Күні:
Сынып:
1
|
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
«Белгісіз азайғышы бар
теңдеу»
|
Оқу
мақсаты:
|
таңдау әдісімен және қосу мен
азайту амалдарының байланысы негізінде теңдеулерді
шешеді;
қосу мен азайту арасындағы
байланыс негізінде теңдік құру үшін әріпті өрнектер
қолданады;
есепті сурет, сызба түрінде
модельдейді;
Белгісіз азайғышы
бар теңдеуді табуға берілген есептерді талдайды және шығарады; есеп
құрастырады және шығарады.
|
Барлық
оқушылар:
Оқушылардың басым
бөлігі:
Кейбір
оқушылар:
|
Ресурстар:
|
Әр оқушыға
арналған:
бір-бірден ламинатталған парақ
қағаз;
маркер;
белгісіз азайтқышы бар теңдеулер жазылған
парақшалар;
“сандық калейдоскоп” — бұл 8
бөлікке бөлінген, 7-ден 14-ке дейінгі сандар жазылған дөңгелек
(оқулықтағы суретке
қараймыз);
қағазқыстырғыш;
қарындаш.
|
Тірек
сөздер
|
Белгісіз азайғышы бар теңдеуді
шешу
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Белгісіз азайтқышты
табу туралы ережені қолда нып, белгісіз азайтқышы бар теңдеуді
шешу дағдысын қалыптастыру. Осындай теңдеуді шешу алгоритмін
құрау.
|
Жетістік
критерийлері
|
Айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
Нақты сөйлеу арқылы,
мәселені түсінгенін көрсете
алады.
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Оқушыларды
бір-біріне деген құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыс
|
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Аудиожазба ,
таныстырылым.
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы
жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Ертеңгілік
шебер
3
минут
|
Қол алысып, қәне,
біз,
Достасайық
бәріміз.
Айтарым бар
сендерге,
Тез
тұрыңдар шеңберге.
Қандай жақсы бір
тұру,
Достарменен бір
жүру!
Қандай жақсы дос
болу!
– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан
арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай
қуаныш!
–
Балалар, қалай көңіл
күйіміз көтерілдіме?
|
Шаттық
шебері
|
Үй
тапсырмасы:
3
минут
|
Сұрақ - жауап. Бір – екі мысал
келтіру.
8-х=6,
9-а=4, 13-х=10, 20-с=12, 19-d=8
|
|
Сабақтың
ортасы
10
минут
|
Бүгінгі біздің өтетін
сабағымыз «Белгісіз азайғышы бар теңдеу», «Уравнение с неизвестным
уменьшаемым» Сабақта бүтін және оның бөлігі негізінде азайт қышы
белгісіз теңдеуді шешу алгоритмі құрылады. Азайтқыш — бұл азайту
амалының компоненті, сондықтан оны табу үшін азайғыштан айырманың
мәнін шегеру қажет. Егер сынып дайын болса, онда осы бастапқы
кезеңде теңдеу шешімін қалай тексеру керегін талқылауға болады:
белгісіздің алынған мәнін орнына қойып, алынған тепе-теңдіктің
дұрыстығын тексереді. Бірақ мұндай жұмыс міндетті болып
табылмайды.— Бүгінгі сабақта шығарған теңдеудің алдыңғы сабақта
шығарған теңдеуден қандай айырмашылығы бар? Онда не белгілі?
(Азайтқыш белгісіз.)
— Нені табу керек: бөлікті ме,
бүтінді ме? (Бөлікті.)
— Бөлікті қалай табады? (Ережені
айтып беруді сұраңыз.)
Белгісіз азайтқышты табу үшін
азайғыштан айыр маны шегеру қажеттігін айтып, қорытындылаңыз.
Оқушылардың назарын теңдеуді шешу кезіндегі іс-әрекеттер ретіне
аударыңыз:
Теңдеуден бөлік пен бүтінді
табу.
Белгісіздің не екенін
анықтау. Бүгінгі ашық сабағымызды
«Мақта қыз бен мысық» ертегісімен
өткіземіз.
1 ші
тапсырма: Сиырдың тапсырмасы: Кітаптағы
52 беттегі екі баланың жасырған есебін
шешу.
2 ші
тапсырма: Ағаштың тапсырмасы: Қағазда
жазылған теңдеуді шешу. (Жеке)
|
Таныстырылым,
оқулықпен жұмыс
|
Сергіту
сәті
1
минут
|
«Қара
жорға»
|
Сергіту сәтіне
арналған жинақ
|
Қызықты
тапсырма
Ойын:
3
минут
|
3 ші
тапсырма: Қыздардың тапсырмасы:
Кітаптағы 53 беттегі теңдеулерді шешу. (топпен,
хормен)
4 ші
тапсырма: Дүкеші
Дәптермен жұмыс. Есеп
шығару
«Сандық калейдоскоп»
ойыны
5 ші тапсырма:
Тауық
Суреттер арқылы салыстыруға
есептер шығару.
6 шы тапсырма:
Тышқан
Карточка арқылы теңдеу шығару
(жұппен)
|
Оқулық,
дәптерлер.
|
Сабақтың
соңы
2
минут
|
Рефлексия
Бүгінгі сабақта болған көңіл –
күйді суреттер арқылы
бағалау.
|
|
Дифференциация –
оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті
жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін тексеру
жоспарыңыз?
белгісіз азайтқышы бар
теңдеуді шеше білуді;
жаңа типті теңдеуді шешу
кезінде өз әрекетін түсіндіруді
үйренеді.
Оқушының сабақты меңгеру
деңгейін бағалау үшін мына сұрақтарды
қойыңыз:
— белгісіз азайтқышпен теңдеу
құр.
— Белгісіз азайтқыш болып
табылатын не? (Бөлік.)
— Осындай теңдеулерде белгісізді
қалай табуға болады?
|
Пәнаралық
байланыс
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие)
|
Қолдау
көрсету.
Қабілеті
жоғары оқушылар айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
|
Оқушылар өздері жасаған
бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты,
көңілді, көңілсіз,
ашулы)
|
Өнер, ана тілі
сабағы
Оқушыларды
бір-біріне деген құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу.
|