Сабақтың
ортасы
20
мин
|
Оқылым алдындағы
тапсырма
«Болжау» тәсілі
С
Оқушыларға төмендегі
сурет ұсынылады, осы суреттерге қарай отырып мәтіннің мазмұнына
болжам жасайды.
1.Бүгінгі тақырып
кімдер туралы болуы мүмкін және олар қайда
жүр?
2.Суреттегі
кейіпкерлер не туралы әңгімелесіп келе жатыр деп
ойлайсыздар?
Дескриптор:
-сұрақтарға жауап
береді және сурет арқылы сабақтың мазмұнын
болжайды.
ҚБ:
«Смайлик»әдісі
Оқылым кезіндегі
тапсырма
2-тапсырма «Т»кестесі әдісі
Ж
Мәтінді мұқият оқып,
кестені толтырып, сын есімнің астын сыз.(оқушылар белгіленген уақыт
ішінде әңгімені жеке оқиды, сын есімді анықтайды, жұпта
талдайды)
факт
|
аргумент
|
Қисық
ағаш
|
|
Түзу
ағаш
|
|
Дескриптор:
-мәтінді оқиды,
аргумент жазады
-сын есімді
табады.
ҚБ: «Бас
бармақ»әдісі
Саралау:
«Ойлан, бірік,
бөліс!» әдісі
Бақша
ағаштары
Жаздың әдемі бір
күнінде, таңертең бір төре өзінің баласымен бақшаға барып, екеуі
егілген ағаштары менен гүл жапырақтарын көріп
жүрді.
-
Мынау ағаш неліктен
тіп – тік, ана біреуі неге қисық біткен? – деп сұрады
баласы.
-
Оның себебі, балам,
анау ағашты бағу – қағумен өсірген, қисық бұтақтары болса кесіп.
Мынау ағаш бағусыз, өз шығу қалыбымен өскен, - деді
атасы.
-
Олай болса, бағусыз,
өз шығу қалыбымен өскен, - деді
атасы.
-
Олай болса, бағу –
қағуда көп мағына бар екен ғой, - деді
баласы.
-
Бағу – қағуда көп
мағына барында шек жоқ, шырағым. Мұнан сен де өзіңе ғибрат алсаң
болады; сен жас ағашсың саған да күтім керек; мен сенің қате
істеріңді түзеп, пайдалы іске үйретсем, сен менің айтқанымды ұғып,
орнына келтірсең, жақсы түзік кісі болып өсерсің, бағусыз бетіңмен
кетсең,сен де мынау қисық біткен ағаштай қисық өсерсің, -
деді.
3-тапсырма
«Сократтық семинар» әдісі
Т
Мәтін мазмұнын
оқиды, парақшаға топ мүшелері берілген мәтін бойынша нақты
ақпаратты жазады, топта талқылайды, бір спикер
оқиды.
Дескриптор:
ҚБ. «От
шашу» әдісі
Саралау
«SMS хабарлама»
әдісі
«Сабақтан соң мен
... жасағым келеді»
4-тапсырма «Еркін
микрофон» әдісі
Тәрбиедегі
үлкендердің рөлі тақырыбында сұхбат
жүргіземін.
Адамның жақсы болып
өсуіне отбасындағы, айналасындағы адамдардың ықпалы зор деп
ойлаймын. Сіз мұнымен келісесіз
бе?
Дескриптор:
ҚБ. «Үш шапалақ»
әдісі
Саралау
«Диалогтік» әдіс
|
Оқулықпен жұмыс
|
Сабақтың
соңы
10
минут
5
мин
|
Оқылымнан кейінгі
тапсырма
«5-5-1»
әдісі арқылы сабақты
қорытамын.
Оқушы сабақ кезінде
нені меңгергендері жайлы 5 сөйлем жазады. Одан кейін ол сөйлемді 5
сөзге қысқартады. Соңында бес сөзді 1 сөзге қысқартады. Оқушылар
өздерінің түйін сөздерін сыныппен
бөліседі.
Дескриптор:
-5 сөйлем жазып, одан 5 тірек
сөз шығара алады;
-1түйін сөз
айтады.
ҚБ: «Блоб ағашы»
әдісі
Оқушылар сабақ
мақсатын қалай орындағанына байланысты әр сатысына стикерлер
жабыстырады
Оқу мақсаты мен
бағалау критерийлеріне кері
ораламын.
Кері
байланыс:
|
Кері байланыс «Блоб
ағашы» әдісі
|