«Жылыжайда барқытшөп
гүлдерін өсіріп, күту жолдарының бақылау
күнделігі»
Мақсаттар:
- Балалардың эксперименттік
және зерттеушілік әрекеті барысында ойлауын, шығармашылық қиялын
және білуге құштарлығын дамыту.
- Балалардың өсімдіктер
әлеміне деген қызығушылығын дамыту.
Тапсырмалар:
- бақылауды, ойлауды (талдау
және синтез, салыстыру операциялары, жалпылау және қорытынды жасай
білу, есте сақтау, елестету, зейін)
дамыту.
- Дәлдікке дағдылану,
ұсақ-түйекке мән беру, үлкен суретті назардан тыс
қалдырмау.
-Осындай іс-әрекеттерге
қызығушылықтарын арттыру.
Мариголдтардың өсуін бақылауды
ұйымдастыру
Бақылау – мақсатты қабылдау
және күрделі танымдық процесс.Біздің бақылауымыз ұзақ болады.
Бақылау барысындамыз.Алдағы уақытта мектебіміздің ауласын безендіру
мақсатында ауламызға егеміз.Сонымен қатар зерттеуімізді
жалғастырамыз. Пайдалы тұнбалар жасайсай отырып, емдік қасиеттерін
зерттейміз.Ауламыздағы бақшамыздағы картоп, қызынақ,
қырыққабаттымызды құрт құмырсқадан сақтау мақсатныда қастарына
егеміз.Нәтижесімен алдағы уақытта бөлісеміз.Бақылаудың барлық жұмыс
барысын нақтылау мақсатында фота дәлелдер арқылы
ұсынамыз.
Бақылаудың бірінші
күні.
Күні
|
Жетекшінің
іс-әрекеті
|
Оқушының іс -
әрекеті
|
Нәтижесі
|
29.09-03.10
|
Жетекшінің нұсқаулығымен тұқым
жинау сәті
|
|
|
01.03
|
Балалардың назарын
барлық тұқымдардың бірдей екендігіне
аудару.
Сұрақ: Өсімдіктің
өсуі үшін не қажет? (Су, жылу және
жарық).
|
Тұқым
себу.
|
|
Бақылаудың
тоғызыншы күні.
|
09.03
|
Балаларды тұқымдық
өскіндер, оларда қандай өзгерістер болғанын қарастыруға
шақыру:
|
Өзгерісті
бақылау
|
|
Бақылаудың он
жетінші күні.
|
17.03
|
Балаларды көшеттерге
қарап, онда қандай өзгерістер болғанын білуге
шақырыңыз.
|
Өзгерісті
бақылау
|
|
Бақылаудың жиырма жетінші
күні
|
27.03
|
Гүлдің қаншалықты өскенің
жазып алындар
|
Күнделікт бақылау дәптеріне
қанша өскенің жазып алды.
|
|
Бақылаудың отызыншы
күні
|
30.03
|
Біз көшеттерді бөлек
шыныаяқтарға отырғызамыз, сонда сабақ күші мен өлшемін
алады
|
|
|
15.04
|
|
|
|