Материалдар / Бала Абай
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бала Абай

Материал туралы қысқаша түсінік
Бала Абай туралы тыңдалым тыңдатып,әдеби тілдік нормаға сәйкес сан есімнің түрлерін меңгерту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Мамыр 2018
967
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді: Қ.Зиманов

Сабақтың тақырыбы: Бала Абай

Мұғалімнің аты-жөні: Ақжанова Роза Шондыбайқызы

Күні: 21.02.2018ж.

СЫНЫП: 5 «Б,Г»


Қатысқаноқушылар саны:


Қатыспағаноқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

5.Т/А1-тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау;

5.Ж5- оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Берілген мәтіндегі ақпаратты таниды;

Суреттер арқылы мәтін құрай алады;

Мәтіннен сан есімдерді және сан есімнің құрамдық белгілерін таба алады.

Тілдік құзіреттілік

Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау;

Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу

Құндылыққа баулу

Шығармашылық пен сын тұрғысынан ойлауға баулу.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Алдыңғы оқу

Қоғамдық көлік атаулары

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Ресурстар

Басталуы

5 минут

1.Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу

Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру.

Топқа біріктіру.

Шаттық шеңбер

Біз кімбіз?


Кеше Бүгін Ертең

3-4 жасар 5-сынып ХХІ ғасыр болашақ барыс-

біз балдырған оқушысы тарымыз, біз

өренбіз рухани жаңғы-

рамыз

Топқа бірігу.

І топ.Абай.

ІІ топ.Зере.

ІІІ топ. Ұлжан.

Алдыңғы білімді пысықтау

«Қағып ал» әдісі (сұрақ-жауап)

1.Сын есім дегеніміз не?

2.Сын есім құрамына қарай нешеге бөлінеді?

3.Сын есімнің шырайлары.

4.Сын есім мағынасына қарай нешеге бөлінеді?

5. 5-жаттығу жұмысын тексеру.

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  жә-не  әртүрлі  зат-

тар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Жаңа білім

10 минут







Білу және түсіну

Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.

Жаңа білім

Бұл кім?

1-тапсырма. «Болжау» әдісі.

Оқылым.Мәтінді түсініп оқыңдар. Үзіндіге қандай тақырып қоюға болады?







Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы

10 минут







Қолдану

«Сұрақ менен,жауап сенен» әдісі

2-тапсырма.

1-топ: Мәтіннің мазмұнын айту.

2-топ: Бала Абайдың кескін- келбетін көз алдарыңа қалай елестетесіңдер?

3-топ: «Балғын», «солғын» сөздерінің мағыналарын түсіндіріңдер.

«Стоп кадр» әдісі бойынша әдеби тілдік норманы түсіндіру.

Бейнебаянды тамашалаймыз. Сан есімнің құрамдық түрлерін ажырату.







Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

Сергіту сәті

2 минут

Оқушылар сергіп қалады.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Шығармашылықпен жұмыс

Ойы ұшқырдың тілі ұшқыр

1-топ. «Бала Абайға хат жазу»

2-топ. Достарыңның сырт келбеті мен мінезін жазу.

3-топ. Ауылым –алтын бесігім. (эссе жазу,20-30 сөз)

Сабақты бекіту

Артық болмас білгенің.....

1.2002-жыл 2002жыл

2.ІІ том ІІ- том

3. 7-сынып 7сынып

4.10 даған 10 - даған

Шығармашылықпен жұмыс.






Бағалау


5 минут






Кері байланыс

3 минут

ҮShape1

Үй тапсырмасы

Абай ақынның он жетінші қара сөзінен адамның бет-бейнесі,мінезі жайында не айтылған ақпаратты анықтап келу.

й тапсырмасы

Абай ақынның он жетінші қара сөзінен адамның бет-бейнесі,мінезі жайында не айтылған ақпаратты анықтап келу.


Дискриптор

Тірек сөздер мен ұсынылған илюстрациялар арқылы тақырыпты болжай алады


Берілген ақпаратты анықтай отырып,мәтін жаза алады,

сан есімнің құрамдық белгілерін біледі



Кері байланыс

«Сиқыршы таяқшалар»арқылы кері байланыс алу.



Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады.

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!