Отбасы тәрбиесі Ата-ананың баласына қалдыратын ең үлкен мұрасы – оны жақсы тәрбиелеу.Мектептің отбасы тәрбиесіне ықпалын арттыру үшін ата-аналарға мектеп есігін айқара ашып, балалармен өткізілетін әр түрлі тәрбиелік іс-шаралар мен сабақтарға қатысуына мүмкіндік туғызуы қажет. Тіпті кейде ата-аналар арнай дайындықты талап ететін үйірмелерді басқаруға саяхаттар мен серуендерді ұйымдастыруға шақырылады. Оларға оқушылар тарапынан концерттер мен қойылымдар, көрмелер ұйымдастырылады. Мұғалімдер мен сынып жетекшілері қажет болғанда отбасына оқушы арқылы баласының сабақтағы үлгерім жетістіктері мен ұнамды әрекеттері жайлы хабарлап, хаттар жолдайды. Мектептің ата-аналармен жүргізілетін негізгі мақсаты: ата-аналар мектепті балаларының шын жүрегімен қабылдайтын үйі деп санап, өздері де мектеп жұмысына көмектесуге дайын болуын қамтамасыз ету; ата-аналарды отбасында балаларымен өзара ынтымақты қарым-қатынаста болуға үйрету.Осындай мақсатпен мектептің әдістемелік бірлестігі отбасы тәрбиесі мәселелері бойынша ата – аналар семинарларын ұйымдастырады. Онда ата – аналар балалардың дамуға, есеюге, бостандыққа ұмтылуының табиғатын және баланың бойында рухани байлықты қалыптастырудың маңыздылығын, ол үшін қоршаған ортадан сүйіспеншілік сезімін, мейірімділік пен сыпайылықтың қажеттілігін біледі. Ата – аналар балаларымен ынтымақты қарым – қатынас нақтылы әдістерін үйренеді, отбасында пайда болған өзара түсініспеушіліктерге байланысты жеке дара кеңестер беру ұйымдастырылады. Отбасы-саналықпен ынтымақтастықтың және болашақтың бастау алар негізі. 1. Балаға дұрыс тәрбие беру-ата-ананың моральдық қана емес, заң жүзінде міндеті.2. Бала тәрбиесі мәселесіінде ата-ана арасында толық келісім болуға тиіс. 3. Бала бойындағы ізгілік, жақсылық атаулының бәрін , оның үлгі болуға тырысқан талабын көтермелеп отыру керек. 4. Баланың адал да ізгі адам болып өсуі үшін оған ата – анасы үлгі болуға тиіс«Отбасы мықты болса, Отан да мықты». Яғни өнегелі отбасының мәуелі жемісі – саналы тәрбиеленген өскелең ұрпақ болары даусыз. Ендеше тәрбиенің ең тамаша мектебі – отбасы екендігін әрбір тәрбиелі азамат өзінің өміріне талдау жасап, мол мәліметтер жинақтап байқайды. Ата-аналар мен мектептің бірден-бір мақсаты жан-жақты жетілген, үйлесімді дамыған, адамгершілігі мол парасатты, ұлтжанды тұлғаны қалыптастыру. Баланы тәрбиелеуде әр ана-ана өздері білімді болуы керек. Ол үшін ата-ана мұғаліммен тығыз байланыста болып, түсінбегенін сұрап, пікірлесіп отыруы керек. Осындай жағдайда ғана балалардың жағдайын түсініп, олардың адами қасиетінің дамуына ықпал жасай аламыз деп ойлаймын. Мұнымен қорытындылай келсек, оқушылардың өзін – өзі реттелуіне психологиялық және педагогикалық жақтан адамның әртараптама әсері мол болары сөзсіз. Әр адамды жеке индивид деп алар болсақ, оның өз ортадағы сақталар құқығы, шектелер шарттары болуы да лазым. Тәрбие – тал бесіктен деген ұғымды қолдана келе, баланың қай жастағы кезеңі болсын, ең алдымен, сатылы өмірінің бірінші арнасын отбасы тәрбиесінен, отбасы ортасынан алары хақ. Сондықтан ағаш тамыры түзу болып өсуіне де, түзу болып қалыптаспағына да жауапты, ол – отбасы. Сол арқылы бала жақсы ортаны тәрбиеге қарап таңдайды, өзін – өзі жетілдіреді.