Ататүрік атындағы №4 мектеп-лицейі
|
Бөлім: |
Ықтималдық |
|
|
Педагогтің Т. А. Ә. |
Гайруллаева Рабига Мирзахметовна |
|
|
Күні: |
19.01.2023 |
|
|
Сынып:10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Бернулли формуласы және оның салдарлары |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.3.2.8- Бернулли формуласы мен оның салдарларын есептер шығаруда қолдану |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Бернулли формуласы мен оның салдарларына есептер шығарады |
|
|
- Бернулли
формуласын қолданады -Бернулли формуласының салдарларының формуласын қолданады және есептер шығарады
-
- - np -
q |
||
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Ұйымдастыру: 1. Оқушылармен сәлемдесемін. Сыныпты түгендеймін. 2. Үй тапсырмасын «Өзіңді тексер» әдісімен өздері тексереді. 3. Оқушылардың ойын бір жерге шоғырландыру мақсатында «Біз де» ойын әдісін қолданамын.
Дескриптор: Білім алушы «Біз де» ойынының шарты бойынша оқушылар әңгімені зейін салып тыңдап, бұрыс пікірге қосылмау керек. 1. Мен НЗМ- не бардым. «Біз де!» 2. Онда тестке қатыстым. «Біз де!» 3. Тестте 0 сыныппен отырдым. «Біз де!» деп айтып қалған оқушылар ойыннан шығады. 4. Мен тауға бардым. «Біз де!» 5. Тауда балық ұстадым. «Біз де!» 6. Балықты қасқыр жеп қойды. «Біз де!» деп айтып қалған оқушылар ойыннан шығады. |
Оқушылар өз жұмыстарын интербелсенді тақтадағы дұрыс жауаппен тексереді. Қателері болса дұрыстайды. Ойынға барлығы белсенді қатысады. |
Мадақтау сөздері «Жақсы, жарайсың, керемет», смайликтер
|
ДК, интербелсенді тақта |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 10 минут 15 минут 10 минут
|
Есептер шығару Тапсырма беремін, бағалаймын, бақылаймын. Жетекші сұрақтар қою арқылы оқу мақсатыма жетемін деп жоспарлап отырмын. 1. Бернулли формуласын жазып көрсетіңіз 2. Бернулли формуласы қай кезде қолданылады? 3. Бернулли формуласының салдарларының формуласын жазыңыз? 1. Топтық жұмыс «Ойлан, жұптас, бөліс»әдісін қолданамын. Сыныпты 2 –топқа бөле отырып, есепті таратамын. Оқушылар ортада өз нұсқаларын ұсынады. Содан соң дұрыс нұсқасы көрсетіліп, дұрыс бұрыстығы тексеріледі. 1- тапсырма. Тиынды 8 рет лақтыру нәтижесінде «Елтаңба» жағының 4 рет түсу ықтималдығын Бернулли формуласы арқылы анықтаңыз.
Шешуі:
1. Дескриптор: Білім алушы
2- тапсырма. Тиынды 9 рет лақтыру нәтижесінде «Елтаңба» жағының 6 рет түсу ықтималдығын Бернулли формуласы арқылы анықтаңыз.
Шешуі: 2. 3- тапсырма. Қорапта 3 көк және 2 қызыл шар бар. Қораптан екі шар алынған. Алынған екі шардың: 1) біреуі көк түсті 2) екеуі де көк түсті болуының ықтималдығын табыңыз Дескриптор: Білім алушы - Бернулли формуласын қолданады - Есепті шығарады - Жауабын жазады 2. Жеке жұмыс «Көршіңді тексер» әдісі арқылы жұмыс жасалады. Тапсырма беріледі. Әр оқушы жеке жеке орындап, бір бірінің жұмыстарын тексереді. 1 – тапсырма. Қорапта 6 бірдей және нөмірленген кубиктер бар. Кубиктер бір-бірден алынған. Алынған кубиктердің нөмірлері өспелі ретте болуының ықтималдығын табыңдар. Дескриптор: Білім алушы
- Жауабын жазады 2- тапсырма. Көліктер базасының қалыпты жұмысы үшін көліктердің саны 7- ден кем болмауы қажет, базада 10 көлік бар. Әрбір көліктің жұмысқа шықпау ықтималдығы 0,1. Көлік базасының қалыпты жұмыс жасауының ықтималдығын табыңдар. Дескриптор: Білім алушы - Бернулли формуласының салдарының бірін есептің шартына сай қолданады - Есепті шығарады - Жауабын жазады 3. Функционалдық сауаттылыққа берілген тапсырма «Кім жылдам?» әдісін қолданамын. Екі топқа есептер беріледі. Қай топ есепке шапшаң екені анықталады. Бұл әдіс арқылы оқушылардың жылдам ойлау дағдысын, қызығушылықтарын арттырамын деп жоспарлап отырмын. 1 – тапсырма. Туған нәрестенің ұл немесе қыз болу ықтималдығы бірдей болады дейік. Төрт баласы бар отбасы балаларының дәл үшеуінің ұл болу ықтималдығы қандай? Дескриптор: Білім алушы
2- тапсырма. Нысанаға 4 рет оқ атылды.Әрқайсысының дәл тию ықтималдығы бірдей және ол 1/4-ге тең. Нысанаға дәл 3 оқтың тию ықтималдығы неге тең? Дескриптор: Білім алушы
4.ЕББҚ оқушыға тапсырма «Сәйкестендіру» әдісі. Кеспе қағаздар таратылады. Берілген тапсырманы бір-бірімен сәйкестендіреді. Бұл әдіс арқылы оқушының ойлау дағдысы жаттығады деп жоспарлап отырмын. 1. Бернулли формуласы
1. 2. Бір рет атқанда нысанаға оқтың тию ықтималдығы 0,8. Бес рет атқанда нысанаға тигізудің ықтимал санын және осы санға сәйкес ықтималдықты табыңыз. 2. 0,4096 3. Бернулли формуласының неше салдары бар? 3. 4 Шешуі:
np - q np –
q= 5 np +
p=5
Жауабы: 0,4096 Дескриптор: Білім алушы
- Бернулли формуласын қолданады |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Оқушылар дескрипторға сәйкес есептерді шығарып көрсетеді |
«Бағдаршам»әдісі бойынша бағалау Бірін-бірі бағалау Смайликтер әдісі
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Гайруллаева Рабиға МирзахметовнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Бернули формуласы мен оның салдарлары
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Бернули формуласы мен оның салдарларыМатериал туралы қысқаша түсінік
әріптестерімен тәжірибе алмасу
Материалдың қысқаша нұсқасы Ататүрік атындағы №4 мектеп-лицейі
Сабақтың барысы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


















