Материалдар / «Балалардың танымдық – зерттеу іс – әрекетін қалай дамыту керек»
Аттестацияға арналған Педагогтердің портфолиосын бағалау парағы
ДАЙЫН МАТЕРИАЛДАРДЫ ЖҮКТЕП АЛЫҢЫЗ!
Жүктеп алу
МАТЕРИАЛДЫ ТЕГІН ЖҮКТЕП АЛЫҢЫЗ!

«Балалардың танымдық – зерттеу іс – әрекетін қалай дамыту керек»

Материал туралы қысқаша түсінік
Педагогтардың танымдық қасиеттерін дамыту үшін зерттеу әрекеттерін терең түсіндіру, күнделікті әрекеттеріне енгізе отырып жұмыстарын жалғастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қазан 2024
138
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады














2 Педагогикалық кеңес

Тақырыбы: «Балалардың танымдық – зерттеу іс – әрекетін қалай дамыту керек»




Жоспар:

І. Шаттық шеңбер

ІІ. «Балалардың танымдық – зерттеу іс – әрекетін қалай дамыту керек» (теориялық бөлім)

ІІІ.Практикалық бөлім

ІV. Қорытынды бөлім: шешім шығару.

















Тақырыбы:«Балалардың танымдық – зерттеу іс – әрекетін қалай дамыту керек»


Мақсаты: Педагогтардың танымдық қасиеттерін дамыту үшін зерттеу әрекеттерін терең түсіндіру, күнделікті әрекеттеріне енгізе отырып жұмыстарын жалғастыру.


Құрметті педагогтар! Бүгінгі № 2 педагогикалық кеңесті ашық деп жариялаймын!


І. Шаттық шеңбер

Әр елдің салты да, сәлемдесу рәсімдері де әр түрлі болады, әлемдегі ең қызықты сәлемдесу дәстұрлерімен таныстыруға барлықтарыңызды ортаға шаттық шеңберге шақырамын. Ол үшін екі шеңбер жасап, бір-бірлеріңізге қарама –қарсы тұрып менің айтуым бойынша әрекет жасайсыздар.


Тайланд  Тай елінің амандасу рәсімі «вай» деп аталады. Бір-бірлерін көрген жандар алақандарын біріктіріп, бастарына қояды. Содан кейін иіліп, «савадди» деп айтады.

Жаңа Зеландия

Бір-бірін көрген жандар сәлемдескен кезде мұрындарын тигізіп амандасады. Мұрынмен үйкелесу арқылы олар «ха» рәсімін жүргізеді. «Ха» рәсімі тәңірге құлшылық ету.Жаңа Зеландияға келген кез келген жан ұлысына және жынысына қарамастан, сәлемдескен кезде мұрнымен үйкелесу керек. Бұл заңға тіпті Уильям ханзаданың өзі бағынған.


Тибет

Көптеген елдерде тіл шығару әдепсіздік болып танылса, кейбір жерде тілін шығарған жан жазаға тартылады. Тіл шығару тибет халқына жат емес, себебі, олар бір-бірін көргенде, тілдерін шығарады.  Бұл дәстүр өз жалғасын әлі күнге дейін табуда.


Тувалу

Тувалу еліндегі дәстүрлі сәлемдесу дәстүрі өте қызық. Полинезияда орналасқан арал мемлекетіне саяхат жасаған жандар жергілікті халықпен жақындасу әрекетіне дайын болуы керек. Бір-бірін көрген бойда екі жан бір-бірінің беттеріне жақындап, терең дем алады.



Жапония

Жапон халқы сәлемдесу рәсіміне аса ән береді. Бір-бірін көрген кезде олар иіледі.

Кения

Кенияға сапар шеккен жандар масаи тайпасын кездестіреді. Масаи тайпасының халқы бір-бірін көргенде, билей бастайды. Би арқылы олар бір-бірімен амандасады. Сәлемдесу биі «адаму» деп аталады, яғни «секіру биі». Билеген кезде шеңбер жасап, ырғалып, секіре бастайды.

Қытай

Қытай халқының дәстүрлі сәлемдесуі «коутоу» деп аталады. Сәлемдескен кезде қолдарды бүгіп, иілу қажет. Әйел азаматтардың сәлемдесу рәсімі «ваньфу» деп аталады. Олар қолдарын біріктіріп, оны денесінің бойымен төмен қарай сырғытады.


Массай

Массай тайпасының өкілдері сәлемдескенде қос аяқтап секіреді. Неғұрлым биікке ұмтылған сайын сізге деген құрметі соншалы жоғары болғаны.



ІІ. Теориялық бөлім

Тақырыбы:«Балалардың танымдық – зерттеу іс – әрекетін қалай дамыту керек»

«...Айтсаң – ұмытармын,

көрсетсең – еске сақтармын,

татқызсаң – түсінермін...» деп қытай халық мақалында айтылған. Қазіргі заман талабы – білімді, саналы, мәдениетті, адамгершілігі мол, қоғамда өз орнын таба білетін тұлға қалыптастыру. Тұлға мәселесі қай уақытта да өзінің сан қырлы жақтарымен заман талабынан түскен емес. Бүгінгі мектеп жасына дейінгі жас ұрпақтарға келешекте өз өмірлерінің, олардың жастық қабілеттерінің нені қабылдап өрістете алулары қабілеттеріне жаңалықтылық концепцияларды үйлестіре білуге тәрбиеленуде және де осының арасынан дұрыс бағыт тауып өз кірген ортасында негізгі бейімділік тауып әрқашан өзгерістерге бейімділікпен тәрбиеленуі қажет.

Кішкентай балалардың бір нәрсені зерттеуге деген талпынысы биологиялық құбылыс. Үнемі бір нәрсені зерттеуге деген талпыныс бала мінезіне тән қасиет. Ол өзін қоршаған ортаны үнемі танып білгісі келеді. Баланың бір нәрсені зерттеп білем деген талпынысы, оны зерттеп оқу іс-әрекетіне итермелейді.

Баланы өзінің іс-тәжірибесі арқылы оқуға қызығушылығын арттыру, яғни «зерттеу арқылы оқыту» білім беру саласын демократияландыру кезеңінен байқалады, педагогтер баланың оқу іс-әрекетін танымдық іс-әрекетіне жуықтауға талпыныс жасайды.

«Зерттеу арқылы оқытудың» басты мақсаты – тәрбиеленушілердің адам мәдениеті дамуының кез-келген сатысында атқарылатын іс-әрекетті өз беттерімен, шығармашылықпен, жаңа қабылдау қабілеттерін қалыптастыру болып табылады.

Зерттеу әрекеті – мектеп жасына дейінгі балалардың жеке шығармашылығына бағытталған әрекет. Мұндай әрекет мектеп жасына дейінгі балалардың жеке білім аумағын қалыптастыру арқылы нәтиженің туындауына мүмкіндік береді. Мектеп жасына дейінгі балаларда арнайы білімді қалыптастыруға, сондай-ақ жалпы зерттеулік ізденіске қажет білік пен дағдыны дамытуға қажетті бағдарламаны өңдеу қағидаларын анықтаған. Тәрбиешінің ғана қолынан келетін нәрсе – ол балалардың ісініне деген қызығушылығын өшіріп алмай, ары қарай астыруы. Яғни, ойлау қабілетінің ерекшеліктерін дамыту, белсенділіктерін арттыру, қызығушылығын дамыту, балаларға берілетін тапсырмалардан ерекше тапсырмаларды беру, көбірек ойландыру, танымдық, дидактикалық ойындар беру арқылы қызығушылығын үстемдеу, сұрақтармен мәселерді шешуді, өз бетімен іс істеуге үйрету, зерттеуге баулу.

ІІІ. Практикалық бөлім

Педагогикалық кеңес екі тілде өткендіктен практикалық бөлімді орысша ертегі арқылы жүргізейін деп шештім.

В некотором царстве в цитрусовом государстве жили были три брата.Как вы думаете кто это? Конечно же Лимон, Апельсин и Мандарин.Жили они дружно , жили они весело, никогда не ссорились. Но в один из дней Лимон рассердился на своих братьев и говорит: это почему Мандарин у тебя этого два, а у тебя Апельсин этого один, а у меня и вовсе нет.

Как вы думаете что это?

Звук – А.

Поссорились братья и разошлись каждый в свое царство. Долго они так жили не общались, пока с Лимоном не приключилось беда. Напали на царство лимона злые Перцы, окружили замок , а Лимон заперли в башне.Сидит Лимон в башне, грустит.Солнышко тоже вместе с ним загрустила. Появились тучки и полил дождик.

Откуда появляются дожди? Кто скажет?

Под воздействием солнечного тепла вода с поверхности озер, рек, морей, океанов и ручьев испаряется, превращаясь в пар. Пар поднимается вверх, мельчащие водяные капли собираются в облака и тучи, затем падают на землю ввиде дождя.

Сейчас мы с вами это исследуем. Для этого нам нужен стакан неполной воды, пенка для бритья, пипетка, синий гуашь разведенный водой.

В стакан с водой выдавливаем пенку для бритья , получается тучка. Затем в пипетку набираем краску и капаем в образовавшую тучку. Из-под тучки начнут капать капли - это капли дождя.

Тут то он и вспомнил про своих братьев они единстенные на свете кто бы мог помочь.Да как им весточку послать нет даже малюсенького карандаша , только лист белой бумаги.Думал Лимон как же послать весточку братьям. Думал, думал и придумал.Написал лимонным соком,свернул самолетиком и выпустил из окошка.Летит самолетик по ветру, куда ветер дует туда он и летит. Да прилетел он прямо в царство Мандарина.Мандарин увидел письмо взял его , да поранился об бумагу.Решил рану йодом обработать и пролил на самолетик.В этот момент он увидел на листе бумаги.

А что же он увидел сейчас мы посмотрим.

Для этого мы обработаем лист бумаги раствором йода.

Как вы думаете, почему совершенно белый лист бумаги когда мы обработали йодом стал синего цвета.То что Лимон написал окрасилось в синий цвет? Нет. Значит йод не вступает в реакцию , а что у нас окрасилось в синий цвет? Бумага ,

потому- что при изготовлении бумаги используется крахмал.

Прочитал Мандарин письмо своего брата все обиды сразу забыл и решил что нужно спасать брата. да одному ему не справится и решил он отправится к своему брату Апельсину.

Долгий путь был, пришел он к речке. Как же через речку перебратся?Ни моста, ни лодки , решил он переплыть.Прыгнул в воду а плавает он как паплавок к берегу его всё прививает.Не может он переплыть на другой берег.

Давайте посмотрим действительно ли Мандарин плавает как паплавок?

В ведёрко с водой кладём мандарин. Мандарин утонул? Нет.Почему?

В кожуре находятся поры которые заполнены воздухом и это не дает ему утонуть.Выплыл Мандарин на берег и не знает что ему делать , как ему перебратся. Думал, думал и придумал. Что нужно сделать Мандарину, чтобы перебратся на другой берег?

Раздется

Мандарин прыгнул в воду и пошел камнем на дно, а там за камушки , за водоросли и перебрался на берег.

Приходит он в царство Апельсина, а там праздник , веселье, фейерверк. День рождение отмечают.

Давайте мы с вами сделаем фейерверг. Для этого нам понадобятся лимонная кислота, пищевая сода, гуашь, пол стакана воды.

В стакан с водой ложим гуашь, хорошенько размешиваем, сыпем соду, затем лимонную кислоту.Сода смешавшись с лимонной кислотой дают реакцию в связи с чем получается красивый фейерверг.

Рассказал Мандарин какая беда случилось с их братом приключилось. Сели они на крылечко не до веселья им стало и думают как же брата из беды выдворять. Думали , думали и придумали.Решили они полететь на воздушных шарах. Летят они на воздушных шарах.Мандарин удачно приземлился , Апельсин неуклюжий был, зацепился кожурой за шарик. Шарик да и лопнул.

Как вы думаете почему?

В кожуре апельсина находятся эфирные масла, которые имеют свойства растворять резину.

А почему у Мандарина шарик не лопнул?

Сказку вы слушали? Мандарин к Апельсину пришел какой?

Без кожуры.

Испугались злые Перцы взрывов и убежали.

А братья начали жить дружно и весело и больше никогда не ссорились.

Вот и сказке конец, а кто слушал молодец!





ІV. ҚАУЛЫ ШЫҒАРУ

  1. Балалардың жасына сәйкес жобалық-зерттеу қызметін дамыту және экперимент жасау үшін МДҰ психологиялық-педагогикалық жағдайларды жасауды жалғастыру;

  2. Іріктелеген материалдарды ұйымдастырған іс-әрекетке және бос уақытта картотекаларға қосу;

  3. Тәжірбие орталықтарын табиғи қауымдастықтар бейнеленген суреттер сериясымен, танымдық сипаттағы кітаптармен, атластармен, тақырыптық альбомдармен, коллекциялармен толықтыру.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!