Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бейорганикалық және органикалық заттар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Білім беру ұйымының атауы |
Ақтөбе қаласы, № 51 гимназия |
Пәні: |
Жаратылыстану |
Бөлім: |
Заттар және материалдар |
Педагогтің аты-жөні: |
Бисенова Айкөркем Тоқтасынқызы |
Күні: |
16.11.2023 |
Сынып: 5 Е |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Бейорганикалық және органикалық заттар |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
6.3.2.1 - заттарды органикалық және бейорганикалық заттар күйінде жіктеу |
Сабақтың мақсаты: |
бейорганикалық және органикалық заттарды сипаттайды заттарды бейорганикалық және органикалық заттарға жіктейді бейорганикалық және органикалық заттарға тән ерекшеліктерді салыстырады |
Бағалау критерийі |
графикалық органайзер, венн диаграммасы арқылы бейорганикалық және органикалық заттарды сипаттайды заттарды бейорганикалық және органикалық заттарға жіктейді салыстыру сызығы арқылы бейорганикалық және органикалық заттарға тән ерекшеліктерді салыстырады
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері: |
Қолдану,жоғары деңгей |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/ уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 2 мин |
І.Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу 2.Оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындықтарын анықтау 3. «Ең құнды» тренингі. Оқушылар қасындағы досының құнды қасиеттерін айту арқылы сыныпта ынтымақтастықты қалыптастыру. |
Оқушылар амандасады. Сыныптағы кезекші оқушы сабаққа қатысып отырған оқушылардың санын айтып, келмеген оқушылардың себептерін түсіндіріп, үй тапсырымасына дайындалады. Әр топтан бір оқушы келесі топтағы оқушының ең құнды қасиеттерін сипаттайды. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 35 мин |
«Таңғажайып алаң» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу және өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында қолданамын. Learning Apps платформасын қолдана отырып, заттардың агрегаттық күйіне байланысты сипаттамаларды сәйкестендіре отырып, сабақ тақырыбына байланысты құпия суретті ашады. «Миға шабуыл» арқылы ашылған суретке байланысты сұрақ қоямын. 1.Бұл сурет туралы не ойлайсыздар? 2.Зат пен дененің айырмашылығы неде? Терминдер: бейорганикалық заттар, органикалық заттар Презентация арқылы жаңа сабақ тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийі айтылады. Бейорганикалық және органикалық заттар туралы қысқаша сипаттама айтып, әрі қарай сабақ материалын меңгерту мақсатында оқушыларды төрт топта жұмыс жасатамын. «Мұғалім сыйы» кітаптан тыс қосымша мәлімет беріледі Топтық жұмыс. I- топ. «Графикалық органайзер» әдісі арқылы бейорганикалық заттарды сипаттау II- топ. «Графикалық органайзер» әдісі арқылы органикалық заттарды сипаттау III- топ. Венн диаграммасы арқылы органикалық және бейорганикалық заттардың айырмашылықтары мен ұқсастықтарын сипаттау IV- топ. Берілген тағамдардың қаптамасында берілген құрамымен танысып, оларды органикалық және бейорганикалық заттарға ажыратып, өздеріне тән ерекшеліктерін, адам өміріндегі маңызын сипаттау. Әр топ өздеріне берілген тақырыптарды қорғайды. Classroomscreen интерактивті тақтасы арқылы тапсырмаларға уақыт қоямын Кері байланыс. «Қалам үстелдің ортасында» әдісі арқылы қаламы түскен оқушыға сұрақ қоямын. 1-тапсырма. Жеке тапсырма (қалыптастырушы бағалау тапсырмасы) Заттарды бейорганикалық және органикалық заттарға жіктеуге байланысты тапсырма беремін. LearningApps платформасында тапсырманы тексеремін. 2- тапсырма. Жұптық тапсырма. Кестеде берілген «Салыстыру сызығы» арқылы органикалық және бейорганикалық заттарды сипаттауға арналған тапсырма беремін 3- тапсырма. Оқушылардың сабақта қолданған білімдерін өмірмен байланыстыру мақсатында функционалдық тапсырма беремін Wordwall платформасындағы кезбе сұрақтарымен сабағымды бекітемін. Үй тапсырмасы. 71- бет, 2- тапсырма. |
Оқушылар құпия суретті ашу мақсатында әр бөлшектегі заттардың агрегаттық күйіне байланысты сипаттамаларды сәйкестендіріп, құпия суретті ашады. Суретке байланысты қойылған сұрақтарға жауап береді. Өткен сабақ тақырыбын еске түсіреді. Жаңа терминдермен танысады, дәптерлеріне жазып алады. Топтық жұмыс. I- топ. «Графикалық органайзер» әдісі арқылы бейорганикалық заттарды сипаттау Дескриптор: бейорганикалық заттарға анықтама береді - 1 балл бейорганикалық заттарға мысалдар келтіреді – 1 балл бейорганикалық заттарды сипаттайды – 1 балл II- топ. «Графикалық органайзер» әдісі арқылы органикалық заттарды сипаттау Дескриптор: органикалық заттарға анықтама береді - 1 балл органикалық заттарға мысалдар келтіреді – 1 балл органикалық заттарды сипаттайды – 1 балл III- топ. Венн диаграммасы арқылы органикалық және бейорганикалық заттардың айырмашылықтары мен ұқсастықтарын сипаттау Дескриптор: органикалық заттардың ерекшелігін анықтайды- 1 балл бейорганикалық заттардың ерекшелігін анықтайды – 1 балл бейорганикалық және органикалық заттардың ұқсастықтарын анықтайды – 1 балл IV- топ. Берілген тағамдардың қаптамасында берілген құрамымен танысып, оларды органикалық және бейорганикалық заттарға ажыратып, өздеріне тән ерекшеліктерін, адам өміріндегі маңызын сипаттау Дескриптор: заттарды бейорганикалық және органикалық заттарға ажыратады- 1 балл бейорганикалық және органикалық заттардың ерекшеліктерін анықтайды – 1 балл бейорганикалық және органикалық заттардың адам өміріндегі маңызын сипаттайды – 1 балл 1- тапсырма. Жеке тапсырма. Төменде берілген заттарды бейорганикалық және органикалық заттарға жіктеңіз Пластикалық ыдыс, металлдар, оттек, ас содасы, фруктоза, майлар, су, нуклеин қышқылдары, крахмал, сірке қышқылы, ас тұзы, темір, дәрілік препараттар, шыны, ағаш
Дескриптор: бейорганикалық заттарды жіктейді – 1 балл органикалық заттарды жіктейді – 1 балл
2- тапсырма. Жұптық тапсырма. Кестеде берілген «Салыстыру сызығын» толтырыңыздар
Дескриптор: органикалық заттарға тән ерекшеліктерді анықтайды- 1 балл бейорганикалық заттарға тән ерекшеліктерді анықтайды- 1 балл бейорганикалық және органикалық заттарды салыстырады - 1 балл
3-тапсырма. Функционалдық тапсырма Сандуғаш 9- сыныпта оқиды. Ол биология сабағында ересек адам денесінің- 66%- ы, сүйектің - 20 %-ы, бауырдың - 70 %-ы, мидың – 86%-ы сол заттан құралатындығын, сонымен қатар заттарды ерітіп, оларды ағза бойымен тасымалдайтын және ағза тіршілігіндегі көптеген үдерістерге қатысатындығын білді. Осы сабақтан кейін Сандуғаш өзінің тамақ рационыңда нәруыз, көмірсу, майлармен қатар оны күніне көбірек қолдануды қолға алды. 1-сұрақ. Сандуғаш өзінің тамақ рационында қандай заттарды тұтынады? 2- сұрақ. Сандуғаш тұтынатын тағамдарды бейорганикалық және органикалық заттарға жіктеңіз? Дескриптор: Сандуғаштың тамақ рационында қандай затты көбірек қолданғандығын анықтайды – 1 балл заттарды бейорганикалық және органикалық заттарға жіктейді-1 балл |
«Жарайсыңдар» деп қолдау көрсету
«Мен сені мақтан
етемін», «Мені қатты қуанттың» деп қолдау
көрсету Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |