«Каспий» жоғары педагогика
және салалық технологиялар
колледжі
(білім беру ұйымының
атауы)
САБАҚ
ЖОСПАРЫ
Сабақ
тақырыбы:
«Балабақшадағы театрландырылған
іс-әрекет түрлері»
Модуль /пән
атауы: КМ1.Білім алушыларды
әлеуметтік құндылықтар жүйесіне тарту.
ОН 1.3.Барлық режим сәттерін
ұйымдастыру негіздерін сипаттау.
Дайындаған
педагог: Алиева Молдир
Базарбайкызы
2023 жылғы
"31" наурыз
1.Жалпы
мәліметтер:
Курс, оқу жылы, топ 2МДТ-
21б/б
Сабақ
типі:Аралас
сабақ
Оқу мақсаты/ Оқу
нәтижесі:
Білімділік: Студенттер театр түрлерімен танысып,
театрландырылған іс-әрекет арқылы әртістік қабілеттін
ашу;
2.
Дамытушылық: Студенттердің шығармашылық қабілетін оятып,
танымдық қасиеттерін, зейінін, есте сақтау қабілетін, ауыз екі
сөйлеу мәдениетін дамыту;
3.
Тәрбиелік: Педагогикалық этикетке баули отырып
мамандыққа деген қызығушылықтарын
арттыру.
2. Сабақты
жабдықтау:
2.1. Оқу әдістемелік
құралдар, анықтамалық әдебиеттер
1.«Зерек бала » бағдарлама ;
Астана 2010 ж.
2.«Біз мектепке
барамыз » бағдарламасы
2010ж.
3.«Алғашқы қадам»
Бағдарламасына әдістемелік нұсқаулық Астана
2010ж.
2.2.Техникалық құралдар,
материалдар:
-Интерактивті тақта; Компьютер;
Интернет.
САБАҚ
БАРЫСЫ
Сабақ
кезеңдері:
|
Оқытушы
іс-әрекеті
|
Сабақтың
басы:
Уақыты
|
1. Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу. Студенттерді
түгендеу.
|
Сабақтың
басы
|
«Түрлі-түсті тәттілер» арқылы
топқа бөлінеді.
|
(13-минут)
|
«Ой қозғау»
сәті:
1.Өткен сабақтағы тақырыптар
бойынша сұрақтар қою.
2.Үй тапсырмасын қарау,
тексеру
«Рандом» шеңбер әдісі арқылы
сұрақтарға жауап береді.
Раунд р обин әдісі дегеніміз не?
Үй тапсырмасын
бекіту.
|
Сабақтың
ортасы
(25
минут)
|
-Жаңа сабақты түсіндіру «Балабақшадағы
театрландырылған іс-әрекет түрлерімен
таныстыру».
Театр
– тәрбие ошағы. Балалар тілін дамытуда,
олардың өмірге деген көркемдік көзқарастарын қалыптастыруда
театрландырылған қойылымдар ерекше рөл
атқарады.
Балалар театырының бірнеше түрлері
бар:
1-ші: «Ойыншықтар
театры.»
2-ші: «Саусақ
театры.»
3-ші: «Үстел үсті
театры»
4-ші: «Суреттер
театры»
5-ші: «Стент — кітапша
театры»
6-шы: «Фланелеграф
театры»
7-ші: «Трафарет
театры»
8-ші «Көлеңке
театры»
Ең көп тараған түрі-ойыншықтар театры.Бұнда
балалар қысқа тақпақтарды жаттап, оның өзіне тән орындау кезінен
бастап-ақ кішкене көлемді спектакельдер
ойнайды.
Саусақ театрында– саусақтардың көмегімен
қандайда болмасын ертегіні немесе өлең-тақпақ шумағын саханалау
болып табылады.
Үстел үстіндегі театры - сәбилер тобынан
бастап-ақ тақпақ пен қысқа өлеңдерді айтқызғанда көркем сөздер
әсерлі естілу үшін үстел үстіндегі театрды қолданған
жөн.
Көлеңкелі театр - Жарық өте жақсы түскен
экранда адамдар, жануарлар және құстардың пішіндерінің қозғалысына
қарауды балалар өте жақсы көреді. Ертегі, әңгіме, өлең, әндерді
көлеңке театры арқылы айтуға
болады.
|
Жұмыс түрлері, (топтық,
жұптық, жеке) Әдіс тәсілдер (белсенді, саралап
оқыту)
Практикалық, тәжірибелік
жұмыстар
Қалыптастырушы бағалау
әдістері
|
1-Тапсырма. Ертегі кейіпкерлерін дайындау
(практикалық жұмыс)
Сергіту
сәті:
Сыңғыр-сыңғыр
сырғалар,
Құлағымда
ырғалар.
Оң қолымда
білезік,
Сол қолымда
білезік.
Саусақтарда
сақина,
Санап көрші
кәнекей.
Бір, екі,
үш-
Біз тынығып
алайық.
2-Тапсырма. Қойылым қою. Жасаған жұмысты
қорғап шығу.
Оқушылар бір-бірін
өзара
бағалау
(«Бас бармақ әдісі» арқылы
бағалау)
«Күн шуақ» әдісі арқылы кері
байланыс алу.
|
Сабақтың
соңы
Уақыты
|
Рефлексия
Жаңа сабақты
бекіту:
Жетекші сұрақтар қою арқылы
сабақты қортындылау.Оқушыларды
бағалау.
Үйге тапсырма беру: Аудио
ертегі жазу
|