Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
| Мектеп: Ы.Алтынсарин ОМ
|
Күні:
| Мұғалімнің аты-жөні: Арыстанова.А
|
Сынып: 5
| Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы | Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды?
|
Сабақтың түрі | Жаңа білімді игеру сабағы |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.2.2.3 ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау |
Бағалау критерийлері | Білу және түсіну дағдысы: сақ тайпаларының қолөнерде қолданған металдарды оларды пайдалану жолдарын сипаттайды.Қолдану дағдысы: Берел қорымның кем дегенде үш ерекшелігін анықтайды Сыни ойлау мен талдау дағдысы: Ой ұшқырлығы, логикалық ойлау, күнделікті өмірде өз білімдерін қолдану. Сөйлеу дағдысы: Оқушылар ақпарат алмасады, диалог құрайды. |
Тілдік мақсаттар | Пәнге қатысты лексика мен терминология абыздар,жауынгерлер,егіншілер мен малшыларМемлекет,көсем,патша, әскери демократия, археология, оба, қорған,ескерткішат әбзелдері |
Құндылықтарды дарыту | Туған жеріміздің тарихында бірнеше мыңжылдықтар бар, оның беттерінде ата-бабаларымыздың ұлы істері сақталған . Оқушылармызға тарихи жәдігерлерді таныстырып ұлттық танымы мол ұрпақ қалыптастыру. |
Пәнаралық байланыстар | Сабақ кезінде оқушыларға дүниежүзі тарихы, география пәндерімен байланыс орнатылады. |
АКТ қолдану дағдылары | Сабақ кезеңінде оқушыларға бейнеролик, презентация көрсетіледі. |
Бастапқы білім | Берел қорғандары |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар |
Сабақтың басыҚызығушылықты ояту кезеңі2 минут
5 минут
5 минут | Оқушылармен сәлемдесу «Пазылдар» арқылы оқушыларды топқа бөлу. І топ. Шілікті. ІІ топ.Бесшатыр. ІІІ топ.Берел. Әр оқушы қолдарындағы фрагментті сәйкестендіріп өзінің тобын табады.Әр топтың суреттерінің артында сұрақ жазылған, топпен сұраққа жауап береді.«Мен не білемін?» әдісі арқылы алдыңғы білімді саралау.І топ. Неліктен Шілікті мен Бесшатыр «патша қорғандары» деп аталады?ІІ топ. Берел қорымы туралы не білесіңдер? ІІІ топ. Неліктен берелдіктер мәйіттер мен жылқылардың денесін ұзақ сақтап қалғысы келді? Мынадай дискрептор бойынша: Айтылған деректердің нақтылығы;Топ мүшелерінің бірін - бірі толықтыруы;Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттері; Қалыптастырушы бағалау «Басбармақ әдісі» «Миға шабуыл» Бейнеролик көрсету. Сұрақ: 1.Бейне көрсетілімде не туралы айтылған? 2.Сіздер бұл бейне көрсетілім бойынша не айта аласыңдар? Оқушылардың ойларын тыңдағаннан кейін сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары айтылады. | суреттер
АКТ
|
Сабақтың ортасы
15 минут
5 минут
5 минут | «Ойлан , жұптас, бөліс» әдісі бойынша мәтінмен жұмыс.Оқушылар берілген мәтін бойынша постер жасап оны қорғайды. І топ. Суреттен не көріп тұрсыңдар? Қандай аң екенін болжап көріңдер? Осындай бейнелерді сақтар неліктен жасады деп ойлайсыңдар?ІІ топ. Берел қорымынан табылған жылқылар неліктен ерекше әсемделген? Неге адамдар жылқылармен бірге жерленген?ІІІ топ 2500жыл бұрынғы сақ өнері қандай болған?Мынадай дискрептор бойынша:Берілген тапсырманы тиянақты қолдана білу;Өз постерлерін түсінікті етіп айту;Уақытты тиімді пайдалану;Қалыптастырушы бағалау «Баңдаршам әдісі».Сергіту сәті: «Таңда да таста» стратегиясы қолданылады.Оқушылар қағазға бүгінгі сабақтың тақырыбына байланысты сөздерді жазып, умаждап бір-біріне лақтырып ойнайды.Содан кейін бір қағазды таңдап алып ішіндегі сөзді оқиды.Сол сөз бүгінгі сабақтың тақырыбына сәйкес келетіндігін анықтайды, мағынасы ашады.Қалыптастырушы бағалау «Күлекештер әдісі» Тұжырым жасау.Сақ обаларынан табылған олжалардан қандай ерекшеліктер байқадыңыз? Сақтардың қолданбалы өнерінде қандай стиль кең тарағанын анықтанызБілім алушы:-сақ тайпаларының қолөнерде қолданған металдарды атайды.-сақтарда қолданбалы өнерінде кең тараған стилді атайды.-сақтардың қолданбалы өнеріндегі аң стилінің мәнін ашады.Қалыптастырушы бағалау « Басбармақ әдісі» |
МаркерПлакатЖелім
|
Сабақтың соңыҚорытындылау кезеңі2 минут
Кері байланыс2 минут | Кері байланыс: «Алтын жина» сабақтың басында мұғалім оқушыларға екі-үш алтын таратады. Сабақтың соңында мұғалім оқушылардан қолдарыңдағы алтынды кімге бергісі келетінін сұрайды. Оқушылар қолындағы алтынды өдерінің ойынша сабақта белсенділік танытқан оқушыларға табыстайды. Оқушылар өздерінің жасаған таңдауларын дәлелдейді.
Мұғалім: Оқушылардың алынған алтындарына қарай бағалайды. |
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Тілдік қабілеті жоғары оқушылар тілдік қабілеті төмен оқушылармен араластырылып отырғызылады.Қабілеті жоғары оқушылар ой қорытынды жасайды, тапсырмалар бойынша 3-тен артық дәлелдер келтіре алады | Сабақтың әр кезеңінде оқушылардың материалды меңгеруі қандай деңгейде екенін анықтау үшін бағалау критерийіне сәйкес топтар өзара бір-бірін бағалайды, мұғалім оқушыларды өзі бағалайды, оқушылар өзін-өзі бағалайды.
| Компьютерді, ноутбуктерді тек тапсырма кезінде аз уақыт жұмыс жасап өшіру, интерактивті тақтаны қажет емес уақытта сөндіріп қою. |
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
| Оқу мақсаттары дұрыс құрылған. Барлық оқушылар бүгінгі сабақта белсене араласып өз мақсаттарына жетті. Сабақ уақыттар берілген минут кестелеріне байланысты нақты сақталды. Сабақ кезінде сабақ жоспарынан еш ауытқулар болмады. |