Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бернули формуласы мен оның салдарлары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ататүрік атындағы №4 мектеп-лицейі
Бөлім: |
Ықтималдық |
|
Педагогтің Т. А. Ә. |
Гайруллаева Рабига Мирзахметовна |
|
Күні: |
19.01.2023 |
|
Сынып:10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Бернулли формуласы және оның салдарлары |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.3.2.8- Бернулли формуласы мен оның салдарларын есептер шығаруда қолдану |
|
Сабақтың мақсаты |
Бернулли формуласы мен оның салдарларына есептер шығарады |
|
- Бернулли формуласын қолданады -Бернулли формуласының салдарларының формуласын қолданады және есептер шығарады - - - np - q np + p |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 5 минут |
Ұйымдастыру: 1. Оқушылармен сәлемдесемін. Сыныпты түгендеймін. 2. Үй тапсырмасын «Өзіңді тексер» әдісімен өздері тексереді. 3. Оқушылардың ойын бір жерге шоғырландыру мақсатында «Біз де» ойын әдісін қолданамын.
Дескриптор: Білім алушы «Біз де» ойынының шарты бойынша оқушылар әңгімені зейін салып тыңдап, бұрыс пікірге қосылмау керек. 1. Мен НЗМ- не бардым. «Біз де!» 2. Онда тестке қатыстым. «Біз де!» 3. Тестте 0 сыныппен отырдым. «Біз де!» деп айтып қалған оқушылар ойыннан шығады. 4. Мен тауға бардым. «Біз де!» 5. Тауда балық ұстадым. «Біз де!» 6. Балықты қасқыр жеп қойды. «Біз де!» деп айтып қалған оқушылар ойыннан шығады. |
Оқушылар өз жұмыстарын интербелсенді тақтадағы дұрыс жауаппен тексереді. Қателері болса дұрыстайды. Ойынға барлығы белсенді қатысады. |
Мадақтау сөздері «Жақсы, жарайсың, керемет», смайликтер |
ДК, интербелсенді тақта |
Сабақтың ортасы 10 минут 15 минут 10 минут
|
Есептер шығару Тапсырма беремін, бағалаймын, бақылаймын. Жетекші сұрақтар қою арқылы оқу мақсатыма жетемін деп жоспарлап отырмын. 1. Бернулли формуласын жазып көрсетіңіз 2. Бернулли формуласы қай кезде қолданылады? 3. Бернулли формуласының салдарларының формуласын жазыңыз? 1. Топтық жұмыс «Ойлан, жұптас, бөліс»әдісін қолданамын. Сыныпты 2 –топқа бөле отырып, есепті таратамын. Оқушылар ортада өз нұсқаларын ұсынады. Содан соң дұрыс нұсқасы көрсетіліп, дұрыс бұрыстығы тексеріледі. 1- тапсырма. Тиынды 8 рет лақтыру нәтижесінде «Елтаңба» жағының 4 рет түсу ықтималдығын Бернулли формуласы арқылы анықтаңыз. Шешуі: формуланы қолданады. 1. = Дескриптор: Білім алушы
2- тапсырма. Тиынды 9 рет лақтыру нәтижесінде «Елтаңба» жағының 6 рет түсу ықтималдығын Бернулли формуласы арқылы анықтаңыз. Шешуі: формуланы қолданады 2. = 3- тапсырма. Қорапта 3 көк және 2 қызыл шар бар. Қораптан екі шар алынған. Алынған екі шардың: 1) біреуі көк түсті 2) екеуі де көк түсті болуының ықтималдығын табыңыз Дескриптор: Білім алушы - Бернулли формуласын қолданады - Есепті шығарады - Жауабын жазады 2. Жеке жұмыс «Көршіңді тексер» әдісі арқылы жұмыс жасалады. Тапсырма беріледі. Әр оқушы жеке жеке орындап, бір бірінің жұмыстарын тексереді. 1 – тапсырма. Қорапта 6 бірдей және нөмірленген кубиктер бар. Кубиктер бір-бірден алынған. Алынған кубиктердің нөмірлері өспелі ретте болуының ықтималдығын табыңдар. Дескриптор: Білім алушы
- Жауабын жазады 2- тапсырма. Көліктер базасының қалыпты жұмысы үшін көліктердің саны 7- ден кем болмауы қажет, базада 10 көлік бар. Әрбір көліктің жұмысқа шықпау ықтималдығы 0,1. Көлік базасының қалыпты жұмыс жасауының ықтималдығын табыңдар. Дескриптор: Білім алушы - Бернулли формуласының салдарының бірін есептің шартына сай қолданады - Есепті шығарады - Жауабын жазады 3. Функционалдық сауаттылыққа берілген тапсырма «Кім жылдам?» әдісін қолданамын. Екі топқа есептер беріледі. Қай топ есепке шапшаң екені анықталады. Бұл әдіс арқылы оқушылардың жылдам ойлау дағдысын, қызығушылықтарын арттырамын деп жоспарлап отырмын. 1 – тапсырма. Туған нәрестенің ұл немесе қыз болу ықтималдығы бірдей болады дейік. Төрт баласы бар отбасы балаларының дәл үшеуінің ұл болу ықтималдығы қандай? Дескриптор: Білім алушы
2- тапсырма. Нысанаға 4 рет оқ атылды.Әрқайсысының дәл тию ықтималдығы бірдей және ол 1/4-ге тең. Нысанаға дәл 3 оқтың тию ықтималдығы неге тең? Дескриптор: Білім алушы
4.ЕББҚ оқушыға тапсырма «Сәйкестендіру» әдісі. Кеспе қағаздар таратылады. Берілген тапсырманы бір-бірімен сәйкестендіреді. Бұл әдіс арқылы оқушының ойлау дағдысы жаттығады деп жоспарлап отырмын. 1. Бернулли формуласы 1. 2. Бір рет атқанда нысанаға оқтың тию ықтималдығы 0,8. Бес рет атқанда нысанаға тигізудің ықтимал санын және осы санға сәйкес ықтималдықты табыңыз. 2. 0,4096 3. Бернулли формуласының неше салдары бар? 3. 4 Шешуі: np - q np + p теңсіздігін қолданады np – q= 5 0,8 - 0,2 = 3,8 np + p=5 0,8 + 0,8 = 4,8 болғандықтан, = 4. (A) = ∙ 0.2 = 0,4096 Жауабы: 0,4096 Дескриптор: Білім алушы
- Бернулли формуласын қолданады |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Оқушылар дескрипторға сәйкес есептерді шығарып көрсетеді |
«Бағдаршам»әдісі бойынша бағалау Бірін-бірі бағалау Смайликтер әдісі
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |