Материалдар / Бейнелеу өнері, үйден оқыту, 5 сынып, 1 тоқсан
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бейнелеу өнері, үйден оқыту, 5 сынып, 1 тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
Бейнелеу өнері, үйден оқыту, 5 сынып, 1 тоқсан
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қазан 2024
273
6 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бейнелуеу өнері

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 5 сабақ 1

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Шығармашылық идеяларды зерттеу және дамыту

Сабақтың тақырыбы:

Суреттер – пейзаждар


Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

5.1.1.1 жанр ретінде пейзаж туралы қарапайым түсінік болу;

5.1.1.2 кітаптард ың иллюстар циясынан және суреттерд ің репродук циясынан жыл мезгілдер іне тән белгілерд і тану;

5.1.1.3 иллюстра циядағы заттарды ң, өсімдікте рдің, жануарла рдың бейнелерін тану және ажырату.

Сабақтың мақсаты:

  • Мұғалімнің талаптары мен тапсырмаларын орындау

  • Жұмысорнын қызметтің берілген түріне дайындау және ауызша нұсқаулыққа сәйкес ретке келтіру

  • Сабақта мұғаліммен, сыныптастарымен ынтымақтасу

Құндылықтарды дарыту

ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК

  • нәтижелерге қол жеткізу және жақсарту үшін күш салуға дайын болу;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Сәлемдесу..«Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік» тақырыбында ой қозғау.
Оқушыны фотоколлаж туындыларымен таныстыру.

Өткен сабақты еске түсіру не жасалып, не қарастырғаны жайлы еске түсіру.


Бағалау критерийлері:

  • материалдармен және құралдармен жұмыс істеу кезінде ҚЕ ережелерін сақтайды және түсініктеме береді.

Есте сақтау қабілетін арттырады.

«Миға шабуыл»

  1. Өнерде қандай жанрларды білесіз?

  2. Өнердің қандай түрлерін білесіз?

  3. Пейзаж жанрында жұмыс жасаған суретшілерді ата?

Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.

  • Сурет бойынша әңгімелеу.

Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушы қайталау сұрақтарына жауап береді.

Қалыптастырушы бағалау: Өзін - өзі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру

2. Жеке жұмыс:

Табиғаттың түрлі (орман, шабындық,теңіз, таулар, шөл дала, және т.б.) көріністері бейнелеген көшірме жұмыстар дайындап оқушы көзқарасын байыту, сонымен бірге табиғаттың түрлі өзгерістерін (бұлтты, жаңбырлы, тұманды, таң, кеш) оқушыға берілген картиналарды талдап, сұрақтарға жауап беруді ұсынып, орындату.


Бейнелек өнерінен не үйренесің?. Оқушы пейзаж туралы әңгімені одан әрі жалғастыра беруге болады).


2. Тапсырма;(Т) Оқушы көрген бейнелеу материалдарын пайдаланып, альбом ішіне сурет салады.

Дескрипторлар:

- Сұраққа жауап береді.

- Берілген тақырыпқа сурет салады.


3. Рефлексия:

Сабақта мен .....................жұмыс істедім, өйткені......

...........................................................................................

Мен .................................... ..............идеяны ұсындым

Мен мақсатқа жеттім...................өйткені.....................

Сабақ мен үшін................................................... болды

Менің көңіл күйім............................................................

Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау

Оқушы кабинет туралы сұрақтарға жауап береді.




Оқушы әңгімелей бастайды.


Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.



Ұқыпты салады

Түрлі-түсті бояйды.









Оқушы ойын жинақтайды.

Дискриптор

Мұғалімнің талаптары мен тапсырмаларын орындау

Жұмыс орнын қызметтің берілген түріне дайындау және ауызша нұсқаулыққа сәйкес ретке келтіру


https://engime.org/saba-tairibi-applikaciya.html


Аяқталуы




Кері байланыс

Оқушы рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?

Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру.






Бейнелеу өнері

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 5 сабақ 2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Шығармашылық идеяларды зерттеу және дамыту

Сабақтың тақырыбы:

Қазақтың ұлттық оюы;

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

5.1.2.1 қазақ ұлттық оюлары туралы түсінік болу.

Сабақтың мақсаты:

  • қазақ ұлттық оюлары туралы түсінік алады.

Құндылықтарды дарыту

ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ

  • жаңа идеяларды ұсыну;

  • заманауи цифрлық құралдар мен технологияларды меңгеру;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басталуы

5 минут



Сәлемдесу.

Бағалау критерийлері:

  • қазақ ұлттық оюлары туралы түсінік алады;

Есте сақтау қабілетін арттырады.

Өткен сабақты қайталау.

«Миға шабуыл»

Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.

  • Сурет бойынша әңгімелеу.

Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушы қайталау сұрақтарына жауап береді.

Қалыптастырушы бағалау: Өзін - өзі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы


5 минут







5 минут



5 минут





10 минут




10 минут

Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру

Бейнематериал көру немесе тыңдау

Айтылым:

1. Видеороликтен нені түсіндің?

2. Сурет бойынша әңгіме құрастыр

3. Мәтінді іштей оқы



Семантикалық картамен жұмыс

2. Тапсырма;(Т) Оқушы көрген бейнелеу материалдарын пайдаланып, альбом ішіне нобай салады.
-Қазақстанда қандай ұлттар тұрады?

-Қазақстан еліндегі ұлттар қалай тұрады?

-Әр ұлттың өз мәдениеті мен салт-дәстүрі бар. Бүгін біз қазақтың ұлттық ою-өрнектер түрлерімен танысамыз. Ою-өрнектер латынның орнамент – әсемдеу, сәндеу деген сөзінен шыққан. Қазақтың ою-өрнектерінің түрлері де, атаулары да көп, 360-қа тарта түрлері бар. Ою-өрнек өнері ғасырлар бойы қазақ халқының бейнелеу өнерінің жеке түрі болып келеді. Үй ішінің тұрмысына қажетті заттарды, ұлттық киімдерді, бұйымдарды әшекейлеу үшін қолданған. Ою-өрнектерді – жануарлар, өсімдіктер, геометриялық пішіндерге ұқсап келеді. Бүгін біз ою-өрнектің осындай түрлерін өтеміз: «Қошқар мүйіз», «Сынық мүйіз», «Итқұйрық», «Ботакөз», «Таңдай», «Қос дөңгелек». Осы ою-өрнектермен біз бүгін жұмыс істейміз.

Суреттерге қарап отырып, өз парағыңа тапсырма орында.

Сергіту сәті:

Бас бармақты бассам егер,

«Ботакөз» боп шығады.

Алақанды ашсам егер,

«Бестаңба боп шығады.

Егер жұмсам алақанды,

«Тарақ» оюы шығады.

Оюларды білетін,

Біз ақылды баламыз.


«Кесенің оюын тап» дидактикалық ойын.

Ойынның шарты: Балалар берілген ою-өрнегі бар кеселерге түріне және түсіне ұқсас ою-өрнектерді табады.


Дескрипторлар:

- Ұқыпты орындайды.

- Берілген стильге сай жасайды.


Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау

Оқушы ою туралы сұрақтарға жауап береді.










Оқушы әңгімелей бастайды.


Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.



Ұқыпты салады. Түрлі-түсті бояйды.









Оқушы ойын жинақтайды.

Дискриптор

Көрсету бойынша қатаң негізге дайын контурлық зат кескінінің ішіне жағу тәсілімен ою аппликациясын жасайды.

https://bilimdiler.kz/suret_sizu/4203-applikaciya.html


Аяқталуы


5 минут


Кері байланыс

Оқушы рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?

Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру.








Бейнелеу өнері

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 5 сабақ 3

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Шығармашылық идеяларды зерттеу және дамыту

Сабақтың тақырыбы:

Қазақтың ұлттық оюы;

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

5.1.3.1 суретте бейнелен ген тұлғалард ың эмоциялы қ жағдайын анықтау;

5.1.3.2 суреттің мазмұны туралы берілген сұрақтарғ а жауап беру;

5.1.3.3 кеңістікті к қатынаст ы білдіретін сөздерді қолдану.

Сабақтың мақсаты:

  • суреттің мазмұны туралы берілген сұрақтарғ а жауап береді;

  • кеңістікті к қатынаст ы білдіретін сөздерді қолданады.

Құндылықтарды дарыту

ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК

  • мемлекеттің тарихи және мәдени мұрасын, дәстүрлерін, мерекелерін құндылық ретінде бағалау;

  • мемлекеттік тілді жетік меңгеруге және оны белсенді қолдануға ұмтылу;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Сәлемдесу.

Бағалау критерийлері:

  • кеңістікті к қатынаст ы білдіретін сөздерді қолданады;

Есте сақтау қабілетін арттырады.

Өткен сабақты қайталау.

«Миға шабуыл»

Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.

  • Сурет бойынша әңгімелеу.

Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.


Қалыптастырушы бағалау: Өзін - өзі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру

Жаңа сабақты түсіндіру

Ою-өрнектер негізінен төрт түрге бөлінеді: жануар тектес, өсімдік тектес, ғарыштық, геометриялық. Бұлай бөлінуінің өз себебі бар жануарға, оның мүйізіне табанына ұқсас оюларды жануар тектес, гүлге, жапыраққа, ағашқа ұқсас оюларды өсімдік тектес, геометриялық фигураларға ұқсас оюларды геометриялық, айға, жұлдызға, аспан денелеріне ұқсас оюларды ғарыштық деп атаған. Ою-өрнектің астында мағына болады.

Түстедің де өз мағыынасы бар. Көк түс-аспанды,жасару,өмір,өсу деген мағынаны береді, қызыл түс-оттың,күннің белгісі, қара түс-жер,түнді бейнелейді,сары түс-ақыл,парасат,байлық, ақ түс-қуаныш,бақыт,тазалық, жасыл түс-жастық, көктем, белгісін білдіреді. Ою-өрнек сол замандағы адамдар немен айналысқанын көрсетеді. Оюды адамдар ойлап тапқан.

« Ою-өрнекті кімнен, кашан үйрендіңіз?» деген сұраққа атақты суретші Әбілхан Қастеев:

«Таудың бұлағынан,

Қойдың құлағынан,

Апамның киізінен,

Ешкінің мүйізінен» - деп халқымыздың өнері табиғаттың сұлулығымен астарлас екенін меңзей жауап берген. Бұдан біз әр шебер өзі еркімен оюды оятынын көреміз.

2. Жасалу жолдары:
a) Орындалатын суретті түрлі түсті қағаз бетіне қарындашпен салып, қайшымен ойып алу;
ә) Ойылған қиынды кескіндерді қағаз бетіне желімдемес бұрын,
үйлестіріп қойып, орындарын қарындашпен белгілеп алу;
б) Әрбір қиындыны нөмірлеп, рет бойынша белгіленген орынға желімдеу.

3. Өзіндік жұмыс.
Берілген сурет бойынша, ою аппликациясын орындау.

4. Бекіту сұрақтары:
а) «орнамент» қай елдің сөзі?
ә) Қазақша қандай ұғымды білдіреді? Қалай орындалады?
б) Түрлерін ата
в) Қазақ халқы оюды қайда қолданған?
г) Алғаш қай елде пайда болды?
д) Сәндік ою түрлері қайда қолданылады?
(открытка, қабырға газеті, альбом т. б.)

5. Қорытынды бөлім
а) Жаңа сабақты қорытындылау
ә) Оқушыны бағалау


Оқушы апликация туралы сұрақтарға жауап береді.



Оқушы жауаптары тыңдалады.







Оқушы әңгімелей бастайды.


Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.



Ұқыпты салады

Түрлі-түсті бояйды



Оқушы ойын жинақтайды.

Дискриптор

мұғалімнің көмегімен матадан жасалғандайындамаларданзаттық аппликация жасау;

мұғалімнің көмегімен матаныңалдыңғы және ішкі бет жақтарын білу.

https://45minutkz.files.wordpress.com/2017/09/applikatciya_metodika_kaz_6-let.pdf


Аяқталуы




Кері байланыс

Оқушы рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?

Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру.








Бейнелеу өнері

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 5 сабақ4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Заттық сурет салу

Сабақтың тақырыбы:

Жолақтағы өрнек

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

5.2.1.1 қимаүлгіні ң көмегімен жолақтағы , шаршыдағ ы, дөңгелекте гі геометрия лық пішіндерде н жасалған және өсімдік тәрізді өрнектерді ң бойымен жүргізу және суретін салу;

Сабақтың мақсаты:

  • Қалыпты жолақтағы өрнекті (2-3дана) мұғаліммен бірге берілген нүктелер бойынша басып шығару.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Сәлемдесу.

Бағалау критерийлері:

  • Түрлі бағытта сурет салып, бояй білуге үйренеді;

Есте сақтау қабілетін арттырады.

Өткен сабақты қайталау.

«Миға шабуыл»

Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.

  • Сурет бойынша әңгімелеу.

Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді.

Қалыптастырушы бағалау: Өзін - өзі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру

Ал енді айтшы сен қандай оюды ұнатасың?

Ендеше бүгін біз оюымызды яғни машинаны жасаймыз.


Ол үшін бізге желім,қайшы,түрлі-түсті қағаз керек.

Ою жасау үшін қандай фигуралар керек?

Олай болса, осы фигураларды қиып алып, оларды құрастырып жапсырамыз.

Оюдың құрылымы туралы түсіндіру.

  1. Тіктөрбұрыш қиып аламыз.

  2. Бөлшектерін қиып аламыз

  3. Қара түсті қағаздан 4 дөңгелегін қиып аламыз.

  4. Көгілдір түстен қабаттап терезе қиып аламыз.

  5. Негізгі бетке ою бөлшектерін орналастырамыз.


Сергіту сәтін орындау.

Тербеледі ағаштар,

Алдымнан жел еседі.

Кіп-кішкентай ағаштар,

Үп-үлкен болып өседі.

Баланың жұмысын көріп шығу, жәрдем беру.

Ойын «сиқырлы дорба» дорбаға ойыншықтарды салып, баланың көзін байлап, дорбадан бір ойыншықты алғызып, оны табу, сипаттау керек.



Бейнематериал көру немесе тыңдау

2. Тапсырма;(Т) Оқушы көрген бейнебаян материалдарын пайдаланып, есте сақтау қабілеті бойынша дәптерге түсіреді.

Дескрипторлар:

- Нүктелер арқылы сурет салады

-Дәптерге түсіреді.


Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау

Оқушы мүсін туралы сұрақтарға жауап береді.










Оқушы әңгімелей бастайды.


Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.



Ұқыпты салады

Түрлі-түсті бояйды









Оқушы ойын жинақтайды.

Дискриптор

мұғалімнің жетекшілігімен тұзды қамырдан, саздан жасалған фигураларды акварельмен бояу;


https://multiurok.ru/files/d-sturli-emes-t-silmen-suret-salu.html


Аяқталуы




Кері байланыс

Оқушы рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?

Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру.










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!