Сабақтың басы
|
1.
Қызығушылығын ояту. Жұмбақ шешу. Сәбиге
сәнді үй Анаға ән – күй. (Бесік)
Кім сендерді,балалар,
сүйетұғын, Қызығыңа қуанып, қайғыңа күйетұғын? Кім сендерді,
балалар, тербететін, Еркелетіп, ойнатып,
сергітетін?
2. Ой қозғау.
- Бесік деген не? -
Бесік неден жасалған? - Бесікке жатқан бала бар
ма? -
Бесікке байланысты қандай салт
– дәстүрлерді білесіндер?
|
|
Сабақтың ортасы\ сабақтың негізгі
бөлімі
|
Суретке назар аударып,
оқушылардың шілдехана, бесік той, қырқынан шығару, түсау кесу
туралы ойларын тыңдау.
- Бесік- бабамыздан қалған
киелі мүлік. Қазақ бесікті қатты қадірлейтіндігі сонша , қазақ
атасы жатқан бесікке баласы, немересі, шөбере, шөпшегін бөлейді.
Бесікке салуды көрсету. ( фильмнен үзінді
)
4.Жаңа материалмен
жұмыс. - Балалар, «Сарқылмас қазына»
бөлімін осы «Бесік жырымен» бастаймыз.
Адамзаттың ғасырлар бойы
жинақтаған мәдени нұсқалары , ұлағатты сөздері, көркем туындылары,
ұрпақтан – ұрпаққа , атадан – балаға мирас ретінде жетіп отыр. Бұл
тарту Атамұра деп аталады. Қазақ халқының дәстүрлі киім- кешегінен
бастап , үй жиһаздары, ата – кәсіп құрал – саймандары, тарихи
ескерткіштері, туған өлке, туған жер, туған тіл бәрі де мұра
болған. Басты мұралардың бірі
– «Бесік
жыры».
1) Оқулықпен жұмыс.
Бесік
жыры – қазақ халқының көнеден келе
жатқан салтының бірі.Мұндай жырлар ананың балаға деген мейіріміне
толы.Ананың жақсы тілегі, биік армандары мен қуанышы осы әнге сыйып
кетеді. Өлеңді мәнерлеп оқу. Оқушыларға тізбектей оқыту. Әлди-
әлди, қуатым, Ата жолын қуатын. Батпан- батпан шерімді Өзің ғана
жуатын.
Ертең өсіп толарсың, Садақ
оғын жонарсың. Сауыт киіп, қол бастап, Салқын төске қонарсың.
Жаудан кекті қайтарып, Елге қорған
боларсың!
Әлди- әлди, зерегім, Сүйенішім
-терегім. Жауда кеткен көкеңнің Білемісің
дерегін?
Әлди- әлди, тынысым, Жүзі қайтпас қылышым. Жатқа
бермес жерінің Ұлтарақтай бұрышын.
Несіпбек Айтов «Қабанбай батыр» аңызынан
үзінді
2) Сөздік жұмыс: Дерек
– бұл жерде: хабарын мағынасында.
Бұл бесік жыры қай заманда айтылған жыр
болуы мүмкін? Дәлелде.
Жырдағы ананың көңіл күйі
қандай:
|
|
Саралау
–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті
жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап
отырсыз?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Бағалау
–оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары(оқу мақсаттары дұрыс
қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе,
неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық
кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды,
неліктен?
|
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы
өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)
?
1 :
_______________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
2 :
_______________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
Сабақты
жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз) ?
1 :_______________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
2 :________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
|