Материалдар / Балабақшаның жылдық жоспары 2018-2019 оқу жылы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Балабақшаның жылдық жоспары 2018-2019 оқу жылы

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақша әдіскерлеріне жылдық жоспар жасауға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қазан 2018
30713
298 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

БЕКІТЕМІН:«Ақерке бөбекжай» КМҚК директоры ______ А.Назирова«29» тамыз 2018 жыл


«Ақерке бөбекжай» КМҚК №1 педагогикалық кеңесінде талқыланды «29» тамыз 2018 жыл










«Ақерке бөбекжай» коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорынының 2018-2019 оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспары













ТОПАР КЕНТІЖылдық жұмыс жоспарының құрылымы мен мазмұны
І. Ақпараттық анықтама
ІІ. Мектепке дейінгі мекеменің өткен оқу жыл бойынша тәрбиелеу мен оқыту жұмысының талдауы
2.1. Бағдарламаның барлық бөлімдерінің білім беру салалары бойынша мониторингі
2.2. Жылдық жоспар бойынша ұйымдастырылған педагогикалық қызметтің орындалуы бойынша талдау
2.3. Ата-аналармен жұмыстың орындалуына талдау
2.4. Жылдық жоспар бойынша мамандардың барлық бағыт бойынша жұмыстарының орындалуына талдау (психолог, дене тәрбие нұсқаушысы, музыка жетекшісі, орыс тілі мұғалімі, ағылшын тілі мұғалімі, этнопедагог).
2.5. Балабақша мен мектептің сабақтастық жұмысының талдауы
Қорытындылар
Жылдық міндеттер
Жылдық жоспардың негізгі бөлімдері
І. Педагогикалық қызметті ұйымдастыру
1.1.Әдістемелік деңгейін және кәсіби біліктілігін арттыру.
1.2.«Қазақстан Республикасының Тілдер туралы», «Баланың құқықтары туралы », «Мемлекеттік рәміздер» Заңдарының орындалуы.
1.3. Әдістемелік кабинет жұмысының ұйымдастырылуы мен мазмұны
1.4. Психологиялық- медициналық- педагогикалық консилиум
1.5. Педагогикалық кеңестер
1.6. Мектепке дейінгі мекеменің ашық ұйымдастырылған оқу қызметтері
1.7. Семинар-практикум
1.8. Кеңестер
1.9. «Тәлімгер мектебі» жұмысы
1.10 Бақылау және басқару
ІІ. Балалардың өмірін қорғау және денсаулығын нығайту
ІІІ. Қоғамдық және отбасылық тәрбие
ІV. Мектеп пен балабақша сабақтастығы
V. Мерекелер мен ойын-сауықтар
VІ. Материалдық-техникалық базаны нығайту










ІІ. Өткен оқу жылының тәрбиелеу мен оқыту жұмысы бойынша талдауы2.1. Бағдарламаның барлық бөлімдері бойынша білім беру салаларының мониторингі: Бөбекжайдағы жемісті жұмыстарының көрсеткіштерінің бірі, балаларды мектепке сапалы дайындау болып табылады. Мектепке дейінгі ұйымдарда білім беруге жүргізілетін мониторинг балалардың бес білім беру саласы бойынша даму динамикасын қадағалауға мүмкіндік берді. Тәрбиеленушілердің білімін мөлшерлеуші ретінде, балаларды жетілдіруді дамыту деңгейінің диагностикалық картасы қолданылады. Бұл үшін барлық жастағыларды зерттеу картасы әзірленген. Мөлшерлеу құралы болып, әр түрлі тақырыптағы тапсырмалар, 5 білім беру саласы: «Денсаулық», «Коммуникация», «Таным», «Шығармашылық», «Әлеумет» салалары бойынша әр түрлі жастағы топтарда жүйелендірілген дидактикалық материалдар қолданылады. Балаларды бақылау әңгілелесу, бала әрекетінің өнімдерін талдау, диагностикалық жағдаяттар арқылы жүзеге асады. Тексеру нәтижелеріне өтпелі тақырыптық есеппен қорытынды жасалады және одан әрі жұмыс істеу үшін түзетулер енгізіледі. Мектепке дейінгі білім беруде сапалы қызметті қамтамасыз етуде мектепке дейінгі жастағы балалардың біліктері мен дағдыларын дамытудың маңызы зор. Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына сәйкес 2017 жылдың қыркүйек айынан бастап, республиканың мектепке дейінгі ұйымдар мен жалпы білім беретін мектептердің мектепалды даярлық сыныптарындағы балалардың даму деңгейлеріне мониторинг жүргізудің біріңғай жүйесі енгізілді. Индикаторлар – білім беру салалары бойынша баланың жасына сәйкес күтілетін нәтижелерге жету көрсеткіштері. Күтілетін нәтижелер баланың әр жас топтарына сәйкес Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасында айқындалған. Баланың күтілетін нәтижелерге жетуі педагогтың баланың дамуын үнемі бақылауы яғни диагностика арқылы іске асырылады. Мониторинг баланың біліктері мен дағдыларының даму динамикасын оның түзетуді қажет ететін ерекшеліктерін ашуға, өзара әрекет ету тәсілдерін өзгертуге, педагог тарапынан қамқорлық пен көңіл бөлуді ықпал ететін арнайы ұйымдастырылған, жүйелі бақылау ретінде қарастырылады. Балаларды жектілікті дамытуды бағалау үшін, ҚР Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы №1080 қаулысымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына қосымша ҚР Үкіметінің 13.05.2016 № 292 қаулысы  талаптарына сәйкес тәрбиеленушілердің білімін бағалау өлшемдері қолданылады. Балаларды тәрбиелеу мен оқыту деңгейлерін қадағалау баланың жасына сәйкес жетістіктерінің мониторингі Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі «Мектепке дейінгі балалық шақ» республикалық орталығы дайындаған Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын игеру бойынша балалардың біліктері мен дағдыларының дамуына мониторинг жүргізу бойынша әдістемелік ұсынымына сүйеніп жасалынды. Стандарт талаптары бала дамының 3 деңгейі болуын қарастырады және бала жетістіктерінің мониторингі негізінде жасына сәйкес іске асырылады: 1) 1-деңгей – бала белгілі бір қимыл мен біліктерді қайталай алады; 2) 2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие; 3) 3-деңгей – бала өзінің білетінін жасай алады, білімін өз бетінше шығармашылықпен қолданады.Диагностиканы жүргізу кезеңдері: жылына 3 рет – оқу жылының басында, ортасында және соңында жүргізіледі.- бастапқы – қыркүйек; - аралық – қаңтар; - қорытынды – мамыр. Индикаторлар көрсеткіш ретінде баланың даму мониторингін қамтамасыз етеді және оның жеке дамуын жоспарлауға негіз болып табылады. Осы диагностика негізінде тәрбиеші, психолог және педагог мамандармен бірге Үлгілік бағдарлама мазмұнын меңгеру деңгейін анықтады. Нәтижесінде оқу жылының соңында «Балбөбек» І-кіші тобының МЖМБС талаптарына сай төрт білім беру салалары бойынша балалардың білім көрсеткіші І-деңгей 40%, ІІ деңгей 40%, ІІІ деңгей 20%-ды құрады. Балалар не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие. Тәрбиеленушілермен жүргізілген мониторинг нәтижесінде балалардың білім-біліктілік дағдысының даму деңгейі төмен деңгейде екенін, тілдік дағдылары мен танымдық дағдыларын дамыту жұмыстарын жандандыру қажет екені анықталды. «Қарлығаш» ІІ кіші тобында ІІ деңгей-45%, ІІІ деңгей-55%-ды құрады. Балалар не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие, сонымен бірге бала өзінің білетінін жасай алады, білімін өз бетінше шығармашылықпен қолданады.«Қазына» ІІ кіші тобында І-деңгей 20%, ІІ-деңгей-25%, ІІІ-деңгей 55%-ды көрсетті. «Қазына» ІІ кіші тобында тәрбиеленушілермен жүргізілген мониторинг нәтижесінде балалардың білім-біліктілік дағдысының даму деңгейі төмен деңгейде екенін, тілдік дағдылары мен танымдық дағдыларын дамыту жұмыстарын жандандыру қажет екені анықталды. «Еркетай» ортаңғы тобында ІІ-деңгей 32%, ІІІ-деңгей 68%-ды көрсетті. «Еркетай» ортаңғы тобында тәрбиеленушілермен жүргізілген мониторинг нәтижесінде балалардың білім-біліктілік дағдысының даму деңгейі жоғары деңгейде екенін, балалар не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие, сонымен бірге бала өзінің білетінін жасай алады, білімін өз бетінше шығармашылықпен қолданады. «Ақбота» ересектер тобында І-деңгей 6,25%, ІІ-деңгей 18,75%, ІІІ деңгей 75%-ды көрсетті. «Ақбота» ересектер тобында тәрбиеленушілермен жүргізілген мониторинг нәтижесінде балалардың білім-біліктілік дағдысының даму деңгейі жоғары деңгейде екенін, бір баланың мүлде сөйлей алмайтыны, ата-анасына, аудандық білім бөліміне ескертіліп айтылғаны анықталды. Мониторинг нәтижесі бойынша балалардың құзыреттіліктерінің даму динамикасының оңтайлы екендігі байқалады. Бұдан ұйымдастырылған оқу қызметтері жеткілікті деңгейде жүргізілуде деген қорытынды жасауға болады. Биылғы жылы бөбекжайда балалардың даму құзыреттіліктерінің диагностикасы ғана емес, сонымен қатар балалардың мектепке дайындығына да талдау жасалған. Бітірушілер тобы біреу. Талдау нәтижесі төмендегідей:
№ р/сЗерттелген білім беру салалары

Қыркүйек 2017ж.Қаңтар 2018 ж.Мамыр 2018 ж.




Балалардың даму деңгейі




ІІІІІІІІІІІІІІІІІІ
5-6 жастағы ересектер тобы
1Сауат ашу негіздері және сөйлеуді дамыту

6%94% -6%94% 6% 60%34%
2Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

6%94% 6%25% 69% 6%18,7% 75%


Орташа пайыз:

294315,581,5239,554,5
Қыркүйек 2017 ж. қаңтар 2018ж. Мамыр 2018ж. Салыстырмалы бақылау нәтижесінде, тәрбиеленушілермен тіл дамыту жұмыстарын жиі жүргізу, балаларды өз бетінше әрекет етуге, ойын ашық айта білуге үйрету, шығармашылық қабілеттерін дамыту, сурет салу өнеріне баулу, ермексазбен жұмыс жасау технологиясын үйрету қажеттілігі анықталды.Тәрбиешілер мен басқа барлық мамандардың жұмыстары өте тығыз ынтымақтастықта жүргізіледі. Балалардың даму деңгейін тексеру және бақылау әдіскер К.О.Жылкыбаеваның басшылығымен әдістемелік кеңесте талқыланды. Ұсыныс: тәрбиеленушілермен жеке, топтық жұмыстарын күшейту, шығармашылыққа бейімдеу, жаңа технология элементтерін ұйымдастырылған оқу қызметінде жүйелі қолдану, ата-аналармен байланысты нығайту.Шешу жолдары: Тәрбиеленушілердің жас ерекшеліктеріне сай дидактикалық материалдарды, көрнекіліктерді дайындау, тәрбиешілердің біліктіліктерін арттыру жұмыстарын жандандыру.



2.2. Жылдық жоспардың ұйымдастырылған педагогикалық қызметі жұмысының орындалуы бойынша талдау «Ақерке бөбекжай» КМҚК ұжымының оқу-тәрбиелік жұмысы ҚР Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы №1080 қаулысымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына қосымша ҚР Үкіметінің 13.05.2016 № 292 қаулысы талаптарына сәйкес тәрбиеленушілердің білімділік құзіреттілігін қалыптастыру мақсатына бағытталған. Жан–жақты дамыған, шығармашыл тұлға тәрбиелеу қиын да ұзақ үрдіс. Ол өмір бойы жалғасын табады. Бірақ ең белсенді сезімдер, өмірлік ұстанымдар, адамдарға деген көзқарас, өзін-өзі ұстау мәнері әсіресе мектепке дейінгі жылдарда қалыптасады. Баланың дағдыларын, ойлау қабілетін, шығармашылық қиялын, психологиялық икемділігін тұлғаға бағытталған оқыту қалыптастыратындықтан, балаларды тәрбиелеу және оқыту өте тиімді болып табылады. Бөбекжай мақсаты: Балалардың денсаулығын сақтау құзыреттілігін дамыту, олардың денсаулығын нығайту және сақтау, мектепке дейінгі балалардың көркем әдеби және театрландырылған қызметін ескере отырып, жеке тұлғалық коммуникативін дамыту. Балаларды рухани-адамгершілік және патриоттыққа тәрбиелеу.Бөбекжайдың басымдылық бағыты: Озат педагогтардың жұмысын насихаттау, ақпараттандыру. Тілдің үштұғырлылығы жобасы бойынша тәрбиеленушілерге ағылшын тілін үйретуді қамтамасыз ету, вариативтік компонент жұмыстарын жандандыру. Елбасы Жолдауында ұсынған «Мәңгілік Ел» идеясын дамыту, тәрбиеленушілердің бойына елінің, жерінің мәдени ұлттық құндылықтарын сіңіру.Тәрбиелік-оқытушылық үдерістің негізгі қағидалары:
  • балалардың жалпы, ерекше, тұлғалық ерекшіліктерін есепке алу
  • психологилық дамуы нашар балаларға ерекше көңіл бөліп, қажетті әрекеттер қолдану;
  • топтық бөлмелерде арнайы шарттарды қолдану;
  • тәрбиеленушілердің ата-аналарымен байланыста болу.
Алға қойылған тапсырмаларды МДББМ іске асыру жұмыстары:
  • Театрландыру элементтерін пайдаланып, театрланған ойындарды қолдану арқылы іс-әрекет өткізу;
  • Күнделікті өмірде, өмірлік сәттерде қолдану;
  • Тақырыптық сұхбаттасу арқылы өзекті мәселені шешу;
  • Мемлекеттік тақырыптағы мереке (Конституция күні, Тұңғыш Президент күні, Тәуелсіздік күні, Жаңа жыл, 8 наурыз Наурыз, Халықтар достығы күні, Жеңіс күні және т.б.) іс-шара өткізу;
  • Бейнетаспалар көру, суреттер, мемлекеттің өмірін сипаттайтын суреттер көрсету;
  • Ата-аналарды қатыстырып, байқаулар ұйымдастыру.
Қорыта келе, бөбекжайдың оқыту-әдістемеліктің басты бағыттары мыналар:- Баланың зияткерлік қабілеттілігін қалыптастыру үшін тиісті шараларды жасау;- Баланың эмоционалды өмірі үшін қажетті талаптарды орындау;- Мектепке дейігі білім беру мекемесінде өтетін сауықтыру шараларын ұйымдастыру.Әдістемелік оқытудың мазмұны ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2016 жылғы 12 тамыз №499 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде құрылады:Оқу-тәрбие жұмысы ҚР Үкіметінің 13.05.2016 № 292  Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты талаптарына сай іске асырылады және «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік бағдарламасымен жұмыс жасайды. Оқу жылы бойы осы бағдарламаларды ескере отырып, болашақтағы жоспарларға түзету жүргізілді. «Өзін-өзі тану» бағдарламасын жүзеге асыру үшін нақты жағдайлар жасалды және тәрбиеленушілердің зияткерлік қабілеттерін дамыту бойынша жұмыстар жүргізілді. Балалардың жас ерекшеліктеріне қойылатын талабына байланысты ұйымдастырылған оқу қызметі кестесі оқу жоспарына сәйкес құрылған. Күн тәртібі гигиеналық талаптарға сай, жылдық жоспар негізінде балабақшадағы педагогтармен ай сайын күнтізбелік жоспар және технологиялық карталар құрылады. Іс-әрекетті ұйымдастыру барысында әр түрлі тәсілдерді қолданады. Бұл – дәстүрлі, кіріктірілген, ұжымдық, топтық, жарты топпен, жеке іс-әрекеттер. Бұл іс-әрекеттерде педагогтар әр түрлі салаларды, тақырыпқа сай жоспар бойынша мән-мағынасын біріктіреді. Негізгі әдістемелік тәсіл – ойын және театрланған әрекет болып табылады. Іс-әрекет ойын және ертегі сюжеттерімен толықтырылады. Бала ойынның қызығымен астарлы оқыту мақсатын байқамайды. Мектепке дейінгі жастағы балалармен жұмыс барысында педагогтар әр баланың мінез-құлқын, жас психо-физиологиялық ерекшеліктерін, табиғи дара шығармашылық қабілетін ескереді. Педагогикалық құзыреттілік мәселені сараптау және жоспарлау негізінде құрылады. Балабақшада әр баланың жеке тұлға боп дамуына барлық жағдай жасалынған. Көрме, сайыстар (балалардың ата-аналармен біріккен суреттерінің және қолеңбектерінің көрмелері) ұйымдастырылады. Әр жастағы топта баланың дамуына оның жасы, психофизикалық дамуына жағдай жасалған. Барлық жабдықтар және ойын құралдары аймақтарда дұрыс орналасқан. Топтарды безендіру баланың эстетикалық, патриоттық дамуына әсерін тигізеді. Барлық жастағы топтарда жас ерекшеліктеріне сай мольберттер, үлгілер, түрлі бағыттағы көркем сурет, ұлттық қолөнер заттары бар. Балалардың сурет салуға, мүсіндеуге қарындаштары, қағаздары, ермексаздары, әртүрлі бояулары қолжетімді орналасқан бұрыштары бар. Топтарда музыкалық бұрыштар бар. Театрланған әрекеттер үшін түрлі жабдықтар (қуыршақтар, театрлық костюмдер, шымылдық), театрдың бірнеше түрі (көлеңкелік, үстелдік және т.б.) бар. Педагогтармен әр ай сайын жоспарлы сюжетті-рөлдік қойылым көрсетіледі. Бұл балалардың адамгершілік құзыреттіліктерін дамытады. Экологиялық және тәжірибелік (экспериментальді) орталықтарда экологиялық мәдениетті дамытуға арналған көрнекі құралдар (альбомдар, сурет жинақтары, дидактикалық ойындар және т.б.) сияқты иллюстративті материалдар; көгалдандыру бұрыштары (үй өсімдіктері) бар. Орталықта өсімдікті өсіруге және оларға күтім жасауға арналған (бау-бақша, гүл өсіретін орындар) барлық жағдай жасалған. Балалардың қарапайым жеке ғылыми көзқарастарын дамытуға арналған материалдар және балаларға тәжірибе жасауға арналған құралдар бар. Бөбекжайдың әрбір жоғарғы топтарында балалардың танымдық дүниетанымын дамытуға арналған (мозайкалар, түрлі-түсті ойыншықтар және т.б.) дидактикалық ойындар (лото, домино, сурет жиынтықтары) әр түрлі сюжетті ойын жиынтықтары және қуыршақтар мен әртүрлі пішіндегі жануарлар, ойыншық жиһаздар, ойыншық телефон сияқты және балалардың әр түрлі кәсіп түріне бейімделіп дамуына арналған «Дүкен», «Шаштараз», «Аурухана» және т.б. тақырырыптары бойынша түрлі жиынтықтар бар. Серуен кезінде ойнауға арналған (шелек, күрек, түрлі пішіндер, қалақтар) ойыншықтары бар. Орталықтағы ойыншықтардың барлығы тақырыпқа сай орнатылған, әрбір бала өзіне ұнаған ойыншықты алып, басқа балаларға кедергі жасамайды. Әрбір топта осы балалабақшаның қызметкерлері дайындап жасаған (ой қабілетін, қол саусақтарын дамытуға) дидактикалық материалдар бар. Ересек топтарда баллардың құрастыру қызметін дамытуға арналған барлық жағдай жасалған. Сонымен қатар ұсақ және ірі құрылыс материалдары (әр түрлі әдіспен құрастыратын фетрден, кәушіктен) түрлі құрастырғыштар, түрлі құрылыс схемалары, сызбалары, мозайкалар, танграммалары бар. Бейнелеу өнеріне арналған табиғи материалдар бар. Сондай-ақ барлық топтарда (киіз үйдің макеттері, қазақтың ұлттық киімдегі қуыршақтары, жұмыс бұйымдары және т.б.) «Қазақтың ұлттық бұйымдары» атты бұрыштар бар. Орталықтың басты мақсаты балаларды қазақ халқының мәдени құндылықтарына баулу және тәрбиелеу. Балалар қазақ халқының шығармашылығымен, салт-дәстүрімен танысады. Орталықтың дамыту саласы баланың жеке тұлғасын дамыту үшін барлық жағдайлар қамтамасыз етілген. Балалардың даму белсенділіктерін арттыру үшін орталық тәрбиешілері балабақшаны материалдармен қамтамасыз етуге көп көңіл бөледі. Сонымен қатар әрбір топта балалардың ойнау қажеттіліктерін қамтамасыз етуге арналған ойын алаңдары бар.Топтағы ойнау бұрыштары сюжетті рольге бөліну және дамыту ойыншықтарынан тұрады. Кіші және ортаңғы топтағы «Үй», «Параход», «Аурухана», «Шаштараз», «Балабақша», ал ересек топта «Мектеп», «Кітапхана», «Супермаркет» сияқты сюжетті рольге бөліну ойындарының барысында балалардың өздігімен рольді бөлу, ересектермен бірігіп ойынға арналған құралдарды дайындау мәнері қалыптасып, сонымен қатар ойындарды ұйымдастыру белсенділігі артады. Ойнау барысында балалардың қоршаған орта туралы к
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!