Материалдар / Бақылау жұмыстары 3 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бақылау жұмыстары 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
3 сыныптарға арналған бақылау жұмыстары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2019
11016
18 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Математика пәнінен бақылау, өздік  жұмыстары    3-сынып  І тоқсан

Мақсаттары:

Мемлекеттік білім стандарты деңгейде білім, білік және дағды, машықтарын дамыту;

«Математика» пәнінің мазмұны арқылы танымдық және коммуникативтік іс-әрекетке, өздігінен білім алуға және еңбекке бейімделуін бақылау;

Оқушының ақыл-ойының математикалық стилін, интеллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты сапаларының  даму барысын зерттеу;

Меңгерген математикалық білімін өмірде қолдануға жан-жақты дайыңдығын тексеру;

Өтілген материалды  есте  сақтау, өмірде қолдана  алуына ықпал жасау.

Міндеттері:

Оқушының ақыл-ойын дамытуға, интеллектуалдық  және ерік пен сезімге қатысты белсенділігін қалыптастыруға мүмкіндік туғызу;

Математиканың өмірде болып жатқан нақты құбылыстарды жалпылауға және қоршаған болмысты танып-білуге көмектесетін ғылым болып табылатыны туралы түсініктердің қалыптасуына ықпал ету;

Оқушының өмір сүруіне және мектептің келесі деңгейінде оқуын жалғастыруы үшін қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыру.

Өзіне деген сенімділік туғызу арқылы тапсырмаларды мұхият орындауға жағдай  жасау;

Өз білімін  көрсете  алуын байқату.

 

Математикадан  оқу жылы басындағы бақылау жұмысы

Тақырыбы:1000 көлеміндегі сандар нумерациясы.

Мақсаты:2-ші сынып бойынша мемлекеттік білім стандарты деңгейінде білім, білік дағдыларын тексеру.1000көлемінде есеп жүргізу, ауызша жәнежазбаша есептеу, өрнектерді салыстыру, құрама есептерді шешу, теңдеу шешу дағдыларын тексеру.

Білу:

  • 1000 көлемінде қосу, азайту:

  • Жай есептер туралы, шешу барысы және олардың құрамы, есепті шығрудың әртүрлі тәсілдері туралы түсініктерінің болуы;

  • Шамалар, өлшем бірліктер, олардың қатынасын;

Қолдану:

  • Баған түрінде қосу мен азайту;

  • Күрделі теңдеуді қысқарта отыра шешу;

  • Геометриялық фигураларды салуда қарындаш пен сызғышты қолдана алу.

Тапсырмалардың мазмұны мен қызмет түрлеріне бөлінуі

 

Мазмұндық шегі

Білімді қалыптастыру

Білімді

қолдану

Білімді интеграциялау

Пайыздық көрсеткіштер

1.Екі, үш таңбалы сандарды жазбаша қосу мен азайту





2. Сөзді есепті шығару





3. Теңдеудішешу





4. Салыстыру





5.Төртбұрыш сызу,периметрін табу





Барлығы





 

І-нұсқа

1 нұсқа

2 нұсқа

                                                 1.Баған түрінде жазып, есепте.

46+24       300+200       700-400

89-35        450+256       1000-452

76+23          400-200      500+100

94-24           325+134     1000-763

                                                        2.Есепті шығар.

Асханаға 83 кг сәбіз, ал одан 16 кг артық қызылша әкелінді. Асханаға барлығы қанша килограмм көкөніс әкелінді?

Дүкенге 64 кг алма, ал одан 23 кг артық алмұрт  әкелінді. Дүкенге барлығы қанша килограмм жеміс әкелінді?

                                                             3.Теңдеулерді шеш.

700-х=178+212

а+125=471-68

865-х=210+235

а+164=785-152

                                                            4.Салыстыру.

632 см * 6м 3 дм         95-26 * 97-26

2 м 8 см * 2 м 8 дм      48+36 * 49+36

356 см * 3м 5 дм          86-15 * 87-15

3 м 5 см * 3 м 5 дм      38+16 * 39+16

5.Фигура сыз, периметрін тап.

Тіктөртбұрыштың қабырғалары 8см және 4 см. Оның периметрін тап.

Тіктөртбұрыштың қабырғалары 7 см және 3см. Оның периметрін тап.

                                                            6*Логикалық тапсырма.    

Балабақшада Ақнұр, Бақыт, Айжан, Нұрлан және Жанат болды.Олардың әрқайсысында бір жұптан қолғап болса, оларда барлығы неше қолғап бар?

Шелек пен себеттің әрқайсысында 10 алмадан бар. Шелектен себетке 2 алма алып салынды. Шелекке қарағанда себетте неше алма артық болды?

 

ІІ-нұсқа

1 нұсқа

2        нұсқа

                                               1.Баған түрінде жазып, есепте.

56+31          300 — 200400 + 400

75-44          356 + 4781000 — 325

66+32              800-300           615+385

57-16100+600          1000-443

                                                         2.Есепті шығар.

Цирк кассасында үш күнде 480 билет сатылды. Бірінші күні 120 билет, екінші күні 140 билет сатылды. Үшінші күні неше билет сатылды?

Айжан үш күнде кітаптың 356 бетін оқыды. Бірінші күні ол 115 бетін, екінші күні 126 бетін оқыды. Үшінші күні кітаптың неше бетін оқыды?

                                                      3.Теңдеулерді шеш.

800-х=1000–600

а-200=450+50

900-х=330+70

а+105=1000-500

                                                          4.Салыстыру.

721 см * 7 м 1 дм3 м9см*3м9 дм

92-27*94-2748 + 46 * 49 + 46

815 см * 8 м 5 дм          5 м 5 см * 5 м 5 дм

85-42 * 84-24                56+31 * 55+31

 5.Фигура сыз, периметрін тап.

Тіктөртбұрыштың қабырғалары 6 см және 2 см. Оның периметрін тап.

Тіктөртбұрыштың қабырғалары 9 см және 4 см. Оның периметрін тап.

6*Логикалық тапсырма.

Бақытқа барлық достарына 2 кәмпиттен тарату үшін 4 кәмпит жетпейді. Егерде онда 8 конфеті болса, Бақыттың неше досы бар?

Марат 6-шы қабатта тұрады, ал Жанат 3-ші қабатта тұрады. Егер Мараттың үйіне дейін 60 баспалдақ болса, Жанаттың үйіне дейін неше баспалдақ бар?

 

Математикадан  бақылау жұмысы №1.

Тақырыбы: Көбейту және бөлу.

Мақсаты: көбейту мен бөлудің өзара байланысының мәнін ашатын өрнектердің мәнін таба білудағдыларын жетілдіру, жақшалы  және  жақшасыз өрнектерді  есептей  алу,1 және 0 сандарымен көбейту және бөлу амалдары туралы білімдерін бекіту.

Білу:

  • Жазбаша кестелік көбейту және бөлу тәсілдері;

  • Жақша арқылы берілген жай есептердің негізгі түрлерін шығару;

  • Құрылымы күрделі теңдеуді шешу.

Қолдану:

  • Кестелік көбейту және бөлу амалдарын қолдану;

  • Амалдар таңбасын дұрыс қоя білу.

  • Фигураны сызып, оның периметрін тауып , жауабын (мм) өрнектеу.

 

      Тапсырмалардың мазмұны мен қызмет түрлеріне бөлінуі

 

Мазмұндық шегі

       Білімді

қалыптастыру

 Білімді

қолдану

Білімді интеграциялау

Пайыздық

көрсеткіштер

1.Екі, үш таңбалы сандарды жазбаша қосу мен азайту, бір таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту, бөлу





2. Сөзді есепті шығару





3. Теңдеудішешу





4. Фигураның периметрін табу





578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!