Бақаның ішкі сыртқы құрылысы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бақаның ішкі сыртқы құрылысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге тәжірибе алмасуға
Материалдың қысқаша нұсқасы



Сынып:

7

Сабақ тақырыбы:

Бақаның сыртқы және ішкі құрылысы.

Қосмекенді тіршілігі. Жылдық тіршілік циклі. Қоректенуі. Көбеюі және дамуы. Қосмекенділердің түрөзгерістері, дернәсілдердің балықтарға ұқсастығы

Сабақ мақсаттары

Қосмекенділер класына сипаттама бере отырып, бақаның

сыртқы және ішкі құрылысы, оның тіршілігі, жылдық тіршілік

циклы, қоректенуі, көбеюі және дамуы туралы,

Қосмекенділердің түрөзгерістері, дернәсілдердің

балықтарға ұқсастығы туралы түсіну


Модуль

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау,ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану,оқытудағы басқару және көшбасшылық.


Табыс критерийлері

Қосмекенділер класына сипаттама бере отырып, бақаның

сыртқы және ішкі құрылысы, оның тіршілігі, жылдық тіршілік

циклы, қоректенуі, көбеюі және дамуы;

Қосмекенділердің түрөзгерістері, дернәсілдердің

балықтарға ұқсастығы;



Түйінді идеялар

Қосмекенділердің ішкі құрылысы” таблица, “Бақаның ішкі құрылысы” дымқыл препарат,“Қосмекенділер қаңқасы” макеті


Уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті


2мин


І. Ұйымдастыру амандасу,тугендеу,топқа бөлу,мозайка тарату.


Оқушылар үйге берілген тапсырманы жалпылама сұрақтар арқылы жауап береді.


10мин

ІІ. “Білім минуты”

тапсырмалары

(Үй тапсырмасын сұрау)

Білім минуты” тапсырмалары

(Үй тапсырмасын сұрау)

1. Желілер қандай тип тармақтарына бөлінеді?

2. Желілі жануарларға тән белгіні ата?

3. Балық денесі қандай бөлімдерден тұрады?

4. Балық денесінде қандай жүзбе қанаттары болады?

5. Шеміршекті балықтар қандай қандай класс тармағына бөлінеді?

6. Шеміршекті балықтарға тән белгілерді ата?

7. Ерте заманнан бері сақталып келе жатқан балық

8. Балықтардың терісінде болатын ерекше сезім мүшесі

9. Қара уылдырық алынатын балықтар

10. Балықтарға торсылдақ не үшін керек?






Оқушылар берілген құрастырма суреттер арқылы топқа бөлінеді.

1 топ: Қосмекенділердің тіршілік ортасы,қосмекенділердің сыртқы құрылысы.

2 топ: Қосмекнділердің қаңқасы,бұлшықеттері.

3 топ: Қосмекенділердің ас қорытуы,зәр шығаруы,жүйке жүйесі,сезім мүшелері.

4-топ Қосмекенділердің көбеюі,дамуы.






















ІV. “Түсіну” жүйесі.

ІІІ.1 топ: Қосмекенділердің тіршілік ортасы,қосмекенділердің сыртқы құрылысы.

2 топ: Қосмекнділердің қаңқасы,бұлшықеттері.

3 топ: Қосмекенділердің ас қорытуы,зәр шығаруы,жүйке жүйесі,сезім мүшелері.

4-топ Қосмекенділердің көбеюі,дамуы.






Оқушылар өз тақырыпшалары бойынша дайындалады, топпен бірігіп тақырыппен таныстырады.




10мин

V.“Қолдану”жүйесі.Жұпты тапсырмалар.

Зертханалық жұмыс №7 Тақырыбы: Тірі бақаларды бақылау.Бақаның сыртқы құрылысын зерттеу. Бақаның қаңқасын зерттеу.Дымқыл препараттан бақаның ішкі құрылысын зерттеу.

Тірі бақаларды бақылай отырып, бақаның сыртқы құрылысын зерттеу,бақаның қаңқасын және дымқыл препараттан бақаның ішкі құрылысын зерттеу, анықтап жазады.





8мин








VI. “Талдау” жүйесі.

1.«Биологиялық пошта» ойыны


2.Сәйкесін тап


1.Құйрықты қосмекенді

2.Итшабақ немен тыныс алады

3.Қосмекнділерді зерттейтін ғылым

4.Қосмекенділердің қанша түрі бар

5.Аяқсыз қосмекенді

6.Қазақстанда қосмекенділердің қанша түрі бар

7.Қосмекендінің денрнәсілі

8.Қсмекенділер ежелгі неден пайда болған

9.Құйрықсыз қосмекенді

10.Қосмекнділердің бұлщық ет саны

2Құрықты қ Құрықты қосмекенді о1смекенді



І . Балықтарға тән белгілерді.

ІІ . Қосмекенділерге тән белгілерді жинақтаңыздар;

Оқушылар балықтарға қосмекенділерге тән белгілерді жинақтайды.


Ерекшеліктері













Оқушылар қосмекенділерге тән белгілерді ажыратып,сәйкестендіреді.

5000

Бақа


Құртжылан


350

итшабақ


тритон

12


желбезек

барахнология


стегоцефаль

7мин

VII.”Жинақтау” жүйесі.

«Қосмекенділердің көбеюі және дамуы»

1.Ересек бақа

2.Уылдырық

3.Ұрықтанған уылдырық

4.дернәсіл

5.Құйрықты итшабақ

6.Құйрықты бақа


3мин


VIII. “Бағалау” жүйесі. Оқушы білімін бағалау




3мин

IХ. Үй тапсырмасы




§ 53 оқу.213-216 беттегі кестені толтыру



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
01.11.2019
1559
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі