Материалдар / Бейнелеу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бейнелеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Бейнелеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2024
60
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

244 Ы Жақаев атындағы орта мектебі

Пәні:

Бейнелеу

Бөлім:

Бейнелеу өнері әлемі

Педагогтің аты-жөні:

Базарбаева Г

Күні:

25.12.23

Сынып: .

2

Тақырыбы:


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

Витраж

2.2.6.2 – құрылымдау мен модельдеуде қарапайым сәулет формалары мен техникасын білу.



Сабақтың мақсаты

Өнер туындыларының тақырыптарын және осы жұмыстарды орындау материалдарын талқылау.Композиция ұғымын меңгеру,жаныр түрлерін ажырату


Сабақтың барысы

Сабақ-тың жоспар-ланған кезең-дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Сабақтың басы

































Сабақтың ортасы














































Сабақ жоспарының үлгісі:

1. Ұйымдастыру кезеңі, сабақта жағымды ахуал орнату.

2. Сабақтың барысы.

3. Ой шақыру.

4. Қызықты ақпарат.

5. Шығармашылық тапсырма.

6. Жаңа ақпарат.

7. Практикалық жұмыс.

8. Қорытындылау.

Сабақтың барысы:

Оқушылармен сәлемдесіп, бүгінгі күнге сәттілік тілейді. Бүгінгі сабақтың мақсаттарына сай тақырыпты таныстарады.

Ой щақыру

Оқушыларға таратылған қағаздарды толтыруды ұсыну, сәулет өнері туралы не «білемін» және не «білгім келеді» деген екі бағанға жазады.

Оқушылар үшін гиперсілтемені басып, материалды жүктеу ұсынылады (1-сурет).

1-суре

ҚЫЗЫҚТЫ АҚПАРАТСәулет өнері ескерткіштеріне түсініктеме беріп, ұлттық мәдениетке шолу жасау. Ғаламтор желісінен сәулет өнеріне қатысты бейнематериалдарды қарау ұсынылады. Қызықты ақпарат соңында бейнематериалды оқушылармен бірге талқылауға болады.

Сәулет өнері тарихы

Бүгінгі салынып жатқан ғимараттар ерте кезеңдегі ғимараттарға мүлдем ұқсамайды. Египет, Грекия, Рим сияқты ежелгі мемлекеттерде қарапайым адамдар тұратын үйлер арзан және сапасыз тұрғызылған, сондықтан біздің заманымызға дейін жетпеген. Ал мыңдаған адамдардың еңбегімен салынған ғимараттар – храмдар, кітапханалар, салтанатты сарайлар берік сапалы материалдардан салынғандықтан, олардың көпшілігі күні бүгінге дейін сақталған.

Белгілі бір тарихи кезеңде пайда болған үлкен туындылар ерекшелігінің жиынтығы стиль деп аталады. Ал енді Грекия мен Рим сәулет стилімен танысайық. Ол кезең тарихта антикалық дәуір деп аталады. Ғимараттардың шатыры мүсіндермен, қабырғаға сылағы кеппей салынатын суреттер – фреска, мозаикалармен (түсті минерал қосып балқытылған шыны сынықтары) әсемделген. Ең әйгілі құрылыстардың бірі – Парфенон храмы. 5-ғасырдың ортасында Афиныдағы Акрополь қыратында тұрғызылған грек храмы. Периметрі бойынша биіктігі 10 метрлік 46 баған қоршап тұрған.

Көне Римнің батпақтан құрғап қалған орталығында қаланың басты алаңы – форум салынды. Мұнда жиындар өткізіліп, императорлар сайланды.

Римнің ең әйгілі құрлысы КОЛИЗЕЙ б.д.д. 1 ғасырда салынған. Онда 50 000 мыңнан астам көрермен сыятын болған. 4 қабаттан тұратын аренада гладиаторлар, жабайы аңдар айқасы өтетін болған. Колизейдің ашылу салтанатында 5 000 жабайы аң көрсетілген.

Сонымен бірге Римде АКВЕДУКТАР осы кезге дейін сақталған. Акведук дегеніміз – қалаға таза тау суын жеткізетін аркалы көпірлер.

Сонымен қатар Римде моншалар салынған. Оларды термдер деп атаған. Каракалланың термдері өте әйгілі болған. Онда 2500 аса адам жуына алатын.

Роман стилі

Еуропалықтарда «менің үйім – менің қамалым»  деген мәтел бар. Бұл мәтелді айтқан кезде әрбір адамды өз үйі, баспанасы өмірдің қиыншылығынан қорғап, оларды жеңуге көмектесетінін меңзейтін болар.

11-ғасырдан бастап Еуропада бай жер иеленушілер – феодалдар қамалдар тұрғыза бастаған. Гректер мен римдіктердің сымбатты әрі нәзіктік туғызатын құрылыстарының орнына ауыр, аласа, түнерген ғимараттар бой көтерді. Мұндай қамал салудағы мақсат: сыртқы шапқыншылықтардан қорғану болатын.

Готика стилі

12 -ғасырда роман стилі ақырындап готика стиліне ауысты. Ауыр да ұсқынсыз ғимараттардың орнына аспанмен таласқан биік ғимараттар бой көтерді. Христиан дінінің бекуіне байланысты готика стилінде діни қызмет пен рәсімдер өткізілетін соборлар болды.

Готика стилінің ең әдемі соборларының бірі Нотр Дам де Пари (Париждегі Құдай анасы соборы). Собор құрылысы 170 жылға созылды.

Собор басындағы қоңырау ғимараттың ажырамас бөлігі болды. 15 тонна салмағы бар қоңырау салтанатты шаралар да ғана соғылатын.

Собор шатыры қиял-ғажайып гаргугалар мен химералармен әшекейленген.

Орта Азия мен Шығыс сәулет өнері, негізінен, ислам дінінің ықпалымен дамыды. Мұсылмандарға адам мен жануарларды бейнелеуге тыйым салынған. Сондықтан суретшілер өрнектер мен оюлар, мозаикалар, геометриялық өрнектермен безендірілген. Жиі болған шапқыншылық пен табиғат апаттарына байланысты Орта Азиядағы ескерткіштерінің көбісі жойылып кеткен.

Бүгінгі күнге дейін жеткен 15-ғасырдағы Самарқан қаласының Регистан сәулет өнеріне жататын үш мұсылман білім беру медресесі: Ұлықбек, Ширдор, Тілаққари белгілі.

Қазақстанның көне қалаларының бірі Түркістанда Қожа Ахмет Ясауи кесенесі – қазақ халқының мақтанышы. Орталық күмбезінің диаметрі 18 метр. Кесене 10 жыл ішінде тұрғызылған. Кесене Әмір Темірдің бұйрығы бойынш ұлы ойшыл және ақын Қожа Ахмет Ясауи құрметіне салынған. Кесене ішінде үлкен тайқазан салмағы – 2 тонна, диаметрі – 2 метр.

Ал қазіргі заман сәулет өнеріне келсек, олар: көп қабатты үйлер, театрлар, қонақ үйлер, Бәйтерек, Ақ Орда, т.б. заманауи үлгідегі ғимараттар жатады.

Қазіргі кезде сәулет өнері қарыштап дамуда. Дегенмен әлі күнге дейін ортағасырлық ескерткіштердің салыну деңгейінен асу қиын. Олар ғасырлар мен мыңжылдықтар өтсе де сыр бермей, әлі де өзіндік ерекшеліктерімен таң қалдыруда.

ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ТАПСЫРМАОқушыларға шағармашылық тапсырма орындау кезеңі. Оқушыларды үш топқа бөлу ұсынылады. Үш топ өзінің плакатына топтасып сурет салады. Жұмыс соңында орындалған тапсырманы топ белсенділері қорғау ұсынылады.

Оқушылар, сендерге «Көне қала» тақырыбында тарихи пейзаж салу тапсырылады. Сызықтық және ауа перспективасын есіңе түсір. Жұмысты акварель, гуашь, фломастер немесе аппликация түрінде орындауға болады.

Топқа бөле отырып, «Ойлан тап» ойынын ойнап, тақырып бойынша тапсырма беру. Қай топ бірінші қол көтерсе сол топ жауап береді.

Оқушылар, шаршы ішінде сәулет өнеріне байланысты сөздер жасырылған. Оларды тауып көр.

Тапсырма

Жауапты тексеру

Қай заманда болсын барлық ғимараттарды адамдар безендіреді. Қандай безендіру түрлері қолданылады деп ойлайсыңдар?

Өзара ақылдасып пікірлеріңді айтыңдар.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

әрі қарай қызықтыру, белсенділіктерін ояту;

алатын білімінің пайдалылығына көздерін жеткізу;

білімін, ақпаратты жүйелеуге үйрету.

Қауіпсіздік ережелері

  • Топпен жұмыс барысында құралдармен мұқият жұмыс жасаңдар.

  • Бояу түрлерін аузыңа, көзіңе жақындатпаңдар.

  • Бояу түрлерін киіміңе тамызып алмаңдар. Арнайы алжапқыш немесе жеңқапты пайдаланыңдар.

Оқушылардың сабақтағы іс-әрекетін бағалауОқушыларға жұмысты бәрі көре алатындай орналастыруды сұраңыз. Оқушылар оларды қарастырып, өз бағаларын түсіндіре отырып бағалайды.

Кері байланыс

Оқушылар таңдауы бойынша бүгінгі сабақ бойынша өз ойымен бөліседі.

Бағалау. Көрме ұйымдастырып, үздік жұмыстарды анықтау.

«Менің себетім»

Оқушылар сабақты бағалау үшін алмаларды бояп себетке бекітеді. Себет үлгісі тақтаға ілініп беріледі. Үш түске боялған алмаларды себетке бекітеді.

Оқушылар үшін гиперсілтемені басып, материалды жүктеу ұсынылады.

Жасыл түс – түсіндім!

Сары түс – т

525тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!