Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бақылау жұмыстары 3 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Математика пәнінен бақылау, өздік жұмыстары 3-сынып І тоқсан
Мақсаттары:
Мемлекеттік білім стандарты деңгейде білім, білік және дағды, машықтарын дамыту;
«Математика» пәнінің мазмұны арқылы танымдық және коммуникативтік іс-әрекетке, өздігінен білім алуға және еңбекке бейімделуін бақылау;
Оқушының ақыл-ойының математикалық стилін, интеллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты сапаларының даму барысын зерттеу;
Меңгерген математикалық білімін өмірде қолдануға жан-жақты дайыңдығын тексеру;
Өтілген материалды есте сақтау, өмірде қолдана алуына ықпал жасау.
Міндеттері:
Оқушының ақыл-ойын дамытуға, интеллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты белсенділігін қалыптастыруға мүмкіндік туғызу;
Математиканың өмірде болып жатқан нақты құбылыстарды жалпылауға және қоршаған болмысты танып-білуге көмектесетін ғылым болып табылатыны туралы түсініктердің қалыптасуына ықпал ету;
Оқушының өмір сүруіне және мектептің келесі деңгейінде оқуын жалғастыруы үшін қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыру.
Өзіне деген сенімділік туғызу арқылы тапсырмаларды мұхият орындауға жағдай жасау;
Өз білімін көрсете алуын байқату.
Математикадан оқу жылы басындағы бақылау жұмысы
Тақырыбы:1000 көлеміндегі сандар нумерациясы.
Мақсаты:2-ші сынып бойынша мемлекеттік білім стандарты деңгейінде білім, білік дағдыларын тексеру.1000көлемінде есеп жүргізу, ауызша жәнежазбаша есептеу, өрнектерді салыстыру, құрама есептерді шешу, теңдеу шешу дағдыларын тексеру.
Білу:
-
1000 көлемінде қосу, азайту:
-
Жай есептер туралы, шешу барысы және олардың құрамы, есепті шығрудың әртүрлі тәсілдері туралы түсініктерінің болуы;
-
Шамалар, өлшем бірліктер, олардың қатынасын;
Қолдану:
-
Баған түрінде қосу мен азайту;
-
Күрделі теңдеуді қысқарта отыра шешу;
-
Геометриялық фигураларды салуда қарындаш пен сызғышты қолдана алу.
Тапсырмалардың мазмұны мен қызмет түрлеріне бөлінуі
Мазмұндық шегі |
Білімді қалыптастыру |
Білімді қолдану |
Білімді интеграциялау |
Пайыздық көрсеткіштер |
1.Екі, үш таңбалы сандарды жазбаша қосу мен азайту |
|
|
|
|
2. Сөзді есепті шығару |
|
|
|
|
3. Теңдеудішешу |
|
|
|
|
4. Салыстыру |
|
|
|
|
5.Төртбұрыш сызу,периметрін табу |
|
|
|
|
Барлығы |
|
|
|
|
І-нұсқа
1 нұсқа |
2 нұсқа |
1.Баған түрінде жазып, есепте. |
|
46+24 300+200 700-400 89-35 450+256 1000-452 |
76+23 400-200 500+100 94-24 325+134 1000-763 |
2.Есепті шығар. |
|
Асханаға 83 кг сәбіз, ал одан 16 кг артық қызылша әкелінді. Асханаға барлығы қанша килограмм көкөніс әкелінді? |
Дүкенге 64 кг алма, ал одан 23 кг артық алмұрт әкелінді. Дүкенге барлығы қанша килограмм жеміс әкелінді? |
3.Теңдеулерді шеш. |
|
700-х=178+212 а+125=471-68 |
865-х=210+235 а+164=785-152 |
4.Салыстыру. |
|
632 см * 6м 3 дм 95-26 * 97-26 2 м 8 см * 2 м 8 дм 48+36 * 49+36 |
356 см * 3м 5 дм 86-15 * 87-15 3 м 5 см * 3 м 5 дм 38+16 * 39+16 |
5.Фигура сыз, периметрін тап. |
|
Тіктөртбұрыштың қабырғалары 8см және 4 см. Оның периметрін тап. |
Тіктөртбұрыштың қабырғалары 7 см және 3см. Оның периметрін тап. |
6*Логикалық тапсырма. |
|
Балабақшада Ақнұр, Бақыт, Айжан, Нұрлан және Жанат болды.Олардың әрқайсысында бір жұптан қолғап болса, оларда барлығы неше қолғап бар? |
Шелек пен себеттің әрқайсысында 10 алмадан бар. Шелектен себетке 2 алма алып салынды. Шелекке қарағанда себетте неше алма артық болды? |
ІІ-нұсқа
1 нұсқа |
2 нұсқа |
1.Баған түрінде жазып, есепте. |
|
56+31 300 — 200400 + 400 75-44 356 + 4781000 — 325 |
66+32 800-300 615+385 57-16100+600 1000-443 |
2.Есепті шығар. |
|
Цирк кассасында үш күнде 480 билет сатылды. Бірінші күні 120 билет, екінші күні 140 билет сатылды. Үшінші күні неше билет сатылды? |
Айжан үш күнде кітаптың 356 бетін оқыды. Бірінші күні ол 115 бетін, екінші күні 126 бетін оқыды. Үшінші күні кітаптың неше бетін оқыды? |
3.Теңдеулерді шеш. |
|
800-х=1000–600 а-200=450+50 |
900-х=330+70 а+105=1000-500 |
4.Салыстыру. |
|
721 см * 7 м 1 дм3 м9см*3м9 дм 92-27*94-2748 + 46 * 49 + 46 |
815 см * 8 м 5 дм 5 м 5 см * 5 м 5 дм 85-42 * 84-24 56+31 * 55+31 |
5.Фигура сыз, периметрін тап. |
|
Тіктөртбұрыштың қабырғалары 6 см және 2 см. Оның периметрін тап. |
Тіктөртбұрыштың қабырғалары 9 см және 4 см. Оның периметрін тап. |
6*Логикалық тапсырма. |
|
Бақытқа барлық достарына 2 кәмпиттен тарату үшін 4 кәмпит жетпейді. Егерде онда 8 конфеті болса, Бақыттың неше досы бар? |
Марат 6-шы қабатта тұрады, ал Жанат 3-ші қабатта тұрады. Егер Мараттың үйіне дейін 60 баспалдақ болса, Жанаттың үйіне дейін неше баспалдақ бар? |
Математикадан бақылау жұмысы №1.
Тақырыбы: Көбейту және бөлу.
Мақсаты: көбейту мен бөлудің өзара байланысының мәнін ашатын өрнектердің мәнін таба білудағдыларын жетілдіру, жақшалы және жақшасыз өрнектерді есептей алу,1 және 0 сандарымен көбейту және бөлу амалдары туралы білімдерін бекіту.
Білу:
-
Жазбаша кестелік көбейту және бөлу тәсілдері;
-
Жақша арқылы берілген жай есептердің негізгі түрлерін шығару;
-
Құрылымы күрделі теңдеуді шешу.
Қолдану:
-
Кестелік көбейту және бөлу амалдарын қолдану;
-
Амалдар таңбасын дұрыс қоя білу.
-
Фигураны сызып, оның периметрін тауып , жауабын (мм) өрнектеу.
Тапсырмалардың мазмұны мен қызмет түрлеріне бөлінуі
Мазмұндық шегі |
Білімді қалыптастыру |
Білімді қолдану |
Білімді интеграциялау |
Пайыздық көрсеткіштер |
1.Екі, үш таңбалы сандарды жазбаша қосу мен азайту, бір таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту, бөлу |
|
|
|
|
2. Сөзді есепті шығару |
|
|
|
|
3. Теңдеудішешу |
|
|
|
|
4. Фигураның периметрін табу |
|
|
|
|
770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |