Білім беру ұйымының
атауы:
|
|
Бөлім:
6.2В
|
Заттардың
жіктелуі
|
Мерзімі:
16.11.2023ж
|
Сынып:
6
|
Қатысушылар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақ
тақырыбы
|
Органикалық және
бейорганикалық заттар
|
Оқу
мақсаты
|
6.3.2.1 заттарды органикалық
және бейорганикалық заттар күйінде жіктеу
|
Сабақтың
мақсаты
|
Оқушылар:
- органикалық және
бейорганикалық заттар туралы түсінік
береді;
- заттарды жіктей
біледі
|
САБАҚТЫҢ
БАРЫСЫ:
|
Сабақ
кезеңі
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5 мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
-
Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
-
Ынтымақтастыру атмосферасын
құру.
-Жақсы көңіл-күймен келсек оң
қолымызды көтерейік, сабаққа дайындалып келсеңіздер, сол
қолдарыңызды көтеріңіздер, жаратылыстану сабағы жақсы өтсін
десеңіздер,шапалақ соғамыз.
-
Топқа
бөлу.
The Hat қосымшасымен
топқа бөлу.
Сынып оқушылары 3 топқа
бөлінеді.
|
Оқушылар топқа
бөлінеді.
|
Оқушылар топқа бөлінуді
үйренеді. Шапалақтау арқылы көңіл-күйлерін
білдіреді.
|
Интербелсенді
тақта
|
3
минут
|
Үй тапсырмасын
сұрау.
«Сұрақ – жауап»
әдісі
-
Заттың агрегаттық күйін
атаңыз
-
Қайнау температурасы дегеніміз
не?
-
Балқу температурасы дегеніміз
не?
-
Ең қиын балқитын
металл?
-
Ең оңай балқитын
металл?
-
Мұздың еру
температурасы?
-
Судың қайнау
температурасы?
-
660 ° с балқитын
металл
-
Ең төменгі температурада
балқитын зат?
-
Сүттің қайнау
температурасы
-
Кинетикалық энергия
дегеніміз?
|
Оқушылар берілген сұрақтарға
жауап береді.
-
күйі бар, қатты, сұйық,
бу
2.Заттың сұйық агрегаттық
күйінен газ тәрізді күйге ауысуы жүзеге асатын шаманы оның қайнау
температурасы деп атайды.
3.Заттың қатты агрегаттық
күйінен сұйық күйге ауысуы жүзеге асатын шаманы оның балқу
температурасы деп атайды.
4.Вольфрам
5.Сынап
6.0°С
7.100°С
8.Алюминий
9.Гелий
10.100°
11.Тек қана қозғалу кезінде денеде пайда болатын
энергия. Дене тыныштық күйде болса, кинетикалық энергия нөлге тең
болады
|
Дескриптор:
Сұраққа толық жауап береді
1ұ
|
«Смартфон» шаблоны,
қалам,
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа
сабақ
«Визуальді» әдісі арқылы
бейнематериал көру, тақырыпты ашу.
Мәтінмен
танысу
Химиялық заттардың тарихы
туралы не білдік?
Құрамына қарай заттар нешеге
бөліеді?
|
Бейнематериалды мұқият қарап,
түсінгендерін сипаттайды. Мәтінмен танысып, ой
қорытады.
|
Дескриптор:
Бейнематериалдағы
«органикалық», «бейорганикалық» заттарды сипаттайды
1ұ
Мәтінді түсініп оқиды
1ұ
|
BilimClass -
BilimLand
6сынып
Жаратылыстану
оқулығы
Атамұра
баспасы
|
|
Тапсырмалар
орындау
1 тапсырма. (топтық
жұмыс)
BilimClass -
BilimLand
1,2,3 тапсырмаларды
орындау
|
Тапсырмаларды топпен
орындайды.
|
Органикалық/бейорганикалық
заттардың ерекшеліктерін түсінеді 1ұ
|
BilimClass - BilimLand
|
|
-
тапсырма
Сәйкестендіру
|
Тақтада берілген суреттерді
«органикалық» және «бейорганикалық» топқа
жіктейді.
|
Дескриптор
|
Органикалық
және бейорганикалық заттар
(learningapps.org)
|
|
-
тапсырма
«Аквариум»
әдісі
Артық сөзді
тап
|
3 құтыда берілген артық
сөздерді теріп жазады.
|
Дескриптор
|
3 құты, дәптер,
қалам
|
Сабақтың
соңы:
|
9.
Рефлексия
«Мегами»
әдісі
10. Үйге
тапсырма:
Берілген заттарды крахмал, су,
көмірқышқыл газ, фруктоза, оттегі, глюкоза, гемоглобин, темір, ас
тұзы, лактоза, целлюлоза, ас сода органикалық және бейорганикалық
заттарға жіктеңіз
|
|