Материалдар / «Белгісіз азайғышы бар теңдеу»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Белгісіз азайғышы бар теңдеу»

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал оқушыларға керек.Белгісіз азайтқышты табу туралы ережені қолданып, белгісіз азайтқышы бар теңдеуді шешу дағдысын қалыптастыру. Осындай теңдеуді шешу алгоритмін құрау. Оқушылардың теңдеуді дұрыс шеше білуге көмегі бар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Маусым 2018
831
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:

Сынып: 1

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Белгісіз азайғышы бар теңдеу»

Оқу мақсаты:

таңдау әдісімен және қосу мен азайту амалдарының байланысы негізінде теңдеулерді шешеді;

қосу мен азайту арасындағы байланыс негізінде теңдік құру үшін әріпті өрнектер қолданады;

есепті сурет, сызба түрінде модельдейді;

Белгісіз азайғышы бар теңдеуді табуға берілген есептерді талдайды және шығарады; есеп құрастырады және шығарады.

Барлық оқушылар:

Оқушылардың басым бөлігі:

Кейбір оқушылар:

Ресурстар:

Әр оқушыға арналған:

бір-бірден ламинатталған парақ қағаз;

маркер;

белгісіз азайтқышы бар теңдеулер жазылған парақшалар;

сандық калейдоскоп” — бұл 8 бөлікке бөлінген, 7-ден 14-ке дейінгі сандар жазылған дөңгелек (оқулықтағы суретке қараймыз);

қағазқыстырғыш;

қарындаш.

Тірек сөздер

Белгісіз азайғышы бар теңдеуді шешу

Сабақтың мақсаты:

Белгісіз азайтқышты табу туралы ережені қолда­­ нып, белгісіз азайтқышы бар теңдеуді­ шешу дағдысын қалыптастыру. Осындай теңдеуді­ шешу алгоритмін құрау.

Жетістік критерийлері

Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс


АКТ қолдану дағдылары

Аудиожазба , таныстырылым.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ертеңгілік шебер

3 минут

Қол алысып, қәне, біз, 

Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге,

Тез тұрыңдар шеңберге.

Қандай жақсы бір тұру,

Достарменен бір жүру!

Қандай жақсы дос болу!

Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

Балалар, қалай көңіл күйіміз көтерілдіме?


Шаттық шебері











Үй тапсырмасы:

3 минут

Сұрақ - жауап. Бір – екі мысал келтіру.

8-х=6, 9-а=4, 13-х=10, 20-с=12, 19-d=8


Сабақтың ортасы

10 минут



Бүгінгі біздің өтетін сабағымыз «Белгісіз азайғышы бар теңдеу», «Уравнение с неизвестным уменьшаемым» Сабақта бүтін және оның бөлігі негізінде азайт­ қышы белгісіз теңдеуді шешу алгоритмі құрылады­. Азайтқыш — бұл азайту амалының компоненті,­ сондықтан оны табу үшін азайғыштан айырманың­ мәнін шегеру қажет. Егер сынып дайын болса, онда осы бастапқы кезеңде теңдеу шешімін­ қалай тексеру керегін талқылауға болады: белгісіздің алынған мәнін орнына қойып, алынған тепе-теңдіктің дұрыстығын тексереді. Бірақ мұндай жұмыс міндетті болып табылмайды.— Бүгінгі сабақта шығарған теңдеудің алдыңғы сабақта шығарған теңдеуден қандай айырмашылығы бар? Онда не белгілі? (Азайтқыш белгісіз.)

Нені табу керек: бөлікті ме, бүтінді ме? (Бөлікті.)

Бөлікті қалай табады? (Ережені айтып беруді сұраңыз.)

Белгісіз азайтқышты табу үшін азайғыштан айыр­ маны шегеру қажеттігін айтып, қорытындылаңыз­. Оқушы­лардың­ назарын теңдеуді шешу кезіндегі іс-әрекеттер ретіне аударыңыз:

Теңдеуден бөлік пен бүтінді табу.

Белгісіздің не екенін анықтау. Бүгінгі ашық сабағымызды «Мақта қыз бен мысық» ертегісімен өткіземіз.

1 ші тапсырма: Сиырдың тапсырмасы: Кітаптағы 52 беттегі екі баланың жасырған есебін шешу.

2 ші тапсырма: Ағаштың тапсырмасы: Қағазда жазылған теңдеуді шешу. (Жеке)


Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

Сергіту сәті

1 минут

«Қара жорға»

Сергіту сәтіне арналған жинақ



Қызықты тапсырма


Ойын:

3 минут

3 ші тапсырма: Қыздардың тапсырмасы: Кітаптағы 53 беттегі теңдеулерді шешу. (топпен, хормен)

4 ші тапсырма: Дүкеші

Дәптермен жұмыс. Есеп шығару


«Сандық калейдоскоп» ойыны


5 ші тапсырма: Тауық

Суреттер арқылы салыстыруға есептер шығару.

6 шы тапсырма: Тышқан

Карточка арқылы теңдеу шығару (жұппен)





Оқулық, дәптерлер.

Сабақтың соңы

2 минут


Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді суреттер арқылы бағалау.


Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?


Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

белгісіз азайтқышы бар теңдеуді шеше білуді;

жаңа типті теңдеуді шешу кезінде өз әрекетін түсіндіруді үйренеді.

Оқушының сабақты меңгеру деңгейін бағалау үшін мына сұрақтарды қойыңыз:

белгісіз азайтқышпен теңдеу құр.

Белгісіз азайтқыш болып табылатын не? (Бөлік.)

Осындай теңдеулерде белгісізді қалай табуға болады?



Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)


Өнер, ана тілі сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.





































«Қамысты ауданы әкімдігі білім беру бөлімінің Краснооктябрь орта мектебі» ММ





Ашық сабақ





Тақырыбы:



Shape1

«Белгісіз азайғышы бар теңдеу»











1 «А» сынып

Дайындаған: Абеуова Г.К.









2018 жыл

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!