ҚС
Сабақтың
мақсаты: білім беру мекемесінде
қауіпсіз орта қалыптастыра отырып, білім алушылардың жан-жақты
дамуына жағдай туғызу. Әр іске жауапкершілікпен қарауға
дағдыландыру.
Негізгі
міндеттері:
-
жоғары сынып оқушыларымен
бірлесе отырып бастауыш сынып, орта буын білім алушылардың қауіпсіз
ортасын қалыптастырудың алғышартын
құру;
-
жеке бас қауіпсіздігін сақтай
алатындай азамат болуға
тәрбиелеу;
-
әр іске жауапкершілікпен
қарайтын ұқыпты, жауапты тұлға
қалыптастыру.
Материалдар мен
ресурстар: ватмандар, маркерлер,
стикерлер, желім.
Сабақтың
барысы
-
Кіріспе (2
мин)
Қауіпсіздік адам баласы үшін
әрқашанда керек. Қауіпсіздік аясындағы мектептің қызметі – оқу және
еңбек қызметі кезіндегі күтпеген жерден туындайтын ықтимал
жайттардан (өрттен, апаттан) оқушылар мен қызметкерлердің өмірін
сақтау және денсаулығын қорғауға бағытталған заманауи
технологияларды қолдана отырып, оқушыларды сабақ қызметі кезінде
қорғау.
-
Негізгі
бөлім (6
мин)
Үзіліс кезінде мектептегі
қауіпсіз
мінез-құлық:
-
дәліздер мен баспалдақтар
арқылы қадам жасаңыз, жүгірмеңіз, айналаңыздағыларды
итермеңіз;
-
қарама-қарсы жаққа тап болмас
үшін оң жағымен
жүріңіз;
-
баспалдақтағы қоршауды
ұстаңыз, олармен жүрмеңіз, баспалдақтан
секірмеңіз;
-
кезекші жоғары сынып оқушылары
мен педагогтердің талаптарын
орындау;
-
сабақта оқу заттары мен
жиһаздарды ұқыпты
ұстаңыз;
-
қарындаштарды ұштауда қауіпсіз
ұштағыштарды
қолданыңыз;
-
сыныпқа кіру немесе шығу,
кенеттен есікті ашпаңыз немесе
тарсылдатпаңыз.
-
физика, химия және биология
сабақтарында зертханалық жұмыстарды орындау кезінде ерекше күтім
қажет.
Оқу шеберханаларындағы
сабақтар туралы да айтуға болады. Аспаптар, химиялық реактивтер,
ағаш ұстасы және дәнекер құралдары қауіпсіздік ережелерін қатаң
сақтауды және белгілі бір пайдалану дағдыларын қажет
етеді.
Келесі ережелерді сақтау
қажет:
-
жұмыс басталар алдында
педагогтің қауіпсіздік туралы нұсқаулығын
тыңдаңыз;
-
жұмыс кезінде нұсқауларды дәл
орындаңыз;
-
жұмыстарды орындау немесе
жұмысшылардың жанында болу кезінде еркелікке немесе немқұрайдылыққа
жол бермеу;
-
жабдықтар мен реактивтерді
мақсатсыз пайдалануға
болмайды.
Дене шынықтыру сабақтарында
спортзалдың немесе мектеп стадионының жабдықтары да, мектеп
оқушыларының мінез-құлқы да қауіпті болуы мүмкін. Дене шынықтыру
сабағын көптеген адамдар разряд, қозғалыссыз
отырған
сабақтар кезіндегі жинақталған
энергияны босату мүмкіндігі ретінде
қабылдайды.
Еңбекке баулу сабақтарында
жарақат алу мүмкіндігі жоғары. Ағаш
ұстасы,
дәнекер және басқа құралдармен
жұмыс істеудің қарапайым дағдыларын игеру, станоктарда және
электромеханизмдерде жұмыс
істеу.
Мектептегі сабақ кезінде
мектеп ғимаратынан тез кетуді қажет ететін жағдай туындауы мүмкін,
мысалы, өрт. Әдетте дүрбелең пайда болады, балалар терезеден
секіріп, жарақат алып, тіпті қайтыс болуы мүмкін. Бұған жол бермеу
үшін педагогтер де, оқушылар да үнемі бір-біріне кедергі келтірмей,
мектеп ғимаратынан ұйымдасқан түрде шығуға
жаттығады.
Кешенді қауіпсіздік жүйесі
білім беру мекемесінің қауіпсіз жұмыс істеуін қамтамасыз ететін
әлеуметтік, техногендік және табиғи сипаттағы нақты және болжамды
қауіптерден қорғалу жағдайын білдіреді. Оқушылар қауіпсіздік
ережелерін біліп, оларды сақтауға
міндетті.
«Мұнара»
жаттығуы
Алдарыңызға А4 қағаздары мен
маркер, желім берілді. Сіздерге
тапсырма
«Мектептебілім алушылардың
қауіпсіз ортасынқалай
қалыптастырамыз?».
Сұрақты жан-жақты зерттеп, әр
қабырғасына мектептегі қауіпсіздік шарасын күшейтуге қажет
ресурстар мен қажет дағдылар туралы жазып
шығыңыздар.
-
Қорытынды
Пайдалы
сілтемелер: https://youtu.be/NHWYVHBHch4?si=zdCOob9ZZJzKBg_p
https://youtu.be/DycscArvAYw?si=uBpUSdWzZB9_-fYc
https://youtu.be/eAuWMVuaBbU?si=f7Bu5Hev8Xii7u9j
|