Материалдар / Балаларды психологиялық педагогикалық сүйемелдеу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Балаларды психологиялық педагогикалық сүйемелдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбиешілерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Желтоқсан 2020
870
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1

Ерекшебілімберу қажеттіліктерібар
балалардыпсихологиялық-
педагогикалықсүйемелдеу
Суретке сілтеме: https://www.google.com


Page 2

•«Ерекшебілімберуқажеттіліктері»(Special
EducationalNeeds)терминіалғашрет1978жылы
Лондондамүгедекбалаларменмүгедекжастарға
білімберумәселелеріжөніндегіКомитеттің
баяндамасындаалғашретқолданылған.2004
жылғышілдеайында
•Ерекшебілімберуқажеттіліктерібартұлғаларға
білімберутуралызаң(TheEducationforPersonswith
SpecialEducationalNeeds(EPSEN)қабылданды.
EPSENЗаңындаерекшебілімберуқажеттіліктері
адамныңтөрттүрлікемістігініңсалдарынанболуы
мүмкіндептанылған:
•денекемістігі;
•сезінумүшелерініңкемістігі;
•ақыл-ойкемістігі;
•оқуғақабілетсіздік.
Суретке сілтеме: https://www.google.com


Page 3

•Ерекшебілімберуқажеттіліктерібарбалалар
психофизикалықауытқуларыбарбалалар,
сондай-ақондайауытқуларыжоқбалалар
болуыдамүмкін.Психофизикалық
ауытқуларыжоқбалалардыңерекшебілім
беруқажеттіліктеріерекшеәлеуметтік-
мәденижағдайларменбайланыстыболуы
мүмкін,мысалы,қазақтілінбілмейтін
баланыңбегісізортадақиынжағдайға
ұшырауы.
•Жаңартылғанбіліммазмұнынакөшу
барысындасаралапоқытутұжырымдамасы
кеңқолданысқаиеболады.
Суретке сілтеме: https://www.google.com


Page 4

•Балабақшатәрбиешілерінежауаптыміндеттержүктеледі–ерекше
білімберуқажеттіліктерібарбалалардыуақтылыанықтау,әрбір
баланыңөзжасынасаймүмкіндіктеріменқабілеттерінің барынша
толықашылуынажағдай жасау.Статистикадепартаментінің
деректерібойыншаерекшебілімберуқажеттіліктерібар
балалардыңсаныүнеміартыпкеледі.
•2007жылықабылданғанМүгедектерқұқығынқорғаутуралыБҰҰ
КонвенциясыадамқұқықтарытуралыХХІғасырдағыалғашқы
конвенцияболыптабылады. Конвенцияғаинклюзивтіоқужүйесі
бойыншабапкірген(24-бап):«Қатысушымемлекеттер
мүгедектердің білімалуқұқықтарынмойындайды.Бұл
құқықтардыңтеңмүмкіндіктернегізіндекемсітусізіскеасырылуын
қолдаумақсатындақатысушымемлекеттеринклюзивтібілім
берудің барлықдеңгейлердежәнеөмірбойынақолданылуын
қамтамасызетудіөзміндеттерінеалады».
Суретке сілтеме: https://www.google.com


Page 5

В.В. Лебединскийдің ерекшебілімберу қажеттіліктерібар балаларды
санаттарбойыншажіктеуіндедамуындакемшілігібар балалардыңкелесі
санаттарықарастырылған:
1) естуқабілетібұзылғанбалалар;
2) көруқабілетібұзылғанбалалар;
3) сөйлеуқабілетібұзылғанбалалар;
4) ақыл-ой қабілетібұзылғанбалалар;
5) психикалықдамуыкідіртілгенбалалар;
6) тірек-қозғалысаппараты бұзылғанбалалар;
7) эмоционалдық-еріксаласыбұзылған
балалар;
8) әртүрлікемістіктерібар балалар.
Суретке сілтеме: https://www.google.com


Page 6

•Балаларқабілеттерібойыншада,ілгерілеуқарқыныбойыншада,
қызығушылық тарыменмұқтаждықтарыбойыншадаәртүрліболатындығ ыбелгілі.
Балабақ шажағдайындапедагог«қабілетті»балағажеткіліктіжүктемеберместен,
«әлсіз»балағаматериалдықажеттідәрежедетүсіндіругеүлгермей, меңгерте
алмағандықтан,орташабалағабағдарланады.Міне,осындайжағдайда
балалардыңжекеқабілеттеріменмұқтаждықтарынескереотырып,оқу-тәрбие
үдерісінұйымдастырудың мақсат-міндеттеріменмазмұнын,әдіс-тәсілдерін
нақтылауарқылыбалаларғ абейімдеп,алуанқырлытүрлендіріпоқытудасаралап
оқытудың маңызызор.
•Балалардыңоқуқажеттіліктеріәртүрліболадыжәнеолардыңөзқабілеттерін
толыққандыкөрсетеалуыүшінқолайлыжағдайларжасалуыкерек.Осыған
байланысты, ортақ мақсаттарғажетуүшінбалаларменпедагогтердіңқажеттіәдіс-
тәсілдерменқолайлыуақыттытаңдауыүшінбірқатарстратегияларментактика
қажет.
Суретке сілтеме: https://www.google.com


Page 7

•Ерекшебілімберуқажеттіліктерібарбалаларсанатынажататындар:
•денсаулықжағдайыбойыншаоқытументәрбиелеудедербесәдіс-
тәсілдерменжекебағдарламақолданудықажетететінбалалар;
•материалдымеңгерудеқиналатынбалалар;
•логопедтің ,психологтіңарнайыкөмегіналатынбалалар;
•мінез-құлқындақиындықтарыбар,тәрбиелікпроблемаларыбар
балалар;
•қабілеттіжәнедарындыбалалар.
Суретке сілтеме: https://www.google.com


Page 8

Баланыоқытудадербесоқытутәсілінқолданумәселесідәстүрліжүйедебұрыннан
қолданылыпкеледі, дегенменбүгінгітаңдамұндайзерттеулердіңмаңыздылығ ыасазор.
Тәрбиеленушілердің жекеерекшеліктерінескеруолардыңәртүрлітұлғалыққырларына, оның
ішіндеерекшебілімберуқажеттіліктерінеқатыстыболады.
Психологиялыққызметкөрсетудіқажетететінтоптар:
• зейінтапшылығыжәнегипербелсенділік(ЗТГБ)синдромыбарбалалар;
• мазасызбалалар(неврозғашалдыққан,тежеусіз,ұялшақ,тұйықбалалар);
• агрессияғабейімбалалар;
• ортағабаяубейімделетінбалалар;
• өзін-өзітөменбағалайтынбалалар;
• балалардыңжекеерекшеліктерінескеру(темпераментін,репрезентативтіжүйе
типін);
• солақайбалалардыңерекшеліктерінескеру.
Суретке сілтеме: https://www.google.com


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!