Материалдар / Бейнелеу өнері күнтізбелік-тақырыптық жоспар 3-класс

Бейнелеу өнері күнтізбелік-тақырыптық жоспар 3-класс

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған бейнелеу өнерінен күнтізбелік-тақырыптық жоспар 3-класс
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қырқүйек 2024
1096
26 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

АЛҒЫ СӨЗ


«Бейнелеу өнері» әдістемелік құралы пән бойынша мұғалімдерге көмекші құрал болып саналады.

«Бейнелеу өнері» пәнін оқытудың мақсаты мен міндеттері

«Бейнелеу өнері» пәні білімді дәйекті әрі жүйелі түрде ұсынып, көркемдік іс-әрекет дағдыларын үйретуге негізделген.

«Бейнелеу өнері» пәнінің оқу мақсаты көркемдік біліммен қатар, эстетикалық тәрбие беру. Білім алушыларды еліміздің және басқа да елдердің рухани, материалдық мәдениетінің ажырамас бөлігі саналатын бейнелеу өнері әлеміне баулу, олардың тұлғалық қасиетін қалыптастыру мен дамыту.

«Бейнелеу өнері» пәнін оқытудың міндеттері:

Қазақстан халқының, әлем елдерінің өнері мен мәдениеті және салт-дәстүрлеріне құрмет көрсетуге үйрету;

қоршаған ортаны қорғауға баулу;

шығармашылық идеялар және сыни ойлауды дамыту;

коммуникативтілік және ақпараттық-коммуникациялық құралдар мен технология- ларды тиімді пайдалана білуге дағдыландыру;

өмір бойы оқуға және өзін-өзі жетілдіруге ынталандыру;

бейнелеу өнеріне деген қызығушылығын арттыра отырып, әсемдікке баулу;

шығармашылық жұмыстарда қоршаған әлемге деген көзқарасын білдіру қабілетін дамыту;

сурет, кескіндеме, композиция, мүсін бойынша бейнелеу сауаттылығы негіздерімен таныстыру;

бейнелеу өнері түрлерімен (графика, кескіндеме, сәндік-қолданбалы өнер, мүсін, дизайн, сәулет) және бейнелеу өнері жанрларымен (пейзаж, портрет, натюрморт, анималистік жанр және т.б.) таныстыру;

қоршаған ортадағы заттардың пішінін, көлемін, құрылымын көру және түсіну қабілетін қалыптастыру;

кеңістіктік қабылдауды қалыптастыру;

графикалық және түстану дағдыларын дамыту;

моториканы, логикалық ойлауды, идеяларды іске асыруды дамыту;

әртүрлі материалдармен жұмыс істеудің көркемдік дағдыларын және әртүрлі бейне- леу техникасын меңгерту;

мәдени орындарға бару дағдысын дамыту (көрме, мұражайлар);

балалардың ішкі сезімін білдіруін, зейінін, есте сақтау, қиял, елестету қабілеттерін дамыту;

ұқыптылық, еңбекқорлық сияқты жеке қасиеттерді қалыптастыру.

Оқыту әдістемесі бағдарлама бойынша пәннің мақсат, міндеттерін анықтап, мұғалімге сабақ материалын түсіндіруге көмектеседі. Сонымен қатар көрнекі материалдар, әдіс-тәсілдер, сабаққа үлгі ретінде берілетін сілтемелер сабақ мазмұнын түрлендіре түседі.

Бағдарламада оқу мақсаттары кодтық белгімен белгіленген. Кодтық белгідегі бірінші сан сыныпты, екінші және үшінші сан бөлім мен бөлімшенің ретін, төртінші сан оқу мақсатының реттік нөмірін көрсетеді. 3.2.1.1 кодында «3» сынып, «2.1» бөлім мен бөлімше,

«1» оқу мақсатының реттік нөмірі.






М.Жанаев, Ұ.Сүлеев, А.Хабамбаев








Бейнелеу өнері


Бастауыш білім беру деңгейінің 3-сынып мұғалімдеріне арналған














АЛМАТЫКІТАП БАСПАСЫ


2024

КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР


Сағат саны: аптасына 1 рет, барлығы 34 сағат


Ортақ тақырыптар

Бөлім

Бөлімшелер

Сабақ тақырыбы

Оқу мақсаттары

Сағат саны

Мер- зімі

Ескерт- пелер

1-тоқсан




1

Табиғат – менің үйім

Бейнелеу сауаттылығы негіздері

Өнер

туындыларын қабылдау

Туған өлке табиғаты

3.1.1.1 қазақтың ұлттық және әлемдік мәдениетінің, әртүрлі өнер туындыларының ерекшеліктерін анықтау

1



2



Графика

Туған өлке жануарлары

3.1.2.1 күрделі тәсілдер мен техникаларды қолдана отырып, графикалық материалдар мен

құралдарды қолдану

1



3



Графика

Жануарлар әлемінде.

3.1.2.2 шығармашылық жұмыста графиканың күрделі тәсілдері мен техникасын қолдану

1



4



Кескіндеме

Алтын күз

3.1.3.1 кескіндеме материалдары мен құралдарын пайдаланып, күрделі тәсілдер мен техникаларды қолдану

1



5



Кескіндеме

Алтын күз

3.1.3.2 кескіндеменің күрделі тәсілдері мен техникасын шығармашылық жұмыста қолдану

1



6



Мүсін

Жануарларды мүсіндейміз

3.1.4.1 күрделі тәсілдер мен техниканы қолдана отырып, мүсіндеу материалдары мен құралдарын пайдалану

1




7


Менің

Отаным – Қазақстан


Сәндік- қолданбалы өнер

Ұлттық ою-өрнектер.

3.1.5.1 күрделі тәсілдер мен техниканы қолдана отырып, сәндік-қолданбалы өнер материалдары мен құралдарын пайдалану

1



8



Дизайн және сәулет (көркем құрылымдау

және модельдеу)

Бәйтерек манументі

3.1.6.1 күрделі құрылымдық техникалар мен тәсілдерді қолдана отырып, іс-әрекетте материалдар мен құралдарды пайдалану;

1



9




Менің қиялымдағы үй

3.1.6.2 модельдеудің күрделі техникалары мен тәсілдерін қолдана отырып, іс-әрекетте материалдар мен құралдарды

пайдалану

1




2-тоқсан

10

Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен

Бейнелеу өнері әлемі

Өнер туынды- ларын қабылдау

Жарық пен көлеңке

3.2.1.1 көркем экспрессивтіліктің қолданылатын құралдарын және жұмыстарды орындау

техникасын айқындау

1



11

Графика

Ақ пен қара

3.2.2.1 өнер жанрларының көркемдік мәнерлігінде қолданылатын құралдарын және графикалық жұмысты орындау

техникасын білу және салыстыру

1



12



Кескіндеме

Кейіпкерлер бейнесі

3.2.3.1 өнер жанрларының көркемдік мәнерлігінде қолданылатын құралдарын және кескіндемелік жұмысты

орындауда техникасын білу және салыстыру

2




13

Өнер әлемінде


Мүсін

Мен мүсіншімін.

3.2.4.1 өнер жанрларының көркемдік мәнерлігінде қолданылатын құралдарын және жұмысты орындауда мүсіндеу

техникасын білу және салыстыру

1



14–




Сәндік- қолданбалы өнер

Өнер түрлері

өнер жанрларының көркемдік мәнерлігінде қолданылатын құралдарын және жұмысты орындауда

сәндік-қолданбалы өнер техникасын білу және салыстыру;

күрделі деңгейде сәндік- қолданбалы өнердегі табиғи

пішіндер ұғымы мен жұмыстың орындалу техникасын білу және түсіндіру

1



15–




Дизайн және сәулет (көркем құрылымдау және модельдеу)

Музыкалық аспаптар натюрмортын жасаймыз.

құрылымдау мен модельдеуде негізгі дизайн түрлері мен техникасын білу;

құрылымдау мен модельдеуде қарапайым сәулет формалары мен техникасын білу

1




3-тоқсан



16

Атадан қалған асыл мұра

Бізді қоршаған әлем

Сәндік- қолданбалы өнер

Шолу дөңгелегін құрастыру.

3.3.5.1 бейнелер мен пішіндерді зерттеу кезінде олардың

айырмашылықтары мен ұқсастықтарының себептерін түсіне отырып, қоршаған

1









әлемнің ерекшеліктерін түсіндіру және сәндік- қолданбалы өнер құралдары арқылы таныс бейнелер мен пішіндерді білдіру




17



Сәндік- қолданбалы өнер

Алтын адам

3.3.5.2 «Стильдеу» және

«жалпылау» ұғымдарын және оларды бейнелер мен пішіндер көмегімен сәндік-қолданбалы өнер құралдары арқылы білдіру мүмкіндіктерін білу және түсіндіру

1



18



Дизайн және сәулет (көркем құрылымдау және модельдеу)

Қобыз киелі аспап

3.3.6.1 бейнелер мен пішіндерді зерттеу кезінде олардың

айырмашылықтары мен ұқсастықтарының себептерін түсіне отырып, қоршаған әлемнің ерекшеліктерін

түсіндіру және дизайн құралдары арқылы таныс бейнелер мен

пішіндерді білдіру

1



19



Дизайн және сәулет (көркем құрылымдау және модельдеу)

Киіз үй бұйымдары

3.3.6.2 бейнелер мен пішіндерді зерттеу кезінде олардың

айырмашылықтары мен ұқсастықтарының себептерін түсіне отырып, қоршаған әлемнің ерекшеліктерін

түсіндіру және сәулет құралдары арқылы таныс бейнелер мен

пішіндерді білдіру

1




20



Графика

Киіз үй бұйымдары

3.3.2.1 бейнелер мен пішіндерді зерттеу кезінде олардың

айырмашылықтары мен ұқсастықтарының себептерін түсіне отырып, қоршаған әлемнің ерекшеліктерін түсіндіру және графика құралдары арқылы таныс

бейнелер мен пішіндерді білдіру

1



21



Графика

Ұлттық ыдыс түрлері

3.3.2.2 «Есте сақтау арқылы сурет салу» және «Бақылау арқылы сурет салу» ұғымдарын білу, бейнелер мен пішіндерді зерттеу кезінде олардың

айырмашылықтары мен ұқсастықтарының себептерін түсіне отырып, графика құралдары арқылы таныс

бейнелер мен пішіндерді білдіру

1



22

Атақты тұлғалар


Кескіндеме

Абай Құнанбайұлы

3.3.3.1 бейнелер мен пішіндерді зерттеу кезінде қоршаған әлемнің ерекшеліктерін

түсіндіру және кескіндеме құралдары арқылы таныс

бейнелер мен пішіндерді білдіру

1



23



Кескіндеме

Қазақтың қол өнері

3.3.3.2 «Есте сақтау арқылы сурет салу» және «Бақылау арқылы сурет салу» ұғымдарын білу, бейнелер мен пішіндерді зерттеу кезінде олардың

айырмашылықтары мен ұқсастықтарының себептерін

1









түсіне отырып, кескіндеме құралдары арқылы таныс

бейнелер мен пішіндерді білдіру




24



Мүсін

Ел қорғаған батырлар.

3.3.4.1 бейнелер мен пішіндерді зерттеу кезінде қоршаған әлемнің ерекшеліктерін білу

және сипаттау. Мүсін құрал- дары арқылы таныс бейнелер мен пішіндерді білдіру

1



4-тоқсан

25


Бәрін білгім келеді

Шығармашылық

Графика

Олимпиада жеңімпаздары

графика әдістері мен техникалары негізінде таңдау арқылы идеяларды шығармашылықпен ұсыну және сезімдерді білдіру;

графикалық жұмысты күрделі тәсілмен таныстырудың түрлі мүмкіндіктерін білу және түсіндіру

1



26



Кескіндеме

Спорт алаңдары

3.4.3.1 кескіндеме әдістері мен техникаларды негізді түрде таңдау арқылы идеяларды шығармашылықпен ұсыну және сезімдерді білдіру

1



27



Кескіндеме

Жанар тау

3.4.3.2 кескіндемелік жұмысты күрделі тәсілмен таныстырудың түрлі мүмкіндіктерін білу және

түсіндіру

1



28



Мүсін

Құстарды бейнелейік

3.4.4.1 мүсіндік тәсілдері мен техникаларды негізді түрде

1









таңдау арқылы идеяларды шығармашылықпен ұсыну және сезімдерді білдіру




29

Демалыс мәдениеті. Мерекелер


Сәндік- қолданбалы өнер

Ғарыштағы жер серіктер.

3.4.5.1 сәндік-қолданбалы өнер тәсілдері мен техникаларды негізді түрде таңдау арқылы

идеяларды шығармашылықпен ұсыну және сезімдерді білдіру

1



30




Дизайн және сәулет (көркем құрылымдау және модельдеу)

Теңіз пейжазы

3.4.6.1 құрылымдау мен модельдеудің тәсілдері мен техникасын негізді түрде таңдай отырып, дизайн идеяларын шығармашылықпен ұсыну,

сезімдерін білдіру

1





31










Циркте

3.4.3.1 кескіндеме әдістері мен техникаларды негізді түрде таңдау арқылы идеяларды шығармашылықпен ұсыну және сезімдерді білдіру

1



32




Саябаққа экскурсия

3.2.4.1 өнер жанрларының көркемдік мәнерлігінде қолданылатын құралдарын және жұмысты орындауда мүсіндеу

техникасын білу және салыстыру

1



33




Наурыз мерекесі

3.2.4.1 өнер жанрларының көркемдік мәнерлігінде қолданылатын құралдарын және жұмысты орындауда мүсіндеу

техникасын білу және салыстыру

1



34




Мемлекеттік рәміздер күні

3.3.2.2 «Есте сақтау арқылы сурет салу» және «Бақылау арқылы сурет салу» ұғымдарын білу, бейнелер мен пішіндерді зерттеу кезінде олардың

айырмашылықтары мен ұқсастықтарының себептерін түсіне отырып, графика құралдары арқылы таныс

бейнелер мен пішіндерді білдіру





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ