Материалдар / Балалардың тілін, сөздік қорын, ойлау қабілетін дамыту
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Балалардың тілін, сөздік қорын, ойлау қабілетін дамыту

Материал туралы қысқаша түсінік
Әлеуметтік, шығармашылық, танымдық, коммуникативтік дағдыларын дамыту
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Міндеті: Балалардың тілін, сөздік қорын, ойлау қабілетін, сөйлеу мәнерін қалыптастыру, сұрақтарға жауап беруге қызығушылықтарын арттыру, адам еңбегін бағалауға тәрбиелеу. Әлеуметтік, шығармашылық, танымдық, коммуникативтілік дағдылар мен физикалық қасиеттерін дамыту.

Әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

1.Мотивациялық қозғаушы















































































2.Ұйымдас/шылық ізденістік

















































































































Кері байланыс

Топ бөлмесі әсем безендірілген. Балалар кіре берісте қонақ апайлармен бірге дайын тұрады. Қонақтар толық келіп болған соң балалар мен қонақтар музыка әуенімен есіктен кіре беріске еденге жабыстырылған суреттерге қарап бір шетінде бала бір шетінде апай болып сол суреттерге қарап қимылдарды жасап топқа кіреді. Ең алдымен өзім мен Дильбар апай кіріп кетеміз, осылайша шетінен әуен ырғағымен апайлар мен балалар кіре береді. Апайлар орындыққа, ал балалар шеңберге тұрады.

Сәлем сөздің анасы деген балалар,алдыменен амандасып алайық.







-Балалар неге дауысымыз жәй, неге көңілсіз біз?

- Көңіл күйіміз әлі жоқ сияқты ма қалай?

Ендеше шаттық шеңберіміз кішкене көңілді болу үшін сендермен тик-ток әдісімен көңілімізді көтеріп алайық ия.

(Музыка әуенімен тик-ток билейді).

-Ал балалар, біздер қандай да бір іс-әрекетті бастамас бұрын біздердің бір-бірімізге деген сеніміміз болмаса, яғни сендердің маған сенімдерің, менің сендерге деген сенімім болмаса біздің әрекетімізден түк шықпайды. Сол себепті де мен сендермен бүгінгі қызметімізді бастамас бұрын бір-бірімізге деген сенімімізді нығайту мақсатында бір ойын ойнап алсақ. Әріптестер біздердің де арамызда бір-бірімізге деген сеніміміз арта берсін. Сіздерде ойынға қатысып отырыңыздар.

Ойынның шарты: Балалар қазір біз бір-бірімізге мына менің қолымда тұрған ыдысты (қағаз стаканды) мына таяқпен түсірмей бір-бірімізге беріп шығамыз. Әріптестер сіздер де дәл солай істейсіздер.

-Жарайсыздар.

- Ал енді балалар орнымызға жайғасып алайық.

- Балалар, қазір мен сендермен «Додекаэдр» әдісімен тағы бір ойын ойнасақ деймін. Бұл әдісте мен кез-келген біреуіңе ұсынамын. Сол алған адам жерге лақтырып сондағы сұрақтарға жауап береді.

-Жарайсыңдар балалар.

Ал енді балалар «Қолшатыр» ойынын ұсынғым келіп тұр.

Балалар терезеге қарайықшы күн шуағын шашып жылуын беріп тұр. Ал, біздің мына күніміз күлімдеп тұрғанымен , бірақ шуағы жоқ екен. Олай болса күнімізге шуақ шашуға көмектесейікші. Ол үшін біздер қолымызға қайшыны аламыз. Шуақтарын қырқып шығайықшы.

(Жәй әуен ойнап тұрады.Балалар күннің шуағын қырқуға кіріседі, ал ертегіге қатысатын балалар залдан шығып кетеді).

(Әлеуметтік, шығармашылық, танымдық, коммуникативтілік , физикалық дағдылар).

-Балалар бүгін мен сендермен нан біздің дастарханымызға қалай келеді? – деген сұраққа бірге жауап іздеп көрсек қалай қарайсыңдар.

-Балалар біздің дастарханымызға қасиетті, қадірлі тағам қалай келеді? Тосын сәт: (Есік қағылады).

Дәмеш апа: Сәлеметсіңдер ме балалар? Мен Дәмеш апамын. Мен ауылда нан пісіріп сатамын. Осы топтың балалары ақылды бәрін біледі, бәрін үйренгісі келеді деген соң сендерге келдім. Мен күніге таңертең сатуға нан пісірем, содан біреуін өзім ыстық нанмен шәй ішемін деп бір нанды алып қалып отыратынмын. Күндегі әдетім бойынша бүгін де дәл солай бір нанды алып қалғам ғой. Шәй ішейін десем наным жоқ таппай қалдым.

Тәрбиеші: Ой Дәмеш апа, әне қараңыз сіздің наныңызды тапқан сияқтымын.

Тышқан: (Альтайр)

( топтың бір шетінде тұмсығын жыбыр-жыбыр етіп, бір нанды иіскеп отырады). Апырай, қандай тәәті нан, біліп алып шыққан жеріне, кірсем ия. Нан, нан сен қайдан шықтың?

Нан: (М.Марьям)

Сатушыдан сұра.

Тәрбиеші: Тышқан сатушыға келеді.

Тышқан: Сатушы, сатушы нан қайдан шығады?

Сатушы: (М.Медина). Наубайшыдан сұра.

Тәрбиеші: Тышқан тымпыңдап наубайханашыға келеді.

Тышқан: Нан қайдан шығады?

Наубайханашы: (Бексұлтан). диірменшіден сұра.

Тәрбиеші: Тышқан осылайша диірменшіге келеді.

Тышқан: Диірменші нан қайдан шығады?

Диірменші: (Ибрахим). Комбайыншыдан сұра.

Тышқан: Комбайыншы нан қайдан шығады.

Комбайыншы: (Нұрасыл).

Нан еңбек арқылы табылады.

Тышқан: - Ой, мұның – азап қой. Мен шалқайып жатып ақ нан таба беремін.

Комбайыншы: -Әне мысық келе жатыр.

Тәрбиеші: Сол ақ екен, тышқан зып беріп қаша жөнелді.

(Балалар орындарына келеді).

-Міне балалар көрдіңдер ма. Нан бізге оңай жолмен келмейді екен. Көптеген адамдардың еңбегі бар екен ия.

-Ал енді мына суреттерге қарап нан дастарханға қалай келеді екен кім маған айтып бере алады?



















Тәрбиеші: Ал нан туралы мақал, тйым сөздер білеміз бе?











-Балалар шаршаған сияқтысыңдар олай болса бір сергіп алайық ия.

Сергіту сәті. (Музыкалық).

Тәрбиеші: Балалар нанның қалай жасалатынын көргілерің келе ма? Олай болса қыздар екіге бөлініп біразымыз Дәмеш апамен бірге тәтті нан жасасын ия.

Ал біраз қыздар мына тұрған арт терапиямен жұмыс жасасын.

Ал ұл балалар менімен бірге егінші болсын. Мына шағын ыдыстағы топырақты тырмалап, бидай дәнін егейік ия.

(Ұл балдарды ертерек шығарып жіберем залдан. Қолдарына жазу ұстатам.)

-Сонымен балалар бүгінгі ұйымдастырлған ойын іс-әрекеті сендерге ұнады ма?

- біздер не жайлы әңгімелестік?

- Жарайсыңдар сендер бүгін өте жақсы қатыстыңдар.



















Білгір қазақ баласы

Сәлем сөздің анасы

Тобымызға келіп отырған

Апайларды қарашы

Бәріне де ізетпен

Біздер сәлем береміз

Сәлеметсіздер ме апайлар.








































Балалар ойынды аса қызығушылықпен ойнайды.








Балалар қайшымен жұмыс жасайды.










































































Хадиша

-Алдымен трактормен жерді жыртады, диқандар ол жерге бидайдың тұқымын тастайды. Күндер өткен соң дәндер өсе бастайды. Бидайдың сабақтары пайда болып, оны диқандар суғарып, күтіп-баптайды. Ал күзде бидайды комбайндармен орып, диірменге апарады. Онда диірменшілер бидайдан ұн дайындайды. Ұнды наубайханаға тасиды. Наубайханада нан пісіріледі. Пісірілген нандарды дүкендерге апарады.

Ақбаян.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!