Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бастауыш сынып оқушыларының тілдерін дамыту жұмыстары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі» КММ
Кеңейтілген қазақ тілі
пәні бойынша рефлексивтік есеп
3 «В» сыныбы
2021-2022 оқу жылы
Мухаметрахимова А. Е.
Өскемен қаласы
«Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі» КММ
Бастауыш сынып мұғалімі Мухаметрахимова Айнур Есимхановнаның
«Кеңейтілген қазақ тілі» пәні бойынша
рефлексивтік есебі
Бұл бағдарлама Қазақстан Республикасының Білім Заңы мен Қ.Р Білім Министрлігінің 375 бұйрығы және 2018-2019 жылғы оқу бағдарламасы негізінде жасалды. Тіл құдіреті мен әдебиет көші адамды рухани байытып, жанын сұлуландырып, ізгілікке, адамгершілікке баулиды. Әрине, бұл ретте пәндік сабақтарға ғана арқа сүйеп, тар аяда қалып қойюға болмайды. Олар бағдарлама бойынша негізгі түсінік берсе, кеңейтілген оқу бағдарламасында алған дәрісті дамыта түсіп, ойына ой қосады. Қазақ тілі оқушыларды өмірінде жаңа пайда болған «жетекші әрекет» – оқу әрекетіне бейімдеу болса, кеңейтілген бағдарлама зейінінің тұрақтануын, логикалық ойлауы мен білім алуға деген қызығушылығын қалыптастырып, ой-өрiсiн жетiлдiру, сөздік қорын молайтып, байланыстыра сөйлеуге үйрету міндеттерін жүзеге асырады. Бұл кеңейтілген бағдарлама – морфология, фонетика, синтаксистік талдау жасап, оның заңдарын біліп қана қоймай, сөз бедерін танып, астарына үңіліп, көркем шығармаларды түсініп оқуына ықпал етуді көздейді. Сонымен қатар сөйлеу әрекетінің тыңдалым, айтылым, оқылым және жазылым түрлерін дамыту арқылы басқа пәндерді меңгертуге негіз болады.Қазақ тілі мен әдебиеттік оқу пәнінде оқу және жазу жұмыстары өзара тығыз байланыста қатар жүреді: оқу дағдысы жақсы қалыптасқан оқушының сауатты жазу дағдысы да соған сай қалыптасады. Сондықтан бұл кеңейтілген бағдарлама соған қатысты ауызша, жазбаша орындалатын жұмыстарға тоқталады. Әр түрлі әңгімелер мен туындыларды оқу арқылы сөздің эмоциялық бояуын, кейіпкер бейнесін, адамдар арасындағы қарым-қатынасты тани отырып талау жұмыстарын жүргізуге үйренеді. Әрі айтар ойын нақты, жүйелі жеткізе білуге машықтандырады.
Бағдарламаның мақсаты:
Оқу және жазу дағдылары қалыптасқан, алған білімін әртүрлі жағдаяттарға сай қолдана білетін, ойын, пікірін толық, түсінікті, жүйелі жеткізе алатын, білім алуға ынталы жеке тұлғаның қалыптасуына мүмкіндік жасау. «Қазақ тілі» пәнінің кеңейтілген бағдарламасы арқылы оқушылар қазақ тілі мен әдеби мұрасын меңгеріп, ана тілі мен туған халқының мәдениетін құрметтеуге, оқу үдерісінде және күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарда тілдік қарым-қатынасқа еркін түсіп, өз пікірін білдіруге дағдыландыру
Бағдарламаның міндеті:
- оқушыларды оқу әрекетіне психофизиологиялық тұрғыдан дайындау;
- әріптен буын, буыннан сөз, сөзден сөйлем құрап оқуға және жазуға дағдыландыру;
- оқу дағдысы (дұрыс және түсініп оқу) мен жазу дағдысын (қатесіз, сауатты, таза, каллиграфия ережелерін сақтай отырып жазу) қалыптастырып, жетілдіру;
- кітап оқуға қызығушылығын арттыру;
- қарапайым талдау жасау тәсілдерін меңгерту арқылы салыстыру, топтастыру, жүйелеу біліктерін қалыптастыру;
- сөйлеу және қарым-қатынас жасау мәдениеті нормаларын сақтауға дағдыландыру;
- сөздік қорын байыту және, байланыстыра сөйлеу тілін дамыту;
- қатысымдық дағдыларын (диалог барысында басқа адамның сөзін ести және тыңдай білуін, диалогке/сұхбатқа қатысуға дайын болуын, әркімнің өз көзқарасы мен пікірі болатынын түсінуін; өз пікірін айқын да дұрыс және толық жеткізе білуін) қалыптастыру;
Күтілетін нәтиже:
-
Сөйлемді дұрыс құрап, байланыстырып сөйлеуге үйренеді.
-
Дыбыс, буын, сөз туралы білімдері кеңейіп, сөздерге толық дыбыстық талдау, сөз құрамына талдау жасауға үйренеді.
-
Өзі оқыған мектебі туралы толық мәлімет алады.
-
Сөздік диктант түрлерін жаздыру арқылы жазу сауаттылығы мен колиграфиясы қалыптасады.
-
Оқудың бірнеше түрін үйренеді: Іштей оқу, сыбырлып оқу,дауыстап оқу, теріп оқу, боліктерге бөліп оқу,жалғастырып оқу.
-
Түсінгенін мазмұндауға, өзгені тыңдай білуге,өз пікірін түсінікті жеткізе білуге, өз бетімен шағын әңгіме, мәтін құрап жазуға үйренеді.
34 оқу сағатына есептелген, 2021-2022 оқу жылында 34 сағат өткізілді.
Пән аптасына бір сағат қазақ тілі пәніне қосымша ретінде оқытылды. Берілген материалдар оқушылардың жас ерекшеліктеріне қарай жасалған.
«Кеңейтілген қазақ тілі» курсында оқушы қазақ тілінен пәнінде меңгеруге қиындық тудырған тақырыптармен қоса, соған қосымша ретінде шығармашылық жұмыстар беріліп отырды. Әр сабақта өтілетін тақырыпқа байланысты слайдтар мен бейнероликтер көрсетіліп, қабылдауларына ықпал жасалынды. Сол бойынша оқушылар өз ойларын ауызша, сурет арқылы қорытындылап отырды.
Бастауыш сыныптар онкүндігінде «Қыстырма сөз» тақырыбында ашық сабақ өткіздім.
Қашықтықтан өткен «Айналайын» олимпиадасында 7 оқушы – 1 орын, 3 оқушы – 2 орын, «Ақбота» олимпиадасында 7 оқушы – 2 орын, 5 оқушы – 3 орын иеленді. Мектепішілік олимпиадада 2 оқушы – 1,2 орындарды иеленді.
5 оқушы НИО сайтында қазақ тілінен өткен қашықтық олимпиадаға қатысып 1 оқушы 2 орын, 2 оқушы 3 орындар алса, 2 оқушы қатысқаны үшін сертификатпен марапатталды. Сонымен қатар ТИО сайтында қазақ тілінен олимпиадада 2 оқушы 1 орындарға және 2 оқушы 3 орындарға ие болды.
Қазақ тілі пәнінен «5» -тік сапа 3,4 - тоқсанда жоғарылады. Білім сапасы 100% көрсетті.
«Кеңейтілген қазақ тілі» пәні бойынша кездескен қиындықтар:
1. Оқушылардың өз ойларын толық жеткізе алмаулары;
2. Тірек сөздер, суреттер арқылы мәтін құрап, жүйелей білудегі қиындықтар;
3. Өз беттерімен орфографиялық қателерді таба алмаулары.
Ұсыныстар:
1. Берілген тақырыпқа байланысты сөздік қорларын арттыруға байланысты жұмыстар жасау;
2. Қабілеттерін ескере отырып, жекелей деңгейлік тапсырмалар құрастыру;
3. Өз беттерімен жазбаша іздену жұмыстарына байланысты тапсырмалар құрастыру.
№ |
Оқушының аты-жөні |
Қатысқан сайысы |
Пәні |
Алған орны |
Сайыс дәрежесі |
Сыныбы |
Жетекшінің аты жөні |
|
Жұмағұлов Жанасыл |
Айналайын |
Қазақ тілі |
1 |
Облыстық |
3 В |
Мухаметрахимова А. Е. |
|
Манаков Алижан |
Айналайын |
Қазақ тілі |
1 |
Облыстық |
3 В |
Мухаметрахимова А. Е. |
|
Құсман Әлмәді |
Айналайын |
Қазақ тілі |
1 |
Облыстық |
3 В |
Мухаметрахимова А. Е. |
|
Көбеген Аружан |
Айналайын |
Қазақ тілі |
1 |
Облыстық |
3 В |
Мухаметрахимова А. Е. |
|
Ділдәбек Айзере |
Айналайын |
Қазақ тілі |
1 |
Облыстық |
3 В |
Мухаметрахимова А. Е. |
|
Ерликов Ғалымжан |
Айналайын |
Қазақ тілі |
2 |
Облыстық |
3 В |
Мухаметрахимова А. Е. |
|
Азаматқызы Адина |
Айналайын |
Қазақ тілі |
1 |
Облыстық |
3 В |
Мухаметрахимова А. Е. |
|
Оралбекова Айғаным |
Айналайын |
Қазақ тілі |
1 |
Облыстық |
3 В |
Мухаметрахимова А. Е. |
|
Төлегенов Ерқанат |
Айналайын |
Қазақ тілі |
2 |
Облыстық |
3 В |
Мухаметрахимова А. Е. |
|
Ермек Мансур |
Айналайын |
Қазақ тілі |
2 |
Облыстық |
3 В |
Мухаметрахимова А. Е. |
|
Құсман Әлмәді |
Ақ бота |
Қазақ тілі Математика Жаратылыст |
3 |
республикалық |
3 В |
Мухаметрахимова А. Е. |
|
Құсман Әлмәді |
Ақ бота |
Қазақ тілі Математика Жаратылыст |
сертификат |
республикалық |
3 В |
Мухаметрахимова А. Е. |
|
Азаматқызы Адина |
Ақ бота |
Қазақ тілі Математика Жаратылыст |
2 |
республикалық |
3 В |
Мухаметрахимова А. Е. |
|
Азаматқызы Адина |
Ақ бота |
Қазақ тілі Математика Жаратылыст |
сертификат |
республикалық |
3 В |
Мухаметрахимова А. Е. |
|
Тоқан Айару |
Ақ бота |
Қазақ тілі Математика Жаратылыст |
3 |
республикалық |
Материалды жүктеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |