#Мадинаквалтест
1.Ғұндар
билеушісі.Атилла
2.Түрік қағанатының
билеушісі Бумын
қаған
3.Білім беру
нәтижесі Оқытудың үздіксіз
процесі
4.Дәстүрлі сабақ
түрлері Қайталау, жаңа сабақты
меңгеру, қорытынды, қайталау
5.Дәстүрсіз сабақ
түрлері Панорамалық, экскурсия,
ойын, аукцон
Қазақстандағы Педагогика кітап
авторы М.Жұмабаев
6.Оқушыларлың анағұрлым толық
жауап беруіне, өз идеяларын дамытуға
көмектесетін
7.сұрақ
түрі Сынақтан
өткізу
8.Жауабын алу үшін және
оқушының жауабын түзетуге көмектесетін сұрақ
түрі Түрткі
болу
9.Ұлы Дидактика
авторы Каменский
10.Дидактиканың Алтын ережесін
құрды Каменский
11.Педагогика
гр. Paidagigoz Баланы жетілдіру, дамыту,
оқыту
12.Диалогтік оқыту
авторы Выготский
13.Айтылған пікірлер мен
тыңдаушылардың әрқайсысы механикалық т
ұрғыда келісе беретін әңгіме
түрі Кумулятивтік
14.Балалар өздерінің сенім,
білімне сүйеніп,
пайымдаі жасай алатын
негізінде оқыту ортасы Оқушыға
бағдарланған
15.Балалр қабілеті жетсе де
кеңес берілмеген жағдайда тәсілдерді
пайдаланбауы(Флейвелл) өнім
тапшылығы
16. Диалог барысында әркімнің
идеясы құнды деп саналып, мұқият бағалаудан өтетін әңгіме
түрі Зерттеушілік-әңгіме
17. Жинақтау, бағалау
деңгейіндегі тапсырмаларға бағытталған сұрақ
Жоғары
дәрежелі
18. Н.Мерсер зерттеуіне
сәйкес, қатысушылар өзгелер ұсынған қандай да болсын идеяларды
төзімділікпен тыңдайтын әңгіме түрі
Кумулятивтік
19. Оқу пирамидасына сәйкес
оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауы үшін ең
тиімдісі Өзгелерді
оқыту
20. Оқу үдерісінің тиімділігн
айқындаушы негізгі факторлардың бірі
Оқу нәтижелерін бағалауды
меңгеру
21. Оқу үдерісіні тиімділігн
айқындаушы негізгі факторлар Балалардың қалай оқитынын
мұғалімнің түсінуі
22. Оқу нәтижелілігін
бағалау Нені оқу керегін
түсіну
23. Оқушыға берілмеген
тапсврманы орындауға кеңес берілмегендіктен
Өнімділік
тапшылығы
24. Свнақтан өткізу
сұрағы Айтқаныңызға дәлел келтіре
аласыз ба?
25. Оқушнының өзін-өзі
ынталандыра отырып, оқуға деген ұмытылыс пен қызығушылықтың пайда
болуы Ішкі
уәж
26. Оқушының жауабын алғаннан
кейін де кідірс жасау оқушыға мүмкіндік береді
Өз жауабын түзейтуге,
нақтылауға
27. Оқушының жазалауға
ұшырамау, нашар баға алмауы үшін оқуы
Сыртқы
уәж
28. Оқушының өзекті дамуы
деңгейі Міндеттерді өз бетінше
шешуі
29. Мұғалім ұйымдастырылған
таным іс-әрекетін оқушылардың атқаруы нәтижесінде меңгере дамуы
тәрбиеленеді Оқыту
мәні
30. Стандарттың негізгі
қызметі Басқару
31. Баланы жекелеп оқыту 13
ғасырға дейін қолданылған Ауқатты адамдардың
балаларын оқытқан
32. Ойдың маңызды оқу
материалына тоқталуы, ойда сақтап, керек жерде қолдануда көрнекілік
ойлаудың сапасы Ой
тұрақтылығы
33. Оқытудың АКТ
технологиялары Электронды оқулық,
мультимедиа, интернет
34. Дәстүрлі оқытудің үш
маңызды құраушысы Үйретуші, үйренуші, оқу
материалы
35. В.Шаталов технологиясының
басты ұстанымы тірек-сызбаларды пайдалану
арқылы Үздіксіз қайталау, жүйелі
білімді қалыптастыру
36. Тірек-сызбаларды пайдалану
арқылы оқыту Шаталовтың технологиясына негізделіп
жасалған Оқытудың интенсивтендіру
технологиясы
1.Оқу пәнінің әдістемесі –
пәнді оқыту әдістемелері
2.Сындарлы оқытуда
мұғалімнің құзыреттілік әдісі – оқушылардың бірін-бірі
оқытуы
3.Мектепте әдістемелік
жұмысты ұйымдастыратын жұмыс– мектеп
кеңесі
4.Іскерлік ойын әдісі–
дәстүрлі емес сабақ
5.Елестесу, салыстыру,
дәйек келтіру әдісі – Дәлелдеу
6.Бәсекелістікке
бағытталған диалогтік оқыту әдісі–
Әңгіме-дебат
7.Көпіршелер әдісі –
Оқушының біреудің көмегімен тапсырманы
орындау
8.Педагогика бөлімінің
негізгі қызметі
9. Сынақтан өткізу сұрағы –
Оқушы жауабын толық алу үшін
10.Түрткі болу сұрағы –
Оқушы жауабын алу үшін
11.Оқытуда Мұғалімнің
басымдығы – авторитеттік