Материалдар / Бейнелеу өнер бойынша 1 сыныпқа 1 тоқсанның қысқа мерзімді жоспарлары

Бейнелеу өнер бойынша 1 сыныпқа 1 тоқсанның қысқа мерзімді жоспарлары

Материал туралы қысқаша түсінік
Бейнелеу өнер бойынша 1 сыныпқа 1 тоқсанның қысқа мерзімді жоспарлары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Шілде 2024
119
1 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бейнелеу өнері

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 1 сабақ 1

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Өнер

Сабақтың тақырыбы:

«Мұражайға саяхат» (виртуалды немесе нақты)


Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

1.1.1.1 Қазақ ұлттық және әлемдік мәдениет өнерінің түрлі туындыларымен танысу.

Сабақтың мақсаты:

  • "Бейнелеу өнері" ұғымымен және оны зерттеудің маңыздылығымен танысу.

Құндылықтарды дарыту

  • Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға үлес қосу;

  • Халқына адал қызмет ету;

  • Сыни және креативті ойлау.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы



Оқушылармен амнадасу, танысу.

Топтарға бірігу

Бағалау парақшасымен таныстыру

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Аялы алақан»

Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.

Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)

Бейнелеу өнері туралы не білеміз?

Солнце 1




Сабақ тақырыбын хабарлау.

«Өнер дегеніміз не, өнер біздің өмірімізді қалайша өзгертеді, өнердің тілі бар ма?» деген сұрақтардың төңірегінде әңгімелеседі. Өнердің тілін түсінудің маңызы зор, оны түсінген жағдайда ғана көрермен мен тыңдарманның, оқырманның алдында туындының мән-мағынасы толық ашылады.

Сауатты көрермен мұражайлардан көбірек әсер алады. Ол өнер туындыларын түсіне отырып, олармен тілдесе алады. Сенің алдыңда жай ғана туынды емес, оны маман ретінде түсініп, оның бейнелеу өнерінің қай түріне жататынын анықтап, суретшісі кім, қай кезеңде салынған, қандай әсерлегіш құралдар қолданылған, көрерменге қандай ой салатынын білген тамаша емес пе?! Бейнелеу өнерінің кез келген туындысын қызықты кітап ретінде оқуға болады. Осы сабақтан кейін мұражайға келгенде экскурсия жүргізіп, бар білімдеріңді көрсете аласыңдар.

Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді









Оқушылар жұлдызшаға өз ойларын жазады..



















Сұрақтарға жауап береді.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау.

Оқушылар өздеріне ұнайтын гүлдер

(сары,қызыл,жасыл)

алады.

«Аялы алақан»

Тренинг.





Ортасы





Бұл сабақ әңгіме түрінде өтеді. Оқушылар өнердің негізгі түрлерімен танысады. Оқушылар олардың көпшілігімен таныс, мұғалім балалардың танымын

«өнер» түсінігімен кеңейтеді. Өнердің көпқырлы екенін, олар көрермендермен түрлі құралдар

арқылы тілдесетінін түсінуі керек: (бейнелеу өнері, театр, кинематограф, балет), тыңдарманмен

(музыка, вокал өнері), оқырманмен (әдебиет). Әрбір өнер түрінің басты әсерлегіш құралдары бар:

музыкада – дыбыс, әдебиетте – сөз. Балалар бейнелеу өнерінің басты әсерлегіш құралдарын еске түсірсін. Бірнеше әсерлегіш құралдан тұратын өнер түрлері да бар. Мысалы, адам театрға балетке бара жатса, ол көрермен әрі тыңдарман, оған бидің әсем ырғақтары да, музыка дыбысы да, декорация, костюм де, сөзбен жазылған, либретто деп аталатын сюжет те әсер етеді. Бірнеше түрден тұратын өнер түрлері синтетикалық деп аталады. Оқушылардан мына өнер түрлерін де сұрау керек (кинематограф, театр, цирк).

Одан әрі бейнелеу өнеріне ауысады. Мұнда да оқушыларға бәрі таныс (олар кескіндеменің, графиканың, сәндік-қолданбалы өнер мен мүсін өнерінің не екенін біледі), алайда олар «бейнелеу өнерінің түрлері» бойынша жалпы түсініктерін

байланыстырған жоқ, енді олар бейнелеу өнерінің бір түрін екіншісінен қалай ажыратуға болатынын түсінуі керек. Ал оларды ажырату қиын емес: олар басты әсерлегіш құралдары арқылы ажыратылады: кескіндемеде – түс пен реңк; графикада – сызық, штрих; мүсін өнерінде – көлем. Ал сәндік- қолданбалы өнері аталғандардың бәрін жинақтап, тұрмыс заттарын әшекейлеуге қолданылады.

Сарамандық жұмыс

Оқушыларға бейнелеу өнерінің әр түріне жататын жұмыстардың репродукциялары ұсынылады, оларды бейнелеу өнерінің негізгі түрлеріне қарай 4 бөлікке бөлу керек. Мысалы, бейнелеу өнері түрлері жазылған қағазды тақтаға іліп қойып, оқушыларға әрқайсысының астына сәйкес туындыларды қойып шығуды тапсырады. Альбомға графика, кескіндеме және сәндік-қолданбалы өнеріне қатысты суреттерді салуға тапсыруға болады.

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі.









Оқушылар бейнелеу өнерінің басты әсерлегіш құралдарын еске түсіріп, талдап, төмендегі сұрақтарға жауап береді.












Жұмыстардың барлығын нөмірлеп, кестені дәптерлеріне сызып, оған туынды нөмірі мен

бейнелеу өнері түрлерінің атауын сәйкестендіріп сызады.


Дескриптор

отбасы мүшелерін атай алады,

өз отбасылары туралы мәтін құрайды.

Оқулық





Қағаз қиындысы

Бояу, желім, күнтізбе


Аяқталуы



Оқушылар өнердің не екенін, өнер түрлерін, бейнелеу өнері түрлерін білді.

Әр алуан өнер түрлерінің басты әсерлегіш құралдарын анықтап, бейнелеу өнері түрлерін ажыратуы үйренді.

Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім

Үйге тапсырма: жұмысты аяқтау.

Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.

Оқушылар

дың бірін-бірі, өзін өзі бағалауға негізделген









Бейнелеу өнері

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 1 сабақ 2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Өнер

Сабақтың тақырыбы:

«Ағаштар» - әртүрлі графикалық материалдарды қолдана отырып сурет салу.

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

1.1.2.1 Графикалық материалдар мен құралдарды қарапайым деңгейде қолдану және тәжірибе жасау.

Сабақтың мақсаты:

Әр түрлі графикалық материалдармен танысу - қарапайым қарындаш, қара гель қалам, түрлі-түсті қарындаштар, пастельдер, балауыз қарындаштар, маркер. Материалдардың мүмкіндіктері және сурет салу әдістерін қолдану

Құндылықтарды дарыту

  • Ұлттық мәдениетті дәріптеу;

  • Шешім қабылдау барысында жауапкершілікке тәрбиелеу;

  • Топта дұрыс қарым-қатынас орната білу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Ұйымдастыру.

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

Сабаққа белсене қатысып, жақсы нәтиже көрсетеміз!

Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.


Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Білу және түсіну

1.              Жапырақтары ерекше қандай ағаш түрлерін білесіңдер?

2.              Ағаш жапырақтарын қандай тәсілдермен бейнелеуге болады?


Жапырақтардың пішіні, сызықтары, түсі ерекшеәрі әдемі. Осыған қарап табиғат суретші тәрізді еңбектенген деуге болады. Жапырақтар әсіресе күзде әдемі. Оқушылардан жапырақтар күзде қандай түске боялатынан сұрау керек. Алдын ала дайындалған жапырақтар мен оқулықтағы,еттерді көріп, талқылауға болады.

Одан соң мұғалім: «Мұндай әдемі бейнелер не үшін қажет болуы мүмкін?» деп сұрайды. Оқушылар өз ойларын айтсын (маталарға өрнек салғанда, кілем тоқығанда, ыдыстарды әшекейлегенде, мерекелерді сәндегенде, ашық хат жасағанда және т.б.).

Оқушылардың назарын бүгін олар натураны меңгеруді бастайтындарына аударады. Натураға қарап сурет салу дегеніміз – алдыңда көріп тұрған нәрсені бейнелеу деген сөз. Бүгін сенің алдыңда өте әдемі, ерекше күзгі жапырақтар жатыр. Кәне, оларды тамашалайықшы. Мына еменнің жапырағы неге ұқсайды?

Балалар жауаптарын айтсын. Бірі алмұртқа, енді бірі гитараға ұқсатуы мүмкін, ал бір ақын еменнің жапырағы виоленчельге ұқсайды

деген. Виоленчель әдемі музыкалық аспап екенін білетін шығарсыңдар? Еменнің жапырағы шынымен де виолончель мен скрипкаға ұқсайды. Ал талшынның жапырағы қандай да бір гүлге, шатырға ұқсайды. Қайың мен шынардың жапырағы жүрек тәрізді. Бәлкім, ағаштың жүрегі осы болар?! Жапырақтарды тамашалап болған соң, олардың құрылысын меңгеруге көшеді.

Олар пішіні, сызықтары бойынша ерекшеленсе де (кейбір жапырақтардың жиегі тегіс, кейбірі тісті, тістері де әртүрлі), балаларғажапырақтардың бәріне ортақ бір нәрсе бар екенін айту керек.

 Балалар ол не екенін өздері тауып көрсін. Олар дұрыс жауабын табуы мүмкін: жапырақтардың барлығы екі бірдей бөліктен тұрады. Бұл құбылыс қалай аталады?

Ортанғы сызықтан, яғни симметрия осінен жіңішке сызықтар жүреді.

Мұғалім жеке кеңес береді, қажет жерінде жасаған жұмыстарын түзетіп, көмектеседі.

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі.


Оқушылар жапырақтар күзде қандай түске боялатынын айтады.


Оқушылар өткен сабақтағы материалды еске түсіріп, бұл симметрия құбылысы екенін айтады.

Мұқият қарап шыққаннан кейін, оқулық бойынша жапырақты ағаштарды қандай тәсілмен бейнелеуге болатынын талқылау керек.

ағаштардың құрылысын меңгеріп, оларды бейнелеу жолдарын талқылағаннан кейін, оқушылар мұғалімнің жетекшілігімен ағаштың бірнеше нұсқасын (2–3) орындайды.

Әрқайсысы екі нұсқадан таңдап алып, тапсырманы жұмыс дәптеріне орындайды. Алғашқы жұмыстарды фломастер не түсті қарындаштармен орындайды.

Дискриптор

Композицияны ойлана отырып құруды дамытады.

Бейненің таңдап алынған қағаз көлеміне тәуелділігін түсіндіре біледі



Сурет дәптері Ағаштар салынған суреттер

Қағаз

қарындаш


Аяқталуы





Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз?

Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады


Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.
























Бейнелеу өнері

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: сабақ 3

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Графика

Сабақтың тақырыбы:

«Күзгі пейзаж» - сызықтық сурет. Сызықтардың әртүрлілігі және олардың сипаты.

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

1.1.2.2 Қарапайым деңгейде графикалық әдістер мен тәсілдерді қолдану және тәжірибе жасау.

Сабақтың мақсаты:

Көлденең, тік, көлбеу, спиральды, доғалы сызықтармен танысу.

Суретте әр түрлі сызықтарды қолдану.

Құндылықтарды дарыту

  • Ұлттық мәдениетті дәріптеу;

  • Сөзіне берік, ісіне адал болу;

  • Білуге, жаңаны тануға құштар болу;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Сабақта атмосфералық қатынасорнатау қалыптастыру.

Амансың ба? Алтын күн,

Амансың ба ? Көк аспан.

Амансыңба достарым ,

Сендерді көрсем қуанам.

Балалар біз бір- біріміздің қолымыздан ұстап,алақан жылуы арқылы,жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша,қандай қуаныш!

Сыныпты конфеттер арқылы екі топқа бөлеміз.

( Конфеттің қағазындағы суретке көңілімізді аударамыз). Өткен сабағымызды еске аламыз.

«Суреттер галереясы» әдісі арқылы.

1.Ұсынылған суреттердің арасынан мектепке қатысты суреттерді топтастыр.

2. Неліктен осы суретті таңдағандығыңды түсіндір қазақша,орысша,ағылшынша атауларымен таныстыру.

3.Сурет бойынша сұрақтар құрастырамыз.

Кері байланыс :Топтарды « Жұлдызшамен» бағалау әдісін қолдану.

Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді

Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Суретті қағазды конфеттер.





Суреттер жиынтығы.





Ортасы





«Миға шабуыл» әдісі. Жаңа тақырыпты бастамас бұрын оқушылардың назарын өзіме аударам:

- Сендерге штрих табиғаттағы қандай нысандарды бейнелегенде керек болады?

6.     Штрихты немен салуға болады?

7.     Бояу жағындысын немен жазады?

8.     Штрих пен бояу жағындысы сендердің көмекшілеріңе айнала ала ма? Олармен орындаған жұмыстарың  әсерлі

бола ма?

Сергіту сәті: «Ақылды заттар» ойынын ұйымдастырамыз.«Сиқырлы қорапшадағы» визуалды заттарды алып, сыни тұрғысынан ойлау арқылы затты таныстырамыз, анықтаймыз.

Мұғалім жаңа тақырыпты түсіндіреді, ал оқушылар табиғат нысандары (жануарлар, өсімдіктер) қандай болатынын суреттейді. Мұғалім табиғаттың фотосуреттерін не репродукцияларын көрсетеді. Балалардың жауабын тыңдағаннан кейін, мұғалім суретшінің жаңа көмекшілері – штрих және сызықпен таныстырады.

. Ал бүгін сызықтың көмекшісі – штрихпен танысады. Мұғалім тақтаға немесе ватман қағазына алдымен сызықты, одан кейін

бірнеше штрихті сызып көрсетеді.  Одан кейін тағы да сызықтар мен штрихтарды сызады. Оқулықтағы штрихтарды қарап шығуға болады. Одан соң «Штрих дегеніміз не?» деген сұрақ қояды. Егер балалар жауап бере алмаса, тағы да сызықты сызып: «Міне, мен сызық сыздым, ол ұзын, менің оны сызуға уақытым кетеді. Ал штрихті тез-ақ сызып шығамын. Оның ұзындығы қандай? Қайсысы ұзын, штрих пе әлде сызық па?» Бұл сұраққа балалар жауап бере алады.

Сонымен, штрих дегеніміз – қысқа сызық. Суретшіге штрих не үшін керек? Егер біз сызық пен заттың сыртқы кескінін сызатын болсақ, ал штрихпен ішкі бөлігін толтырамыз. Штрих сызық тәрізді әртүрлі болады, ол да график-суретшінің көмекшісі. Суретші штрих арқылы мысықтың жұмсақ әрі үлпілдек жүнін, қошақанның бұйра жүнін, шыршаның тікенекті инесін, ұсақ тастар мен құмды, қылқан шөпті және т.б. бейнелей алады. Суретші шеңберді шар тәрізді етіп штрихтай алады.

Сонымен қатар өз беттерінше жұмыс істегенде штрихтің көмегі көп. Одан соң штрихтің әсерлілігіне назар аудара отырып, график-суретшілердің репродукцияларына қарап, оларды талқылайды.

Бояу жағындысы сызық тәрізді әсерлі бола алады.

Сылақшы деген мамандық түрі бар. Ол үйдің қабырғаларын сылап, тегістеп бояуы қажет. Жұмысының сапасы осыған байланысты.

Суретшінің жұмысы өзгешелеу, ол теңіздегі толқынды, өзендегі судың сылдырын, ағаштардағы жапырақтардың сыбдырын дәл бере отырып, әсерлі туындылар жасауы керек. Ол үшін бояумен жұмыс істегенде мұқият болу қажет. Өйткені айналамыздағы тамаша құбылысты суретші түс пен тәсілдер арқылы береді. Суретшілердің жұмыстарын көрсете отырып әңгімелеген дұрыс. Түсіндіріп болған соң 5 минут №1 қосымшадағы ойынды ойнатуға болады.

Сарамандық жұмыс:

Мұғалім жеке-дара кеңес береді, оқушыларға қажет жерінде көмектесіп, қателері болса түзетеді.



Нысандармен танысу арқылы оқушылар табиғат нысандарын жақсырақ қабылдап, бұрын назарына ілінбеген нәрселерді елей бастайды. Сондай-ақ оқушылар штрих және бояу жағындысы арқылы әсерлі жұмыстар орындайды.

Оқушылар сызықпен танысты.

Оқушылар штрихтің әсерлілігін көру үшін сызық пен штрихті қағазға сыза отырып әңгімелеген дұрыс.





Сондай-ақ оқулықтағы мәтін, иллюстрациялар мен сұрақтарды пайдаланып, жұмыс істейді.



Оқулықтан  8, 9, 10, 11-беттеріндегі тапсырмаларды орындау.

Дискриптор

Қағаз көлеміне сәйкес копозиция құруды біледі.

Үйренген білімдерін тәжірибеде қолданады.

АКТ қолдану

Мұғалім- оқушы

https://bilimland.kz

Құрал- жабдығын қадағалау т.б.

Түйме.тенге, қалам,түйреуіш т.б.


ҚЕ. қайшы мен желіммен.




Ұжымдық, ынтымақтастықта жұмыс жасауға үйренеді.


Аяқталуы



Өз сабағыңызды талдау үшін осы әдісті пайдаланыңыз. Көңіл-күй смайликтерін жабыстыру.

Picture 1


Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.


















Бейнелеу өнері

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 1 сабақ 4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Графика

Сабақтың тақырыбы:

«Кемпірқосақ» - гуашпен сурет салу.

"Кескіндеме" ұғымымен танысу.

Спектрдің жеті түсі және олардың кемпірқосақта орналасу тәртібі туралы білім алу.

"Дақ", "жағынды" ұғымдарымен және оларды орындау тәсілдерімен танысу.

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

1.1.3.1 Қарапайым әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып, көркем материалдар мен құралдарды қолдану және тәжірибе жасау.

Сабақтың мақсаты:

Спектрдің жеті түсі және олардың кемпірқосақта орналасу тәртібі туралы білім алу.

"Дақ", "жағынды" ұғымдарымен және оларды орындау тәсілдерімен танысу.

Құндылықтарды дарыту

  • Қоғам игілігі үшін қызмет ету;

  • Адал еңбекті құрметтеу;

  • Физикалық белсенді болу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы

0-5 мин



І. Оқушыларды сандар арқылы топқа бөлу.

І топ – Қызыл

ІІ топ – Сары

ІІІ топ – Көк

3 тілде айту:

  1. Кызыл– Красный - Red

  2. Cары – желтый– Yellew

  3. Көк – Синий - Blue (түстер)

Оқушылар осы түстер жайлы не білеміз?

Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді

Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Сандар (1,2,3)


Үш тілде айту

Микрафон» әдісі



11-20 мин




Ортасы






21-35 мин














Қызығушылықты ояту. Бейнежазба арқылы сабаққа назар аудару және тақырыпқа түсу.

Сені түрлі түсті әлем қоршап тұр. Әрбір заттың өзіне тән түсі бар.

Кемпірқосақ –аспанда жаңбырдан кейін пайда болады. Кемпірқосақтың жеті түсі болады. Олар : қызыл, қызғылт сары, сары, жасыл, көгілдір, көк, күлгін. Жеті киелі сан осы жеті санына байланысты тағы не білеміз? (жеті шелпек, жеті қазына, жеті ата т.б)

  • Қызғалдақ қырда, сарғалдақ жайлауда, көкте күміс күн.

Суретшінің үш негізгі бояуы бар: - қызыл, сары, көк. Үш негізгі түсті араластырып, алуан түрлі түстер шығара аласың. Бұл түстер құрама түстер деп аталады. «Суретші сурет салмайды, бояулармен жазады» деген сөз бар.

Балалар суретке қарайық.

-Ненің суреттерін көріп тұрмыз?

-Қандай түстермен көрсетілген?

Дұрыс көк, қызыл , сары, жасыл, қызғылт сары, күлгін, көгілдір.

Палитра.

Палитра- (француз т.- paletra- жұқа тақтайша) дегенді білдіреді. Тік бұрышты немесе доға пішіндегі, суретшінің сол қолының бас бармағына киетін тесігі бар жұқа тақтайша. Палитраны суретші бояу езу үшін пайдаланып, өз көңіліндегі бояу реңін табу үшін оның бетінде бірнеше бояу түстерін араластырады. Суретшінің шеберлігіне орай бояу реңдері пайда болады. Енді осы құралдарды сабақ үстінде пайдалану үшін оның біз қауіпсізідк ережелерін білуіміз керек

Дескриптор:

Білім алушы:

- Суреттегі түстерді атайды.

- Негізгі және құрама түстерді біледі.

Қ.Б:

Қатты нөсер басылды (Жәймен тырсылдатады)

Күн жарқырай ашылды (қолдарымен күн жасайды)

Көктен төмен әдемі кемпірқосақ ашылды (жарты доға жасайды)

Тәулік бойы тынбайтын болайықшы ақ жаңбыр (ақырын жауын тырсылын жасайды)

Астан – кестен жауатын өткінші енді біз жаңбыр (тез –тез жауған жаңбыр тырсылын келтіреді)

Қауіпсіздік ережесі.

1. Қылқаламды қажетті уақытта ғана ұста.

2. Қылқаламды дұрыс ұста.

3. Қылқаламның ұшымен қағазды абайлап үз.

4. Қылқаламды ешкімге нұсқама.

5. Жұмыс соңында қылқаламды орнына сал.

Жеке жұмыс

Кемпірқосақтың суретін бояу. Жеті түсін атау.

Дескриптор:

Білім алушы:

  • Кемпірқосақтың түстерін таза бояп біледі. Кемпірқосақтың жеті түсін атайды.

Топтық жұмыс.

І-топ: «Қызыл»

Қызыл мен сары түсті араластырып – қызылсары түс шығарамыз.

ІІ-топ: «Сары»

Сары мен көк түсті араластырып – жасыл түс шығарамыз.

ІІ-топ: «Көк»

Көк пен қызыл түсті араластырып- күлгін түс шығарамыз.

  • Біз қандай түстерді шығардық?

  • Оқушылар демек қандай түстерден құрама түстер шығады екен?

Shape6 Shape5 Shape4

+ =


Сары+қызыл= қызыл сары

Shape9 Shape8 Shape7

+ =

Shape12 Shape11 Shape10 Сары+көк= жасыл


+ =

Қызыл көк =күлгін

Дескриптор:

Білім алушы:

  • Түстерді араластырып біледі.

  • Негізгі түстерден құрама түстер шығарады.

  • Бізді қандай әлем қоршап тұр?

  • Негізгі түстерді кім біледі?

  • Негізгі түстерді құрастыру арқылы қандай түстер шығара аламыз?

  • Кемпірқосақ қай кезде шығады?

  • Оның неше түсі бар? Ата.

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі












Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.

Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды.


Дискриптор

Түстерді танып, дұрыс атауды, айналадағы түстердің әр түрлілігін байқап жұмыста қолдануды үйренеді.

Кемпірқосақтағы түстердің атаулары мен орналасуын меңгереді.

АКТ қолдану







Бейнежазба (кемпірқосақ жайлы)


«От шашу» әдісі



36-45 мин

Аяқталуы



Рефлексия. «Желкенді кеме» арқылы оқушылардың түсінгендерін білу.

  1. Егер саған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығы сітті орындаған болсаң, желкенді жасыл түске боя.

  2. Егер сен сабақта белгілі бір қиындықты кездестірген болсаң, желкенді сары түске боя.

  3. Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып, мұғалімнің көмегі қажет болса, желкенді қызыл түске боя.



Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.



























Бейнелеу өнері

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 1 сабақ 5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Кескіндеме

Сабақтың тақырыбы:

«Тау көрініс» пейзаж - акварельмен сурет салу.


Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

1.3.3.2 Қоршаған әлемде сурет салу әдістерінің кейбір ерекшеліктерін байқау және есте сақтау арқылы, кескіндеме құралдары арқылы бейнелер мен пішіндер арқылы бейнелеу.

Сабақтың мақсаты:

"Бақылау арқылы сурет салу" және "есте сақтау арқылы сурет салу" ұғымдарымен танысу.

"Пейзаж композициясы" ұғымымен танысу. Әуе перспективасы туралы білім алу. Түс реңктері және оларды алу әдістері туралы білім алу.

Құндылықтарды дарыту

  • Қазақстан мемлекеттілігін нығайтуға үлес қосу;

  • Достарына, отбасы мүшелеріне мейірімділік таныту;

  • Жеке және командамен жұмыс істей білу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы

0-5 мин



Ынтымақтастық атмосферасы қалыптастырылады.

Балалар шеңбер құрып бір-біріне тілек айтады, «Мен ұнататын түс» әдісімен 4 топқа бірігеді.

«Миға шабуыл» әдісі арқылы оқу мақсаттары ашылады.

-Біздің қолымыздағы қағаздар қандай түсті?

-Суретшілер түстерді жылы және суық түстер деп бөледі. Сенің қолыңдағы түс жылы және суық түстің қайсысына жатады деп ойлайсың? Неліктен?

-Ендеше бүгінгі сабақта айналадағы түстерді жылы және суық түске ажыратып, түстер арқылы жыл мезгілдері туралы әңгімелейміз.

Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.


Қалыптастырушы бағалау: Бірін– бірі бағалау.

Қызыл, сары, көк, көгілдір түсті қима қағаздар



11-20 мин




Ортасы






21-35 мин












36-75 мин

(Ұ)Тапсырма-1 «Байланыстыр» әдісі.

Оқулықтың суреттерге мұқият қараңдар. Сұрақтарға жауап беріңдер. Жұмыс дәптеріндегі жылы түсті жұлдыздарды қызыл сызықпен байланыстыр. Суық түсті жұлдыздарды көк сызықпен байланыстыр.

-Суреттерден көріп тұрған түстерді ата.

-Олар неліктен жылы түстер деп аталған?

-Суық түстердің астындағы суреттерге қара.

-Олар неліктен суық түстер деп аталған?

Дескриптор:

- Оқулықтағы түстерді талдайды.

- Жұлдыздарды сызықпен дұрыс байланыстырады.

Саралаудың «Қарқын» тәсілі жүреді.

Қарқыны жылдам оқушыларға: сұрақтар беріледі.

-Қазіргі жыл мезгілін қандай түстер үйлесімімен бейнелей алатыныңды тиісті қарындаштарыңды көтеріп көрсет.

Қарқыны баяу оқушыларға қосымша уақыт беремін.

ҚБ:«Қарындаштар» әдісін қолданамын.

Жасыл - Түстерді талдап, жұлдыздарды сызықпен дұрыс байланыстыра алса;

Сары - Түстерді талдап, жұлдыздарды сызықпен дұрыс байланыстыруда көмек қажет болса;

Қызыл - Түстерді талдауда, жұлдыздарды сызықпен дұрыс байланыстыруда қиналса.

Сергіту сәтінде қарындаштарды алып өлең мазмұнына сәйкес қимылдар жасайды.

Мынау сары қарындаш

Мұнымен күнді бояймын,

Мынау қоңыр қарындаш

Мұнымен құмды бояймын

Мынау жасыл қарындаш

Мұнымен гүлді бояймын

Мынау көкшіл қарындаш

Мұнымен суды бояймын

Мынау түрлі қарындаш

Мұнымен үйді бояймын

(Т)Тапсырма-2. «Салыстыр» әдісі.

Суретшілердің жұмыстарына қатысты сұрақтарға жауап бер. Пікіріңді дәлелде.

- Екі суретшінің жұмысының қайсысы жылы түстер үйлесімімен салынған? Суретте.

- Ал қайсысы суық түстер үйлесімімен салынған? Суретте.

-Суреттердегі түстер үлесімі қай жыл мезгіліне сәйкес келеді?

Саралаудың «Тапсырма» тәсілі қолданылады.

Кейбір оқушыларға:

-Қай суретте тал түс, қай суретте кешкі мезгіл бейнеленгенін тап. Дәлелде.

ҚБ:«Жұлдызша» әдісі қолданылады.

Үлкен - Сұрақтарға жауап беріп, пікірлерін дәлелдей алса;

Орташа - Сұрақтарға жауап беріп, пікірлерін дәлелдуде көмек қажет болса;

Кіші - Сұрақтарға жауап беруде, пікірлерін дәлелдеуде қиналса.

(Д)Тапсырма-3. «Жасап көр» әдісі.


- Таудың кқрінісін сәйкес түстермен бояп, жұмысты аяқта.

-Жыл мезгілдеріне сәйкес келетін түстерді төртбұрыштардың ішіне жағып шық.

-Көктем және жаз мезгіліне сәйкес келетін түстермен композицияларды боя.

Дескриптор:

- Кілемшелерді бояп, жұмысты аяқтайды.

- Сәйкес түстерді төртбұрыштардың ішіне жағады.

- Сәйкес түстермен композицияларды бояйды.

Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады.

Кейбір оқушыларға қосымша сұрақтар беріледі.

-Өзіңнің жұмысың жайлы айтып бер.

-Достарыңның жұмысы туралы не айтасың?

Көмек қажет ететін оқушыларға қолдау көрсетіледі.

ҚБ:«Дөңгелектер» әдісі қолданылады.

Жасыл – тау суретін бояп, сәйкес түстерді төртбұрыштардың ішіне жағып, композицияларды бояй алса;

Сары - тау суретін бояп, сәйкес түстерді төртбұрыштардың ішіне жағып, композицияларды бояуда көмек қажет болса;

Қызыл - тау суретін бояуда, сәйкес түстерді төртбұрыштардың ішіне жағуда, композицияларды бояуда қиналса.

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі





Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.



Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды.


Дискриптор

Жылы және суық түстерді ажыратады.

Түстер үйлесімі арқылы жыл мезгілдерін болжайды.

Түрлі тәулік мезгіліне сай түстер үйлесімін жасайды.

Өзінің және сыныптастарының жұмысын талдап, өз ойын айтады.

оқулық



Қарындаштар


Жұлдызша суреттері


Оқулық, жұмыс дәптері, гуашь, палитра, қылқалам, су, түсті қарындаштар.

От шашу.

36-45 мин Аяқталуы


Кері байланыс «Маған үш зат айт» әдісі бойынша өтеді.

  • Біз бүгін ------оқып үйрендік.

  • Біздің топ --------жақсы жасай алды.

Мен -------өте жақсы жасай алдым


Оқушылардың жауаптарына пікір қалдыру.





















Бейнелеу өнері

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 1

сабақ 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Кескіндеме

Сабақтың тақырыбы:

«Тау көрініс» пейзаж - акварельмен сурет салу.


Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

1.3.3.2 Қоршаған әлемде сурет салу әдістерінің кейбір ерекшеліктерін байқау және есте сақтау арқылы, кескіндеме құралдары арқылы бейнелер мен пішіндер арқылы бейнелеу.

Сабақтың мақсаты:

"Бақылау арқылы сурет салу" және "есте сақтау арқылы сурет салу" ұғымдарымен танысу.

"Пейзаж композициясы" ұғымымен танысу. Әуе перспективасы туралы білім алу. Түс реңктері және оларды алу әдістері туралы білім алу

Құндылықтарды дарыту

  • Ұлттық мұраға ұқыпты қарау;

  • Адал еңбекті құрметтеу;

  • Дұрыс қарым-қатынас орната білу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы

0-5 мин



Сыныпта жақсы психологиялық ахуал мен шығармашылық жағдай жасау. Сабақтың басында ақырын музыка ойнап тұрады

Амандасу.

Оқушыларды топқа бөлу. Қызыл, жасыл, сары, көк түстері арқылы

Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.


Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.



11-20 мин




Ортасы






21-39 мин














Пейзаж – бейнелеу өнерінің жанрларының бірі. Пейзаж–француз сөзі қазақша баламасы. Пейзаж – дегеніміз қоршаған ортаны бейнелеу, табиғат көрінісін бейнелі түрде көрсету. Пейзаж дербес жанр ретінде Қытайда, Жапонияда және басқа шығыс елдерінде, сондай-ақ Еуропада дамығын. Пейзаж қайсы бір жай ғана айнытпай бейнелей салу емес, онда суретшілігің сезімдері мен ойларын берудің үлкен мүмкіндігі жатыр. Адам өмірін салыстырып қарағанда табиғат өмірі мәңгілік сияқты көрінеді. Пейзаж өнері де әр алуан. Кейбір пейзаждар табиғаттың өмірде,бар нақты көрнісін білдірсе, енді біреулер суретшінің қиялынан туады.Ондай шығамашылардың бәрінен де суретшілер табиғаттың мінез-құлқын айнытпай беругу тырысады. 17-ғасырдан бастап суретшілер бірыңғай табиғат көрнісін бейнелейтін картиналар жазуды бастады. Әсіресе 19-ғасырдың аяғы мен 20-ғасырдың басында орыс суретшілері пейзаж жанрда көркем шығармалар оруында зор табысқа. Қазақстан суретшілері Ә.Қастаев Ә.Исмайлов, С.Мәмбеев табиғат көріністерін бейнелеуде үлкен жетістіктерге жеткен. Табиғат-көрінісін бейнелейтін суретшілерді табиғатты бейнелеуші немесе пейзажист деп аталады.Табиғат көріністерін суретшілер бейнелі түрде суреттеп көрсетсе, әдебиетте біздің ақын –жазушыларымыз өлеңмен суреттеген. Балалар, ақын - жазушыларымыздың табиғат лирикасына арнап жазған қандай өлеңдерін білесіңдер?

Кім мәнерлеп, жатқа айтып береді?

Оқушыларға өз беттерінше жыл мезгілдеріне байланысты қысқа мерзімдік сурет салу тапсырылады.

Қорытындылау:

  1. 1.топтардың салған суреттерінен көрме ұйымдастыру.

  2. 2.оқушылардың салған суреттері бойынша жетістіктері мен кемшіліктерін көрсету.

Сабақты бекіту:

Топтар жыл мезгілдеріне байланысты эссе жазады және тірек сызбамен жұмыс.

Бағалау,

үйге тапсырма беру: Табиғат құбылысын бақылау арқылы пейзаж салу


Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі












Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.





Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды.


Дискриптор

"Бақылау арқылы сурет салу" және "есте сақтау арқылы сурет салу" ұғымдарымен танысады.

"Пейзаж композициясы" ұғымымен танысады. Ә

уе перспективасы туралы білім алу. Түс реңктері және оларды алу әдістері туралы білім алады


Оқулық,

мәтіндер.

Көбелек пен бақаның суреті.

акварель



Акварель

http://talimger.org/load/ash/syzu/pejzazh_tabi_at_k_rinisin_bejneleu/24-1-0-4477


40-45 мин

Аяқталуы


5 мин

Оқушылар көлемді ғимараттар мен сәулет үлгілерін қалай жасауға болатынын, ғимараттарды қалай

безендіретіндерін, олар не үшін керек екенін білді.

Ғимараттар мен кешендердің көлемді үлгілерін жасап, өз шешімдерін түсіндіруді үйренді.

Түсінбедім Сұрағым бар Түсінді


Жұмысты аяқтау.


Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.

































Бейнелеу өнері

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 1 сабақ 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Мүсін

Сабақтың тақырыбы:

«Мектеп құралдарым» - ермексаздан жасау.


Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

1.1.4.1 Қарапайым әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып, мүсіндік материалдар мен құралдарды қолдану және тәжірибе жасау.

Сабақтың мақсаты:

«Пішін» және «көлем» ұғымдарын зерттеу.

  • Модельдеу ережелері мен әдістері туралы білім алу.

Құндылықтарды дарыту

  • Қоғам игілігі үшін қызмет ету;

  • Халқына адал қызмет ету;

  • Физикалық белсенді болу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы

0-5 мин



Сәлемдесу.

Дене мүшелерімен амандасу (көзбен, қол алысып, құлақпен, аяқпен амандасу)

Мұғалім: — Екі көз не үшін керек?

Оқушы: — Жақсыларды көру үшін.

Мұғалім: — Екі құлақ не үшін керек?

Оқушы: — Ақыл – кеңес тыңдау үшін.

Мұғалім: — Екі қол не үшін керек?

Оқушы: — Елге көмек беру үшін.

Мұғалім: — Екі аяқ не үшін қажет?

Оқушы: — Шетте жүрсең,

Туған жерге жету үшін

Мүғалім: — Ал басың не үшін керек?

Окушы: — Бәрін-бәрін ойлау үшін.

Дұрыс балалар, олай болса мен сендердің құлақтарың, көздерің, қолдарың мен аяқтарыңа саулық тілеймін.

Жұмыс ережесін келісу

Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

(Ұ) «Допты қағып ал» тәсілі бойынша сыныпқа сұрақтар қоямын.

Автор орындығы әдісі.

Үй тапсырмасын орындаған кез-келген оқушы. Орындыққа жайғасып, барлық сыныпқа үй тапсырмасын қалай орындағанын түсіндіріп береді.

Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді

Қалыптастырушы бағалау: Бірін– бірі бағалау.

http://talimger.org/load/ash/syzu/pejzazh_tabi_at_k_rinisin_bejneleu/24-1-0-4477



11-20 мин




Ортасы






21-35 мин







Ширату тапсырмасы (Жұптық, ұжымдық жұмыс)

Балалар, бүгінгі сабақта біз оқу құралдарының көлемді бейнесін жасаймыз (көлемді бейнелердің жазықтағы бейнелерден қандай айырмашылығы барын еске түсіреді).

Полимер балшықтан жасалған кішкентай ойыншықтарды достарыңның туған күніне немесе мереке күніне арнап беруге болады. Олар көпке шыдайды, күнге еріп кетпейді. Сондай-ақ оларға үйіңнің бір бұрышынан орын табылады.

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

Мұғалім оқушыларға ермексаз бен полимер балшығынан жасалған бейнелерді көрсетеді.

Оқушылармен бірге олардың ерекшеліктерін атайды. Мұғалім оқу құралдарының көлемді бейнесін жасаудың ретін түсіндіреді. Одан әрі мұғалім кез келген мүсіндеу тәсілдерін көрсетеді (есу, созу, жалпақтау т.б.). Мұғалім мүсіндердің сыртқы түрін жасауды бөлек көрсетеді. Мысалы, егер бала құты жасап жатса, онда жасайтын мүсінінің беті тегіс, көлемі дөңгелек тәріздес болу керек. Ол үшін кішкентай пышақпен мүсіннің бетін аздап тіліп шығады. Ал бетін кедір-бұдыр ғып жасағың келсе, тіс щеткасымен не тарақпен сызық жүргізу керек. Қысқаша айтқанда, оқушыларды шығармашылыққа баулиды.

Негізгі бөліктері дайын болғанда, оларды бір-біріне сым не тісшұқығышпен бекіту керек. Жасаған мүсіндерінің беріктігін тексеріп, ұсақ бөліктермен толықтырады.

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі





Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.



Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды.

Дискриптор

Шығармашылық идеялары мен сезімдерін өнердің суреттеу құралдарымен көрсетеді.

Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

Оқулық,

мәтіндер.

http://urokilepki.ru/20 13/08/kak-lepit- zhivotnyx/

 

http://www.chudopod elki.ru/kak-slepit-iz- plastilina- zhivotnyx.html


36-45 мин Аяқталуы


(ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі.

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

О қушылар «Тазалық» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты.





Оқушылардың жауаптарына пікір қалдыру.




































Бейнелеу өнері

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 1

сабақ 8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Сәндік-қолданбалы өнер


Сабақтың тақырыбы:

«Менің төсбелгім» - гуашпен безендірілген сурет.


Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

1.1.5.1 Қарапайым әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып, сәндік-қолданбалы іс-әрекетте материалдар мен құралдарды қолдану және тәжірибе жасау.

Сабақтың мақсаты:

Ұлттық сәндік өнермен танысу. "Ырғақ" және "симметрия" ұғымдары туралы білім алу.

Жолақта қарапайым ою-өрнек салу әдістері туралы білім алу. Қылқаламмен ою салу тәсілдері.

Құндылықтарды дарыту

  • Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға үлес қосу;

  • Халқына адал қызмет ету;

  • Сыни және креативті ойлау.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы

0-5 мин



Сыныпта жақсы психологиялық ахуал мен шығармашылық жағдай жасау. Сабақтың басында ақырын музыка ойнап тұрады

Амандасу.

Оқушыларды топқа бөлу. Қызыл, жасыл, сары, көк түстері арқылы

Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.


Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.



11-20 мин




Ортасы






21-39 мин













Мұғалім оқушыларды ынталандыру үшін төсбелгіге қатысты

жағдайларды көрсетеді, ал оқушылар өз пікірлерімен бөліседі.

Оқушылар идеяларын ортаға салады.

Мұғалім көлемді-кеңістікті төсбелгі дегеніміз не екенін түсіндіреді. Мұндай төсбелгілердің үлгілерін көрсетеді Одан соң оқушылардың тапсырмаларын атап шығады. Топта оқушылар жұмыстарды бөліп алады: бірі жануарлардың бейнесін жасайды, екіншісі түрлі түсті қатты қағаздан ағаштар мен композицияның басқа да бөліктерін қияды.. Дайын болғанда оларды қатырма қағаздың бетіне қойып, жалпы композицияға назар аударады. Мұғалім композицияның кемшіліктері болса, түзетеді не қолдайды. Бөліктерді қатырма қағазға желімдеп жапсырады. Жұмысқа атау ойлап табады.

Оқушыларға өз беттерінше төсбелгіге байланысты қысқа мерзімдік сурет салу тапсырылады.

Қорытындылау:

  1. 1.топтардың салған суреттерінен көрме ұйымдастыру.

  2. 2.оқушылардың салған суреттері бойынша жетістіктері мен кемшіліктерін көрсету.

Сабақты бекіту:

Топтар төсбелгіге байланысты эссе жазады және тірек сызбамен жұмыс.

Бағалау,

үйге тапсырма беру: Төсбелгі суретін салу


Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі




Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.

Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды.


Дискриптор

"Бақылау арқылы сурет салу" және "есте сақтау арқылы сурет салу" ұғымдарымен танысады.

Ұлттық сәндік өнермен танысу. "Ырғақ" және "симметрия" ұғымдары туралы білім алу.

Жолақта қарапайым ою-өрнек салу әдістері туралы білім алу. Қылқаламмен ою салу тәсілдері.Түс реңктері және оларды алу әдістері туралы білім алады


Оқулық,

мәтіндер.

акварель

https://www.google.com/search?q

40-45 мин

Аяқталуы


5 мин

Оқушылар көлемді төсбелгі үлгілерін қалай жасауға болатынын, оларды қалай безендіретіндерін, олар не үшін керек екенін білді.

Төсбелгілерлің көлемді үлгілерін жасап, өз шешімдерін түсіндіруді үйренді.

Түсінбедім Сұрағым бар Түсінді


Жұмысты аяқтау.


Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.























Бейнелеу өнері

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 1 сабақ 9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Сәндік-қолданбалы өнер

Сабақтың тақырыбы:

«Қошқар мүйіз» Фетрден түрлі- түсті ою-өрнекті - дан жасау.


Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

1.2.5.2 "Табиғи формалар" ұғымын білу және жұмысты орындаудың кейбір әдістерін білу.

Сабақтың мақсаты:

Ұлттық ою-өрнектермен танысу. "Табиғи формалар" ұғымымен және олардың ою-өрнекке айналу жолдарымен танысу. Киізден ою-өрнек кесу әдістері туралы білім алу.

Құндылықтарды дарыту

  • Ұлттық мұраға ұқыпты қарау;

  • Адал еңбекті құрметтеу;

  • Дұрыс қарым-қатынас орната білу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы

0-5 мин



Ынтымақтастық атмосферасы қалыптастырылады.

Балалар шеңбер құрып бір-біріне тілек айтады, «Мен ұнататын түс» әдісімен 4 топқа бірігеді.

«Миға шабуыл» әдісі арқылы оқу мақсаттары ашылады.

-Қазақ ұлттық ою-өрнегі нышан-белгілердентұрады деп айтуға болама?

-    Бірнеше ою-өрнек түрін атап, олар нені білдіретінін айтыңдар.

  -   Символдарды білу не үшін керек?

-Ендеше бүгінгі сабақта айналадағы түстерді жылы және суық түске ажыратып, оюлар туралы әңгімелейміз.

Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.


Қалыптастырушы бағалау: Бірін– бірі бағалау.

Қызыл, сары, көк, көгілдір түсті қима қағаздар



11-20 мин




Ортасы





21-35 мин












36-75 мин

(Ұ)Тапсырма-1 «Байланыстыр» әдісі.

Оқулықтың суреттерге мұқият қараңдар. Сұрақтарға жауап беріңдер. Жұмыс дәптеріндегі жылы түсті жұлдыздарды қызыл сызықпен байланыстыр. Суық түсті жұлдыздарды көк сызықпен байланыстыр.

Тақырып оқулық бойынша түсіндіріледі. Алайда басқа да кітаптардан материал таңдап алып, тақырыпты кеңейтіп, түс символдарынан мысалдар келтіруге болады, балалар оларды қайдан кездестіргенін еске түсірсін. Бәлкім, олардың бірі пират кемесіндегі қара түсті жалауды, рыцарьдің махаббат белгісі ретіндегі қызыл раушан гүлін еске түсірер.

Балаларды кейбір түс символдарымен таныстыра отырып, символдар тек бір мағынаны білдірмейтінін айта кету керек. Мысалы, қызыл түс тек жеңіс пен сұлулықтың түсі ғана емес, сонымен қатар қан мен зорлық-зомбылық түсі.

Суретшілердің жұмысының репродукцияларын көрсетіп, мысал келтіруге болады.

К. Петров-Водкиннің «Қызыл аттың шомылуы» атты картинасында қызыл ат маңызды бір нәрсені күту мен қуанышты білдіреді. Суретші бүкіл ел үлкен бір өзгерісті күтуде екенін көрсетуге тырысқан. Ал М. Добужинскийдің «Қазандағы тыныштық» жұмысында бейбіт шеруі атысынан кейінгі көшедегі қызыл түс уайым-қайғы мен қанды білдіреді. Ван Гогтің «Күнбағысындағы» сары түс достық ниет пен бірлікті білдіреді. Ал «Арлдағы түнгі кафе» жұмысындағы сары түс сырқатты білдіреді. Қазақ қолөнеріндегі түстерге де тоқталу керек. Әсіресе қазақ ұлттық кілемдерінде айқын көрінеді. Алайда онда түстердің ғана емес, өрнектердің де мәні бар. Осылайша, мұғалім ұлттық өрнектер нені білдіретінін сұрай отырып, белгі символдарына көшеді. Қазақ кілемдеріндегі символдық белгілер (ою-өрнектер) мен түстерде терең мағына жатыр. Оқушыларға қазақ шеберлерінің қолтаңбасын «оқуды» тапсырады.

Екінші сабақ белгілі бір өнер түрін білдіретін белгілерге арналады. Ол үшін сабақтың басында әрбір өнер түрінің басты әсерлегіш құралдарын еске түсіріп, оқушылармен бірге символ дегеніміз не, өз белгілері арқылы қандай идеяны көрсеткілері келетінін талқылайды. Оқушыларға әрбір өнер түрінің ерекшелігін еске түсіруді тапсырыңыз.

Мысалы, музыкада нота мен аспаптардың белгісі, бейнелеу өнерінде суретшінің материалдары мен құралдар, жақтау және т.б. Одан соң оқушылар өздік жұмысқа кіріседі. Сабақтың соңында жұмыстарын таныстырып, талқылайды (оқулықтың 78-бетіндегі сұрақтарға жауап береді).

Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады.


Кейбір оқушыларға қосымша сұрақтар беріледі.

-Өзіңнің жұмысың жайлы айтып бер.

-Достарыңның жұмысы туралы не айтасың?

Көмек қажет ететін оқушыларға қолдау көрсетіледі.

ҚБ:«Дөңгелектер» әдісі қолданылады.

Жасыл – Ою суретін бояп, сәйкес түстерді төртбұрыштардың ішіне жағып, композицияларды бояй алса;

Сары - Ою суретін бояп, сәйкес түстерді төртбұрыштардың ішіне жағып, композицияларды бояуда көмек қажет болса;

Қызыл - Ою суретін бояуда, сәйкес түстерді төртбұрыштардың ішіне жағуда, композицияларды бояуда қиналса.

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі




Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.



Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды.


Дискриптор

Ұлттық ою-өрнектермен танысады. "Табиғи формалар" ұғымымен және олардың ою-өрнекке айналу жолдарымен танысады. Киізден ою-өрнек кесу әдістері туралы білім алады.

оқулық



Қарындаштар


Жұлдызша суреттері


Оқулық, жұмыс дәптері, гуашь, палитра, қылқалам, су, түсті қарындаштар.

От шашу.

36-45 мин Аяқталуы


Кері байланыс «Маған үш зат айт» әдісі бойынша өтеді.

  • Біз бүгін ------оқып үйрендік.

  • Біздің топ --------жақсы жасай алды.

Мен -------өте жақсы жасай алдым


Оқушылардың жауаптарына пікір қалдыру.





































Бейнелеу өнері

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: сабақ 10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Дизайн және сәулет (көркем құрастыру және модельдеу)

Сабақтың тақырыбы:

«Қылқаламға арналған ыдыс» - тұтас қатырма қағаздан құрастыру.

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

1.1.6.1 Дизайнның қарапайым әдістері мен тәсілдерін қолдана отырып, іс-әрекетте материалдар мен құралдарды қолдану және тәжірибе жасау.

Сабақтың мақсаты:

"Дизайн" ұғымымен танысу.

Көркем құрылыс туралы білім алу. Қатырма қағаз парағын белгілеу және бүгу тәсілдері.

Құндылықтарды дарыту

  • Ұлттық мәдениетті дәріптеу;

  • Шешім қабылдау барысында жауапкершілікке тәрбиелеу;

  • Топта дұрыс қарым-қатынас орната білу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Сабақта атмосфералық қатынасорнатау қалыптастыру.

Амансың ба? Алтын күн,

Амансың ба ? Көк аспан.

Амансыңба достарым ,

Сендерді көрсем қуанам.

Балалар біз бір- біріміздің қолымыздан ұстап,алақан жылуы арқылы,жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша,қандай қуаныш!

Сыныпты конфеттер арқылы екі топқа бөлеміз.

( Конфеттің қағазындағы суретке көңілімізді аударамыз). Өткен сабағымызды еске аламыз.

«Суреттер галереясы» әдісі арқылы.

1.Ұсынылған суреттердің арасынан мектепке қатысты суреттерді топтастыр.

2. Неліктен осы суретті таңдағандығыңды түсіндір қазақша,орысша,ағылшынша атауларымен таныстыру.

3.Сурет бойынша сұрақтар құрастырамыз.

Кері байланыс :Топтарды « Жұлдызшамен» бағалау әдісін қолдану.

Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді

Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Суретті қағазды конфеттер.





Суреттер жиынтығы.





Ортасы





«Миға шабуыл» әдісі. Жаңа тақырыпты бастамас бұрын оқушылардың назарын өзіме аударам:

- Сендерге қораптарға жасағанда не керек болады?

-    Үлгіні немен салуға болады?

-    Бояу жағындысын немен жазады?

-    Қорап түрлері сендердің көмекшілеріңе айнала ала ма? Олармен орындаған жұмыстарың  әсерлі

бола ма?

Сергіту сәті: «Ақылды заттар» ойынын ұйымдастырамыз.«Сиқырлы қорапшадағы» визуалды заттарды алып, сыни тұрғысынан ойлау арқылы затты таныстырамыз, анықтаймыз.

Жаңа материалды түсіндіру кезеңі. а) мұғалімнің түсіндірмесі.  Бірнеше сүт қорабын жуып, тазалап, кептіреді.Үш қораптың ұзындығын әр түрлі етіп түзулеп қияды. Ал қалған үш қорап қысқа етіп, қиғаш кесіледі. Қораптардың сыртын түрлі­ түсті   қағазбен,   жылтыр   фольгамен   қаптаса   ерекше   әсем   көрінеді.   Оларды   желімдеп біріктіреді.   Сонда   қалам   салғыш   құламайды,   ішіндегі   заттары   да   шашылмайды.   Биік қораптарға қалам, қарындаш, қайшы, сызғыш сияқты құралдарды салып қоюға болады.Ал аласа қораптар қыстырғыш, өшіргіш және басқа ұсақ­түйек заттар салуға қолайлы.Мұндай қораптың   сабақ   дайындайтын   үстел   үстінде   тұрғаны   дұрыс.   Өйткені   өздеріңе   қажетті құралдардың барлығын бір жерден табасыңдар. Сергіту сәті IV.Жаңа материалды меңгергенін тексеру кезеңі.

1. Оқулықпен жұмыс. Іштей,тізбектей оқыту. 

2. Сұрақ­ жауап 3.Практикалық жұмыс. Оқушылардың еңбегін қадағалау.Қауіпсіздік ережесін сақтау.

4. Бекіту кезеңі. Қорытындылау. 

Сүт қорабынан тағы қандай заттар жасауға болады?


Тұтас қатырма қағаздан құрастыру арқылы оқушылар табиғат нысандарын жақсырақ қабылдап, бұрын назарына ілінбеген нәрселерді елей бастайды. Сондай-ақ оқушылар штрих және бояу жағындысы арқылы әсерлі жұмыстар орындайды.

Оқушылар сызықпен танысты.





Сондай-ақ оқулықтағы мәтін, иллюстрациялар мен сұрақтарды пайдаланып, жұмыс істейді.




Дискриптор

"Дизайн" ұғымымен танысады.

Көркем құрылыс туралы білім алады. Қатырма қағаз парағын белгілейді және бүгу тәсілдері біледі.

АКТ қолдану

Мұғалім- оқушы

https://bilimland.kz

Құрал- жабдығын қадағалау т.б.

Түйме.тенге, қалам,түйреуіш т.б.


ҚЕ. қайшы мен желіммен.




Ұжымдық, ынтымақтастықта жұмыс жасауға үйренеді.


Аяқталуы



Өз сабағыңызды талдау үшін осы әдісті пайдаланыңыз. Көңіл-күй смайликтерін жабыстыру.

Picture 1


Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.





















Бейнелеу өнері

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 1 сабақ 11

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Дизайн және сәулет (көркем құрастыру және модельдеу)

Сабақтың тақырыбы:

«Менің мектебім» - шырын қорапшасы негізінде мектепті модельдеу.

«Сәулет» ұғымымен танысу.

«Модельдеу» ұғымымен танысу. Түрлі-түсті қағаздан бөлшектерді белгілеу және кесу тәсілдері.

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

1.1.6.2 Модельдеудің қарапайым әдістері мен тәсілдерін қолдана отырып, іс-әрекетте материалдар мен құралдарды қолдану және тәжірибе жасау.

Сабақтың мақсаты:

«Модельдеу» ұғымымен танысу. Түрлі-түсті қағаздан бөлшектерді белгілеу және кесу тәсілдері.

Құндылықтарды дарыту

  • Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға үлес қосу;

  • Халқына адал қызмет ету;

  • Сыни және креативті ойлау.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Ұйымдастыру.

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

Сабаққа белсене қатысып, жақсы нәтиже көрсетеміз!

Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.


Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Үлгі жасау жолы оқулық бойынша түсіндіріледі. Оқушылармен бірге мектеп ғимаратының бөліктері (терезе, баспалдақ, есік) қалай жасалатынын анықтау керек. Алда жасайтын мектеп ғимаратының бірнеше элементін көрсетеді. Мысалы, баспалдақты қалай жасауға

болатынын көрсетеді. Қандай да бір құрылғыны жасауда балалардың идеясын тыңдайды.

Оқушылар құрастыра білу қабілеттерін көрсетіп, керек емес материалдарды қалайша пайдалы бұйымдарға айналдыруға болатынын ойланады. Мысалы,

кішкентай бөтелкеден есік, пластик тәрелкеден шатыр, стақаннан фасад бөліктерін жасауға болады және т.б. Мектеп ғимаратын әшекейлеуге ерекше тоқталу керек. Онда құрылғылардан бөлек бұта, гүлзар, ағаштар да болады. Оқулықта екі мысал келтірілген, оқушылар өз нұсқаларын да ойлап табуларына болады.

Мектеп ғимаратының түстік шешіміне де назар аудармаса болмайды. Ол ашық түсті болып, адамның назарын аударып, көңіл күйін көтеруі тиіс.

Жеке бөліктерін жасау жолдарын талдап болған соң, әрбір топ жасайтын ғимараттарын ойластырады.

Қандай мектеп ғимаратын жасайтынын, онда қандай құрылғыларды орналастыратынын, ғимараттың идеясы қандай... Ол сәкіде гүлдерді тамашалайтын тыныш орын болады немесе баспалдақтарға өрмелеп, төбешіктен сырғанап, әткеншекке отырып, секіретін орын болмақ. Мұнда тағы бір рет дизайнның міндеттерін еске түсіру керек, ол – беріктік, ыңғайлылық және әдемілік. Оқушылар жасаған құрылғыларының қауіпсіз әрі ыңғайлы болуын да ойластыру керек. Бұл әзірше үлгі ғана, алайда балалар ойша нағыз құрылғыны жасап жатырмыз деп ойланулары керек. Неше жастағы балаға арналғанын, онда қандай құрылғылар болатынын, қалай безендірілетінін ескеру қажет. Жұмыстың көлемін топтың ішінде бөледі.

Сарамандық жұмыс.

Әрбір топқа алаңшаның бөліктерін орналастыратын қатырма қағаздар таратылып беріледі. Бірнеше адам (2–3) оны безендірумен айналысады. Қалғандары (3–5) құрылғы жасайды. Аяқтағаннан кейін үлгінің жалпы композициясы жасалады. Бәрін тексеріп, мұғалім мақұлдағаннан кейін қатырма қағазға

бекітеді.

Мұғалім жеке-дара кеңес береді, оқушыларға қажет жерінде көмектесіп, қателері болса түзетеді.


Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі.


Оқушылар жапырақтар күзде қандай түске боялатынын айтады.


Оқушылар өткен сабақтағы материалды еске түсіріп, бұл симметрия құбылысы екенін айтады.

Мұқият қарап шыққаннан кейін, оқулық бойынша жапырақты ағаштарды қандай тәсілмен бейнелеуге болатынын талқылау керек.

ағаштардың құрылысын меңгеріп, оларды бейнелеу жолдарын талқылағаннан кейін, оқушылар мұғалімнің жетекшілігімен ағаштың бірнеше нұсқасын (2–3) орындайды.

Әрқайсысы екі нұсқадан таңдап алып, тапсырманы жұмыс дәптеріне орындайды. Алғашқы жұмыстарды фломастер не түсті қарындаштармен орындайды.

Дискриптор

Композицияны ойлана отырып құруды дамытады.

Бейненің таңдап алынған қағаз көлеміне тәуелділігін түсіндіре біледі



Сурет дәптері Ағаштар салынған суреттер

Қағаз

қарындаш


Аяқталуы





Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз?

Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады


Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.





Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!