Күні:Сынып: 1 | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: | «Белгісіз азайғышы бар теңдеу» |
Оқу мақсаты: | таңдау әдісімен және қосу мен азайту амалдарының байланысы негізінде теңдеулерді шешеді;қосу мен азайту арасындағы байланыс негізінде теңдік құру үшін әріпті өрнектер қолданады;есепті сурет, сызба түрінде модельдейді;Белгісіз азайғышы бар теңдеуді табуға берілген есептерді талдайды және шығарады; есеп құрастырады және шығарады. |
Барлық оқушылар:Оқушылардың басым бөлігі:Кейбір оқушылар: |
|
Ресурстар: | Әр оқушыға арналған:бір-бірден ламинатталған парақ қағаз;маркер;белгісіз азайтқышы бар теңдеулер жазылған парақшалар;“сандық калейдоскоп” — бұл 8 бөлікке бөлінген, 7-ден 14-ке дейінгі сандар жазылған дөңгелек (оқулықтағы суретке қараймыз);қағазқыстырғыш;қарындаш. |
Тірек сөздер | Белгісіз азайғышы бар теңдеуді шешу |
Сабақтың мақсаты: | Белгісіз азайтқышты табу туралы ережені қолда нып, белгісіз азайтқышы бар теңдеуді шешу дағдысын қалыптастыру. Осындай теңдеуді шешу алгоритмін құрау. |
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс |
|
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЕртеңгілік шебер3 минут | Қол алысып, қәне, біз, Достасайық бәріміз.Айтарым бар сендерге,Тез тұрыңдар шеңберге.Қандай жақсы бір тұру,Достарменен бір жүру!Қандай жақсы дос болу!– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!– Балалар, қалай көңіл күйіміз көтерілдіме? |
Шаттық шебері
|
Үй тапсырмасы:3 минут | Сұрақ - жауап. Бір – екі мысал келтіру.8-х=6, 9-а=4, 13-х=10, 20-с=12, 19-d=8 |
|
Сабақтың ортасы10 минут
| Бүгінгі біздің өтетін сабағымыз «Белгісіз азайғышы бар теңдеу», «Уравнение с неизвестным уменьшаемым» Сабақта бүтін және оның бөлігі негізінде азайт қышы белгісіз теңдеуді шешу алгоритмі құрылады. Азайтқыш — бұл азайту амалының компоненті, сондықтан оны табу үшін азайғыштан айырманың мәнін шегеру қажет. Егер сынып дайын болса, онда осы бастапқы кезеңде теңдеу шешімін қалай тексеру керегін талқылауға болады: белгісіздің алынған мәнін орнына қойып, алынған тепе-теңдіктің дұрыстығын тексереді. Бірақ мұндай жұмыс міндетті болып табылмайды.— Бүгінгі сабақта шығарған теңдеудің алдыңғы сабақта шығарған теңдеуден қандай айырмашылығы бар? Онда не белгілі? (Азайтқыш белгісіз.)— Нені табу керек: бөлікті ме, бүтінді ме? (Бөлікті.)— Бөлікті қалай табады? (Ережені айтып беруді сұраңыз.)Белгісіз азайтқышты табу үшін азайғыштан айыр маны шегеру қажеттігін айтып, қорытындылаңыз. Оқушылардың назарын теңдеуді шешу кезіндегі іс-әрекеттер ретіне аударыңыз:Теңдеуден бөлік пен бүтінді табу.Белгісіздің не екенін анықтау. Бүгінгі ашық сабағымызды «Мақта қыз бен мысық» ертегісімен өткіземіз. 1 ші тапсырма: Сиырдың тапсырмасы: Кітаптағы 52 беттегі екі баланың жасырған есебін шешу. 2 ші тапсырма: Ағаштың тапсырмасы: Қағазда жазылған теңдеуді шешу. (Жеке) |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
Сергіту сәті1 минут | «Қара жорға» | Сергіту сәтіне арналған жинақ |
Қызықты тапсырма
Ойын:3 минут | 3 ші тапсырма: Қыздардың тапсырмасы: Кітаптағы 53 беттегі теңдеулерді шешу. (топпен, хормен)4 ші тапсырма: ДүкешіДәптермен жұмыс. Есеп шығару
«Сандық калейдоскоп» ойыны
5 ші тапсырма: ТауықСуреттер арқылы салыстыруға есептер шығару.6 шы тапсырма: ТышқанКарточка арқылы теңдеу шығару (жұппен)
|
Оқулық, дәптерлер. |
Сабақтың соңы2 минут
| РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді суреттер арқылы бағалау. |
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? белгісіз азайтқышы бар теңдеуді шеше білуді;жаңа типті теңдеуді шешу кезінде өз әрекетін түсіндіруді үйренеді.Оқушының сабақты меңгеру деңгейін бағалау үшін мына сұрақтарды қойыңыз:— белгісіз азайтқышпен теңдеу құр.— Белгісіз азайтқыш болып табылатын не? (Бөлік.)— Осындай теңдеулерде белгісізді қалай табуға болады?
| Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. | Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
| Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |