Материалдар / Балалар калай окиды
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Балалар калай окиды

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбиешиге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Желтоқсан 2020
269
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1

Балалар қалай оқ иды?
Оқу–жаңабілімалунемесебар
білімді,дағдыларды,мінез-құлықты,
құндылықтарды немесе
артықшылықтардыжаңғыртужәне
оләртүрліақпараттыжинақтап
кіріктірудіқамтиды.
(Ормрод, 2010).
Балалардың қалайоқып-үйренетінін
жәнедамитынынбілумектепкедейінгі
мекемепедагогтеріүшінмаңызды
кәсібибілімболыптабылады.Мектепке
дейінгімекемедегібалалартуралы
біліміментүсінігімекемедегіжағдай,
ересектердіңтәжірибесіменрөлі
туралытұжырымжасаудакөмектеседі.


Page 2

БАС МИЫН ҚЫЗМЕТІН ЗЕРТТЕУЛЕРДЕН
Оқу және даму теориялары мидың қызметін зерттеу аспектілерімен өзара
байланысты, ал оқ у әрі дербес, әрі әлеуметтік сипатқа ие. Кішкентай балалар
енжар оқ ушы болмайды –оларға белсенді және «ми арқ ылы іске асырылатын»
ойындарғ а қатысқан ұнайды.
Оларөздерінің таңдауыменқызығушылығ ына,өздеріқоятынсұрақтарымен
меңгеругетырысатынбілімінежәнесауаттылығ ынарттыруғаұмтылысы
арқылыоқумендамуғабелсендіқатысады.Балалардыңтаңдауымен
қызығушылығыбілімді,дағдыларментүсініктердіқалыптастыруүшін
қозғалтқышкүшболыптабылады:басқаадамдарменжұмысістеужәнеойнау
арқылыоларөзітуралы,өзініңәлеуметтікжәнемәдениәлемітуралытүсінігін
үнемікеңейтіпотырады.
Суретке сілтеме: https://www.google.com/


Page 3

Балаларбасқаадамдармен
бірлесеотырып,қамқорлыққа
негізделгенқарым-қатынастар
арқасындатабысқажетуге
ұмтылып, төзімділігін,
«шеберлігін»немесе«қабілетін»
дамытаотырып,дербестұлға
ретіндегі қабілеттерін
қалыптастырады.
Мектепкедейінгібілімберудің
сапалыдеңгейдеболуы
балалардың өміргежағымды
көзқарасынқалыптастыруға
ықпалетіп,табыстыоқушы
болудыңнегізінқалайды.
Педагогтероқуүшінқолайлы
ортақалыптастырудамаңызды
рөлатқарады.
Ересектереңалдыменбалалардыңөздерін
әрдайымқорғалатынжәнеқамқорлық
аясындағ ыадам,яғниқұндытұлғаретінде
сезінуінқамтамасызетеді.Оқытубарысында
балалардың өздамуқарқынынсақтап,оларды
асықтырмай,әрбалаүшінқолайлы
әдістәсілдерменқолдаукөрсетілгеніорынды.
Балалардыңуақытыолардыңіс-әрекетке
белсендіқатысуғажәнеөзидеяларыніске
асыруғамүмкіндігіболатындай,сондай- ақөз
зерттеулеріненемесе шығармашалық
жұмыстарынақайтаоралаалатындайетіп
басқарылукерек.
Ересектерұйымдастырылатынжұмыстардыңқарқынынбасқараотырып,балаларғ аөзжұмысын
қайтақарастыруға,жалғастыруға,өзініңшеберорындауынасүйсінугемүмкіндікбереотырып,алуан
түрліжаңатәжірибелікжұмыстардыжоспарлауарқылыолардыынталандырабілуітиіс.
Оқуқызметінұйымдастыружәнеоныңнәтижелерінбақылауүшінқолданылатынәртүрліәдістер
менқұралдардыпедагогтеріріктептаңдайды.Білімберумазмұнынжаңартуаясындаоқытуүдерісі
оқушылардың өздерінің белсендіәрекетіменсипатталатынынаназараударуасамаңызды. Бұл
жағдайдапедагогбалалардың танымдық қызметінұйымдастырушыболыптабылады
.
Суретке сілтеме: https://www.google.com/


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!