Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ататүрік атындағы №4 мектеп-лицейі


    Бөлім:

    Ықтималдық

    Педагогтің Т. А. Ә.

    Гайруллаева Рабига Мирзахметовна

    Күні:

    19.01.2023

    Сынып:10

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Бернулли формуласы және оның салдарлары

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    10.3.2.8- Бернулли формуласы мен оның салдарларын есептер шығаруда қолдану

    Сабақтың мақсаты

    Бернулли формуласы мен оның салдарларына есептер шығарады

    Бағалау критерийлері

    - Бернулли формуласын қолданады

    -Бернулли формуласының салдарларының формуласын қолданады және есептер шығарады

    -

    -

    - np - q np + p

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    5 минут






    Ұйымдастыру:

    1. Оқушылармен сәлемдесемін. Сыныпты түгендеймін.

    2. Үй тапсырмасын «Өзіңді тексер» әдісімен өздері тексереді.

    3. Оқушылардың ойын бір жерге шоғырландыру мақсатында «Біз де» ойын әдісін қолданамын.


    Дескриптор: Білім алушы

    «Біз де» ойынының шарты бойынша оқушылар әңгімені зейін салып тыңдап, бұрыс пікірге қосылмау керек.

    1. Мен НЗМ- не бардым. «Біз де!»

    2. Онда тестке қатыстым. «Біз де!»

    3. Тестте 0 сыныппен отырдым. «Біз де!» деп айтып қалған оқушылар ойыннан шығады.

    4. Мен тауға бардым. «Біз де!»

    5. Тауда балық ұстадым. «Біз де!»

    6. Балықты қасқыр жеп қойды. «Біз де!» деп айтып қалған оқушылар ойыннан шығады.


    Оқушылар өз жұмыстарын интербелсенді тақтадағы дұрыс жауаппен тексереді. Қателері болса дұрыстайды.



    Ойынға барлығы белсенді қатысады.



    Мадақтау сөздері

    «Жақсы, жарайсың, керемет», смайликтер








    ДК, интербелсенді тақта


    Сабақтың ортасы









    10 минут





































    15 минут


























    10 минут



    Есептер шығару

    Тапсырма беремін, бағалаймын, бақылаймын. Жетекші сұрақтар қою арқылы оқу мақсатыма жетемін деп жоспарлап отырмын.

    1. Бернулли формуласын жазып көрсетіңіз

    2. Бернулли формуласы қай кезде қолданылады?

    3. Бернулли формуласының салдарларының формуласын жазыңыз?

    1. Топтық жұмыс

    «Ойлан, жұптас, бөліс»әдісін қолданамын. Сыныпты 2 –топқа бөле отырып, есепті таратамын. Оқушылар ортада өз нұсқаларын ұсынады. Содан соң дұрыс нұсқасы көрсетіліп, дұрыс бұрыстығы тексеріледі.

    1- тапсырма. Тиынды 8 рет лақтыру нәтижесінде «Елтаңба» жағының 4 рет түсу ықтималдығын Бернулли формуласы арқылы анықтаңыз.


    Шешуі: формуланы қолданады.

    1. =


    Дескриптор: Білім алушы

    • Бернулли формуласын қолданады

    • Есепті шығарады

    • Жауабын жазады

    2- тапсырма. Тиынды 9 рет лақтыру нәтижесінде «Елтаңба» жағының 6 рет түсу ықтималдығын Бернулли формуласы арқылы анықтаңыз.


    Шешуі: формуланы қолданады

    2. =


    3- тапсырма. Қорапта 3 көк және 2 қызыл шар бар. Қораптан екі шар алынған. Алынған екі шардың:

    1) біреуі көк түсті

    2) екеуі де көк түсті болуының ықтималдығын табыңыз

    Дескриптор: Білім алушы

    - Бернулли формуласын қолданады

    - Есепті шығарады

    - Жауабын жазады

    2. Жеке жұмыс

    «Көршіңді тексер» әдісі арқылы жұмыс жасалады.

    Тапсырма беріледі. Әр оқушы жеке жеке орындап, бір бірінің жұмыстарын тексереді.

    1 – тапсырма.

    Қорапта 6 бірдей және нөмірленген кубиктер бар. Кубиктер бір-бірден алынған. Алынған кубиктердің нөмірлері өспелі ретте болуының ықтималдығын табыңдар.

    Дескриптор: Білім алушы

    • Тәжірибе жасайды

    • Есепті шығарады

    - Жауабын жазады

    2- тапсырма.

    Көліктер базасының қалыпты жұмысы үшін көліктердің саны 7- ден кем болмауы қажет, базада 10 көлік бар. Әрбір көліктің жұмысқа шықпау ықтималдығы 0,1. Көлік базасының қалыпты жұмыс жасауының ықтималдығын табыңдар.

    Дескриптор: Білім алушы

    - Бернулли формуласының салдарының бірін есептің шартына сай қолданады

    - Есепті шығарады

    - Жауабын жазады

    3. Функционалдық сауаттылыққа берілген тапсырма

    «Кім жылдам?» әдісін қолданамын.

    Екі топқа есептер беріледі. Қай топ есепке шапшаң екені анықталады. Бұл әдіс арқылы оқушылардың жылдам ойлау дағдысын, қызығушылықтарын арттырамын деп жоспарлап отырмын.

    1 – тапсырма.

    Туған нәрестенің ұл немесе қыз болу ықтималдығы бірдей болады дейік. Төрт баласы бар отбасы балаларының дәл үшеуінің ұл болу ықтималдығы қандай?


    Дескриптор: Білім алушы

    • Формуланы қолданады

    • Есепті шығарады

    • Жауабын жазады

    2- тапсырма.

    Нысанаға 4 рет оқ атылды.Әрқайсысының дәл тию ықтималдығы бірдей және ол 1/4-ге тең. Нысанаға дәл 3 оқтың тию ықтималдығы неге тең?

    Дескриптор: Білім алушы

    • Формуланы қолданады

    • Есепті шығарады

    • Жауабын жазады


    4.ЕББҚ оқушыға тапсырма

    «Сәйкестендіру» әдісі. Кеспе қағаздар таратылады.

    Берілген тапсырманы бір-бірімен сәйкестендіреді. Бұл әдіс арқылы оқушының ойлау дағдысы жаттығады деп жоспарлап отырмын.

    1. Бернулли формуласы 1.

    2. Бір рет атқанда нысанаға оқтың тию ықтималдығы 0,8. Бес рет атқанда нысанаға тигізудің ықтимал санын және осы санға сәйкес ықтималдықты табыңыз.

    2. 0,4096

    3. Бернулли формуласының неше салдары бар? 3. 4

    Шешуі: np - q np + p теңсіздігін қолданады

    np – q= 5 0,8 - 0,2 = 3,8

    np + p=5 0,8 + 0,8 = 4,8 болғандықтан, = 4.

    (A) = ∙ 0.2 = 0,4096

    Жауабы: 0,4096

    Дескриптор: Білім алушы

    • Дұрыс шешімін табады, бір-бірімен жұптастырады

    • Есеп шығаруда Бернулли формуласының салдарын есеп шартына сәйкес қолданады

    - Бернулли формуласын қолданады


    Оқушылар сұрақтарға жауап береді.









    Оқушылар дескрипторға сәйкес есептерді шығарып көрсетеді












    «Бағдаршам»әдісі бойынша бағалау




































    Бірін-бірі бағалау


    Смайликтер әдісі


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Гайруллаева Рабиға Мирзахметовна
    22 Ақпан 2023
    447
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Бернули формуласы мен оның салдарлары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Бернули формуласы мен оның салдарлары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    әріптестерімен тәжірибе алмасу
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ататүрік атындағы №4 мектеп-лицейі


    Бөлім:

    Ықтималдық

    Педагогтің Т. А. Ә.

    Гайруллаева Рабига Мирзахметовна

    Күні:

    19.01.2023

    Сынып:10

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Бернулли формуласы және оның салдарлары

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    10.3.2.8- Бернулли формуласы мен оның салдарларын есептер шығаруда қолдану

    Сабақтың мақсаты

    Бернулли формуласы мен оның салдарларына есептер шығарады

    Бағалау критерийлері

    - Бернулли формуласын қолданады

    -Бернулли формуласының салдарларының формуласын қолданады және есептер шығарады

    -

    -

    - np - q np + p

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    5 минут






    Ұйымдастыру:

    1. Оқушылармен сәлемдесемін. Сыныпты түгендеймін.

    2. Үй тапсырмасын «Өзіңді тексер» әдісімен өздері тексереді.

    3. Оқушылардың ойын бір жерге шоғырландыру мақсатында «Біз де» ойын әдісін қолданамын.


    Дескриптор: Білім алушы

    «Біз де» ойынының шарты бойынша оқушылар әңгімені зейін салып тыңдап, бұрыс пікірге қосылмау керек.

    1. Мен НЗМ- не бардым. «Біз де!»

    2. Онда тестке қатыстым. «Біз де!»

    3. Тестте 0 сыныппен отырдым. «Біз де!» деп айтып қалған оқушылар ойыннан шығады.

    4. Мен тауға бардым. «Біз де!»

    5. Тауда балық ұстадым. «Біз де!»

    6. Балықты қасқыр жеп қойды. «Біз де!» деп айтып қалған оқушылар ойыннан шығады.


    Оқушылар өз жұмыстарын интербелсенді тақтадағы дұрыс жауаппен тексереді. Қателері болса дұрыстайды.



    Ойынға барлығы белсенді қатысады.



    Мадақтау сөздері

    «Жақсы, жарайсың, керемет», смайликтер








    ДК, интербелсенді тақта


    Сабақтың ортасы









    10 минут





































    15 минут


























    10 минут



    Есептер шығару

    Тапсырма беремін, бағалаймын, бақылаймын. Жетекші сұрақтар қою арқылы оқу мақсатыма жетемін деп жоспарлап отырмын.

    1. Бернулли формуласын жазып көрсетіңіз

    2. Бернулли формуласы қай кезде қолданылады?

    3. Бернулли формуласының салдарларының формуласын жазыңыз?

    1. Топтық жұмыс

    «Ойлан, жұптас, бөліс»әдісін қолданамын. Сыныпты 2 –топқа бөле отырып, есепті таратамын. Оқушылар ортада өз нұсқаларын ұсынады. Содан соң дұрыс нұсқасы көрсетіліп, дұрыс бұрыстығы тексеріледі.

    1- тапсырма. Тиынды 8 рет лақтыру нәтижесінде «Елтаңба» жағының 4 рет түсу ықтималдығын Бернулли формуласы арқылы анықтаңыз.


    Шешуі: формуланы қолданады.

    1. =


    Дескриптор: Білім алушы

    • Бернулли формуласын қолданады

    • Есепті шығарады

    • Жауабын жазады

    2- тапсырма. Тиынды 9 рет лақтыру нәтижесінде «Елтаңба» жағының 6 рет түсу ықтималдығын Бернулли формуласы арқылы анықтаңыз.


    Шешуі: формуланы қолданады

    2. =


    3- тапсырма. Қорапта 3 көк және 2 қызыл шар бар. Қораптан екі шар алынған. Алынған екі шардың:

    1) біреуі көк түсті

    2) екеуі де көк түсті болуының ықтималдығын табыңыз

    Дескриптор: Білім алушы

    - Бернулли формуласын қолданады

    - Есепті шығарады

    - Жауабын жазады

    2. Жеке жұмыс

    «Көршіңді тексер» әдісі арқылы жұмыс жасалады.

    Тапсырма беріледі. Әр оқушы жеке жеке орындап, бір бірінің жұмыстарын тексереді.

    1 – тапсырма.

    Қорапта 6 бірдей және нөмірленген кубиктер бар. Кубиктер бір-бірден алынған. Алынған кубиктердің нөмірлері өспелі ретте болуының ықтималдығын табыңдар.

    Дескриптор: Білім алушы

    • Тәжірибе жасайды

    • Есепті шығарады

    - Жауабын жазады

    2- тапсырма.

    Көліктер базасының қалыпты жұмысы үшін көліктердің саны 7- ден кем болмауы қажет, базада 10 көлік бар. Әрбір көліктің жұмысқа шықпау ықтималдығы 0,1. Көлік базасының қалыпты жұмыс жасауының ықтималдығын табыңдар.

    Дескриптор: Білім алушы

    - Бернулли формуласының салдарының бірін есептің шартына сай қолданады

    - Есепті шығарады

    - Жауабын жазады

    3. Функционалдық сауаттылыққа берілген тапсырма

    «Кім жылдам?» әдісін қолданамын.

    Екі топқа есептер беріледі. Қай топ есепке шапшаң екені анықталады. Бұл әдіс арқылы оқушылардың жылдам ойлау дағдысын, қызығушылықтарын арттырамын деп жоспарлап отырмын.

    1 – тапсырма.

    Туған нәрестенің ұл немесе қыз болу ықтималдығы бірдей болады дейік. Төрт баласы бар отбасы балаларының дәл үшеуінің ұл болу ықтималдығы қандай?


    Дескриптор: Білім алушы

    • Формуланы қолданады

    • Есепті шығарады

    • Жауабын жазады

    2- тапсырма.

    Нысанаға 4 рет оқ атылды.Әрқайсысының дәл тию ықтималдығы бірдей және ол 1/4-ге тең. Нысанаға дәл 3 оқтың тию ықтималдығы неге тең?

    Дескриптор: Білім алушы

    • Формуланы қолданады

    • Есепті шығарады

    • Жауабын жазады


    4.ЕББҚ оқушыға тапсырма

    «Сәйкестендіру» әдісі. Кеспе қағаздар таратылады.

    Берілген тапсырманы бір-бірімен сәйкестендіреді. Бұл әдіс арқылы оқушының ойлау дағдысы жаттығады деп жоспарлап отырмын.

    1. Бернулли формуласы 1.

    2. Бір рет атқанда нысанаға оқтың тию ықтималдығы 0,8. Бес рет атқанда нысанаға тигізудің ықтимал санын және осы санға сәйкес ықтималдықты табыңыз.

    2. 0,4096

    3. Бернулли формуласының неше салдары бар? 3. 4

    Шешуі: np - q np + p теңсіздігін қолданады

    np – q= 5 0,8 - 0,2 = 3,8

    np + p=5 0,8 + 0,8 = 4,8 болғандықтан, = 4.

    (A) = ∙ 0.2 = 0,4096

    Жауабы: 0,4096

    Дескриптор: Білім алушы

    • Дұрыс шешімін табады, бір-бірімен жұптастырады

    • Есеп шығаруда Бернулли формуласының салдарын есеп шартына сәйкес қолданады

    - Бернулли формуласын қолданады


    Оқушылар сұрақтарға жауап береді.









    Оқушылар дескрипторға сәйкес есептерді шығарып көрсетеді












    «Бағдаршам»әдісі бойынша бағалау




































    Бірін-бірі бағалау


    Смайликтер әдісі


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Астрономия Презентация 11 сынып
    22.02.2023
    447
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Гайруллаева Рабиға Мирзахметовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации