САБАҚ:
|
Мектеп: «Қарағұр»
жалпы орта мектебі
|
«Балаға ат
қою»
|
Күні:
|
Мұғалімнің аты –
жөні:
С.Хұдярова
|
СЫНЫП:5
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспағандар:
|
Осы сабақ арқылы
жүзеге асатын оқу
мақсаттары
|
Тірек сөздер мен ұсынылған
иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау
(5.Т/А1);
Мәтіндерге
салыстырмалы анализ жасау
(5.О4);
|
Сабақ
мақсаттары:
|
Барлық оқушылар
орындай алады: мәтін мазмұнын
түсінеді
|
Оқушылардың
көпшілігі орындай алады: тақырыпты анықтай алады; мәтін
бойынша сұрақтаржауап береді; сюжетті суреттердің желісі бойынша
әңгіме құрастырады
|
Кейбір оқушылар
орындай алады: балаға ат қою жайында
деректермен бөліседі
|
Тілдік
мақсат:
|
Оқушылар орындай
алады: тақырыпқа бойынша өз ойларын
еркін жеткізеді
|
Пәнге қатысты сөздік қор (
сөз тіркестері) мен
терминдер:
азан шақыру, қолқа
салу, ырымдау,
|
Диалог
құруға/шығарма жазуға пайдалы тіркестер:
салтанатты ғұрып,саналы
отбасы,жарасымды есім, сыйлы
адам
|
Талқылауға арналған
сұрақтар:
Ат қоюда қазақ халқының қандай
дәстүрлерін байқауға болады?
Балаға ат қоюда
қандай қағиданы ұстанған
дұрыс?
|
Не себепті .......деп
ойлайсыз?
Қазақ халқы неліктен балаға ат
қоюға ерекше көңіл бөлген?
|
Алдыңғы
оқу:
|
«Мектебімізде жиі кездесетін
есімдер» шағын зерттеу
жұмысы
|
Сабақтың
кезеңдері
|
Жоспарланған
жұмыс түрі
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
Сыныпта психологиялық
жағымды ахуал туғызу. Әдемі, бояу әуен
ойнатылады.
Топтарға
бөлу. Түрлі түсті
ленталар
арқылы оқушылар
топтарға бөлініп отырады.
|
Түрлі түсті
ленталар
|
Сабақтың
ортасы
Сабақтың
соңы
|
«Ой тастау»
стратегиясы бойынша суреттер мен жетелеуші
сұрақтар арқылы сабақтың тақырыбын
анықтау.
Жаңа
сабақ
-Балалар, балаға Наурызбай,
Ұлболсын, Сәкен, Арайлым есімдерінің қойылу себебі неде деп
ойлайсыңдар?
-Ат қоюда қазақ халқының
қандай дәстүрлерін байқауға
болады?
1-тапсырма Мәтінмен
жұмыс. Оқушылар мәтінді
оқиды.
Топтар осы сұрақтар
негізінде «Төрт сөйлем»
әдісі бойынша берілген мәтіндермен
жұмыс жүргізеді, оқушылар балаға ат қою жайында қосымша
мәліметтерімен бөліседі.
Пікір.Оқыған мәтін бойынша қойылған
сұрақтарға өзіндік пікірін
айтады.
Дәлел. Өз пікірін
дәлелдейді.
Мысал.Пікірін өмірмен
байланыстырып, мысал
келтіреді.
Қорытынды. Мәтін бойынша қорытынды
шығарады.
Постер арқылы ойларын
қорғайды
Дескриптор
2-тапсырма «Менің атым қалай қойылды?»
деген тақырыпта шағын әңгіме жазу«Автор орындығы»
әдісі арқылы көпшілікке назарына
ұсынады.
Дескриптор
3-тапсырма Сөздік жұмысы. Кесте
толтыру
Сөз
|
Сенің ойыңша, оның
мағынасы қандай?
|
Сөздіктегі
анықтама-
сы
|
Сөзді пайдалана
отырып құрылған сөйлем
|
Қолқа
салу
|
|
|
|
Ырым-
дау
|
|
|
|
Азан
шақыру
|
|
|
|
Дескриптор
4-тапсырма «Рөлдік
ойын» әдісі. Оқулықта берілген
суреттер желісі бойынша қойылым
қою.
Дескриптор
Үйге
тапсырма
1.Өзге елдерде
балаға ат қою туралы мәліметтер
іздестіру
2.«Мектебімізде жиі
кездесетін есімдер» зерттеу жұмысын
жалғастыру
Кері
байланыс
«Бұрыннан
білетінмін, жаңадан білдім, сұрағым бар» кестесін толтырады
.
Бұрыннан
білетінмін
|
Жаңадан
білдім
|
Сұрағым
бар
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Интербелсенді
тақта
|
Оқулық 40
бет
флипчарт,
маркер
Кесте
/мұғалім өзі
үшін/
/мұғалім өзі
үшін/
Сөздік
қима
қағаздары
Оқулық 41
бет
|
Сабақтың
соңы
|
Рефлексия
Бағдаршам түсіне
қарай өз стикерлерін
жабыстырады
|
стикер.
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау – оқушыға
қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы
қалай түрлендіресіз?
«Жетістікке жету
баспалдығы»
смайликтер
Қолпаштау,
мадақтау,
Зерттеу
жұмысы
|
Бағалау-оқушы
білімін тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
-
Тірек сөздер мен
ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты
болжайды;
-
мәтін мазмұны
негізінде сұрақтарға жауап
береді;
-
көтерілген мәселе
бойынша өз ойын еркін
білдіреді;
-
сюжетті суреттердің
желісі бойынша әңгіме
құрастырады;
|
Пәнаралық
байланыс.Денсаулық және қауіпсіздік,АКТ-мен байланыс,
құндылықтармен байланыс
Әдебиет,
этнография
Ұлттық дәстүр екенін
дәріптеу
|
Рефлексия
|
|
1.Сабақ мақсаттары
мен оқу мақсаттары орындалды
ма?
|
Сабақтың мақсатын
тақырыпқа байланысты дұрыс қоя
білдім.
Сабақтың мақсатын
жүзеге асырдым деген
ойдамын.
|
2.Бүгін оқушылар
нені үйренді?
|
Мәтіндегі жаңа
сөздерді игеру арқылы сөздік қорын байытты. Сөздікпен жұмыс жасауға
машықтанды.
|
3.Сабақ қалай, қай
деңгейде өтті?
|
Берілген тапсырмалар
жас ерекшеліктеріне сай
болы.
Оқушылар сабақ
барысында белсенділік танытып
отырды.
|
4.Жоспарланған
саралау жақсы іске асты ма?
|
Жоспарланған саралау
жүзеге асты. Оқушылардың басым бөлігі тапсырмаларды қызығушылықпен
орындап отырды.
|
5.Уақытты қалай
пайдаландым?
|
Уақытты тиімді әрі
ұтымды пайдалануға тырыстым.
|
6.Жоспарыма қандай
өзгерістер енгіздім және
неге?
|
Оқушылардың сабақта
белсенділіктерін арттыру мақсатында әдіс-тәсілдердің тиімділігі
байқалды
|
Қорытынды
бағалау
Ең жақсы өткен
екі нəрсе (оқыту мен оқуға
қатысты)
1.«Автор орындығы» әдісі бойынша
өз есімдері жайлы айтуы
2. Қойылымда ғұрыптың тәрбиелік
мәнін жеткізе білуі.
Қандай екі нəрсе
немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді
(оқыту мен оқуға
қатысты)?
1.Топтық
жұмыс
2. Рөлдік
ойындар
Осы сабақтың
барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде
келесі
сабағыма қажет
болуы мүмкін қандай ақпарат
білдім?
1.Зерттеу жұмысына
қызығушылық білдіру
2. Рөлдік ойындар
жиі өткізу
|