Балалар қалай оқ иды?
Оқу–жаңабілімалунемесебар
білімді,дағдыларды,мінез-құлықты,
құндылықтарды немесе
артықшылықтардыжаңғыртужәне
оләртүрліақпараттыжинақтап
кіріктірудіқамтиды.
(Ормрод, 2010).
Балалардың қалайоқып-үйренетінін
жәнедамитынынбілумектепкедейінгі
мекемепедагогтеріүшінмаңызды
кәсібибілімболыптабылады.Мектепке
дейінгімекемедегібалалартуралы
біліміментүсінігімекемедегіжағдай,
ересектердіңтәжірибесіменрөлі
туралытұжырымжасаудакөмектеседі.
БАС МИЫН ҚЫЗМЕТІН ЗЕРТТЕУЛЕРДЕН
Оқу және даму теориялары мидың қызметін зерттеу аспектілерімен өзара
байланысты, ал оқ у әрі дербес, әрі әлеуметтік сипатқа ие. Кішкентай балалар
енжар оқ ушы болмайды –оларға белсенді және «ми арқ ылы іске асырылатын»
ойындарғ а қатысқан ұнайды.
Оларөздерінің таңдауыменқызығушылығ ына,өздеріқоятынсұрақтарымен
меңгеругетырысатынбілімінежәнесауаттылығ ынарттыруғаұмтылысы
арқылыоқумендамуғабелсендіқатысады.Балалардыңтаңдауымен
қызығушылығыбілімді,дағдыларментүсініктердіқалыптастыруүшін
қозғалтқышкүшболыптабылады:басқаадамдарменжұмысістеужәнеойнау
арқылыоларөзітуралы,өзініңәлеуметтікжәнемәдениәлемітуралытүсінігін
үнемікеңейтіпотырады.
Суретке сілтеме: https://www.google.com/
Балаларбасқаадамдармен
бірлесеотырып,қамқорлыққа
негізделгенқарым-қатынастар
арқасындатабысқажетуге
ұмтылып, төзімділігін,
«шеберлігін»немесе«қабілетін»
дамытаотырып,дербестұлға
ретіндегі қабілеттерін
қалыптастырады.
Мектепкедейінгібілімберудің
сапалыдеңгейдеболуы
балалардың өміргежағымды
көзқарасынқалыптастыруға
ықпалетіп,табыстыоқушы
болудыңнегізінқалайды.
Педагогтероқуүшінқолайлы
ортақалыптастырудамаңызды
рөлатқарады.
Ересектереңалдыменбалалардыңөздерін
әрдайымқорғалатынжәнеқамқорлық
аясындағ ыадам,яғниқұндытұлғаретінде
сезінуінқамтамасызетеді.Оқытубарысында
балалардың өздамуқарқынынсақтап,оларды
асықтырмай,әрбалаүшінқолайлы
әдістәсілдерменқолдаукөрсетілгеніорынды.
Балалардыңуақытыолардыңіс-әрекетке
белсендіқатысуғажәнеөзидеяларыніске
асыруғамүмкіндігіболатындай,сондай- ақөз
зерттеулеріненемесе шығармашалық
жұмыстарынақайтаоралаалатындайетіп
басқарылукерек.
Ересектерұйымдастырылатынжұмыстардыңқарқынынбасқараотырып,балаларғ аөзжұмысын
қайтақарастыруға,жалғастыруға,өзініңшеберорындауынасүйсінугемүмкіндікбереотырып,алуан
түрліжаңатәжірибелікжұмыстардыжоспарлауарқылыолардыынталандырабілуітиіс.
Оқуқызметінұйымдастыружәнеоныңнәтижелерінбақылауүшінқолданылатынәртүрліәдістер
менқұралдардыпедагогтеріріктептаңдайды.Білімберумазмұнынжаңартуаясындаоқытуүдерісі
оқушылардың өздерінің белсендіәрекетіменсипатталатынынаназараударуасамаңызды. Бұл
жағдайдапедагогбалалардың танымдық қызметінұйымдастырушыболыптабылады
.
Суретке сілтеме: https://www.google.com/