|
8
«К»
|
4-сабақ
|
Қазақстан
тарихы
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Билер
соты
|
Жалпы
мақсаты:
|
Билер сотының қазақ
қоғамындағы атқарған қызметі туралы
түсіну
|
Күтілетін
нәтиже:
|
-
Би сөзінің мән-мағынасын
түсінеді;
-
қазақ даласындағы билердің
атқарған рөлін түсінеді;
-
патша үкіметінің билер сотын
шектеу себептерін біледі;
-
қазақ билері туралы өз пікірі
қалыптасады;
-
билер сотын қазіргі
сотпен салыстырады.
|
Міндеттері:
|
-
ХVІІІ ғасырдағы билер соты
туралы түсінік қалыптастыру
-
Сұрақтарға жауап беру арқылы
сыни ойлау қабілеттерін дамыту
-
Топтардың пікірін
тыңдауға, сыйлауға тәрбиелеу
|
Дерек
көздері
|
Қазақстан тарихы оқулығы, З.Е.
Қабылдинов, А.Т. Қайыпбаева, Интернет көзі, сабаққа қатысты
презентация, бағалау парағы, стикер
қағазы.
|
Тапсырмалар
|
№ 1 Берілген тақырып
бойынша топтық жұмыс
№ 2 Қазақ әдебиетінен
үш бидің нақыл сөздерін қорғау
№
3 Барлық топтарға бұрынғы
билер соты мен қазіргі соттың айырмашылықтары мен ұқсастықтарын
Венн диаграммасы бойынша жазу
|
Кезеңдері
|
Сабақ
барысы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
1) Оқушылармен
амандасады
2)
Түгендеу.
3) Оқушыларды топқа
бөлу
|
1) Мұғаліммен
амандасады
2)
3
топқа бөлініп
отырады
|
Үй
тапсырмасы
|
1. Үй тапсырмасы бойынша өткен
тақырыптан сұрақтар қою
|
Берілген сұрақтар бойынша
топтар жауап береді
|
Жаңа
сабақ
|
Қазіргі өмірмен жаңа тақырыпты
байланыстыру (Оқыту мен оқудағы жаңа
тәсілдер)
|
Қылмыс туралы өз ойларын
айтады
|
«Миға
шабуыл»
|
Топта талқылау үшін
тақырыптарды топтарға бөліп беру (Сыни тұрғыдан
ойлау),
(АКТ)
|
Оқушылар кітаптан,
Интернеттенөз тақырыптарыбойынша ізденеді, қорғауға
дайындалады
|
«Кім жылдам»
кезеңі
|
Қазақ билерінің нақыл сөздерін
табуға тапсырма береді (Дарынды және талантты
балаларды оқыту)
|
Қазақ әдебиетінен үш бидің
нақыл сөздерін ортаға салып, талдау
|
«Ойтолғау»
кезеңі
|
Барлық топтарға бұрынғы билер
соты мен қазіргі соттың айырмашылықтары мен ұқсастықтарын Венн
диаграммасы бойынша жазуға тапсырма беру
(Жас ерекшеліктеріне
сәйкес оқыту және оқу)
|
Әр топ мұғалім
тапсырмасы бойынша салыстырып,
талдайды
|
Рефлексия
|
Оқушыларға кері байланыс үшін
стикер тарату
|
Оқушылар бүгінгі сабақта алған
әсерлерін жазады
|
Үйге тапсырма
беру
|
Тақырыпты оқуға, қосымша
деректерді өз бетінше оқып, ізденіп келуге
тапсырады
|
Үй жұмысын жазып
алады
|
Бағалау
|
Критерийлер бойынша бағалау
(Оқыту үшін бағалау және
оқуды бағалау)
|
Бағалау парағы бойынша
өзін-өзі бағалайды
|