97 метр?
-Бәйтерек деген сөз
қандай түсінік береді?
-Кімнің бастамасы
бойынша салынған?
-Шардың диаметрі
неше метрге тең?
(Ұ)
Самұрық құс және
Айдаһар туралы аңызды айтып бер. Аңызды аяқтап
көр.
Дескриптор:
-аңыз кейіпкерлерін
талқылайды
- мейірімді, зұлым
кейіпкерді атайды
- неліктен Бәйтерек
Астанада орналасқанын
анықтайды
-аңызды
аяқтайды.
Бағалау бәйтерек суретін жинау арқылы
жүргізіледі.
(Ө)
«Сәйкестендір» әдісімен.
Кейіпкерлерді
сипатта.
Дескриптор:
- жақсылық,
самұрыққа сәйкес;
- жамандық Айдаһарға
ұқсайтынын табады.
Жазылым.
Барынша қолдауды
қажет ететін оқушыға
тапсырма:
“Бәйтерек туралы
аңыз” кейіпкерлерінің суреттерін
боя.
(Т) «Суреттер не
болды?» әдісімен зерттеу жұмысын
жүргізу.
Дескриптор:
1.“Бәйтерекке
саяхат” фильмін қарайды.
2. Бәйтеректің әр
бөлігіне назар аударады.
3. Әр бөлігінде не
орналасқанын жазады.
Зерттеу
сұрақтары:
-Неліктен бәйтеректі
үш бөлікке бөлген?
-Жер үсті бөлігінде
не бар деп ойлайсыңдар?
-Жер астында
ше?
-Аспан әлемін
білдіріп тұрған қандай
фигура?
Аз қолдауды қажет
ететін оқушылар зерттеу тұжырымын жасайды және
дәлелдейді:
Мұнардың үш бөлігі
аңызға сай үш дүниені — жер үсті, жер асты, аспан әлемін білдіреді.
тінін түсіндіру.
ҚБ тапсырмасы:
Астана қаласының
көрікті жерлерінен коллаж жаса. Өз бетіңмен тағы қандай нысан қосар
едің?
Бағалау
критерийі:
Оқушылар Қазақстан
астанасы туралы шығармашылық жұмыстарымен
таныстырады.
Дескриптор:
-көрікті жерлерді
табады;
-коллаж
жасайды;
-өз нысанын
көрсетеді.
Бағалау «Кім көп жинады?» кері
байланыс әдісімен
жүргізіледі.
(Ж)«Бұл жауабы болса, сұрақ
қандай болады?» әдісімен.
1. 1997
жыл.
2. “Аялы алақан”
композициясы
3.Н.Ә.Назарбаев
Сұрақтары:
1.Елорданы Алматыдан
Астанаға ауыстырған уақыт?
2.Бәйтеректің
жоғарғы бөлігінде не
орналасқан?
3.Астанада Монумент салу
идеясын кімұсынды?
|