Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Балабақша би маманының жылдық жоспары, жүрісімен
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Вариативтік компонент бөлімі
Хореографиядан 2024 – 2025 оқу жылына арналған
тақырыптық жоспары
«Бекітемін»
« » б/б директоры _______
«» » 2023ж
Оқу қызметінің кестесі
№ |
Апта |
Уақыты |
1
|
Сейсенбі Сәрсенбі
|
16:30 15:40 |
Мақсаты:Балаларды би өнеріне деген қызығушылықтарын арттыру, тұла бойының әсем жаратылуының қалыптасуына, сымбаттылыққа, кәсіби деңгейде билеуге үйрету.
- Балалардың ойлау қабілетін дамыту. Би өнеріне икемі бар талантты балалардың мерейін үстемдетіп, осы өнер жолын таңдауға көмек көрсете отыра шығармашылық тұрғыдан дамуына жағдай жасау, қабілетін жетілдіру.
-Би әлеміне баулу, бір - біріне мейірімділікке тәрбиелеу.
Міндеттері: Балалардың би әуендерін сезіну, түсіну қабілеттерін дамыту, есте сақтау, еңбекқорлыққа, табиғатты сүйе білуге, эстетикалық талғамын арттыруға, патриоттық сезімге би өнері арқылы тәрбиелеу.
№ |
Тақырыбы |
Сағат саны |
|
1 |
Кіріспе сабақ:Хореография жөнінде мағлұмат беру |
1 |
|
2 |
Балалардың хореографиялық қабілетін анықтау |
1 |
|
3 |
Позициялар жөнінде мағлұмат беру |
1 |
|
4 |
Қол позициялары (I.II.III) |
1 |
|
5 |
Аяқ позициялары (I.II.III.IV.V.VI) |
1 |
|
6 |
Би арқылы берілетін қарым-қатынас мәдениеті |
1 |
|
7 |
Гимнастика үйрету |
1 |
|
8 |
Шпогатқа отыруды үйрету |
1 |
|
9 |
Мостикке тұруды үйрету |
1 |
|
10 |
Қазақ биі элементтерін үйрету |
1 |
|
11 |
Қазақ биін (Шашу биі) үйретуді бастау |
1 |
|
12 |
Доңыздар биі |
1 |
|
13 |
Қоян биі |
1 |
|
14 |
Твис биі туралы мағлұмат беру |
1 |
|
15 |
Шашу биі |
1 |
|
16 |
Қазіргі заман биі туралы мағлұмат |
1 |
|
17 |
Балапандар биі |
1 |
|
18 |
Гимнастиканы қайталау |
1 |
|
19 |
Мостикке тұруды үйрету, колесо айналуды үйрету. |
1 |
|
20 |
Қорытынды сабақ |
1 |
|
Вариативтік компонент
Хореографиядан перспективтік жоспары
«Ақбота» ересек тобы
Мақсаты: Балаларды би өнеріне деген қызығушылықтарын арттыру, тұла бойының әсем жаратылуының қалыптасуына, сымбаттылыққа, кәсіби деңгейде билеуге үйрету.
- Балалардың ойлау қабілетін дамыту. Би өнеріне икемі бар талантты балалардың мерейін үстемдетіп, осы өнер жолын таңдауға көмек көрсете отыра шығармашылық тұрғыдан дамуына жағдай жасау, қабілетін жетілдіру.
-Би әлеміне баулу, бір - біріне мейірімділікке тәрбиелеу.
Міндеттері: Балалардың би әуендерін сезіну, түсіну қабілеттерін дамыту, есте сақтау, еңбекқорлыққа, табиғатты сүйе білуге, эстетикалық талғамын арттыруға, патриоттық сезімге би өнері арқылы тәрбиелеу.
Р/с |
Айы |
Тақырыбы |
Мақсаты |
1. |
Қыркүйек |
«Хореография жөнінде мағлұмат беру» |
Балалардың би
өнерімен айналысқан ұлдар мен қыз балалар денесінің сымбаттылығымен
музыкалық ырғақты ажырата білумен ерекшеленеді.Би гимнастикасы:Өзін
–өзі жетілдіруге деген қызығушылығын арттырады. 2. Балаларды қимыл-қозғалыс апараттарының жүрек қан айналымын реттеп жақсарту. 3. Музыкамен қосыла буын-қимылдарын жасау. |
2. |
Қыркүйек |
«Балалардың хореографиялық қабілетін анықтау» |
Балалардың би өнерімен айналысқан ұлдар мен қыз балалар
денесінің сымбаттылығымен музыкалық ырғақты ажырата білумен
ерекшеленеді.Би гимнастикасы:Өзін –өзі жетілдіруге деген
қызығушылығын арттырады. 2. Балаларды қимыл-қозғалыс апараттарының жүрек қан айналымын реттеп жақсарту. 3. Музыкамен қосыла буын-қимылдарын жасау. |
3. |
Қазан |
«Позициялар жөнінде мағлұмат беру» |
Балалардың би өнерімен айналысқан ұлдар мен қыз балалар
денесінің сымбаттылығымен музыкалық ырғақты ажырата білумен
ерекшеленеді.Би гимнастикасы:Өзін –өзі жетілдіруге деген
қызығушылығын арттырады. 2. Балаларды қимыл-қозғалыс апараттарының жүрек қан айналымын реттеп жақсарту. 3. Музыкамен қосыла буын-қимылдарын жасау. |
4. |
Қазан |
«Қол позициялары (I,II,III)» |
Балалардың би өнерімен айналысқан ұлдар мен қыз балалар
денесінің сымбаттылығымен музыкалық ырғақты ажырата білумен
ерекшеленеді.Би гимнастикасы:Өзін –өзі жетілдіруге деген
қызығушылығын арттырады. 2. Балаларды қимыл-қозғалыс апараттарының жүрек қан айналымын реттеп жақсарту. 3. Музыкамен қосыла буын-қимылдарын жасау. |
5. |
Қазан |
«Аяқ позициялары (I,II,III,IV,V,VI)» |
Балалардың би өнерімен айналысқан ұлдар мен қыз балалар
денесінің сымбаттылығымен музыкалық ырғақты ажырата білумен
ерекшеленеді.Би гимнастикасы:Өзін –өзі жетілдіруге деген
қызығушылығын арттырады. 2. Балаларды қимыл-қозғалыс апараттарының жүрек қан айналымын реттеп жақсарту. 3. Музыкамен қосыла буын-қимылдарын жасау. |
6. |
Қараша |
«Би арқылы қарым-қатынас мәдениеті» |
Балалардың би өнерінде баланың эстетикалық мәдениетін дамыту арқылы баланың бойына адамгершілік негіздерін қалыптастыру,өз халқын төл рухани мәдениетінің қыр-сырын,салт-дәстүрін білген тұлға елінің патриоты ғана емес,өзге ұлттың да болмысын құрметтей білетін,ұлттық санасы биік,өркениеттің көшіне ілесер,жан-жақты жас ұрпақ тәрбиелеу.
Міндеттері: 2.Әңгімені би тілімен жүргізу үшін бишінің ерекше табиғи қасиетін дамыту. 3. Білімін арттыру. |
7. |
Қараша |
Гимнастика |
Балалардың би өнерімен айналысқан ұлдар мен қыз балалар
денесінің сымбаттылығымен музыкалық ырғақты ажырата білумен
ерекшеленеді.Би гимнастикасы:Өзін –өзі жетілдіруге деген
қызығушылығын арттырады. 2. Балаларды қимыл-қозғалыс апараттарының жүрек қан айналымын реттеп жақсарту. 3. Музыкамен қосыла буын-қимылдарын жасау. |
8. |
Желтоқсан |
«Шпогатқа отыруды үйрету» |
Балалардың би өнерімен айналысқан ұлдар мен қыз балалар
денесінің сымбаттылығымен музыкалық ырғақты ажырата білумен
ерекшеленеді.Би гимнастикасы:Өзін –өзі жетілдіруге деген
қызығушылығын арттырады. 2. Балаларды қимыл-қозғалыс апараттарының жүрек қан айналымын реттеп жақсарту. 3. Музыкамен қосыла буын-қимылдарын жасау. |
9. |
Желтоқсан |
«Мостикке тұруды үйрету» |
Балалардың би өнерімен айналысқан ұлдар мен қыз балалар
денесінің сымбаттылығымен музыкалық ырғақты ажырата білумен
ерекшеленеді.Би гимнастикасы:Өзін –өзі жетілдіруге деген
қызығушылығын арттырады. 2. Балаларды қимыл-қозғалыс апараттарының жүрек қан айналымын реттеп жақсарту. 3. Музыкамен қосыла буын-қимылдарын жасау. |
10. |
Қаңтар |
«Қазақ биі элементтерін үйрету» |
Балалардың би өнерінде баланың эстетикалық мәдениетін дамыту арқылы баланың бойына адамгершілік негіздерін қалыптастыру,өз халқын төл рухани мәдениетінің қыр-сырын,салт-дәстүрін білген тұлға елінің патриоты ғана емес,өзге ұлттың да болмысын құрметтей білетін,ұлттық санасы биік,өркениеттің көшіне ілесер,жан-жақты жас ұрпақ тәрбиелеу.
Міндеттері: 2.Әңгімені би тілімен жүргізу үшін бишінің ерекше табиғи қасиетін дамыту. 3. Білімін арттыру. |
11. |
Қаңтар |
«Қазақ биін (Шашу биі) үйретуді бастау» |
Балалардың би өнерінде баланың эстетикалық мәдениетін дамыту арқылы баланың бойына адамгершілік негіздерін қалыптастыру,өз халқын төл рухани мәдениетінің қыр-сырын,салт-дәстүрін білген тұлға елінің патриоты ғана емес,өзге ұлттың да болмысын құрметтей білетін,ұлттық санасы биік,өркениеттің көшіне ілесер,жан-жақты жас ұрпақ тәрбиелеу.
Міндеттері: 2.Әңгімені би тілімен жүргізу үшін бишінің ерекше табиғи қасиетін дамыту. 3. Білімін арттыру. |
12. |
Ақпан |
«Доңыздар» биі |
Балалардың би өнерімен айналысқан ұлдар мен қыз балалар
денесінің сымбаттылығымен музыкалық ырғақты ажырата білумен
ерекшеленеді.Би гимнастикасы:Өзін –өзі жетілдіруге деген
қызығушылығын арттырады. 2. Балаларды қимыл-қозғалыс апараттарының жүрек қан айналымын реттеп жақсарту. 3. Музыкамен қосыла буын-қимылдарын жасау. |
13. |
Ақпан |
«Қоян биі» биі |
Балалардың би өнерімен айналысқан ұлдар мен қыз балалар
денесінің сымбаттылығымен музыкалық ырғақты ажырата білумен
ерекшеленеді.Би гимнастикасы:Өзін –өзі жетілдіруге деген
қызығушылығын арттырады. 2. Балаларды қимыл-қозғалыс апараттарының жүрек қан айналымын реттеп жақсарту. 3. Музыкамен қосыла буын-қимылдарын жасау. |
14. |
Наурыз |
«Твис» биі туралы мағлұмат беру |
Балалардың би өнерінде баланың эстетикалық мәдениетін дамыту арқылы баланың бойына адамгершілік негіздерін қалыптастыру,өз халқын төл рухани мәдениетінің қыр-сырын,салт-дәстүрін білген тұлға елінің патриоты ғана емес,өзге ұлттың да болмысын құрметтей білетін,ұлттық санасы биік,өркениеттің көшіне ілесер,жан-жақты жас ұрпақ тәрбиелеу. Міндеттері: |
15. |
Наурыз |
«Шашу» биін үйрету |
Балалардың би өнерінде баланың эстетикалық мәдениетін дамыту арқылы баланың бойына адамгершілік негіздерін қалыптастыру,өз халқын төл рухани мәдениетінің қыр-сырын,салт-дәстүрін білген тұлға елінің патриоты ғана емес,өзге ұлттың да болмысын құрметтей білетін,ұлттық санасы биік,өркениеттің көшіне ілесер,жан-жақты жас ұрпақ тәрбиелеу. Міндеттері: |
16. |
Сәуір |
«Қазіргі заман» биі туралы мағлұмат |
Балалардың би өнерінде баланың эстетикалық мәдениетін дамыту арқылы баланың бойына адамгершілік негіздерін қалыптастыру,өз халқын төл рухани мәдениетінің қыр-сырын,салт-дәстүрін білген тұлға елінің патриоты ғана емес,өзге ұлттың да болмысын құрметтей білетін,ұлттық санасы биік,өркениеттің көшіне ілесер,жан-жақты жас ұрпақ тәрбиелеу. Міндеттері: |
17. |
Сәуір |
«Балапандар» биі |
Балалардың би өнерімен айналысқан ұлдар мен қыз балалар
денесінің сымбаттылығымен музыкалық ырғақты ажырата білумен
ерекшеленеді.Би гимнастикасы:Өзін –өзі жетілдіруге деген
қызығушылығын арттырады. 2. Балаларды қимыл-қозғалыс апараттарының жүрек қан айналымын реттеп жақсарту. 3. Музыкамен қосыла буын-қимылдарын жасау. |
18. |
Сәуір |
Гимнастиканы қайталау. |
Балалардың би өнерімен айналысқан ұлдар мен қыз балалар
денесінің сымбаттылығымен музыкалық ырғақты ажырата білумен
ерекшеленеді.Би гимнастикасы:Өзін –өзі жетілдіруге деген
қызығушылығын арттырады. 2. Балаларды қимыл-қозғалыс апараттарының жүрек қан айналымын реттеп жақсарту. 3. Музыкамен қосыла буын-қимылдарын жасау. |
19. |
Мамыр |
Мостикке тұруды үйрету,колесо айналуды үйрету. |
Балалардың би өнерімен айналысқан ұлдар мен қыз балалар
денесінің сымбаттылығымен музыкалық ырғақты ажырата білумен
ерекшеленеді.Би гимнастикасы:Өзін –өзі жетілдіруге деген
қызығушылығын арттырады. 2. Балаларды қимыл-қозғалыс апараттарының жүрек қан айналымын реттеп жақсарту. 3. Музыкамен қосыла буын-қимылдарын жасау. |
20. |
Мамыр |
Қорытынды сабақ |
Балалардың би өнерімен айналысқан ұлдар мен қыз балалар
денесінің сымбаттылығымен музыкалық ырғақты ажырата білумен
ерекшеленеді.Би гимнастикасы:Өзін –өзі жетілдіруге деген
қызығушылығын арттырады. 2. Балаларды қимыл-қозғалыс апараттарының жүрек қан айналымын реттеп жақсарту. 3. Музыкамен қосыла буын-қимылдарын жасау. |
Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы.
Би үйірмесі |
Хореограф |
|
|
|
Тақырыбы |
Хореография жөнінде мағлұмат беру |
|||
Сабақтың мақсаты |
Балалардың би өнерімен айналысқан ұлдар мен қыз балалар
денесінің сымбаттылығымен музыкалық ырғақты ажырата білумен
ерекшеленеді.Би гимнастикасы:Өзін –өзі жетілдіруге деген
қызығушылығын арттырады. 2. Балаларды қимыл-қозғалыс апараттарының жүрек қан айналымын реттеп жақсарту. 3. Музыкамен қосыла буын-қимылдарын жасау. |
|||
Керек құралдар |
Кілемше,орындық немесе станок, музыкалық орталық, флейшка |
|||
Іс-әрекет кезендері |
Хореограф әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті |
||
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
|
Шаттық шеңбері – Балалар, бүгін біз шаттық шеңберіне жиналайық! Шеңберге тұрайық, достарымызбен қол ұстасайық! Барлығымыз жақсы көңіл-күйде бір-бірімізге тілегімізді айтайық! Бір-бірімізге қарап күлкімізді сыйлайық! Алақанды алайық, Күн жылуын салайық. Жүрек жылуын алайық, Алақанға салайық. Жиналған жүрек жылуын, Бір-бірімізге шашайық. |
Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды. |
||
Ұйымдастыру іздестіру Жаңа сабақ Қортынды |
Би жетекшісі: Сәлеметсіңдер ме, балалар? Біз бүгінгі сабағымызда Гимнастикалық жаттығулармен танысамыз.Сабағымызға кіріспес бұрын бой сергіту гимнастикалық жаттығуларымызды жасап алайық.(Әуен қосылады) Балалар ендеше тақырыбымызға көшеміз:Хореография-(грек,choreia-би, grapho-жазамын).1.Шартты белгілер жүйесі арқылы би қимылдарын жазып алу тарихы ежелгі дәуірден басталады. 15 ғасырдың аяғы мен 18 ғасырдың басында Еуропада би қимылдарын жазуға алғашқы талпыныстар жасалды.Алғаш рет «Хореография» терминін француз би үйлестіруші Р.О Фейе кітап жазып шығарды.19 ғасыр менн 20 ғасырдың басында хореография термині би өнеріне қолданылатын болды. Әр өнер адамзаттың ойын,сезімін ,неше түрлі-бүгінгі,кешегі,тарихи немесе фантастикалық оқиғаларды адамдарға өзіне тән құралдармен,амал-тәсілдермен жеткізуге тырысу.және өнер шарты боп келеді.Хореография-ол сөзсіз өнер.Оның негізі –би.Хореография-ой мен мазмұндымузыкалық-хореографиялық бейне арқылы ашатын сахналық өнердің бір түрі.Оның қайнар көзі –халық билерінде. -Балалар,хореография туралы мағлұмат алдыңыз ба? -Сабағымыз аяқталды,сау болыңыз! |
Балалар барлық гимнастикалық жаттығуларды жасайды. Өз ойлары айтылады. Шаттанады. -Ия,өз ойлары айтылады. Сау болыңыз! |
Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы.
Би үйірмесі |
Хореограф |
|
|
|
Тақырыбы |
Балалардың хореографиялық қабілетін анықтау. |
|||
Сабақтың мақсаты |
Балалардың би өнерімен айналысқан ұлдар мен қыз балалар
денесінің сымбаттылығымен музыкалық ырғақты ажырата білумен
ерекшеленеді.Би гимнастикасы:Өзін –өзі жетілдіруге деген
қызығушылығын арттырады. 2. Балаларды қимыл-қозғалыс апараттарының жүрек қан айналымын реттеп жақсарту. 3. Музыкамен қосыла буын-қимылдарын жасау. |
|||
Керек құралдар |
Кілемше,орындық немесе станок,музыкалық орталық,флейшка |
|||
Іс-әрекет кезендері |
Хореограф әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті |
||
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
|
Шаттық шеңбері – Балалар, бүгін біз шаттық шеңберіне жиналайық! Шеңберге тұрайық, достарымызбен қол ұстасайық! Барлығымыз жақсы көңіл-күйде бір-бірімізбен амандасып,сабағымызды бастайық. |
Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды. |
||
Ұйымдастыру іздестіру Жаңа сабақ Қортынды |
Би жетекшісі: Сәлеметсіңдер ме, балалар? Біз бүгінгі сабағымызда сіздердің биге деген қабілеттеріңізді анықтаймыз.Өткен сабағымызда хореография жөнінде мағлұмат алдық.Хореография жөнінде есімізге түсіріп алайықшы!(сұрақ-жауап). -Өте тамаша!Ендеше бәріміз шахматты қатарға тұрып,мен сіздерге көрсеткен қимылдарды қайталаймыз.(Әуен қосылады) 1.Аяқтың өкшесін қосып,аяқ бастарын ашу. 2.Ақтың оң жақ аяғын сол күйі жылжыту. 3.Сол аяқтын дәл ортасына оң аяқты қою. 4.Оң аяқты алға жылжыту. 5.Оң аяқты сол аяққа қарама қарсы қою 6.Екі аяқты қосу. Әуен қосылып,түгел қимылдарды қайталап шығу. -Балалар бүгінгі сабағымыз сиздерге ұнады ма? -Бұл жаттығуларды үйде де,мүмкіншілік болса қайталап жүреміз. Балалар аттары аталып,мадақталынады. Сабағымыз аяқталды, сау болыңыздар! |
Балалар сұраққа жауап береді. Балалар барлық гимнастикалық жаттығулармен, позицияларды жасайды. Өз ойлары айтылады. Шаттанады. Сау болыңыз! |
Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы.
Би үйірмесі |
Хореограф |
|
|
|
Тақырыбы |
Позициялар жөнінде мағлұмат беру. |
|||
Сабақтың мақсаты |
Балалардың би өнерімен айналысқан ұлдар мен қыз балалар
денесінің сымбаттылығымен музыкалық ырғақты ажырата білумен
ерекшеленеді.Би гимнастикасы:Өзін –өзі жетілдіруге деген
қызығушылығын арттырады. 2. Балаларды қимыл-қозғалыс апараттарының жүрек қан айналымын реттеп жақсарту. 3. Музыкамен қосыла буын-қимылдарын жасау. |
|||
Керек құралдар |
Кілемше,орындық немесе станок,музыкалық орталық,флейшка |
|||
Іс-әрекет кезендері |
Хореограф әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті |
||
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
|
Шаттық шеңбері – Балалар, бүгін біз шаттық шеңберіне жиналайық! Шеңберге тұрайық, достарымызбен қол ұстасайық! Барлығымыз жақсы көңіл-күйде бір-бірімізге тілегімізді айтайық! Бір-бірімізге қарап күлкімізді сыйлайық! Алақанды алайық, Күн жылуын салайық. Жүрек жылуын алайық, Алақанға салайық. Жиналған жүрек жылуын, Бір-бірімізге шашайық. |
Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды. |
||
Ұйымдастыру іздестіру Жаңа сабақ Қорытынды |
Би жетекшісі: Сәлеметсіңдер ме, балалар? Біз бүгінгі сабағымыздаПозициялармен танысамыз.Сабағымызға кіріспес бұрын бой сергіту гимнастикалық жаттығуларымызды жасап алайық.(Әуен қосылады) Балалар бәрімізде гимнастика сөзін білетін болармыз. -Өте тамаша!Ендеше бәріміз шахматты сапқа тұрып,позициялармен танысуға кірісеміз. -Балалар біздің жасаған әр би қимылымыздың өзі позициялардан тұрады.Позицияда аяқ позициялары және қол позициялары болып бөлінеді.Аяқ позициясы: I,II,III,IV,V,VI.Қолда I,II,III.Сомен қатар дайындық позициялары және аяқтау позициялары болып бөлінеді. Позицияның адамға денесінің қимылының неғұрлым көркем,әсем жағдайларын іріктеп алу жолымен қалыптастыру болып табылады.Позицияны білмеген адам ол биді де билей алмайды.Позиция әр биде дұрыс билеу үшін керек. -Бұл позицияларды үйде де,мүмкіншілік болса қайталап жүреміз. Балалар аттары аталып,мадақталынады. Сабағымыз аяқталды, сау болыңыздар! |
Балалар барлық позицияларды қайталайды. Өз ойлары айтылады. Шаттанады. Сау болыңыз! |
Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы.
Би үйірмесі |
Хореограф |
|
|
|
Тақырыбы |
Қол позициялары(I,II,III) |
|||
Сабақтың мақсаты |
Балалардың би өнерімен айналысқан ұлдар мен қыз балалар
денесінің сымбаттылығымен музыкалық ырғақты ажырата білумен
ерекшеленеді.Би гимнастикасы:Өзін –өзі жетілдіруге деген
қызығушылығын арттырады. 2. Балаларды қимыл-қозғалыс апараттарының жүрек қан айналымын реттеп жақсарту. 3. Музыкамен қосыла буын-қимылдарын жасау. |
|||
Керек құралдар |
Кілемше,орындық немесе станок,музыкалық орталық,флейшка |
|||
Іс-әрекет кезендері |
Хореограф әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті |
||
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
|
Шаттық шеңбері – Балалар, бүгін біз шаттық шеңберіне жиналайық! Шеңберге тұрайық, достарымызбен қол ұстасайық! Барлығымыз жақсы көңіл-күйде бір-бірімізге тілегімізді айтайық! Бір-бірімізге қарап күлкімізді сыйлайық! |
Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды. |
||
Ұйымдастыру іздестіру Жаңа сабақ Қорытынды |
Би жетекшісі: Сәлеметсіңдер ме, балалар? Біз бүгінгі сабағымызда Позициялармен танысамыз.Сабағымызға кіріспес бұрын бой сергіту гимнастикалық жаттығуларымызды жасап алайық.(Әуен қосылады) Балалар бәрімізде гимнастика сөзін білетін болармыз. -Өте тамаша!Ендеше бәріміз шахматты сапқа тұрып,позициялармен танысуға кірісеміз. -Балалар біздің жасаған әр би қимылымыздың өзі позициялардан тұрады.Позицияда аяқ позициялары және қол позициялары болып бөлінеді.Аяқ позициясы: I,II,III,IV,V,VI.Қолда I,II,III.Сомен қатар дайындық позициялары және аяқтау позициялары болып бөлінеді. Позицияның адамға денесінің қимылының неғұрлым көркем,әсем жағдайларын іріктеп алу жолымен қалыптастыру болып табылады.Позицияны білмеген адам ол биді де билей алмайды.Позиция әр биде дұрыс билеу үшін керек. Ендеше,қол позицияларын үйренуге кірісеміз! 1.Қолды алға созу. 2.Қолды жәй ашу. 3.Қолды жоғарыға созу. Балалар қайталап шығады. -Бұл позицияларды үйде де,мүмкіншілік болса қайталап жүреміз. Балалар аттары аталып,мадақталынады. Сабағымыз аяқталды,сау болыңыздар |
Оқушылар қол позицияларымен танысады,жасап үйренеді. Өз ойлары айтылады. Шаттанады. Сау болыңыз! |
Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы.
Би үйірмесі |
Хореограф |
|
|
|
Тақырыбы |
Аяқ позициялары(I,II,III,IV,V,VI) |
|||
Сабақтың мақсаты |
Балалардың би өнерімен айналысқан ұлдар мен қыз балалар
денесінің сымбаттылығымен музыкалық ырғақты ажырата білумен
ерекшеленеді.Би гимнастикасы:Өзін –өзі жетілдіруге деген
қызығушылығын арттырады. 2. Балаларды қимыл-қозғалыс апараттарының жүрек қан айналымын реттеп жақсарту. 3. Музыкамен қосыла буын-қимылдарын жасау. |
|||
Керек құралдар |
Кілемше,орындық немесе станок,музыкалық орталық, флейшка |
|||
Іс-әрекет кезендері |
Хореограф әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті |
||
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
|
Шаттық шеңбері – Балалар, бүгін біз шаттық шеңберіне жиналайық! Шеңберге тұрайық, достарымызбен қол ұстасайық! Барлығымыз жақсы көңіл-күйде бір-бірімізге тілегімізді айтайық! Бір-бірімізге қарап күлкімізді сыйлайық! |
Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды. |
||
Ұйымдастыру іздестіру Жаңа сабақ Қорытынды |
Би жетекшісі: Сәлеметсіңдер ме, балалар? Біз бүгінгі сабағымызда Позициялармен танысамыз.Сабағымызға кіріспес бұрын бой сергіту гимнастикалық жаттығуларымызды жасап алайық.(Әуен қосылады) Балалар бәрімізде гимнастика сөзін білетін болармыз. -Өте тамаша!Ендеше бәріміз шахматты сапқа тұрып,позициялармен танысуға кірісеміз. -Балалар біздің жасаған әр би қимылымыздың өзі позициялардан тұрады.Позицияда аяқ позициялары және қол позициялары болып бөлінеді.Аяқ позициясы: I,II,III,IV,V,VI.Қолда I,II,III.Сомен қатар дайындық позициялары және аяқтау позициялары болып бөлінеді. Позицияның адамға денесінің қимылының неғұрлым көркем,әсем жағдайларын іріктеп алу жолымен қалыптастыру болып табылады.Позицияны білмеген адам ол биді де билей алмайды.Позиция әр биде дұрыс билеу үшін керек. Ендеше,қол позицияларын үйренуге кірісеміз! 1.Аяқтың өкшесін қосып,аяқ бастарын ашу. 2.Ақтың оң жақ аяғын сол күйі жылжыту. 3.Сол аяқтын дәл ортасына оң аяқты қою. 4.Оң аяқты алға жылжыту. 5.Оң аяқты сол аяққа қарама қарсы қою 6.Екі аяқты қосу. Балалар қайталап шығады. -Бұл позицияларды үйде де,мүмкіншілік болса қайталап жүреміз. Балалар аттары аталып,мадақталынады. Сабағымыз аяқталды,сау болыңыздар |
Оқушылар қол позицияларымен танысады,жасап үйренеді. Өз ойлары айтылады. Шаттанады. Сау болыңыз! |
Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы.
Би үйірмесі |
Хореограф |
|
|
|
Тақырыбы |
Би арқылы қарым-қатынас мәдениеті |
|||
Сабақтың мақсаты |
Балалардың би өнерінде баланың эстетикалық мәдениетін дамыту арқылы баланың бойына адамгершілік негіздерін қалыптастыру,өз халқын төл рухани мәдениетінің қыр-сырын,салт-дәстүрін білген тұлға елінің патриоты ғана емес,өзге ұлттың да болмысын құрметтей білетін,ұлттық санасы биік,өркениеттің көшіне ілесер,жан-жақты жас ұрпақ тәрбиелеу.
Міндеттері: 2.Әңімені би тілімен жүргізу үшін бишінің ерекше табиғи қасиетін дамыту. 3. Білімін арттыру. |
|||
Керек құралдар |
Кілемше,орындық немесе станок, музыкалық орталық, флейшка |
|||
Іс-әрекет кезендері |
Хореограф әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті |
||
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
|
Шаттық шеңбері – Балалар, бүгін біз шаттық шеңберіне жиналайық! Шеңберге тұрайық, достарымызбен қол ұстасайық! Барлығымыз жақсы көңіл-күйде бір-бірімізге тілегімізді айтайық! Бір-бірімізге қарап күлкімізді сыйлайық! Алақанды алайық, Күн жылуын салайық. Жүрек жылуын алайық, Алақанға салайық. Жиналған жүрек жылуын, Бір-бірімізге шашайық. |
Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды. |
||
Ұйымдастыру іздестіру Жаңа сабақ Қорытынды |
Би жетекшісі: Сәлеметсіңдер ме, балалар? Біз бүгінгі сабағымызда Гимнастикалық жаттығулармен танысамыз.Сабағымызға кіріспес бұрын бой сергіту гимнастикалық жаттығуларымызды жасап алайық.(Әуен қосылады). Бидің түрлері өте көп.Соның ішінде өзіміздің ұлттық билеріміздің алар орны ерекше.Ұлттық би өнері дастандарда,ертегілерде,батырлар жырларында да айтылып отырады.Атап айтсақ,«Қара жорға»,«Бүркіт биі»,«Қаз-қатар»,«Ою»,«Киіз басу»,«Аққу» т.с.с.Қазақ билері көбіне көп нақты белгілі бір-тұрмыс-тіршілкке құралады да халықтың бейне болмысының айнасына айналады.Ол елдің сән-салтанатын,ерлігін,елдігін,қайғы мұңын,әл-ауқатын сан мыңдаған қимылмен,қозғалыспен баяндайды.Осының бәрлығы би билеу арқылы бейнеленіп билеп береді.Әр жасалған бір қимыл сөйлеп тұрады. Балаларға қимыл-қозғалыстар көрсетіледі. -Балалар сіздерге бүгінгі тақырып ұнады ма? -Қандай қимылды ерекше атап бере аласыздар? -Балалардың ішінде,сабаққа белсене қатысқан баланы мадақтайды! -Балалар!Сау болыңыздар! |
Балалар барлық гимнастикалық жаттығуларды жасайды. Өз ойлары айтылады. Шаттанады. Сау болыңыз! |
Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы.
Би үйірмесі |
Хореограф |
|
|
|
Тақырыбы |
Гимнастика |
|||
Сабақтың мақсаты |
Балалардың би өнерімен айналысқан ұлдар мен қыз балалар
денесінің сымбаттылығымен музыкалық ырғақты ажырата білумен
ерекшеленеді.Би гимнастикасы:Өзін –өзі жетілдіруге деген
қызығушылығын арттырады. 2. Балаларды қимыл-қозғалыс апараттарының жүрек қан айналымын реттеп жақсарту. 3. Музыкамен қосыла буын-қимылдарын жасау. |
|||
Керек құралдар |
Кілемше,орындық немесе станок, музыкалық орталық, флейшка |
|||
Іс-әрекет кезендері |
Хореограф әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті |
||
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
|
Шаттық шеңбері – Балалар, бүгін біз шаттық шеңберіне жиналайық! Шеңберге тұрайық, достарымызбен қол ұстасайық! Барлығымыз жақсы көңіл-күйде бір-бірімізге тілегімізді айтайық! Бір-бірімізге қарап күлкімізді сыйлайық! Алақанды алайық, Күн жылуын салайық. Жүрек жылуын алайық, Алақанға салайық. Жиналған жүрек жылуын, Бір-бірімізге шашайық. |
Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды. |
||
Ұйымдастыру іздестіру Жаңа сабақ Қорытынды |
Би жетекшісі: Сәлеметсіңдер ме, балалар? Біз бүгінгі сабағымызда Гимнастикалық жаттығулармен танысамыз.Сабағымызға кіріспес бұрын бой сергіту гимнастикалық жаттығуларымызды жасап алайық.(Әуен қосылады) Балалар бәрімізде гимнастика сөзін білетін болармыз. -Өте тамаша!Ендеше бәріміз шахматты сапқа тұрып, гимнастикалық жаттығуларын жасауға кірісеміз.(Әуен қосылады) 1.Аяқты жәй көтеріп жүру. 2.Аяқты жоғары,барынша қатты көтеріп жүру. 3.Аяқтың оң аяқты алға,тизені бүгу арқылы,сол аяқты артқа созу. 4.Аяқ ұшымен жүру арқылы,қолды артқа қойып жүру. 5.Өкшелеп жүру арқылы,қолды жоғары көтеру. 6.Біри нүкте таңдап алып,сол таңдаған нүктемен айналу арқылы жүру. 7.Аяқ ұшымен,қол жоғарыға қою арқылы айналу. Әуен қосылып,түгел қимылдарды қайталап шығу. -Балалар бүгінгі сабағымыз сиздерге ұнады ма? -Бұл жаттығуларды үйде де,мүмкіншілік болса қайталап жүреміз. Балалар аттары аталып,мадақталынады. Сабағымыз аяқталды,сау болыңыздар! |
Балалар барлық гимнастикалық жаттығуларды жасайды. Өз ойлары айтылады. Шаттанады. Сау болыңыз! |
Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы.
Би үйірмесі |
Хореограф |
|
|
Тақырыбы |
Шпогатқа отыруды үйрету |
||
Сабақтың мақсаты |
Балаларды би өнерімен айналысқан ұлдар мен қыз балалар
денесінің сымбаттылығымен музыкалық ырғақты ажырата білумен
ерекшеленеді.Би гимнастикасы:Өзін –өзі жетілдіруге деген
қызығушылығын арттырады. 2. Балаларды қимыл-қозғалыс апараттарының жүрек қан айналымын реттеп жақсарту. 3. Музыкамен қосыла буын-қимылдарын жасау. |
||
Керек құралдар |
Кілемше,орындық немесе станок,музыкалық орталық,флейшка |
||
Іс-әрекет кезендері |
Хореограф әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті |
|
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
|
Шаттық шеңбері – Балалар, бүгін біз шаттық шеңберіне жиналайық! Шеңберге тұрайық, достарымызбен қол ұстасайық! Барлығымыз жақсы көңіл-күйде бір-бірімізге тілегімізді айтайық! Бір-бірімізге қарап күлкімізді сыйлайық! Алақанды алайық, Күн жылуын салайық. Жүрек жылуын алайық, Алақанға салайық. Жиналған жүрек жылуын, Бір-бірімізге шашайық. |
Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды. |
|
Ұйымдастыру іздестіру Жаңа сабақ Қорытынды |
Би жетекшісі: Сәлеметсіңдер ме, балалар? Біз бүгінгі сабағымызда Шпогатқа отыру туралы мағлұмат аламыз.Сабағымызға кіріспес бұрын бой сергіту гимнастикалық жаттығуларымызды жасап алайық.(Әуен қосылады).Аяқ,қол позицияларын қайталап алады.Қолдың 6 позициясын,аяқтың 3 позициясы қайталынылады. -Өте тамаша!Ендеше бүгінгі тақырыбымыз:«Шпогатқа отыру » туралы мағлұмат аламыз . -Өте тамаша!Ендеше бәріміз шахматты сапқа тұрып, гимнастикалық жаттығуларын жасауға кірісеміз.(Әуен қосылады) Балаларды сапқа тұрғызу,сәлемдесу,рапорт беру. Сабақтың мақсатын түсіндіру . Бір орында: Оңға,солға,кері бұрылу. 2.Жүру:Қолды жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен жүру. Қолды жанға созып өкшемен жүру.Жартылай отырып, толық отырып жүру. 3.Жүгіру: Еркін жүгіру, түзу аяқты көтеріп жүгіру ,аяқты артқа түзу жүгіру, екі жаққа аяқты көтеріп жүгіру.. Жүріске ауысып, тыныс алу жаттығуларын орындау. Бір орында жалпы дене шынықтыру жаттығуларын орындау.Содан кейін шпогатқа отырғызу. Балалар аттары аталып,мадақталынады. Сабағымыз аяқталды,сау болыңыздар! |
Балалар барлық гимнастикалық жаттығуларды жасайды.Шпогптқа отырады. Өз ойлары айтылады. -Ия Шаттанады. Сау болыңыз! |
Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы.
Би үйірмесі |
Хореограф |
|
|
Тақырыбы |
Мостикке тұруды үйрету |
||
Сабақтың мақсаты |
Балалардың би өнерімен айналысқан ұлдар мен қыз балалар
денесінің сымбаттылығымен музыкалық ырғақты ажырата білумен
ерекшеленеді.Би гимнастикасы:Өзін –өзі жетілдіруге деген
қызығушылығын арттырады. 2. Балалардың қимыл-қозғалыс апараттарының жүрек қан айналымын реттеп жақсарту. 3. Музыкамен қосыла буын-қимылдарын жасау. |
||
Керек құралдар |
Кілемше,орындық немесе станок,музыкалық орталық,флешка |
||
Іс-әрекет кезендері |
Хореограф әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті |
|
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
|
Шаттық шеңбері – Балалар, бүгін біз шаттық шеңберіне жиналайық! Шеңберге тұрайық, достарымызбен қол ұстасайық! Барлығымыз жақсы көңіл-күйде бір-бірімізге тілегімізді айтайық! Бір-бірімізге қарап күлкімізді сыйлайық! Алақанды алайық, Күн жылуын салайық. Жүрек жылуын алайық, Алақанға салайық. Жиналған жүрек жылуын, Бір-бірімізге шашайық. |
Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды. |
|
Ұйымдастыру іздестіру Жаңа сабақ Қорытынды |
Би жетекшісі: Сәлеметсіңдер ме, балалар? Біз бүгінгі сабағымызда Мостикке тұру туралы мағлұмат аламыз.Сабағымызға кіріспес бұрын бой сергіту гимнастикалық жаттығуларымызды жасап алайық.(Әуен қосылады).Аяқ,қол позицияларын қайталап алады.Қолдың 6 позициясын,аяқтың 3 позициясы қайталынылады. -Өте тамаша!Ендеше бүгінгі тақырыбымыз:«Мостикке тұру» туралы мағлұмат аламыз . -Өте тамаша!Ендеше бәріміз шахматты сапқа тұрып, гимнастикалық жаттығуларын жасауға кірісеміз.(Әуен қосылады) 1.Аяқты жәй көтеріп жүру. 2.Аяқты жоғары,барынша қатты көтеріп жүру. 3.Аяқтың оң аяқты алға,тизені бүгу арқылы,сол аяқты артқа созу. 4.Аяқ ұшымен жүру арқылы,қолды артқа қойып жүру. 5.Өкшелеп жүру арқылы,қолды жоғары көтеру. 6.Біри нүкте таңдап алып,сол таңдаған нүктемен айналу арқылы жүру. 7.Белді бүгіп,жар жағалап төменге қол ұшымен жүру. 8.Жерге жатып белмен жоғары көтерілу. Ендеше мостикке тұрып қараймыз,кезекпен. -Әуен қосылып,түгел қимылдарды қайталап шығу. -Балалар бүгінгі сабағымыз сиздерге ұнады ма? -Бұл жаттығуларды үйде де,мүмкіншілік болса қайталап жүреміз. Балалар аттары аталып,мадақталынады. Сабағымыз аяқталды,сау болыңыздар! |
Балалар барлық гимнастикалық жаттығуларды жасайды.Мостикке тұрады. Өз ойлары айтылады. -Ия Шаттанады. Сау болыңыз! |
Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы.
Би үйірмесі |
Хореограф |
|
|
Тақырыбы |
Қазақ биі элементтерін үйрету |
||
Сабақтың мақсаты |
Балалардың би өнерінде баланың эстетикалық мәдениетін дамыту арқылы баланың бойына адамгершілік негіздерін қалыптастыру, өз халқын төл рухани мәдениетінің қыр-сырын, салт-дәстүрін білген тұлға елінің патриоты ғана емес,өзге ұлттың да болмысын құрметтей білетін, ұлттық санасы биік, өркениеттің көшіне ілесер, жан-жақты жас ұрпақ тәрбиелеу.
Міндеттері: 2.Әңімені би тілімен жүргізу үшін бишінің ерекше табиғи қасиетін дамыту. 3. Білімін арттыру. |
||
Керек құралдар |
Кілемше, орындық немесе станок, музыкалық орталық, флешка |
||
Іс-әрекет кезендері |
Хореограф әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті |
|
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
|
Шаттық шеңбері – Балалар, бүгін біз шаттық шеңберіне жиналайық! Шеңберге тұрайық, достарымызбен қол ұстасайық! Барлығымыз жақсы көңіл-күйде бір-бірімізге тілегімізді айтайық! Бір-бірімізге қарап күлкімізді сыйлайық! Алақанды алайық, Күн жылуын салайық. Жүрек жылуын алайық, Алақанға салайық. Жиналған жүрек жылуын, Бір-бірімізге шашайық. |
Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды. |
|
Ұйымдастыру іздестіру Жаңа сабақ Қорытынды |
Би жетекшісі: Сәлеметсіңдер ме, балалар? Біз бүгінгі сабағымыздаҚазақ биінің элементтерімен танысамыз.Сабағымызға кіріспес бұрын бой сергіту гимнастикалық жаттығуларымызды жасап алайық.(Әуен қосылады). Бидің түрлері өте көп.Соның ішінде өзіміздің ұлттық билеріміздің алар орны ерекше.Ұлттық би өнері дастандарда,ертегілерде,батырлар жырларында да айтылып отырады.Атап айтсақ,«Қара жорға»,«Бүркіт биі»,«Қаз-қатар»,«Ою»,«Киіз басу»,«Аққу» т.с.с.Қазақ билері көбіне көп нақты белгілі бір-тұрмыс-тіршілкке құралады да халықтың бейне болмысының айнасына айналады.Ол елдің сән-салтанатын,ерлігін,елдігін,қайғы мұңын,әл-ауқатын сан мыңдаған қимылмен,қозғалыспен баяндайды.Осының бәрлығы би билеу арқылы бейнеленіп билеп береді.Әр жасалған бір қимыл сөйлеп тұрады. қимыл-қозғалыстар көрсетіледі. -Балалар сіздерге бүгінгі тақырып ұнады ма? -Қандай қимылды ерекше атап бере аласыздар? -Балалардың ішінде,сабаққа белсене қатысқан баланы мадақтайды! -Балалар!Сау болыңыздар! |
Балалар барлық гимнастикалық жаттығуларды жасайды. Өз ойлары айтылады. Шаттанады. Сау болыңыз! |
Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы.
Би үйірмесі |
Хореограф |
Уақыты: |
|
|
Тақырыбы |
Қазақ биін (Шашу биі) үйретуді бастау |
|||
Сабақтың мақсаты |
Балалардың би өнерінде баланың эстетикалық мәдениетін дамыту арқылы баланың бойына адамгершілік негіздерін қалыптастыру,өз халқын төл рухани мәдениетінің қыр-сырын,салт-дәстүрін білген тұлға елінің патриоты ғана емес,өзге ұлттың да болмысын құрметтей білетін,ұлттық санасы биік,өркениеттің көшіне ілесер,жан-жақты жас ұрпақ тәрбиелеу.
Міндеттері: 2.Әңімені би тілімен жүргізу үшін бишінің ерекше табиғи қасиетін дамыту. 3. Білімін арттыру. |
|||
Керек құралдар |
Кілемше,орындық немесе станок,музыкалық орталық,флешка |
|||
Іс-әрекет кезендері |
Хореограф әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті |
||
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
|
Шаттық шеңбері – Балалар, бүгін біз шаттық шеңберіне жиналайық! Шеңберге тұрайық, достарымызбен қол ұстасайық! Барлығымыз жақсы көңіл-күйде бір-бірімізге тілегімізді айтайық! Бір-бірімізге қарап күлкімізді сыйлайық! Алақанды алайық, Күн жылуын салайық. Жүрек жылуын алайық, Алақанға салайық. Жиналған жүрек жылуын, Бір-бірімізге шашайық. |
Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды. |
||
Ұйымдастыру іздестіру Жаңа сабақ Қорытынды |
Би жетекшісі: Сәлеметсіңдер ме, балалар? Біз бүгінгі сабағымызда Қазақ билерімен танысамыз.Сабағымызға кіріспес бұрын бой сергіту гимнастикалық жаттығуларымызды жасап алайық.(Әуен қосылады). Бидің түрлері өте көп.Соның ішінде өзіміздің ұлттық билеріміздің алар орны ерекше.Ұлттық би өнері дастандарда,ертегілерде,батырлар жырларында да айтылып отырады.Атап айтсақ,«Қара жорға»,«Бүркіт биі»,«Қаз-қатар»,«Ою»,«Киіз басу»,«Аққу» т.с.с.Қазақ билері көбіне көп нақты белгілі бір-тұрмыс-тіршілкке құралады да халықтың бейне болмысының айнасына айналады.Ол елдің сән-салтанатын,ерлігін,елдігін,қайғы мұңын,әл-ауқатын сан мыңдаған қимылмен,қозғалыспен баяндайды.Осының бәрлығы би билеу арқылы бейнеленіп билеп береді.Әр жасалған бір қимыл сөйлеп тұрады. Балаларға қимыл-қозғалыстар көрсетіледі. -Балалар сіздерге бүгінгі тақырып ұнады ма? -Қандай қимылды ерекше атап бере аласыздар? -Балалардың ішінде,сабаққа белсене қатысқан баланы мадақтайды! -Балалар!Сау болыңыздар! |
Балалар барлық гимнастикалық жаттығуларды жасайды. Өз ойлары айтылады. Шаттанады. Сау болыңыз! |
Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы.
Би үйірмесі |
Хореограф |
Уақыты: |
|
|
Тақырыбы |
«Твис» биі туралы мағлұмат беру |
|||
Сабақтың мақсаты |
Балалардың би өнерінде баланың эстетикалық мәдениетін дамыту арқылы баланың бойына адамгершілік негіздерін қалыптастыру, өз халқын төл рухани мәдениетінің қыр-сырын, салт-дәстүрін білген тұлға елінің патриоты ғана емес, өзге ұлттың да болмысын құрметтей білетін, ұлттық санасы биік, өркениеттің көшіне ілесер, жан-жақты жас ұрпақ тәрбиелеу.
Міндеттері: |
|||
Керек құралдар |
Кілемше, орындық немесе станок, музыкалық орталық, флешка |
|||
Іс-әрекет кезендері |
Хореограф әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті |
||
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
|
Шаттық шеңбері – Балалар, бүгін біз шаттық шеңберіне жиналайық! Шеңберге тұрайық, достарымызбен қол ұстасайық! Барлығымыз жақсы көңіл-күйде бір-бірімізге тілегімізді айтайық! Бір-бірімізге қарап күлкімізді сыйлайық! |
Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды. |
||
Ұйымдастыру іздестіру Жаңа сабақ Қорытынды |
Би жетекшісі: Сәлеметсіңдер ме, балалар? Біз бүгінгі сабағымызда «Твис» биінің түрлерімен танысамыз.Сабағымызға кіріспес бұрын бой сергіту гимнастикалық жаттығуларымызды жасап алайық.(Әуен қосылады). Ендеше бүгінгі сабағымызбен танысайық:«Твис»биі.Оқушылар твис биін өздеріңіз естип,көріп жүрген боларсыздар.Бұл би өте көңілді,адамға көтеріңкі көңіл күй сыйлайтын билердің бірі боп табылады.Тез темпте биленеді.Твис биінің өзі әр түрлі боп бөлінеді.Ер бала мен қыз бала немесе қыз балалр болып биленеді.Твис биінде аяқ пен қол көп қимылдайды.Бұл биге -Балалар сіздерге бүгінгі тақырып ұнады ма? -Қандай қимылды ерекше атап бере аласыздар? -Балалардың ішінде,сабаққа белсене қатысқан баланы мадақтайды! -Балалар!Сау болыңыздар! |
Балалар Жастар биімен танысады. Өз ойлары айтылады. Шаттанады. Сау болыңыз! |
Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы.
Би үйірмесі |
Хореограф |
Уақыты: |
|
|
Тақырыбы |
«Қоян биі» биі |
|||
Сабақтың мақсаты |
Балаларды би өнерімен айналысқан ұлдар мен қыз балалар
денесінің сымбаттылығымен музыкалық ырғақты ажырата білумен
ерекшеленеді.Би гимнастикасы:Өзін –өзі жетілдіруге деген
қызығушылығын арттырады. 2. Балаларды қимыл-қозғалыс апараттарының жүрек қан айналымын реттеп жақсарту. 3. Музыкамен қосыла буын-қимылдарын жасау. |
|||
Керек құралдар |
Кілемше, орындық немесе станок, музыкалық орталық, флешка |
|||
Іс-әрекет кезеңдері |
Хореограф әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті |
||
Ұйымдастыру іздестіру Жаңа сабақ Қорытынды |
Би жетекшісі: Сәлеметсіңдер ме, балалар? Біз бүгінгі сабағымызда «Қоян биі» биінің түрлерімен танысамыз.Сабағымызға кіріспес бұрын бой сергіту гимнастикалық жаттығуларымызды жасап алайық.(Әуен қосылады). 1.Балалар қолдарын алға ұстап аяқтарының ұымен жүгіріп ортаға шығады. 2.Белдерін қозғап билейді 3.Екі аяқты қосып секіреді. 4.Балалар екіге бөлінеді оңға ,солға 5.Оң жақтағы балалар жүгіріп шеңбер жасайды 6.Сол жақтағы балалар үлкен шеңбержасапжүгіреді 7.екі жақтағы балалар ортаға қосылады. Би әрі қарай жалғасады. -Балалар сіздерге бүгінгі тақырып ұнады ма? -Қандай қимылды ерекше атап бере аласыздар? -Балалардың ішінде,сабаққа белсене қатысқан баланы мадақтайды! -Балалар!Сау болыңыздар! |
Балалар Доңыз биімен танысады. Өз ойлары айтылады. Шаттанады. Сау болыңыз! |
Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы.
Би үйірмесі |
Хореограф |
|
|
Тақырыбы |
«Шашу» биін үйрету |
||
Сабақтың мақсаты |
Балалардың би өнерінде баланың эстетикалық мәдениетін дамыту арқылы баланың бойына адамгершілік негіздерін қалыптастыру,өз халқын төл рухани мәдениетінің қыр-сырын,салт-дәстүрін білген тұлға елінің патриоты ғана емес,өзге ұлттың да болмысын құрметтей білетін,ұлттық санасы биік,өркениеттің көшіне ілесер,жан-жақты жас ұрпақ тәрбиелеу.
Міндеттері: |
||
Керек құралдар |
Кілемше, орындық немесе станок, музыкалық орталық, флешка |
||
Іс-әрекет кезендері |
Хореограф әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті |
|
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
|
Шаттық шеңбері – Балалар, бүгін біз шаттық шеңберіне жиналайық! Шеңберге тұрайық, достарымызбен қол ұстасайық! Барлығымыз жақсы көңіл-күйде бір-бірімізге тілегімізді айтайық! Бір-бірімізге қарап күлкімізді сыйлайық! |
Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды. |
|
Ұйымдастыру іздестіру Жаңа сабақ Қорытынды |
Би жетекшісі: Сәлеметсіңдер ме, балалар? Біз бүгінгі сабағымызда «Шашу» биінің қимылдарымен танысамыз.Сабағымызға кіріспес бұрын бой сергіту гимнастикалық жаттығуларымызды жасап алайық.(Әуен қосылады). Бидің түрлері өте көп.Соның ішінде өзіміздің ұлттық билеріміздің алар орны ерекше.Ұлттық би өнері дастандарда,ертегілерде,батырлар жырларында да айтылып отырады.Қазақ халқымыздың кең тараған билерінің бірі ол «Шашу»биі.Бұл биді алғаш рет қазақ халқының тұңғыш бишісі Шара Жиенқұлова апамыз сахнаға шығарған.Бидің ең бірінші мән мағынасы қазақ халқының салт-дәстүрін көрсету.«Шашу» биі аты айтып тұрғандай қонақ келу,күтіп алу,салтты құрметтеу бейнеленеді. Қазақ билері көбіне көп нақты белгілі бір-тұрмыс-тіршілкке құралады да халықтың бейне болмысының айнасына айналады.Ол елдің сән-салтанатын,ерлігін,елдігін,қайғы мұңын,әл-ауқатын сан мыңдаған қимылмен,қозғалыспен баяндайды.Осының бәрлығы би билеу арқылы бейнеленіп билеп береді.Әр жасалған бір қимыл сөйлеп тұрады. Балаларға қимыл-қозғалыстар көрсетіледі. -Балалар сіздерге бүгінгі тақырып ұнады ма? -Қандай қимылды ерекше атап бере аласыздар? -Балалардың ішінде,сабаққа белсене қатысқан баланы мадақтайды! -Балалар!Сау болыңыздар! |
Балалар жана тақырыппен танысады Өз ойлары айтылады. Шаттанады. Сау болыңыз! |
Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы.
Би үйірмесі |
Хореограф |
Уақыты: |
|
|
Тақырыбы |
Гимнастиканы қайталау. |
|||
Сабақтың мақсаты |
Балалардың би өнерімен айналысқан ұлдар мен қыз балалар
денесінің сымбаттылығымен музыкалық ырғақты ажырата білумен
ерекшеленеді.Би гимнастикасы:Өзін –өзі жетілдіруге деген
қызығушылығын арттырады. 2. Балаларды қимыл-қозғалыс апараттарының жүрек қан айналымын реттеп жақсарту. 3. Музыкамен қосыла буын-қимылдарын жасау. |
|||
Керек құралдар |
Кілемше, орындық немесе станок, музыкалық орталық, флешка |
|||
Іс-әрекет кезендері |
Хореограф әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті |
||
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
|
Шаттық шеңбері – Балалар, бүгін біз шаттық шеңберіне жиналайық! Шеңберге тұрайық, достарымызбен қол ұстасайық! Барлығымыз жақсы көңіл-күйде бір-бірімізге тілегімізді айтайық! Бір-бірімізге қарап күлкімізді сыйлайық! Алақанды алайық, Күн жылуын салайық. Жүрек жылуын алайық, Алақанға салайық. Жиналған жүрек жылуын, Бір-бірімізге шашайық. |
Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды. |
||
Ұйымдастыру іздестіру Жаңа сабақ Қорытынды |
Би жетекшісі: Сәлеметсіңдер ме, балалар? Біз бүгінгі сабағымызда Гимнастикалық жаттығулармен танысамыз.Сабағымызға кіріспес бұрын бой сергіту гимнастикалық жаттығуларымызды жасап алайық.(Әуен қосылады) Балалар бәрімізде гимнастика сөзін білетін болармыз. -Өте тамаша!Ендеше бәріміз шахматты сапқа тұрып, гимнастикалық жаттығуларын жасауға кірісеміз.(Әуен қосылады) 1.Аяқты жәй көтеріп жүру. 2.Аяқты жоғары,барынша қатты көтеріп жүру. 3.Аяқтың оң аяқты алға,тизені бүгу арқылы,сол аяқты артқа созу. 4.Аяқ ұшымен жүру арқылы,қолды артқа қойып жүру. 5.Өкшелеп жүру арқылы,қолды жоғары көтеру. 6.Біри нүкте таңдап алып,сол таңдаған нүктемен айналу арқылы жүру. 7.Аяқ ұшымен,қол жоғарыға қою арқылы айналу. Әуен қосылып,түгел қимылдарды қайталап шығу. -Балалар бүгінгі сабағымыз сиздерге ұнады ма? -Бұл жаттығуларды үйде де,мүмкіншілік болса қайталап жүреміз. Балалар аттары аталып,мадақталынады. Сабағымыз аяқталды,сау болыңыздар! |
Балалар барлық гимнастикалық жаттығуларды жасайды. Өз ойлары айтылады. Шаттанады. Сау болыңыз! |
Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы.
Би үйірмесі |
Хореограф |
Уақыты: |
|
|
Тақырыбы |
«Қазіргі заман» биі туралы мағлұмат |
|||
Сабақтың мақсаты |
Балалардың би өнерінде баланың эстетикалық мәдениетін дамыту арқылы баланың бойына адамгершілік негіздерін қалыптастыру, өз халқын төл рухани мәдениетінің қыр-сырын, салт-дәстүрін білген тұлға елінің патриоты ғана емес, өзге ұлттың да болмысын құрметтей білетін, ұлттық санасы биік,өркениеттің көшіне ілесер, жан-жақты жас ұрпақ тәрбиелеу.
Мі: |
|||
Керек құралдар |
Кілемше, орындық немесе станок, музыкалық орталық, флешка |
|||
Іс-әрекет кезендері |
Хореограф әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті |
||
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
|
Шаттық шеңбері – Балалар, бүгін біз шаттық шеңберіне жиналайық! Шеңберге тұрайық, достарымызбен қол ұстасайық! Барлығымыз жақсы көңіл-күйде бір-бірімізге тілегімізді айтайық! Бір-бірімізге қарап күлкімізді сыйлайық! |
Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды. |
||
Ұйымдастыру іздестіру Жаңа сабақ Қорытынды |
Би жетекшісі: Сәлеметсіңдер ме, балалар? Біз бүгінгі сабағымызда «Жастар» биінің түрлерімен танысамыз.Сабағымызға кіріспес бұрын бой сергіту гимнастикалық жаттығуларымызды жасап алайық.(Әуен қосылады). Ендеше бүгінгі сабағымызбен танысайық:«Жастар»биі.Жастарда қазіргі кезде заманауи әр түрлі бидің түрі бар.Мысалға:Флешмоб бұл-топпен билеу және сомен қатар сол биді бірге жасау.Бұл флешмобта балалар әр түрлі қимыл-қозғалысын жасауы титіс.Флешмобта әуен әр түрлі музыкада папури әуеніне биленеді.Бұл би алдын ала жоспарланып қойылып,орталықтарда биленеді.Флешмоб көп адамдардан құралады. Ендеше балалар осы «Флешмоб» биін билеуге кірісеміз.Ортаға топпен оқушылар шығарылып,әуен қосылып би үйренуге кіріседі.Балаларға қимыл-қозғалыстар көрсетіледі. -Балалар сіздерге бүгінгі тақырып ұнады ма? -Қандай қимылды ерекше атап бере аласыздар? -Балалардың ішінде,сабаққа белсене қатысқан баланы мадақтайды! -Балалар!Сау болыңыздар! |
Балалар Жастар биімен танысады. Өз ойлары айтылады. Шаттанады. Сау болыңыз! |
Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы.
Би үйірмесі |
Хореограф |
|
|
Тақырыбы |
«Балапандар» биі |
||
Сабақтың мақсаты |
Балалардың би өнерімен айналысқан ұлдар мен қыз балалар
денесінің сымбаттылығымен музыкалық ырғақты ажырата білумен
ерекшеленеді.Би гимнастикасы:Өзін –өзі жетілдіруге деген
қызығушылығын арттырады. 2. Балаларды қимыл-қозғалыс апараттарының жүрек қан айналымын реттеп жақсарту. 3. Музыкамен қосыла буын-қимылдарын жасау. |
||
Керек құралдар |
Кілемше,орындық немесе станок,музыкалық орталық,флейшка |
||
Іс-әрекет кезендері |
Хореограф әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті |
|
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
|
Шаттық шеңбері – Балалар, бүгін біз шаттық шеңберіне жиналайық! Шеңберге тұрайық, достарымызбен қол ұстасайық! Барлығымыз жақсы көңіл-күйде бір-бірімізге тілегімізді айтайық! Бір-бірімізге қарап күлкімізді сыйлайық! Алақанды алайық, Күн жылуын салайық. Жүрек жылуын алайық, Алақанға салайық. Жиналған жүрек жылуын, Бір-бірімізге шашайық. |
Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды. |
|
Ұйымдастыру іздестіру Жаңа сабақ Қорытынды |
Би жетекшісі: Сәлеметсіңдер ме, балалар? Біз бүгінгі сабағымызда Гимнастикалық жаттығулармен танысамыз.Сабағымызға кіріспес бұрын бой сергіту гимнастикалық жаттығуларымызды жасап алайық.(Әуен қосылады) Балалар бәрімізде гимнастика сөзін білетін болармыз. -Өте тамаша!Ендеше бәріміз шахматты сапқа тұрып, гимнастикалық жаттығуларын жасауға кірісеміз.(Әуен қосылады) 1.Аяқты жәй көтеріп жүру. 2.Аяқты жоғары,барынша қатты көтеріп жүру. 3.Аяқтың оң аяқты алға,тизені бүгу арқылы,сол аяқты артқа созу. 4.Аяқ ұшымен жүру арқылы,қолды артқа қойып жүру. 5.Өкшелеп жүру арқылы,қолды жоғары көтеру. 6.Біри нүкте таңдап алып,сол таңдаған нүктемен айналу арқылы жүру. 7.Аяқ ұшымен,қол жоғарыға қою арқылы айналу. Әуен қосылып,түгел қимылдарды қайталап шығу. -Балалар бүгінгі сабағымыз сиздерге ұнады ма? -Бұл жаттығуларды үйде де,мүмкіншілік болса қайталап жүреміз. Балалар аттары аталып,мадақталынады. Сабағымыз аяқталды,сау болыңыздар! |
Балалар барлық гимнастикалық жаттығуларды жасайды. Өз ойлары айтылады. Шаттанады. Сау болыңыз! |
Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы.
Би үйірмесі |
Хореограф |
|
|
Тақырыбы |
«Доңыздар» биі |
||
Сабақтың мақсаты |
Балаларды би өнерімен айналысқан ұлдар мен қыз балалар
денесінің сымбаттылығымен музыкалық ырғақты ажырата білумен
ерекшеленеді.Би гимнастикасы:Өзін –өзі жетілдіруге деген
қызығушылығын арттырады. 2. Балаларды қимыл-қозғалыс апараттарының жүрек қан айналымын реттеп жақсарту. 3. Музыкамен қосыла буын-қимылдарын жасау. |
||
Керек құралдар |
Кілемше,орындық немесе станок,музыкалық орталық,флейшка |
||
Іс-әрекет кезендері |
Хореограф әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті |
|
Ұйымдастыру іздестіру Жаңа сабақ Қорытынды |
Би жетекшісі: Сәлеметсіңдер ме, балалар? Біз бүгінгі сабағымызда «Доңыздар» биінің түрлерімен танысамыз.Сабағымызға кіріспес бұрын бой сергіту гимнастикалық жаттығуларымызды жасап алайық.(Әуен қосылады). 1.Екі қатарға бөлінеді,алғы,артқы 2.Оң мен сол қолды кезекпен көтеріп билейді. 3.Екі аяқты қосып секіреді. 4.Балалар екіге бөлінеді оңға ,солға 5.Оң жақтағы балалар жүгіріп шеңбер жасайды 6.Сол жақтағы балалар үлкен шеңбержасапжүгіреді Би әрі қарай жалғасады. -Балалар сіздерге бүгінгі тақырып ұнады ма? -Қандай қимылды ерекше атап бере аласыздар? -Балалардың ішінде,сабаққа белсене қатысқан баланы мадақтайды! -Балалар!Сау болыңыздар! |
Балалар Доңыз биімен танысады. Өз ойлары айтылады. Шаттанады. Сау болыңыз! |
Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы.
Би үйірмесі |
Хореограф |
|
|
Тақырыбы |
Мостикке тұруды үйрету, колесо айналуды үйрету. |
||
Сабақтың мақсаты |
Балалардың би өнерімен айналысқан ұлдар мен қыз балалар
денесінің сымбаттылығымен музыкалық ырғақты ажырата білумен
ерекшеленеді.Би гимнастикасы:Өзін –өзі жетілдіруге деген
қызығушылығын арттырады. 2. Балалардың қимыл-қозғалыс апараттарының жүрек қан айналымын реттеп жақсарту. 3. Музыкамен қосыла буын-қимылдарын жасау. |
||
Керек құралдар |
Кілемше,орындық немесе станок,музыкалық орталық,флешка |
||
Іс-әрекет кезендері |
Хореограф әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті |
|
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
|
Шаттық шеңбері – Балалар, бүгін біз шаттық шеңберіне жиналайық! Шеңберге тұрайық, достарымызбен қол ұстасайық! Барлығымыз жақсы көңіл-күйде бір-бірімізге тілегімізді айтайық! Бір-бірімізге қарап күлкімізді сыйлайық! Алақанды алайық, Күн жылуын салайық. Жүрек жылуын алайық, Алақанға салайық. Жиналған жүрек жылуын, Бір-бірімізге шашайық. |
Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды. |
|
Ұйымдастыру іздестіру Жаңа сабақ Қорытынды |
Би жетекшісі: Сәлеметсіңдер ме, балалар? Біз бүгінгі сабағымызда Мостикке тұру туралы мағлұмат аламыз.Сабағымызға кіріспес бұрын бой сергіту гимнастикалық жаттығуларымызды жасап алайық.(Әуен қосылады).Аяқ,қол позицияларын қайталап алады.Қолдың 6 позициясын,аяқтың 3 позициясы қайталынылады. -Өте тамаша!Ендеше бүгінгі тақырыбымыз:«Мостикке тұру» туралы мағлұмат аламыз . -Өте тамаша!Ендеше бәріміз шахматты сапқа тұрып, гимнастикалық жаттығуларын жасауға кірісеміз.(Әуен қосылады) 1.Аяқты жәй көтеріп жүру. 2.Аяқты жоғары,барынша қатты көтеріп жүру. 3.Аяқтың оң аяқты алға,тизені бүгу арқылы,сол аяқты артқа созу. 4.Аяқ ұшымен жүру арқылы,қолды артқа қойып жүру. 5.Өкшелеп жүру арқылы,қолды жоғары көтеру. 6.Біри нүкте таңдап алып,сол таңдаған нүктемен айналу арқылы жүру. 7.Белді бүгіп,жар жағалап төменге қол ұшымен жүру. 8.Жерге жатып белмен жоғары көтерілу. Ендеше мостикке тұрып қараймыз,кезекпен. -Әуен қосылып,түгел қимылдарды қайталап шығу. -Балалар бүгінгі сабағымыз сиздерге ұнады ма? -Бұл жаттығуларды үйде де,мүмкіншілік болса қайталап жүреміз. Балалар аттары аталып,мадақталынады. Сабағымыз аяқталды,сау болыңыздар! |
Балалар барлық гимнастикалық жаттығуларды жасайды.Мостикке тұрады. Өз ойлары айтылады. -Ия Шаттанады. Сау болыңыз! |
Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы.
Би үйірмесі |
Хореограф |
|
|
Тақырыбы |
Қорытынды сабақ |
||
Сабақтың мақсаты |
Балалардың би өнерімен айналысқан ұлдар мен қыз балалар
денесінің сымбаттылығымен музыкалық ырғақты ажырата білумен
ерекшеленеді.Би гимнастикасы:Өзін –өзі жетілдіруге деген
қызығушылығын арттырады. 2. Балаларды қимыл-қозғалыс апараттарының жүрек қан айналымын реттеп жақсарту. 3. Музыкамен қосыла буын-қимылдарын жасау. |
||
Керек құралдар |
Кілемше,орындық немесе станок,музыкалық орталық,флейшка |
||
Іс-әрекет кезендері |
Хореограф әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті |
|
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
|
Шаттық шеңбері – Балалар, бүгін біз шаттық шеңберіне жиналайық! Шеңберге тұрайық, достарымызбен қол ұстасайық! Барлығымыз жақсы көңіл-күйде бір-бірімізге тілегімізді айтайық! Бір-бірімізге қарап күлкімізді сыйлайық! Алақанды алайық, Күн жылуын салайық. Жүрек жылуын алайық, Алақанға салайық. Жиналған жүрек жылуын, Бір-бірімізге шашайық. |
Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды. |
|
Ұйымдастыру іздестіру Жаңа сабақ Қорытынды |
Би жетекшісі: Сәлеметсіңдер ме, балалар? Біз бүгінгі сабағымызда Гимнастикалық жаттығулармен танысамыз.Сабағымызға кіріспес бұрын бой сергіту гимнастикалық жаттығуларымызды жасап алайық.(Әуен қосылады) Балалар бәрімізде гимнастика сөзін білетін болармыз. -Өте тамаша!Ендеше бәріміз шахматты сапқа тұрып, гимнастикалық жаттығуларын жасауға кірісеміз.(Әуен қосылады) 1.Аяқты жәй көтеріп жүру. 2.Аяқты жоғары,барынша қатты көтеріп жүру. 3.Аяқтың оң аяқты алға,тизені бүгу арқылы,сол аяқты артқа созу. 4.Аяқ ұшымен жүру арқылы,қолды артқа қойып жүру. 5.Өкшелеп жүру арқылы,қолды жоғары көтеру. 6.Біри нүкте таңдап алып,сол таңдаған нүктемен айналу арқылы жүру. 7.Аяқ ұшымен,қол жоғарыға қою арқылы айналу. Әуен қосылып,түгел қимылдарды қайталап шығу. -Балалар бүгінгі сабағымыз сиздерге ұнады ма? -Бұл жаттығуларды үйде де,мүмкіншілік болса қайталап жүреміз. Балалар аттары аталып,мадақталынады. Сабағымыз аяқталды,сау болыңыздар! |
Балалар барлық гимнастикалық жаттығуларды жасайды. Осы күнге дейінгі өткен билерді қайталап,шығу. Өз ойлары айтылады. Шаттанады. Сау болыңыз! |