Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
«Бақыт деген менің бала күндерім »Мақсаты: Оқушыларға бала құқығын қорғау Конвенциясы күні туралы түсінік беру, әр баланың өз құқығы бар екенін білу; Оқушыларды адамгершілікке, білімділікке, бірлікке , татулыққа тәрбиелеу;Көрнекіліктер: Инт.тақта, презентациялар, карточкаларӘдіс-тәсілі: Сұрақ-жауап, Сауалнама жүргізу, пікір айту, ой толғау, топпен жұмыс, сурет салу.Барысы:
Шаттық шеңбері:
«Мен саған тілеймін... бала болуыңды» / қолдарындағы шарды бір-біріне беру арқылы тілек айту/Мұғалімнің кіріспе сөзі:«Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілесің» деген аталы сөзді атамыз бекер айтпаған. Әр адам мемлекеттік заңдарды құрметтеп, ата – бабамыздың тәжірибесін үнемі назарда ұстап отыруы тиіс. Халқымыз 13 жастағы баланы «отау иесі» деп атады. Ал қазіргі Қазақстан Республикасының Ата заңы бойынша, қылмыс жасаған баланы 14 жастан жауапқа тартады. 16 жастан бастап толық әкімшілік, қылмыстық жауапкершілік басталады, азамат жеке куәлік алады.Заңды білу – заман талабы. Бүгінде Қазақстан Республикасында демократияға бағытталған құқықтық мемлекет құру идеясы жүзеге асырып, ондағы әрбір азаматтың өз құқықтарын жете біліп, соған сай сана – сезімдерін қалыптастыру. Азаматтың міндеті – заң талаптарын бұзбау, екінші жағынан, өзіне жүктелген міндетін орындау. Өйткені заң дегеніміз - өмірдің нәрі. Заңның мықтылығы – атында емес, адалдығы мен әділдігінде. Заңның ең басты мақсаттарының бірі – қоғамдағы алуан мінезді адамдарды салауатты өмір салтына тәрбиелеу.Әлемде 1979 жылы Халықаралық балалар жиынын өткізу кезінде «Балалар құқығы туралы халықаралық конвенцияны» дайындау жөнінде топ құрылды. 1989 жылы 20 қарашада конвенцияны БҰҰ бірауыздан қабылдады. Конвенция - әлем балаларының құқығын қорғау туралы және оларға тәрбие беру жөніндегі бірнеше баптан тұратын маңызды құжат. Онда: «Қатысушы мемлекеттер әрбір баланың өсіп – жетілуі қажетті тұрмыс дәрежесін қамтамасыз етеді және оның құқығын мойындайды» делінген.
Ой – талқы/постер қорғайды/- Бала деп кімді айтамыз? 5а-класы - Баланың қандай құқығы бар? 6а-класыБүгінгі танымдық сабағымыздың тақырыбы «Бақыт деген менің бала күндерім »/Қосымша презентация көрсетіледі/1.Мектепке тегін оқуға құқылы «Білімдінің күні жарық» /Кімнің қолына доп болса, сол сұраққа жауап береді/1.«Кел, балалароқылық» өлеңінің авторы кім? (Ы. Алтынсарин) 2. «Әсемпазболмаәрнеге, Өнер болсаң арқаланСен де біркірпішдүниегеКетігін тап та бар қалан» өлеңінің авторы кім? (А. Құнанбаев)3. Қазақстанныңтұңғышғарышкерікім? (Т. Әубәкіров) 4. Қазақтың «Бұлбұләншісі» депкімдіайтады? (Бибігүл Төлегенқызы) 5. Қазақстанныңастанасықайқала? 6. «Сүйінші» сөзіненібілдіреді? (жағымды жаңалыққа) 7. Олтүрікотбасындадүниегекелген. Көптілдімеңгерген, Шығыселдерінкөпаралаған, 870 жылыОтырарқаласындадүниегекелген. 100-ден аса ғылымикітапжазғанкім? (Әл – Фараби) 8. ҚазақстанРеспубликасыныңтұңғышПрезидентікімболды? (Н. Назарбаев) 9. Қазақстанныңұлттықвалютасықайжылықолданабастады? (қараша,1993ж.) 10.Көктеммерекесіндеболатынжаңажылдыңқазақшаайықалайаталады?(наурыз) 11. ӘбілханҚастеевкім? (суретші) 12. Жамбыл Жабаевтыңөзінепіртұтқанұстазыкім? (Сүйінбай) 13. Қазақтарды хан дәуіріндебилегенкім? (хан) 14. Қазақхалқыныңұлттықаспабы не? (домбыра) 15. Киізүйдіңкүмбезі не? (шаңырақ) 16. Қазақтыңұлттық ,атжарысынқалайатайды? (бәйге) 17. Атақтыкүйшікім? (Құрманғазы Сағырбаев) 18. «Сәукеле» деген не? (ұлттық бас киім) 19. Қазақтардыңбұрынғыбаспанасы (киізүй) 20. Бие сүті не? (қымыз) 21. Қазақстан мемлекетінің тәуелсіздік күні қашан? (16 желтоқсан) 22. Еліміздіңрәміздеріната. (елтаңба, ту, әнұран) 23. Төлебиқайжүздіңбиі? (Ұлы жүз) 24. Мемлекеттікелтаңбада небейнеленген? (шаңырақ) 25. Абайдың шын есімі (Ибрахим)
«Ойнауға, Демалуға құқылы»
2 стаканға су құйылған сол суды қасықпен бос стаканға тасып құю керек. Қай класс көп тасиды екен.«Пантомимо» ойыны /қоян, жылқы, мысық, тауық/ қимылмен көрсетеді, қалған оқушылар табуы керек.
«Бала жанұяда ата-анасымен бірге өмір сүруге құқылы» Жағдаяттардан шығу
1/ Мен 11 жастамын үйде жалғыз баламын кішкене күнімнен өте аурушаң едім, содан ба әлсіз,әрі әлжуазбын .Ата-анамның мен дегенде шығар жаны бөлек. Мені үнемі ойлап алаңдап отырады. Оларды артық уайымға салғым келмейді, сол себепті өз ойымды сіздермен бөліспекпін. Мен үнемі өзіме көрсетілген әлімжеттіктен шаршадым. Айналамдағы балаларданда өзімді кейде төмен сезінетін сәттерім болады . Олар үнемі қыздарға теңеп келемеждеп, еңсемді езердей сөздер айтады . Бұларды былай қойғанда үйге қайтар жолымда, үнемі өзімнен үлкен бұзық балалар жолымнан күтіп алып, ақшамды тиынына дейін қалдырмай тартып алады, және белгілі сомада ақша әкелмесең бұданда жаман болатынын айтып қорқытады. Мен не істесем болады бұл жағдайды ата-анама айтып, оларды уайымға салғым келмейді. Достарыма айтып, олардың басын қатерге тіккім келмейді маған ақыл кеңес беріңдерші.2) Ербол сабақта болғанда анасы оның бөлмесін жинап жүріп, қажетсіз деген заттарының бірқатарын қоқысқа лақтырып тастады. Ерболдың қандай құқығы бұзылды? 3) Асқардың үйдегі інісін қарайтын адам болмағандықтан, оны анасы сабаққа жібермеді. Асқардың қандай құқығы бұзылды, – деп ойлайсыңдар? 4) Әсел мен Айжан дос еді. Әсел жақсы оқитын. Ал, Айжан нашарлау оқитын. Бір күні екеуі ренжісіп қалды. Әсел Айжанды екіліксің деп, - келеке етті. Айжанның қандай құқығы бұзылды? 3. «Жалғасын тап және мағынасын түсіндір».«Балаңды беске дейін ештеңеден тыйма,Бестен он үшке дейін құлындай қина,Он үштен ары сырласыңдай сыйла».«Жақсы бала – сүйініш, жаман бала – күйініш». Ананың көңілі -.....Баланың көңілі -....... Балалы үй -......Баласыз үй қу........ ...... – балалы болғанда білерсің.Тренинг «Мен сенің туған күніңді білемін»Ән «Бақыт деген менің бала күндерім» бірге орындау Қорытынды сөз: Біз тәуелсіз, егеменді елміз. Өзімізге тән елтаңба, әнұран, туымыз бар. Соның маңыздыларының бірі – 1995 жылдың 30 тамызында Қазақстан Республикасының жаңа Конституциясы қабылданған.Конституция 98 бапты біріктіріп 9 бөлімнен тұрады. Адамның құқықтары, бостандықтары мен міндеттері осы бөлімдерде жазылған. Әр адам өз құқықтары мен міндеттерін білуі керек. Бүгін осы мәселелерді қарастырдық. «Заң білу – заман талабы». «Бала құқығы». «Заңға бағыну – адамзат міндеті».Мен міндеттімін:- білім алуға- тәртіп сақтауға- мектеп мүлкін сақтауға;- үлкендерді сыйлауға;- ана тілдің тазалығын сақтауға;- әрдайым таза, ұқыпты жүруге;- темекі шекпеуге, спирттік ішімдіктер ішпеуге.Бүгінгііс – шарамыздықорытындылайкеле, сіздергекөпалғысайтамын.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз