Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
«Ой
шақыру»
Бейне роликті көрсету арқылы
бүгінгі сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын
анықтау.
Ой шақыруға арналған
сұрақтар:
1. Бейнеүзіндіден не
көрдіңіздер?
2. Бейнеүзіндіде не туралы
айтылған?
2. Сіздер бұл бейне көрсетілім
бойынша не айта аласыздар?
3. Бүгінгі сабағымыз қандай
тақырып төңірегінде өрбиді деп
ойлайсыздар?
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
мадақтау
|
https://youtu.be/Io7AUIlF00k
|
Жаңа
білім
|
Мәтінмен
жұмыс
Шығыс Қазақстан
облысы Катонқарағай ауданында Бұқтырма өзенінің оң
жағалауында Берел ауылынан оңтүстік-батысқа қарай 7 – 8 км жерде
орналасқан.
Қорымдағы ең ерте
обалар б.з.б. 4-3
ғасырларда үйілген (2400-2300 жылдары
бұрын), ал кейінгілері көне түркілер
дәуірімен мерзімделеді - б.з. 7-8
ғасырларда (1200-1300 жылдары
бұрын).
Алғаш 1865
жылы В.В.Радлов, 1959
жылы С.С.Сорокин
зерттеді. 1998
жылы Халықаралық
қазақ-француз экспедиция (жетекшісі З.Самашев) қорымның жаңа
жобасын болжап, бірнеше қорғанды зерттеді. Қорым 3 қорғандар
тобынан тұрады.
Кескін картамен жұмыс.
«Түсіндім – жасаймын» әдісі
1-тапсырма
Кескін картамен жұмыс жасауды
түсіну.
Кескін картадан Берел
қорғандарының орналасқан жерін
белгілеу.
Табылған археологиялық
ескерткіштер арқылы сақ тайпаларының мекендеген аймағын
анықтау.
2-тапсырма
«Тарихи
диктант». Берел қорымынан
табылған ең қызық олжалардың бірі — №2 қорған болды. Онда б.з.д. IV
ғ. жерленген ............. қабірі табылды. Ғалымдар оны ........
деп топшылады: айтулы сақ әулетінің өкілі немесе бірінші қорымдағы
.......... әйелі болуы мүмкін. Қасына құрбандыққа
шалынған ........ жылқы қойылған, біреуінің ер-тұрманы ....... және
әтештің бейнесімен әшекейленген. Мамандардың айтуынша, ерте
көшпенділердің мәдениетінде ........ маңызды рөлге ие болған.
Қорымның ерте заманда тоналғанына қарамастан, археологтар сақтардың
............ әшекейін, алтын жапсырмалары бар ........ және қабірде
тамақ жеуге арналған .........
тапты.
Кілт сөздер:
Алтын, аң стилі, ақсүйек әйел, патша, ыдыс, ат әбзелі, құс бейнесі,
7;
|
Мәтінмен
жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны
анықтайды
Кескін қартамен
жұмыс
Дескриптор арқылы кері
байланыс:
Тапсырма орындау барысында мен
не сезіндім?
Кескін картадан берілген
аймақты дұрыс белгілегенімде қандай сезімде
болдым?
Табылған археологиялық
ескерткіштер арқылы сақ тайпаларының мекендеген қандай
аймақтарын анықтадым?
Берілген мәтін бойынша
төмендегі кілт сөздерді пайдаланып, көп нүкте қойылған жерге дұрыс
жауабын табады
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
Ақпараттық
мәтін
кескін
карта
Таратпа
материал
дар
https://yandex.kz/images/search?pos=5&img_url=https%3A%2F%2Fupload.wikimedia.org%
Кілт
сөздер
|
Кері
байланыс
|
Кері
байланыс: Тапсырмалар орындағанннан
кейін оқушылар «ҚҚҚ» кестесін
толтырады.
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|