Материалдар / «Бастауыш мектепте ақпарат коммуникативтік технологияны пайдалану арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Бастауыш мектепте ақпарат коммуникативтік технологияны пайдалану арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру»

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақала
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қаңтар 2024
206
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Бастауыш мектепте ақпарат
коммуникативтік технологияны
пайдалану арқылы оқушылардың
қызығушылығын арттыру»
ЖОБАСЫ

АВТОР:
Алпысбай Әсем БОПӘ-31 тобы

ЖОБАНЫҢ ӨЗЕКТІЛІГІ
Бастауыш
сыныпта
математиканы
оқытуда
ақпарат
технологияларын
пайдаланудың тиімділіктері мен оны арттыру мүмкіндіктерін теориялық тұрғыдан
анықтау және оны пайдалану әдістемесін мазмұндау.Бастауыш мектеп - орта
мектептің алғашқы баспалдағы. Компьютерлік техниканы оқу құрал-жабдықтар
кешеніндегі басты буынның бірі ретінде қарастырып зерттеу мектепте білім беру
педагогикасы мен әдістемесінің теориялық негіздерін дамыту және мұғалімдердің
практикалық іс-әрекетіндегі маңызды әлеуметтік- педагогикалық мәнге ие болатын
негізгі бір мәселе болып табылады.Бастауыш мектептегі оқу-құрал жабдықтар
кешеніне дербес компьютерді кірістіру мәселесінің маңызы да ерекше. Оның
өзіндік себебі де жеткілікті. Қазіргі кезде балалардың көпшілігі ерте бастан-ақ
компьтерлік ойын ойнап, микропроцессорлы электронды ойыншықтармен етене
таныса бастайды. Сондықтан бастауыш мектепте компьютерлік техника оқу құрал
жабдықтар кешенінің бірі ретінде пайдалану мүмкіндіктерін қарастыру кезінде
балалардың өмірлік тәжірибесін, олардың даму ерекшеліктерінің психологиялық,
педагогикалық заңдылықтарын ескере отырып оны байыта түсу, оқыту
кезеңдерінің сабақтастығын қамтамасыз ету шарттарын зерттеудің маңыздылығы
арта түседі

ЖОБАНЫҢ МАҚСАТЫ
Бастауыш сыныпта оқытуда ақпарат коммуникативтік технологияны пайдаланудың
тиімділіктерін анықтау және оны пайдалану арқылы қызығушылықтарын арттыру.

ЖОБАНЫҢ МІНДЕТТЕРІ
-Ғылымилық,ғылыми әдістемелік әдебиеттерге талдау жасау;
-Ақпараттық технологияны қолдану қабілетін дамытуда тиімділігін анықтау;
-Бастауыш мектепте оқушылардың қызығушылығын арттыруда маңыздылығын
анықтау;

3

ЖОБА ГИПОТЕЗАСЫ
Егер бастауыш сыныпта оқытуда ақпараттық коммуникативтік технологияларды
дұрыс қолданатын болса,онда оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы
артады.

ЖОБАНЫҢ ЖАҢАЛЫҒЫ

Ақпараттық коммуникативтік технолоияны қолдану басқа әдістерден қарағанда,сапалы нәтиже
береді.Оқушылар сабаққа барынша зейін қойып,қызығушылықтары артады.

4

Зерттеу өткізу тәртібі
Зерттеудің тәжірбиелік бөлімін №7 ЖОББМ өткіздім.
Тәжірбиені aнықтaу кeзeңiнiң мaқcaты – оқушылардың
тапсырмаларды орындау және меңгеру дeңгeйлepiн aнықтaу.
Oл үшiн біз 3 «А» сыныбын тaңдaдым.Тәжірибені өткізуге
сынып жетекшісі көмектесті. Тәжipибeгe қaтыcушылapдың
жaлпы caны – 16 бaлa. Осы сыныпты тәжірбие сыныбы ретінде
алған себебім, олар толықтай оқу жазу біледі және оларды
жаңа технологияларға үйрету жеңіл әрі тез.
Кeйiн біз дүниетану пәні бойынша берілген жеңіл, орташа,
күрделі
тапсырмалардың
көмегімен
оқушылардың
тапсырмаларды орындау және меңгеру деңгейлеріне
диагностика жасадық.

КЕСТЕ1 . ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАПСЫРМАЛАРДЫ ОРЫНДАУДА
ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚ ТАНЫТУЫ ЖӘНЕ ОЙЛАУ ДЕҢГЕЙІНІҢ АНЫҚТАУ
КЕЗЕНІ
Оқушы №
1.Айзере
2.Омар
3.Ерасыл
4.Олжас
5.Имран
6.Алижан

Деңгейі
А
С
В
В
В
А

Оқушы №
Деңгейі
9. Айша
А
10.Мансур
С
11.Умар
С
12.Адина
С
А деңгейі
В деңгейі
С деңгейі
13.Бекназар
С
14.Олжас
В
15.Айлин
7.Елдана
В
С
Кесте 2. Оқушылардың тапсырмаларды орындауда қызығушылық танытуы және ойлау деңгейінің анықтау
кезені
8.Абулкаир А
16.Іңкәр
С

Сабақ барысында берілген тапсырмалар:
https://learningapps.org/watch?v=pxra8452c24
https://wordwall.net/resource/66329850/copy-of-what-is-your-favourit
https://puzzel.org/en/jigsaw/play?p=-No1iGFOFt_YEDKzvKYu
https://puzzel.org/en/jigsaw/play?p=No1f6dRk309ySKpPgC9https://www.umapalata.com/zexpo/game.html?
LANG=RU&idGames=88205
https://www.educaplay.com/learning-resources/17405866-learning_resource.html
https://wordwall.net/ru/resource/66014793/%d0%bc%d0%b8%d2%93%d0%b0%d1%88%d0%b0%d0%b1%d1%83%d1%8b%d0%bb

КЕСТЕ 2- ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАПСЫРМАЛАРДЫ ОРЫНДАУДА ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚ
ТАНЫТУЫ ЖӘНЕ ОЙЛАУ ДЕҢГЕЙІНІҢ ҚОРЫТЫНДЫ НӘТИЖЕСІ.

Оқушы №
1. Айзере
2.Омар
3.Ерасыл
4.Олжас
5.Имран
6.Алижан
7.Елдана
8.Абулкаир

Деңгейі
А
В
А
А
А
А
В
А

Оқушы №
9.Айша
10.Мансур
11.Умар
12.Адина
13.Бекназар
14.Олжас
15.Айлин
16.Іңкәр

Деңгейі
А
В
В
В
С
В
С
В

А деңгейі

В деңгейі

С деңгейі

КЕСТЕ 3.ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАПСЫРМАЛАРДЫ ОРЫНДАУДА ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚ
ТАНЫТУЫ ЖӘНЕ ОЙЛАУЫНЫҢ САЛЫСТЫРМАЛЫ НӘТИЖЕСІ.

Деңгей

Анықтау кезеңі

Бақылау кезеңі

А

22.2%

43.8%

В

27.8%

43.8%

С

50%

12.5%

ҚОРЫТЫНДЫ

1.Зерттеу барысында мультимедиялық технологиялар туралы әр-түрлі ғылыми әдебиет
көздері қарастырылып, оған негізгі түсінік берілді.
2.Мультимедиялық технологияларды қолдана отырып оқушылардың ой-өрісін
дамытатын мәтіндік, графикалық, бейне, аудио,түрлі-түсті графикалық жүйелері бар
мультимедиялық сайттарға талдау жасалды. Бұл технологияларды қолдану арқылы біз
оқушылардың шығармашылық қасиеттерін қалыптастыруға, ой-өрісінің дамуының
барынша артуына мүмкіндік береді.
3.Тәжірибелік-эксперимент жұмысының бақылау кезеңінде алынған нәтижелер
оқушылардың ой-өрісінің,ойлауының және шығармашылық жағынан дамуының
өскенің, яғни бастапқы нәтижеде төмен деңгейде тапсырған оқушылардың оқу пәніне
деген қызығушылығы артқаның көрдік.

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!