Ұйымдастыру -
іздестіру
|
Жұмбақ (мнемокесте
арқылы)
Төрт аяқты, екі
көзді,
Өзі жансыз
жүреді.
От пен майдан жемі
бар,
Құрыш болат
жүрегі.
(мәшине)
Балалар көліктер
түрлерін білгілерің келе ме?
Олай болса бәріміз
экранға назар аударайық.(слайд көрсету
көліктер)
Жақсы осы көліктер
бізге не үшін қажет.
Бір қаладан,екінші
қалаға тез жету үшін.Өйткені екі қаланың ортасы өте қашық болады.
Ауыр жүктерді тасу үшін бізге тұрмысымызға қажет. Көліктер : әуе
көліктері, жүк көліктері, халыққа қызмет көрсетуге арналған
көліктер,жеңіл көліктер
деп аталады
екен.
Ғажайып
сәт. Топқа есік қағып Айдар мен
Айсұлу есімді кейіпкерлер келеді. Кейіпкерлердің көңіл - күйлері
жоқ, өйткені күнде серуенге шығатын мәшинелерінің дөңгелектерінен
ақау шығып қалыпты.
Тәрбиеші: –Айдар мен Айсұлуға
көмектесейік, оларға мәшиненің дөңгелегін қалай жөндеп салу
керектігін көрсетіп
жіберейік.
Тәрбиеші: Көлік жөндеу орталығына
барайық.
Тәрбиеші:
–
Бүгін біз мәшиненің
дөңгелегін жапсырамыз.
Үлестірмелі
материалға назар аударады.
Қауіпсіздік
ережесін айту.
–Ең алдымен негізгі
бөлігіне дөңгелекті
жапсырамыз.
Сергіту
сәті:
( Жүргізуші)
(үнтаспа)
Тәрбиеші балалармен
нұсқау бойынша жеке жұмыс
жасайды.
Дидактикалық
ойын:
« Көліктің иесін
тап»
Ойынның
мақсаты: Балаларды мамандық иелерін анықтай білуге
және көлік түрлерін айыра білуге, шапшаңдыққа, ойлануға
үйрету. Ойын шарты:
Балаларға көлік түрлері мен мамандық
иелерінің суреттері беріледі. Балалар қай көлік қай мамандық
иесінікі екенін табуы
керек.
|
Балалар тәрбиешінің жасырған
жұмбағын шешеді. Машина
Келген қуыршақтармен амандасады,
қуанады.
Балалар Айдар мен Айсұлудың айтқандарын мұқият
тыңдайды.
-
Көмектесуге ықылас білдіреді.
Балалар топқа қима қағаздар
арқылы бөлініп
отырады.
Балалар орталыққа
келеді.
Балалар сергіту сәтін
қайталайды қимыл-қозғалыстар
жасайды.
Балалар тапсырманы
орындайды.
Балалар ойын
ойнайды.
|