Күннің көзі
ашылып,
Көкке шуақ
шашылсын.
Қонақтар бізге
келіпті,
Төрімізге
еніпті.
Амандасу
үлкенге,
Тәрбиенің басы
ғой!
Ал, кәнекей,
бәріміз
«Сәлем» дейік
үлкенге.
Балалар:
Ұл-қыз сәлем
береміз,
Өнегелі
өренбіз.
Білер қазақ
баласы:
«Сәлем-сөздің
анасы».
«Сәлеметсіздер
ме!»
Сабағымызға қош
келдіңіздер!
Кіріспе.
Психологиялық
ахуал. Оқушыларды шеңберге
жинаймыз. Сен әдемісің сөзін айтқызыу арқылы оқушылар бір-біріне
көтеріңкі көңіл-күй сыйлайды.
(МК) Оқушылардың сабаққа
дайындығын тексеру. Сабақ мақсатымен
таныстыру.
Партадағы доптарды ретімен
санау арқылы бүгінгі тақырыпты
ашамын.
(Қазақша,орысша, ағылшынша
санап өтеміз).
-Қалай ойлайсыңдар, бүгін біз
қандай тақырыптың төңірегінде жұмыс жасайтын
болдық?
-Санау деген жауап алуға
болады.
Санау арқылы неше сұрағына
жауап беруді үйренетінімізді түсіндіріп
өтемін.
Оқулықпен
жұмыс.
1-тапсырма. Тыңда, қайтала.
Үлгі бойынша сөйлес.
Осы диалог арқылы оқушылар
неше? деген сұрақ үлгісімен
танысады:
-Сенде неше доп
бар?
-Менде бес доп
бар.
Оқушылармен диалогті тыңдау,
қайталау жұмыстары жүргізіледі. Осы диалог арқылы оқушыларға
сандарды үйретемін.
Оқушыларға цифрлар жазылған
карточкалар таратамын. Оқушылар цифрлардың өсу ретімен бір қатарға
тұрып, кезекпен қолындағы цифрды айтуы
керек.
Жарайсың, өте дұрыс,
өте жақсы, жақсы мадақтау сөздері арқылы оқушылардың жауаптары
бағаланады.
Бағалау
критеийі: Диалогтың мазмұнын
анықтайды
Дескриптор:Диалогта доптарды қолданып,
диалогқа түсе алады.
2-тапсырма. Суретке қара.
Сана. Сұраққа жауап бер.
Тапсырманы орындағанда
оқушылардың математикалық терминдерді (қосу, тең) қолдануы қажет
емес. Ең бастысы оқушылар заттың жалпы санын дұрыс айтулары керек.
Мұғалім бір қолына екі қарындаш, екінші қолына үш қарындаш ұстап
тұрып, неше қарындаш болатынын сұраса,
жеткілікті.
-
Сұрақ қоя
біледі.
-
Сұрақты түсінеді, дұрыс жауап
береді.
Дәптермен жұмыс жасату. Дәптермен жұмыс:
Дәптерімізді ашайық,
Салақтықтан қашайық.
Қолға қалам алайық,
Көркем етіп жазайық.
Қол моторикасын дамыту
мақсатында дәптердегі тапсырманы
орындату.
(МК, ¥) Дәптердегі
тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында
алған білімдерін бекіте түседі.
Сергіту
сәті.
Жаза, жаза
қолымыз,
Талып кетті
көзіміз.
Бір, екі,
үш,
Бойға жинап
күш!
(МК) «Есте
сақта!» айдарында оқушылар «Сенде доп
бар ма?» деген сұрақка қысқа жауап беруді үйренеді. Сыныптағы
кейбір оқушыларға доп, текше беріп қоямыз.. Сонда сыныптағы
оқушылар бұл сұраққа шынайы жауап бере
алады.
Сенде доп бар
ма?
Иә,
бар.
Жоқ менде текше
бар.
(Ж)
3-тапсырма
Оқушылар жұппен жұмыс
істейді.
Берілген үлгі бойынша екі бала
сөйлеседі. Ол үшін бірінші баланың қолында 2-3 доп немесе қарындаш,
қалам, текше болуы керек. Содан кейін екінші бала бірінші баладан
онда неше доп бар екенін сұрайды жэне бір доп беруін өтінеді.
Бірінші бала оған бір доп береді, екінші бала оған рақмет
айтады.
-Сәлем!
-Сәлем!
Сенде доп бар
ма?
-Иә
бар.
-Сенде неше доп
бар?
-Менде үш доп
бар.
-Маған бір доп
берші.
-Міне,
ал.
-Рақмет!
1. Сұрақ қоя
біледі.
2. Сұраққа дұрыс жауап
береді.
4-тапсырма. Алдымен оқушыларға бір жұмбақ
жасырамын. Содан кейін доп туралы өлеңмен
танысамыз.
Сол аяқ пен оң
аяқ
Кезек оны
тебеді.
Ол
тынымсыз домалап,
Зыр
жүгіре береді.
(Доп)
Неше доп?
Сенде бар екі доп,
Менде бар екі доп.
Екі
доп,
Екі
доп,
Болады неше доп? (Ә. Шапағат)
Оқушылар доп туралы тақпақпен
танысады. Тақпақты тыңдау, хормен жэне жеке-жеке қайталау жұмыстары
жүргізіледі. Тақпақты жылдам есте сақтау үшін, қол, саусақ
қимылдарымен қайталатуға болады.
-
Тақпақты
есте сақтайды.
-
Қол,
саусақ қимылдарымен қайталайды.
Ойын: «Сандар мен түстерді
анықта»
Шарты: Түстерді айтқанда қол шапалақтау, сандарды
айтқанда аяқтарын топылдату.
1.
Сандар мен түстерді ажыратады.
(Ө) Қосымша тапсырма арқылы
оқушылар сабақта алған білімдерін бекіте
түседі.
Сондай-ақ АКТ-ні қолдана білу
дағдыларын қалыптастырады.
(Қ) Сабақты қорытындылау
мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады. Оқушылар
сабақ барысында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі
жеңіл болғаны, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре
алады.
|