Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Қазақ тілі

    Мектеп: КГУ ОШ с.Колхозное

    Күні: 09.04.19 ж

    Мұғалімнің аты- жөні:Сараапил Хенжегул

    Сынып: 4 «А»

    Қатысқан оқушылар саны: ___ Қатыспаған оқушылар саны: ___

    Сабақтың тақырыбы:

    «Бауырсақ» ертегісі қоямыз

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    2.1.3.1 тыңдаған мәтінге мұғалімнің көмегімен көрнекілер /суреттер/ сызбалар орыналастырып сұрақтарға жауап беру.

    2.1.4.1 тыңдаған материалдың мазмұнын тусіну және кейіпкерлер мен оқиғалардың ретін аңықтау.

    2.3.2.1 таныс сөздерден құралған қарапайым сөздердің мағанасын түсіну.

    Сабақтың мақсаттары

    Барлығы:қарапайым сөйлемның мағанасын түсінеді.


    Көбі: көрнекілер /суреттер/ сызбалар орыналастырып сұрақтарға жауап береді.


    Кейбірі: тыңдаған материалдың мазмұнын түсінеді және кейіпкерлер мен оқиғалардың ретін аңықтайды.

    Күтілетін нәтиже

    Тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді айтады,қазақ тілінде жаңа заттық атауларды пайдаланып,қарапайым сөйлемдер құрайды.

    Жаңа сөздер

    бауырсақ- колобок,

    кездесті –встретился

    пісірді- испекла,

    кетті- ушел,

    жеп қойды- съела

    Сабақта қолданылатын материалдар:

    Интерактивті тақта, слайдтар,мультфильм,

    оқулық,суреттер,плакат,маркерлер,А4 парағы,желімқағаздар ,смайликтер.

    Оқыту әдістері:

    Түсіндіру, жұмбақ,сұрақ-жауап,баяндау,сергіту жаттығулары,топтық жұмыc,тапсырмалар ,сөзжұмбақтар, сахналық қойлым.

    Дерек көздер:

    Әдістемелік құрал,диктактикалық материалдар ,сөздік

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Жосарланған жаттығу түрлері

    Сабақтың басы

    5 (мин)



    Тапсырма



    Мұғалімнің іс-әрекеті



    Оқушының іс-әрекеті


    Бағалау




    Ресурстар


    Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

    -Сәлеметсіңдер ме, балалар!

    Шаттық шенбер.

    Күндей жарық,айдай арайлы,

    Судай таза көңілмен

    Бүгінгі сабақты бастайық!

    Сабақтың ұраны

    Оқушыларды топқа бөлу:


    1-топ.

    «Талапты»

    2-топ.

    « Ақылды»

    3-топ.

    «Әдепті»

    Оқушылар мұғалімдерімен бірге қайталайды.









    Оқушылар кәмпиттер түсіне байланысты топқа бөлуінеді .


    Екі түс арқылы өз топтарына орналасу.Кәмпитерде жазылған сөздерді алып оқып өз орындарына орналасу керек.

    Қалыптастырушы бағалау




















    Жарайсыңдар!





    Өте жақсы!

    Тренинг жазылған

    парақшалар









    Әр түрлі кәмпиттер

    Топтың атауы












    Слайдтар

    Сабақтың ортасы:

    20 мин

    І.Қызығушылықты ояту

    Сабақтың тақырыбын анықтау үшін жұмбақ жасырау

    1. Өзі қу, жүрген жері айқай – шу. (түлкі)

    2. Қыста –ақ ,

    Жазда-сұр. (қоян)

    3. Ит сияқты пішіні, ұнатпайды ол кісіні. (қасқыр)

    4. Қорбаң- қорбаң етеді,

    Орманда ол жүреді (аю)

    5. Өзі қып-қызыл болып піседі

    Күнге ұқсас келеді. (бауырсақ)

    - Сонымен балалар, бұл кейіпкерлер қай ертегіде кездеседі екен?

    -Ертегіні орыс тілінде не деп айтамыз?


    Сабақтың тақырыбын жұмбақ арқыл анықтайды.











    - Сонымен балалар, бұл кейіпкерлер қай ертегіде кездеседі екен?

    «Бауырсақ »ертегісінде.

    -Ертегіні орыс тілінде не деп айтамыз? Колобок



    ІІ.Мағананы тану

    Жаңа сөздермен жұмыс

    Мұғалім интерактивті тақтадан жаңа сөздерді көрсетеді, оқиды.

    Жаңа сөздерді көреді, тыңдайды, мұғаліммен бірге оқиды, қайталайды. Үш тілдегі айтылымын тыңдап, оқиды.

    Бауырсақ-Колобок




    Жарайсыңдар!















    Слайдтар

    Жаңа сөздер жазылған парақшалар















    Ғаламтор ресурсы

    Тыңдау.

    Аудио ертегісін тыңдау барысында қойылған сұраққа дұрыс жауап беру.


    Айтылым. Ертегіні тыңдайды Мұғалімді тыңдайды. Қойылған,сұраққа жауап береді.

    1. «Бауырсақ»ертегісінің кейіпкерін ата.

    2. Бауырсақ ең біріші кімнен қашады?

    3. Бауырсақ нені алдай алмады?


    Ә) «Дұрыс айт!» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырып, бірнеше рет қайталату.

    «Дұрыс айт!» жаттығуы арқылы қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға жаттығады.

    Бауырсақ

    қасқыр



    Керемет,

    Жақсы!




    Өте жақсы,Жарайсыңдар!














    Өте жақсы,Жарайсыңдар!





















    Слайдтар

    Оқулық

    А4 парағы,маркерлер

    Смайлктер




















    Ғаламтор ресурсы

    Тапсырмалармен жұмыс. Топпен жұмыс:

    1.Кітаппен жұмыс.Оқылым .1.тапсырманы Дұрыс оқу барысында ,жалғауларды дұрыс ажырата білу


    «Бауырсақ»ертегісін қоямыз.

    «Бауырсақ» ертегісін қоясыңдар.

    «Бауырсақ» ертегісін қоясыздар.

    «Бауырсақ» ертегісін қояды.

    Әжем бауырсақ пісірді


    Сөздерді мағынасына қарай сәйкестендір. Сөз тіркесін құра.




    Оқылым,айтылым дағдыларын қалыптастыру
















    3.Сергіту сәті. «Айгөлек»

    Мұғалім қимылмен көрсету арқылы сергіту жаттығуын жасатады.

    Мұғалім оқушыларды сергіту үшін сазды әуенге билетеді.

    Мұғаліммен бірге қайталайды,сергіту жаттығуын жасайды.

    Сабақтың соңы

    15 мин

    ІІІ.Ой толғаныс

    - Әр топ тапсырма орындайды.

    2-тапсырма.Оқылым, айтылым дағдысын қалыптастыру мақсатында

    Диалогпен жұмыс жасатады








    3-тапсырма.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сараапил Хенжегул
    03 Мамыр 2024
    498
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Бауырсақ ертегісін қоямыз

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Бауырсақ ертегісін қоямыз

    Материал туралы қысқаша түсінік
    "Бауырсақ" ертегісі - бұл қазақ халқының танымал ертегісі. Оның қысқаша мазмұны былай болады: Бір кедей әйел үйінде бауырсақ пісіріп, оны пештен шығарған кезде бауырсақ секіріп, пештен шығып кетеді. Бауырсақ жолда қоянға, қасқырға, аюға және түлкіге кездеседі. Олар бауырсақты жеуге құмартады, бірақ бауырсақ олардан қашып, әрқайсысына бір ән айтып, оларды алдайды: "Мен бауырсақпын, бауырсақ, Қояннан қашып шықтым ақ, Қасқырдан қашып шықтым ақ, Аюдан қашып шықтым ақ, Түлкіден қашып шықтым ақ." Ақырында бауырсақ түлкіге кездеседі. Түлкі бауырсақты өзіне алып, әнін айтуға көндіреді. Бірақ бауырсақ ән айтқан кезде, түлкі оны жұтып қояды. Ертегінің осы нүктесінде бауырсақтың саяхаты аяқталады. Бұл ертегі балаларға түрлі өмірлік сабақтарды үйретеді, соның ішінде ақылдылық пен сақ болу қажеттігі, сондай-ақ алдау мен айлакерліктің салдарлары туралы.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Қазақ тілі

    Мектеп: КГУ ОШ с.Колхозное

    Күні: 09.04.19 ж

    Мұғалімнің аты- жөні:Сараапил Хенжегул

    Сынып: 4 «А»

    Қатысқан оқушылар саны: ___ Қатыспаған оқушылар саны: ___

    Сабақтың тақырыбы:

    «Бауырсақ» ертегісі қоямыз

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    2.1.3.1 тыңдаған мәтінге мұғалімнің көмегімен көрнекілер /суреттер/ сызбалар орыналастырып сұрақтарға жауап беру.

    2.1.4.1 тыңдаған материалдың мазмұнын тусіну және кейіпкерлер мен оқиғалардың ретін аңықтау.

    2.3.2.1 таныс сөздерден құралған қарапайым сөздердің мағанасын түсіну.

    Сабақтың мақсаттары

    Барлығы:қарапайым сөйлемның мағанасын түсінеді.


    Көбі: көрнекілер /суреттер/ сызбалар орыналастырып сұрақтарға жауап береді.


    Кейбірі: тыңдаған материалдың мазмұнын түсінеді және кейіпкерлер мен оқиғалардың ретін аңықтайды.

    Күтілетін нәтиже

    Тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді айтады,қазақ тілінде жаңа заттық атауларды пайдаланып,қарапайым сөйлемдер құрайды.

    Жаңа сөздер

    бауырсақ- колобок,

    кездесті –встретился

    пісірді- испекла,

    кетті- ушел,

    жеп қойды- съела

    Сабақта қолданылатын материалдар:

    Интерактивті тақта, слайдтар,мультфильм,

    оқулық,суреттер,плакат,маркерлер,А4 парағы,желімқағаздар ,смайликтер.

    Оқыту әдістері:

    Түсіндіру, жұмбақ,сұрақ-жауап,баяндау,сергіту жаттығулары,топтық жұмыc,тапсырмалар ,сөзжұмбақтар, сахналық қойлым.

    Дерек көздер:

    Әдістемелік құрал,диктактикалық материалдар ,сөздік

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Жосарланған жаттығу түрлері

    Сабақтың басы

    5 (мин)



    Тапсырма



    Мұғалімнің іс-әрекеті



    Оқушының іс-әрекеті


    Бағалау




    Ресурстар


    Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

    -Сәлеметсіңдер ме, балалар!

    Шаттық шенбер.

    Күндей жарық,айдай арайлы,

    Судай таза көңілмен

    Бүгінгі сабақты бастайық!

    Сабақтың ұраны

    Оқушыларды топқа бөлу:


    1-топ.

    «Талапты»

    2-топ.

    « Ақылды»

    3-топ.

    «Әдепті»

    Оқушылар мұғалімдерімен бірге қайталайды.









    Оқушылар кәмпиттер түсіне байланысты топқа бөлуінеді .


    Екі түс арқылы өз топтарына орналасу.Кәмпитерде жазылған сөздерді алып оқып өз орындарына орналасу керек.

    Қалыптастырушы бағалау




















    Жарайсыңдар!





    Өте жақсы!

    Тренинг жазылған

    парақшалар









    Әр түрлі кәмпиттер

    Топтың атауы












    Слайдтар

    Сабақтың ортасы:

    20 мин

    І.Қызығушылықты ояту

    Сабақтың тақырыбын анықтау үшін жұмбақ жасырау

    1. Өзі қу, жүрген жері айқай – шу. (түлкі)

    2. Қыста –ақ ,

    Жазда-сұр. (қоян)

    3. Ит сияқты пішіні, ұнатпайды ол кісіні. (қасқыр)

    4. Қорбаң- қорбаң етеді,

    Орманда ол жүреді (аю)

    5. Өзі қып-қызыл болып піседі

    Күнге ұқсас келеді. (бауырсақ)

    - Сонымен балалар, бұл кейіпкерлер қай ертегіде кездеседі екен?

    -Ертегіні орыс тілінде не деп айтамыз?


    Сабақтың тақырыбын жұмбақ арқыл анықтайды.











    - Сонымен балалар, бұл кейіпкерлер қай ертегіде кездеседі екен?

    «Бауырсақ »ертегісінде.

    -Ертегіні орыс тілінде не деп айтамыз? Колобок



    ІІ.Мағананы тану

    Жаңа сөздермен жұмыс

    Мұғалім интерактивті тақтадан жаңа сөздерді көрсетеді, оқиды.

    Жаңа сөздерді көреді, тыңдайды, мұғаліммен бірге оқиды, қайталайды. Үш тілдегі айтылымын тыңдап, оқиды.

    Бауырсақ-Колобок




    Жарайсыңдар!















    Слайдтар

    Жаңа сөздер жазылған парақшалар















    Ғаламтор ресурсы

    Тыңдау.

    Аудио ертегісін тыңдау барысында қойылған сұраққа дұрыс жауап беру.


    Айтылым. Ертегіні тыңдайды Мұғалімді тыңдайды. Қойылған,сұраққа жауап береді.

    1. «Бауырсақ»ертегісінің кейіпкерін ата.

    2. Бауырсақ ең біріші кімнен қашады?

    3. Бауырсақ нені алдай алмады?


    Ә) «Дұрыс айт!» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырып, бірнеше рет қайталату.

    «Дұрыс айт!» жаттығуы арқылы қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға жаттығады.

    Бауырсақ

    қасқыр



    Керемет,

    Жақсы!




    Өте жақсы,Жарайсыңдар!














    Өте жақсы,Жарайсыңдар!





















    Слайдтар

    Оқулық

    А4 парағы,маркерлер

    Смайлктер




















    Ғаламтор ресурсы

    Тапсырмалармен жұмыс. Топпен жұмыс:

    1.Кітаппен жұмыс.Оқылым .1.тапсырманы Дұрыс оқу барысында ,жалғауларды дұрыс ажырата білу


    «Бауырсақ»ертегісін қоямыз.

    «Бауырсақ» ертегісін қоясыңдар.

    «Бауырсақ» ертегісін қоясыздар.

    «Бауырсақ» ертегісін қояды.

    Әжем бауырсақ пісірді


    Сөздерді мағынасына қарай сәйкестендір. Сөз тіркесін құра.




    Оқылым,айтылым дағдыларын қалыптастыру
















    3.Сергіту сәті. «Айгөлек»

    Мұғалім қимылмен көрсету арқылы сергіту жаттығуын жасатады.

    Мұғалім оқушыларды сергіту үшін сазды әуенге билетеді.

    Мұғаліммен бірге қайталайды,сергіту жаттығуын жасайды.

    Сабақтың соңы

    15 мин

    ІІІ.Ой толғаныс

    - Әр топ тапсырма орындайды.

    2-тапсырма.Оқылым, айтылым дағдысын қалыптастыру мақсатында

    Диалогпен жұмыс жасатады








    3-тапсырма.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 2 сынып
    03.05.2024
    498
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сараапил Хенжегул
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации