Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.3.3.1 Өзі туралы және оның мағыналары жайында түсініктерін еске түсіріп, пысықтайды1.3.4.1 дұрыс жазу дағдыларын одан әрі жетілдіре отырып сөз байлығын арттыру, сауатты жазу дағдыларын жетілдіреді
1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.Көбі: Оқушылар топта жұмыс істеу арқылы ізденеді, түсінеді, біледі және сөздік қорларын дамыту арқылы пәнге қызығушылығы артады;Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. |
Тілдік құзыреттілік | Қар-снег |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут | Ертеңгілік шеңберіҚол алысып, қәне, біз,Достасайық бәріміз.Айтарым бар сендерге,Тез тұрыңдар шеңберге.Қандай жақсы бір тұру,Достарменен бір жүру!Қандай жақсы дос болу!– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!Оқушылардан өзі туралы ойларын ортаға салып баяндап бероедіу |
Шаттық шебері
|
Сабақтың ортасы8 минут
| Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс жүргізу.Қосымша тапсырма.1 тапсырма: сурет бойынша кітап, дәптер, қалам, қарындаш, күнделік деген сөздерді тыңдап, қайталады.Мұғалім сөйлемдерді оқиды. Оқушылар тыңдайды.Мұғалім сөйлемдерді айтады, оқушылар қайталайды.Оқушылар тізбектеп айтып шығады.2 – тапсырма. Оқушылар суреке қарап, «Бұл не?» деген сұрақты қоя алуды және оған жауап бере алуды үйрену. «Бұл» сілтеу есімдігінің қолданысы түсіндіріледі. 3 тапсырма. Сұраққа жауап бер «Бұл не?» Сұлбасы бойынша атаМұғалім оқиды, оқушылар қайталады.Мұғалім оқиды, оқушылар тізбектеп қайталайды.Топтық жұмыс \Ойын «Бұл кім?»
Кім? Не?
Ата нан
Ана бор
Әже піл
Іні ит
Сұрақ-жауап -Бұл не? -Ол не? |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
Сергіту сәті1 минут | Қатты нөсер басылды (жаймен тырсылдатады)Күн жарқырай ашылды (қолдарымен күн жасайды)Көктен төмен әдемi кемпiрқосақ шашылды (жарты доға жасайды) | Сергіту сәтіне арналған жинақ |
Аяқталуы16 минут
Қызықты тапсырма8 минут
|
Өзі туралы қағазға жаза отырып баяндап беруБұл не?Не? деген сұрақ кімге қойылады?Ойын «Жалғастыр»
«Не істеуге болмайды?» Осы сөз үлкен етіп жазылып көрсетіледі.Мұғалім басқы сөзін айтады, оқушы ойланып жалғастырып айтуы керек. - Үлкендердің алдынан...... (кесіп өтуге болмайды.) - Кішкене баланы................(жылатуға болмайды.) - Құстарды ...........................(атуға болмайды.) - Қыз баланы........................(ренжітуге болмайды.) - Сабақтан.............................(кешігуге болмайды.) - Сыныпта.............................(айғайлауға болмайды.)«Не істеу керек?» (бұл да сол сияқты жүргізіледі) - Үлкен кісіні.......................(сыйлау керек.) - Үлкеннің тілін...................(алу керек..) - Үлкендерге..........................(сәлем беру керек.) - Кішілерді..............................(қамқорлау керек.) - Оқу құралдарын.................. (күтіп ұстау керек.)«Құпия хаттарға» жауап беруОқушылар үш топқа бөлінеді. Әр топқа құпия хаттар жазылған конверттер таратылып беріледі.Жауабын әр топ ойланып , ақылдаса отырып айтады. |
Оқулық, дәптерлер.
|
Сабақтың соңы2 минут
| РефлексияОқушылар «Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді.Бұл сабақта оқушылар шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді деп ойлаймын.
|
Микрафон |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
| Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
| Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |