Мотивациялық
кезең
|
Тәрбиеші
М.Мақатаевтың «Аққала» өлеңінен үзінді оқиды. Ақ балам менің, ақ
балам,
Аққала жаса, ақ
балам.
Тәрбиеші балаларға шар тәрізді
екі бөліктен тұратын ойыншық аққаланы
ұсынады.
|
Балалар тәрбиеші
мұқият тыңдай отырып, үлестірмелі материалдағы суретке көз
жүгіртеді.
|
Ұйымдастырушылық
ізденуші
|
Аққаламыз қандай
түсті?
Біздің аққаланың
басы қандай?
Ал мынау
не?
Үлкендігі
қандай?
Ермексаздан
аққаланың домалақ денесін қалай жасайтынымызды кім
көрсетеді?
Тәрбиеші балаларға
домалақ мүсін сомдау амалдарын пысықтату үшін пластмассадан
жасалған шарларды таратып
береді.
Сергіту
сәті.
Аппақ қарды
уыстап,
Алақанға
салайық
Оңға бір
рет,
Солға бір
рет,
Мойын бұрып
алайық
Домалақтап аппақ
қармен,
Біз аққала
жасайық!
Тәрбиеші балаларға
ақ ермексаздан жасалған «Аққаланы» көрнекілік ретінде көрсетіп,
жасау жолдарын түсіндіреді.
Қолымызға ақ
ермексаздың бір кішкене кесегін аламыз- бұл біздің сомдайтын
аққаланың басы болады.
Енді осы кесекті екі
алақанымызбен домалақтап, шар жасаймыз. Балалар, аққаланың басы
дайын.Ал енді денесін дәл осылай сәл үлкендеу етіп жасап, басы мен
денесін бір-біріне жабыстырамыз. Ал енді біздің аққалаға не
жетіспейді?
Қолдарын сомдау үшін
ақ түсті ермексаздың кішкене бөлшектері керек. Осы бөлшектерді де
алақанымызбен домалақтап, екі жағына жабыстырып орналастырамыз. Ал
мына түймелерден –көз, сәбізден мұрнын жасаймыз. Екі қолы
ше?
Жеке жұмыс
жүргізіледі.
|
Ол аппақ түсті.
Домалақ
Ол кеудесі, іші
Ол жері де
доп-домалақ,үлкендеу.
Балалар алақандарымен домалақ шар
жасайды.
Шарларды қарастырады.
Балалар орындарынан тұрып, жерден еңкейіп қар алып,
алақанға салып, қолдарындағы қарды домалақтай беріп, бойларын тік
ұстап, оңға бір, солға бір мойындарын барынша соза
қарайды.
Балалар жұмыс жасау ретімен
танысады.
Тәрбиешіні мұқият тыңдайды.
Екі қолдарымен ауада аққаланың бейнесін
келтіреді.
Балалар қолдарына ақ
ермексаздың бір кішкене кесегін алып, аққаланың басын, қолдарын,
денесін домалақ шар тәрізді
мүсіндейді.
|