Материалдар / БІЛІМ КҮНІ

БІЛІМ КҮНІ

Материал туралы қысқаша түсінік
ТӘРБИЕ САҒАТЫ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қараша 2020
594
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




Сабақ тақырыбы: 1-қыркүйек- Білім күні


Мектеп:№3 Талапкер орта мектебі


Уақыты:01.09.2020ж

Мұғалімнің аты - жөні: Боранбаева.А. К.

Сынып:4 «Г»

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың

мақсаты

Оқушылар:

  • Білім күнімен құттықтап, Ата заң күніне орай сұрақтарға жауап береді;Ұлы даланың рухани ұстазы Әбу Насыр Әл-Фараби,Қазақтың бас ақыны-Абай.

  • Оқушылар өткен жылғы жетістіктеріне баға беріп,жаз мезгіліндегі жетістіктерін,жаңалықтарын айтып, бөліседі;

  • Оқушылар алдағы оқу жылына өздерінің алға қойған мақсаттарын, мамандық таңдау бойынша өз ойларын, жоспарларын талқылайды;


Бағалау критерилері

  • Өз ойларын, жоспарларын анық, айқын айта алады;

  • Сұрақтарға, сауалнамағажауапбереді;

Тілдік мақсаттар


Айтылым:Өз ойларын айту;

Жазылым:Кластерге жеткен жетістіктер тізбегін жазу;

Тыңдалым:Бір –бірінің ойын тыңдау;

Құндылық тарды дарыту

Құндылықтар:

- патриотизм

- ұлттық сана-сезім

- тәуелсіздік


АКТ дағдыларының дамуы

Ақпарат іздеу мақсатында интернет сайттарымен жұмыс жасау

Сабақ барысы

Сабақтың қезеңдері

Сабақтаорындалатын іс - әрекеттер


Оқытуресурстары

Басы



Мұғалімнің кіріспе сөзі, құттықтаулары.

1 –тапсырма. Қымбатты оқушылар, ата-аналар!

Сіздерді бүгінгі жарқын да қуанышты, айтулы мереке – Білім күнімен құттықтаймын!
1 қыркүйек барша халықтың дәстүрлі мерекесі!Алғаш рет мектеп табалдырығын аттағалы тұрсыздар.Үздік оқушы болуларыңызға тілектеспін.


«Менің ойларым, армандарым,күтулерім» оқушылар өз ойларын,

алға қойған мақсаттарын, алдағы жоспарларын айтады.Бір-бірін құттықтайды, тілек тілейді.

Презентация






Ортасы





2-тапсырма.

Конституция күніне орай сұрақ-жауап ұйымдастырылады.

Елдігімнің – реңі,

Тендігімнің – тірегі,

Мүддесінен халықтың

Ажырамас бір елі.

Алтын заңым – арай таңым!

Балалар, бейнежазбаға назар аударыңдар https://youtu.be/yyO2BryRF74

Бейнежазба не туралы екен?

Еліміздің тәуелсіздігін дәлелдейтін өз рәміздері бар. Мемлекеттің барлық азаматтары-үлкендерде, балалар да-мемлекеттік рәміздерді, олардың символикаларын білуі және түсінуі тиіс.

Өз еліңнің Туын, Елтанбасын және Әнұранның құрметтеу ол өз Отаныңды құрметтеу және сыйлау.

- Балалар, біз қай елде, қай Республикада тұрамыз?

- Қазақстанның елордасы қай қала?

- Елбасымыз кім?

- Біз Қазақстан Республикасының рәміздерін білеміз бе?

- Балалар,сендер рәміздер туралы білесіндер ме?

3-тапсырма:

Шығыстың ғұлама ойшылы Әбу Насыр әл-Фараби 870 жылы бүгінде Отырар аталатын, Арыс өзенінің Сырға барып құятын сағасындағы Фараб қаласында дүниеге келді (қазіргі Оңтүстік Қазақстан облысындағы Отырар қаласының маңайындағы ортағасырлық қала). Фарабидің толық аты-жөні Әбу-Насыр Мұхаммед Иби Мұхаммед ибн Ұзлағ ибн Тархан Әл-Фараби. Әл-Фараби түрік тайпасының дәулетті бір ортасынан шыққаны бізге мәлім, бұған дәлел оның толық аты жөнінде "Тархан" деген атаудың болуы. Туған жері қазақтың ежелгі қаласы Отырарды арабтар Барба-Фараб деп атап кеткен, осыдан барып ол Әбу Насыр әл-Фараби, яғни Фарабтан шыққан Әбу Насыр атанған.

Ұлы ақын, ағартушы, философ, композитор, аудармашы, саяси қайраткер, жазба әдебиеті мен қазақ әдеби тілінің негізін салушы, реформатор Абай (Ибраһим) Құнанбайұлы 1845 жылы Шыңғыс тауды жайлаған Тобықты руында дүниеге келді.

Абайдың арғы тегі Орта жүз Тобықты Арғын ішіндегі Олжай батырдан басталады.




Соңы



«Арманға мақсатқа жету» бейнеролигін көру

Бейнеролик ұнады ма?

Не туралыдепойлайсыздар?


Кластерге «Менің жаздағы жаңалықтарым» тақырыбы бойынша топ болып ой тізбектеу.



Оқушылар роликті тамашалайды, өз ойларымен бөліседі

Қосымша ақпарат

Дифференциациялап оқыту – Оқушыларғакөбірекқолдаукөрсетудіқалайжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндеттер қоюды жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың білімін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-ны қолдану

Құндылықтарменбайланыс

(тәрбие элементі)


Коммуникативті дағдыларын дамыту мақсатында құрылған топтар/жұптар қабілеті төмен оқушыларды қабілеті жоғары оқушылардың қолдау көрсетуін меңзейді. Мұғалім талқылау үрдісі кезінде барлық оқушылардың бірегей қатысуын қадағалау тиіс.

Дәйекті дәлелдерге ғана негізделген қорытындыға жетудің мағынасының мәні, сыныптағы қабілеті төмен оқушы дәлелдерге негізделе отырып кем дегенде өзінің ойын білдіре алады, ал қабілеті жоғары оқушы тәуелсіз, негізгі жауап береді.


Топтар арасында жұмыс жасау, талқылауды тыңдау немесе талқылауға көмек беру, қажетіне қарай топтар немесе жеке оқушыларға қолдау көрсету.


Талқылауды бақылауда оқушылардың миграция туралы ақпараттың маңызын түсінудің деңгейін бағалау



Түркі тілдес халықтардың миграциясын зерттеу арқылы оқушылардың бойында патриотизм, ұлтжандылық қасиеттері қалыптастырылады.

Рефлексия


Сабақ мақсаты/оқу мақсаты қаншалықты жүзеге асты? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Дифференциациялап оқыту өз мәнінде жүзеге асты ма? Өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақ бағанда келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?























Бекітемін: Келісемін:

3 Талапкер орта Директордың тәрбие ісі

мектебінің директоры жөніндегі орынбасары

Абеева С.Х.--------------- Хамзина Г.А.----------------







«1-қыркүйек – Алғашқы қоңырау»

білім күніне арналған азаматтық және патриоттық сабақ өткізу жоспары

Shape1



Дайындаған: Боранбаева А. К.

4 «Г» сынып







2020-2021 оқу жылы

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ