Материалдар / Бақтағы үй 1 сынып бейнелеу өнері

Бақтағы үй 1 сынып бейнелеу өнері

Материал туралы қысқаша түсінік
Бақтағы үй 1 сынып бейнелеу өнері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Шілде 2024
71
0 рет жүктелген
225 ₸ 250 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бейнелеу өнері

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 1 сабақ 9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Дизайн және сәулет (көркем құрастыру және модельдеу)

Сабақтың тақырыбы:

«Бақтағы үй»

Табиғи материалдардан тұрғын үй жобасын жасау

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

1.3.6.2 Қоршаған әлемнің кейбір ерекшеліктерін білу, оларды бейнелер мен пішіндердің көмегімен сәулет құралдары арқылы қолдану.

Сабақтың мақсаты:

Табиғи материалдардан тұрғын үй жобасын жасайды.

Өңделген материалдарды модельдеудің қарапайым әдістері туралы білім алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы

0-5 мин



Оқушылармен сәлемдесу

Психологиялық дайындық

Мұғалім оқушылармен сәлемдеседі.

«Әсерлерімізбен бөлісейік» жылулық шеңбері

Педагог балаларға 1-2 минут көздерін жұмып, өздерін тағы да табиғат аясында, көк майса шалғында жатып, көк аспан,аппақ бұлттарды көріп, құстардың сайраған әнін, судың сыбдырын естіген кездерін елестетуді ұсынады.

Сәлемдеседі.

Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы табиғатпен байланыстыра айтады.

Ауызша бағалау Тамаша!

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер

11-20 мин




Ортасы



21-40 мин




«Тосынсый» ой шақыру

- Дизайн дегеніміз не?

Дизайн -бұл затты әсемдеу ететін әдістердің жиынтығы.

- Дизайн түрлері көп екенін білдік, қандай-қандай?


Дизайн түрлері:

  • Анимациялық дизайн

  • Сәулет дизайны

  • Веб-дизайны

  • Графикалық дизайн

  • Интерьер дизайны

  • Киім дизайны

  • Ақпараттық дизайн

  • Ландшафтық дизайн

  • Баспа дизайн


Сергіту сәті «Тез отырамыз!»


Практикалық кезең

Жұмбақ шешу

Төрт қарны бар,

Бір аузы бар.

Бұл не? (Үй)

Бүгін біз сіздермен табиғи материалдарды пайдалана отырып, «Бақтағы үй»тақырыбында үй құрастырамыз.Ол үйдің дизайнын өзіңіз құрастырасыз

Оқушылардың жасаған жұмыстарын тексеру.

Әр оқушының дизайны мен таңдаған түстері жайлы сұрау.

Бүгінгі сабақты пысықтау.

Оқушылар мұғалімнің тарапынан қойылған сұрақтарға өз жауаптарын береді.

Оқушылар өздері білетін дизайн түрлері жайлы айтады.

Оқушылар сергіту сәтін мұғаліммен бірге жасайды.

Оқушылар сергіту сәтін қарап отырып, әуен ырғағымен жаттығуды жасайды.

Оқушылар өздері әкелген табиғи материалдарды қолдана отырып, үйді құрастырады.

Әр оқушының жасаған жұмыстарын тексеру.

Ой түйіндеу.




Дискриптор

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Слайд



Табиғи материалдар.


Желім, тақтайша,картон.

40-45 мин

Аяқталуы



Рефлексия

«Алма ағашы»

Жасыл алма-бүгін көп нәрсені түсіндім, маған пайдалы болды;

Қызыл алма-бүгін сабақтан түйгенім өте көп, маңызды болды; Сары алма-бүгін сабақта түсінбеген сұрақтарым бар, оқуым керек.

Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша алма түсін таңдап алып, ағашқа жапсырады.

«Кемпірқосақ» әдісі



Қосымша ақпарат

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма ұсынасыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Қабілеті жоғары оқушыларға «Қарқын тәсілі» әдісімен Көркемдеп аралаудың күрделі түрлерін қолдана алады. Қолдауды қажет ететін оқушылар аралаудың қарапайым түрлерін қолдана алады.

1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқытутуралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақкезінде, сыныпнемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/қиыншылықтарытуралы мен неніанықтадым? Келесісабақтарда неге назараударукерек?

1:

2:




Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!