Материалдар / Бала Мәншүк

Бала Мәншүк

Материал туралы қысқаша түсінік
Мәншүк туралы жүріп өткен жолы туралы ақпарат беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Сәуір 2018
705
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚМЖПәні: Әдебиеттік оқу 13 орта мектеп
Күні:30.04.2017Мұғалімнің аты жөні: Л.Кзаева
Сынып: 4 Б Сыныптағы оқушылар саны: 24 қатыспағандар:0
Сабақ тақырыбы:Мариям Хакімжанова «Бала Мәншүк»
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты: Оқушыларды қазақтың қаһарман қызы, Кеңес Одағының Батыры Мәншүк Мәметованың балалық шағымен таныстыру, оның ерліктері туралы түсініктерін тереңдету.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: М. Мәметованың балалық шағы туралы біледі.Оқушылардың басым бөлігі: Мәтінге сүйеніп Мәншүкке мінездеме бере алады.Кейбір оқушылар: М. Мәметова туралы қосымша деректер жинай отырып, сахналық көрініс көрсете алады
Бағалау критерийлеріКенес одағының батыры М.Мәметованың балалық шағы, оның ерліктермен танысып толық мағлұмат алады
Тілдік мақсатНегізгі сөздер мен тіркестер: Кеңес Одағы Батыры, естелік, Саратов қаласы.Тыңдалым дағдысы: АКТ арқылы Кеңес Одағының Батыры Мәншүк Мәметованың балалық шағымен таныстыру, оның ерліктері туралы деректер тыңдалады.Айтылым дағдысы: жеке, жұппен жұмыс барысында айтылым дағдысы қалыптасадыОқылым дағдысы: мәтінмен жұмыс арқылы оқылым дағдысы қалыптасады Жазылым дағдысы: Семантикалық картамен жұмыс жасайды. Жазылым дағдысы бойынша ұсыныстар М.Мәметоваға мінездеме жаза алады.
Құндылықтарға баулуоқушылардың бойында ата-бабаларымыздың тарихына құрметпен қарау, мақтаныш сезімін қалыптастыру
Пәнаралық байланысДүниетану, музыка
Алдыңғы білім М.Мәметова туралы жалпы түсініктері бар
Сабақтың барысы
Жоспaрлaнған уақытЖоспaрлaнғaн жаттығулaрРесурстар
Басталуы 2 мин



5 мин



















  • Ұйымдастыру кезеңі
  • Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу, сабаққа назарын аударуІІ. «Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу.(Ұлы Отан соғысы суреттері) ІІІ. Үй тапсырмасын «Ғажайып жетілік » әдісі арқылы пысықтау Әзиза Нұрмаханова “Шығыс шынары”1. Әлия бала кезінде қандай болған? 2. Әлия өсірген гүлдер атауы? 3. Әлияның бойында қандай қасиеттер басым болды? 4. Әлия туралы өзгелер мен ұстаздардың пікірі? 5. Тәрбиешісі Разумовская Әлия туралы не деді? 6.Әлия ұстаздарына не деп уәде берді? 7. Әлия Молдағұловадан басқа тағы Қазақстаннан шыққан батыр қыз кім? ҚБ. Мадақтау әдісі




    Суреттер

    Слайд - 4

    Ортасы 3 мин5 мин

    10 мин















    1 мин5 мин



























    5 мин







    Жаңа сабақ. М.Мәметова туралы видеоролик көрсету Мағынатану. Мәтінмен жұмыс «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы жұмыс жасау І топ – “Түймедақ” әдісі “Ауылдан келген қазақ қызы” ІІ топ – “Ара ұясы” әдісі “Мәнсияның байсалдылығы” ІІІ топ – “Жүзім” кластері “Мәнсияның жанама аты” ІҮ топ – көрініс “Мәншүктің соғыста анасына жазған хаты Кері байланыс:Топтық жұмыс несімен ұнады?Не үйрендің?Қандай қиындықтар кездесті? ҚБ. «Бағдаршам» әдісіСергіту сәті: «Катюша биі»Жұптық жұмыс «Семантикалық карта» ҚБ. «Алақан – жұдырық» әдісіЖеке жұмыс «Теңге алу» ойыны
  • Ұлы Отан соғысы қай жылдары болды?
  • Фашистік Германияның соғыс ашқандағы мақсаты не?
  • Ұлы Отан соғысының батырларын ата?
  • Жамбыл ата соғыстағы баласына хатты қай кезеңде жазды?
  • Төлеген хатқа неліктен өзі жасаған ерлігі туралы жазбады?
  • Биыл Ұлы Жеңіске неше жыл толады ?
  • Интербелсенді тақта Оқулық:ӘдебиеттікС.Рахметова, Т.Әдікәрім, Р.Базарбекова4 сынып









    Таратпа кағаздарСлайд - 12





    Слайд -14

    Сабақтың соңы4 мин Көрініс .“Қос батыр қыздың естелігі” Рефлексия : «Білім қоржыны»арқылы оқушы сабақта алған әсерін түрлі стикерлерге жазып жапсырады. Үй тапсырмасы: Мәтінді түсініп оқу, мазмұндау.Мәнсияға мінездеме жазу, іздену Сахналық қойылым



    Стикерге жазады

    Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.

    Сабақта барлық оқушылардың белсенді оқуға қамтылуын қамтамасыз ету мақсатында «Ойлан, жұптас, бөліс» әдістерін пайдалану арқылы оқушылармен жұмыс жасауда ЖАДА аймағын қарастырамын. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісін орындауда қабылдауы баяу оқушылардың алға ілгерілеуіне қарқыны жоғары оқушылардың көмек қолын созып, ақпаратты оқулықтан ізденуі, оны кестеге түсіруіне ықпал етемін. Қабылдау деңгейі баяу оқушыларды ескере отырып, «Семантикалық карта» әдісін қолданамын. Сонымен қатар «Теңге алу » әдісін қолданғанда барлық оқушылардың жылдам, қарқынды жұмыс жасауын қамтамасыз ете отырып, оқушылардың оқу мақсатына жетуде жан-жақты білім алуына ықпал етемін.



    Кері байланыс:Мадақтау әдісіБағдаршам әдісіАлақан – жұдырық әдісі«Білім қоржыны» оқушылар сабақта алған әсерін түрлі стикерлерге жазып жапсырады.
    Оқушыларға сабақтың алдында АКТ қолдану, техникалық қауіпсіздік ережесі таныстырылады. Топ ережесін таныстырылып, бір-бірін тыңдау, ойын құрметтеу сезіміне дағдыланады.
    Сабақ бойынша рефлексия.













    Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе(оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:2:Осы сабақтың барысында













    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ