№34 лингвистикалық
мектеп-гимназиясы
11-сынып оқушыларына
арналған тренинг-сабақ
Тақырыбы: «Бәрі өз
қолыңда»
Дайындаған: мектеп
психологтары
А.Жаңбырбайқызы
2017-2018 оқу
жыл
11-сынып оқушыларына жүргізілген
психологиялық жұмыстар
1.
«Танысу
рәсімі» жаттығуы
Мақсаты: Топтағы ахуалды
жақсарту
2.
«Темперамент» тестісі
Мақсаты: Оқушылардың темперамент типін
анықтау
Берілген пікірлердің
ішінен өзіңізге тән дегенін
белгілеңіз.
1. а) Мазасыз,
күйгелексіз.
б) Көңілді, ақжарқынсыз.
в) Сабырлы, байсалдысыз.
г) Ұялшақ, қысылып - қымтырыласыз.
2. а) Ұстамсыз, қызбасыз.
б) Белсенді, істе ширақсыз.
в) Ретті, нақтысыз.
г) Жаңа ортада ыңғайсызданасыз.
3. а) Шыдамсыз.
б) Бастаған беті аяқсыз қалдырасыз.
в) Сақ, парасаттысыз.
г) Жаңа адамдармен тіл табысу сізді қиналдырады.
4. а) Қарым - қатынаста бірбеткей, тік мінездісіз.
б) Өзіңізді асыра бағалайсыз.
в) Шыдамсыз.
г) Өз күшіңе сенбейсіз.
5. а) Батыл, белсендісіз.
б) Жаңашыл нәрсені тез қабылдайсыз.
в) Үндемейтін, көп сөйлегенді жек көресіз.
г) Жалғыздықты ұнатасыз.
6. а) Бірбеткейсіз.
б) Ықылас бейімділігіңіз тұрақсыз.
в) Аспай - саспай бір қалыпты сөйлейсіз.
г) Сәтсіз жағдайларда ұнжырғаңыз түсіп, сасасыз.
7. а) Дау - дамайда тапқырсыз.
б) Сәтсіздік, көңілсіздікті тез жеңесіз.
в) Ұстамды, шыдамды.
г) Өз ойыңызбен отырғанды қалайсыз.
8. а) Тәуекелге бейімсіз.
б) Әр түрлі жағдайларға тез бейімделесіз.
в) Бастаған істі аяғына дейін бітіресіз.
г) Тез шаршап қаласыз.
9. а) Іске анда - санда ғана араласасыз.
б) Кез - келген жаңа іске қызығушылықпен кірісесіз.
в) Күшіңізді бекерге жұмсамайсыз.
г) Тым әлсіз сөйлейсіз, кейде тіпті естімей қалады.
10. а) Қайтымы жылдам, секемшілсіз.
б) Тартымсыз болса, көңіліңіз тез қалады.
в) Қойылған күн тәртібін ұстанасыз.
г) Еріксіз әңгімелесушінің мінез - құлқымен үйренесіз.
11. а) Шапшаң, әсерлі, бірақ жиі тоқтап сөйлейсіз.
б) Жаңа іске тез кірісесіз, басқа іске де араласып кетесіз.
в) Шапшаңдығыңызды басып отырасыз.
г) Істе шапшаңдық танытпайсыз.
3. «Мамандықты
тап»
Мақсаты:
Мамандық жөнінде түсініктерін кеңейту,
жан-жақтылыққа баулу. Мамандық таудаудағы рөлін
анықту.
Нұсқау:
Оқушыларға жасырынған мамандықтар түрлері
беріледі. Ым-ишара арқылы топ оқушыларына түсіндіріп көрсетеді.
Оқушылар қандай мамандықты көрсетіп жатқандығын анықтау керек.
Мысалы: «Мұғалім», «Құрылысшы», «Суретші»
т.б.
4. «Лабиринт»
жаттығуы
Жаттығудың мақсаты:
сенімділкті арттыру,
бір-біріне қолдау көрсетуге баулу, ата-аналар арасындағы көшбасшыны
анықтау.
Суретте көрсетілгендей кез келген матаға
маркермен бұрылыстары көп жолдар салынады, яғни лабиринт және
көрсетілген жолмен жүретін кез келген шағын дөңгелекше қажет. Топ
матаны керіп қолдарымен ұстап тұрады. Нұсқаушы белгі бергеннен
кейін мата үстіндегі шағын дөңгелекшені керілген матаның
көмегімен жылжытып барлық жолдардан өтіп шығады. Ойын кезінде
сөйлеуге болмайды. Сөйлеген жағдайда немесе дөңгелекше жолдардан
шығып кеткен жағдайда жаттығуды қайта бастайды. қашан толық өтіп
шыққанша жалғаса береді. жаттығудың да мақсаты осы. Топпен бірлесе
жұмыс істегенде ғана тиімді нәтижеге жетеміз. Жаттығу біткеннен
кейін қатысушылар өз ойларын,пікірлерін
білдіреді.
Жаттығуды
талдау:
- Ойын саған ұнады
ма?
- Осы ойынға дейін саған жағымды нәрсені кім
айтты?
5. «Мейірімді жүрек»
сергіту
сәті