Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Білім мазмұнын жаңартуда ақпараттандырудың тиімділігі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Капакова Раушан Алимхановна
БІЛІМ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУДА АҚПАРАТТАНДЫРУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
Оңтүстік Қазақстан облысы
Шардара ауданы
Алатау батыр ауылы
С.Кәттебеков атындағы жалпы орта мектеп
БІЛІМ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУДА АҚПАРАТТАНДЫРУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
БІЛІМ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУДА АҚПАРАТТАНДЫРУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
Автор информатика пәнінің мұғалімі:
Раушан Алимхановна
П І К І Р
Капакова Раушан информатика пәнінен осы мектепте 2005 – 2006 оқу жылынан бері сабақ беріп келеді. І-ші санатты мұғалім. Сабақ беру барысында оқушыларға білім берумен қатар, олардың жеке тұлға болып қалыптасуына айрықша мән береді. Сабақ өтуде жаңа технологиялардың элементтерін жаңартылған бағдарламаға сәйкестендіріп өтуде. Атап айтсақ:
-
жетістік критерийлерімен жұмыс;
-
тілдік мақсаттарды пайдалану;
-
пәнаралық байланысты орнату;
-
құндылықтарды баулу;
-
АКТ қолдану дағдыларын қалыптастыру;
-
деңгейлеп оқыту;
-
тірек-сызбаларды пайдалану;
-
сатылап кешенді талдау жұмыстарын пайдалану;
-
ойын элементтерін пайдалану;
-
логикалық есептер шығару.
Сабақты өту барысында тұлғаны жан-жақты дамыту үшін олардың танымдық қызығушылығы мен ақыл-ойын бәсекеге қабілетті болып өсу қасиеттерін баулуда.
Раушан Алимханқызынан тәрбие мен білім нәрін сусындаған шәкірттері болашақта Отанымызға берік, білімді, өз елінің патриоты болатындығына сенімдімін.
Директордың ғылыми істер
жөніндегі орынбасары: Қ.Қ.Нұржанова
Адам байлығының ең тамашасы – білім.
Барлығы соған ұмтылады, бірақ ол өзі келмейді.
Әбу-р-Райхан әл-Бируни
К І Р І С П Е
Қазіргі заманымызда ақпараттандыру техникаларының өте жылдам дамып, оны ғылымның кез-келген салаларында қолданылуына байланысты жаңартылған бағдарламамен мектеп оқушыларын оқыту – өмір талабы болуда. Қазіргі шапшаң жүріп жатқан жаһандану үрдісі әлемдік бәсекелестікті күшейтуде. Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев Қазақстанның әлемдегі бәсекеге қабілетті 50 елдің қатарына кіру стратегиясы атты жолдауында: « Білім беру реформасы – Қазақстанның бәсекеге нақтылы қабілеттілігін қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін аса маңызды құралдардың бірі» - деп және Үздік отыздыққа апарар «100 нақты қадам» жоспарының 79-шы қадамында Білім жүйесінде – оқушылардың ағылшын тілінде оқытуға кезең-кезеңмен көшу керектігін айрықша атап көрсетті.
ХХІ ғасыр – бұл ақпараттық қоғам дәуірі, технологиялық мәдениет дәуірі, айналадағы дүниеге, адамның денсаулығына, кәсіби мәдениеттілігіне және рухани құндылықтарды бойына сіңіре отырып өзін дамытатын дәуір. Бүгінгі білім мазмұны – мұғалім мен оқушы арасындағы байланысты субъективті деңгейде көтерудегі демократиялық бастамалардың барлығы мұғалім арқылы жүзеге асырылады. Бүгінгі мұғалім тек пән мұғалімі емес, ол – қоғам айнасы.
Құзырлылық қалыптастыру (14 мин)
|
Деңгейлік тапсырмалар 1 деңгей Үш бүтін санның а, в, с көбейтіндісін есептейтін программа құр. (1 ұпай) 2 деңгей Тіктөртбұрыштың а және b қабырғалары бойынша ауданын және периметрін есептейтін программа құр. (2 ұпай) S=a*b P=2(a+b) 3 деңгей Екі нақты сан берілген: х және у. Олардың қосындысын, айырмасын, көбейтіндісін және бөліндісін табатын программа құрыңдар. (3 ұпай) |
Жеке жұмыс - 3 ұпай Топ басшы бағалау парағын толтырады |
Бекіту (3мин) |
Семантикалық карта 1.Program 1. Меншіктеу операторы 2.Begin 2. Енгізу опреаторы 3.End 3. Шығару оператры 4.Write 4. Программа тақырыбы 5.Read 5. Бүтін сан 6.Integer 6. Нақты сан 7.Real 7. Басы 8. := 8. Соңы |
Жеке жұмыс - 8 ұпай Топ басшы бағалау парағын толтырады |
Бағалау (2 мин) |
Жүйелеп нақты бағалаймын 18- 15 - "5" 14 -10 - "4" 9 - 5 - "3" 4 -0 - "2" |
Топ басшылар бағалау парағын толтырып мұғалімге тапсырады ( жинақтау бағалау) |
Бағамдау - бағалау Рефлексия (1 мин) |
Білім ағашы Не білдім? Не білгім келеді? |
|
Үй тапсырмасы (1 мин) |
• Келесі сабаққа дайындық тапсырмасы Анықтамаларды жаттау, кубтың қырының мәнін енгізу арқылы оның көлемін табатын программа жаз. |
|
Ойлауды Б.Блум бойынша жіктеу |
Тапсырма түрлері |
Бағалау |
Үй жұмысын ауызша және жазбаша сұрау, тексеру 3 мин "Мен саған, сен маған" әдісімен сұрау |
"Мен саған, сен маған" әдісі Оқушылар қарсы топтағы оқушыларға сұрақтар қояды. 1.Алгоритм дегеніміз не? Қасиеттерін ата. 2. Программа дегеніміз не? 3.Алгоритмнің жазылуы. 4.Алгоритмнің түрлері. 5.Паскаль тілінің алфавиті. 6. Паскаль тілінің негізгі элементтері. 7. Паскаль тілінің объектілері. 8. Паскаль тілінің функциялары. 9.Паскаль тілінің өрнектері. 10.Программалау тілі дегеніміз не?
|
Әр жауапқа 1 ұпай |
Ой толғау 2 мин |
Тақтада бейнеленген суреттерге қарап, бір-біріне байланыстырып жаңа сабақтың тақырыбын ашу |
Сұрақ – жауап арқылы сабақтың тақырыбын ашу |
Жаңа тақырыпты түсіндіру 7 мин |
|
|
Шығармашылық қалыптастыру 7 мин |
Топтық жұмыс. Берілген есепке программа құрыңдар 1-топ тапсырмасы: P:=x+y/z 2-топ тапсырмасы: P:=x*y/z |
Топтық жұмыс Тапсырманың мазмұнымен танысады. Постерге жазады.Топ басшылар бағалау парағын толтырады. (3 баллдық шкала)- 3 ұпай Топ бірін бірі бағалайды |
Информатика пәнінің оқытылуы репродуктивтік оқытудан конструктивтік (сындарлы) оқытуға көшуі.
ҚР «Білім туралы» Заңында «Білім жүйесінің басты міндеті: ұлттық құндылықтар, жеке адамды қалыптастыруға және кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау, оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық желілерге шығу. Оқушыларды қазіргі заманғы компьютерлік технологияларды меңгеруі өмірге жаңа көзқарасын қалыптастырып, ой-өрісін жетілдіру, шығармашылық белсенділігін арттыру» - деп айқындалып көрсетілген.
Сондықтан, бүгінгі күннің талабы – оқытуды жаңартылған бағдарламаға сәйкес жүргізе отырып, оқытудың жаңа әдістерін тиімді қолдану, сабақты үштілдік жүйемен жүргізу, рухани құндылықтарымызды сақтай отырып жаңа технологияны меңгеру және пайдалану. Оқушылардың білім деңгейін мемлекеттік және халықаралық стандартқа сай жетуіне барынша оқыту. Осы қойылған талаптарды орындауымыз үшін оқытуды репродуктивтік оқытудан конструктивтік оқытуға көшіру. Оқушылар сабақ барысында жаңа тақырыпты өтіп қана қоймай өзін қалыптасқан «өмір бойы азық боларлықтай білім беру» идеясынан енді «өмір бойы өздігімен үйрену», яғни («Life long learning») ұстанымына санасын өзгертуді барынша үйрету.
Информатика пәнін оқытуда инновациялық бағыттардың қолданылуы.
Бүгінгі әлемнің тез өзгеретіні соншалық, заманауи білім беру өзгерістерді соңынан емес, керісінше, алдын ала болжау тиіс. Осыған байланысты қазіргі таңда еліміздің білім беру жүйесіндегі реформалар мен сындарлы саясаттар, өзгерістер мен жаңалықтар әрбір педагогтың күнделікті бақылауында болып отыр. Қазіргі білім беру жүйесінің мақсаты - бәсекеге қабілетті Қазақстанды құру, әрі қарай дамыту.
Информатика пәнін оқытудың сапасының жоғары болуы үшін – мұғалімнің беретін білімі тиімді әрі түсінікті, қазіргі инновациялық бағыттардың мүмкіндіктерін максималды пайдалануда болып отыр. Жаңа технология – мұғалімнің мүмкіндігін күшейтетін құрал, оның көмегімен өтілген сабақтың оқушылар үшін жаңа білім ортасын игеруін жылдамдатады.
Информатика пәнін оқытудың негізгі мақсаты – оқушыларды белсенді, ақпараттық қоғамдағы жұмысқа толықққынды дайын болуына дайындау. Сондықтан, оқушылар сабақ барысында өзін практикалық іс-әрекеттермен, шетел тілін толық меңгерумен, термин сөздермен толыққанды жұмысымен, рухани құндылықтарды бойына сіңірумен шыңдайды. Атап айтқанда:
-
оқушының ойлау қабілетін жетілдіру;
-
оқушының практикалық дағдысын шыңдау;
-
оқушыға шетел тілінде термин сөздерін ұғындыру;
-
оқушыға эстетикалық тәрбие беру;
-
оқушыны шығармашылықпен жұмыс жүргізе білуін үйрету;
-
оқушының танымдық қасиеттерін жетілдіру;
-
оқушының ақпараттық мәдениет пен ақпаратты өңдеу ісін жүргізе білуін қалыптастыру;
-
оқушыны рухани құндылықтарға баулу.
Модульдің кіріктірілуі |
|
|||||||||||||||
Сабақ типі |
Жаңа білімді игеру |
|||||||||||||||
Негізгі дерек көздер |
ДК, смайликтер, тапсырмалар, стикерлер, А4 парағы, маркерлер, БП. |
|||||||||||||||
Негізгі ұғымдар мен терминдермен жұмыс |
|
|||||||||||||||
Оқушыда дағды қалыптастыру: |
|
|||||||||||||||
Мұғалімнің іс-әрекеті: |
|
|||||||||||||||
Ақпарат көздері: |
|
|||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі 2 мин |
|
Бағалау 2 мин |
Жүйелеп нақты бағалаймын 18-15 - «5» 14-10 - «4» 9 – 5 - «3» 4 – 0 - «2» |
Топбасшылар БП толтырып мұғалімге тапсырады |
Рефлексия 1 мин |
Білім ағашына оқушылар стикерлерге БББ принципі бойынша ойларын жазып жапсыру |
|
Үйге тапсырма беру, бағалау 1 мин |
Тақырыпты оқу |
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: |
Мектеп: С.Кәттебеков атд.ЖОМ |
||||
Мұғалімнің АЖ: Р.Капакова |
|||||
Күні/сынып 9 сынып |
Қатысушылар саны / қатыспағандар:
|
||||
Сабақтың тақырыбы: Сызықты алгоритмдерді программалау |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Шетел тілдері, математика пәндеріндегі білімдерін пайдалана отырып программа құрайды. |
||||
Күтілетін нәтиже: |
|||||
Білімділік |
Жаңа білім |
Сызықтық алгоритмдерді есіне түсіреді. |
|||
Жаңа түсінік |
Сызықтық алгоритмдерді программалау үшін қандай операторлар қолданылатынын түсінеді. |
||||
Құзырлылық |
Қолданым әрекеті |
Сызықтық алгоритмдерді программалауда қолданады. |
|||
Талдау әрекеті |
Сызықтық алгоритмге негізделген математикалық есеп шешімін көрсететін программаны талдайды. |
||||
Шығармашылық әрекет |
Математикадағы білімін пайдаланып есеп шешімінің программасын түсіндіреді. |
||||
Құндылық |
Бағамдау әрекеті |
Сызықтық алгоритмдерді программалау жайлы білімін түйіндейді. |
|||
Оқыту әдіс-тәсілдері |
Әдісі: түсіндірмелі-иллюстративтік, конструк-тивті, топтық, жұптық |
Тәсілдері: топтастыру, Insert, Джигсо стратегиялары |
Қ О Р Ы Т Ы Н Д Ы
Информатика пәнін мектепте оқыту кезінде жаңа ақпараттық инновациялық технологиялардың даму қарқынына орай мен өз пәнімді күнделікті өмірмен байланыстырып, сабақ өтудемін.
Қазіргі кезеңде ұлттық білім моделін қалыптастыру Қазақстанның білім жүйесін заманауи бүкіләлемдік білім кеңістігіне кіріктіруімен сипатталады. Сондықтан, білім беру саласы қоғамнан интерактивтілікті, конструктивтілікті қажет етуде. Оны жүзеге асыратын техникалық мүмкіндіктерді тұрақты түрде дамыта отырып, ақпараттық заманауи қоғамға көшу процесімен анықталады. Сол себепті, информатика пәнін оқыту кезінде осы қарастырылған алғы шарттар мен оқыту әдістемесін жетілдірсем шәкірттерімнің бәсекеге қабілетті, шетел тілдерін меңгерген, компьютерлік сауатты, білімді және мәдениетті етіп шығара алатындығыма сенімдімін.
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР:
-
Елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың «Қазақстанның әлемдегі бәсекеге қабілетті 50 елдің қатарына кіру стратегиясы» жолдауынан үзінді.
-
Елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың «Үздік отыздыққа апарар «100 нақты қадам»» жоспарынан үзінді.
-
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы.
-
Білім беру жүйесіндегі реформалар туралы Интернет беттерінен қосымша материалдар.
-
К.З.Халықова «Информатиканы оқыту әдістемесі».
-
Жалпы білім беретін мектептің сынып оқушыларына арналған оқулық.
Бірнеше сабақ жоспарларымның үлгісі:
Ұзақ мерзімді сабақ жоспары: |
Мектеп: С.Кәттебеков атд.ЖОМ |
||||||||||
7.3А |
Мұғалімнің АЖ: Р.Капакова |
||||||||||
Күні/сынып 7 сынып |
Қатысушылар саны / қатыспағандар:
|
||||||||||
Сабақтың тақырыбы: Программалау тілдері |
|||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.1.2.1 – «Программалау жүйесі» және «Программалау тілдері» ұғымдарын ажырата білу. |
||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар білетін болады: Бағдарламалау тілдерінің жүйеленуін, бағдарламалау тілдерінің айырмашылық ерекшеліктерін, олардың артықшылықтары мен кемшіліктерін; жоба бойынша қалай есеп жазу керектігін. Оқушылар істей алады: Әртүрлі бағдарламалау тілдерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтайды; бағдарламалау тілінде кодтар жазады. |
||||||||||
Жетістік критерийлері |
|
||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар біледі: Жоба бойынша қалай есеп жазу керек екендігін; бағдарламалау жүйелері мен тілдерін классафикациялай алады және оларды жобаны жазу үшін қолданады. Оқушылар істей алады: Бағдарламалау тілінен бағдарламалау жүйесін ажырата алады; әртүрлі бағдарламалау тілдерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтай алады; жоба бойынша есеп жаза алады. Пәндік лексика және терминология:
|
||||||||||
Ойлауды Б.Блум бойынша жіктеу |
Тапсырма түрлері |
Бағалау |
|||||||||
Үй жұмысын ауызша және жазбаша сұрау, тексеру 7 мин
1.«Гүлдесте құрау» әдісімен сұрау
2. Тапсырманы орындау
|
Әр оқушы гүлде оралған сұраққа жауап беріп, гүлдесте құрайды.
|
Әр жауапқа 1 ұпай |
|||||||||
Ой толғау 2 мин |
«4 сурет 1 жауап» |
Сұрақ – жауап арқылы сабақтың тақырыбын ашу |
|||||||||
Жаңа тақырыпты түсіндіру 7 мин |
|
|
|||||||||
Шығармашылық қалыптастыру 5 мин |
Топтық жұмыс Берілген тапсырманы орындау 1-топ: Операторларды жазады 2-топ: Алгоритмдерді жазады |
Тапсырманы Постер етіп орындайды. 3 ұпай |
|||||||||
Құзырлылық қалыптастыру 10 мин |
Тапсырмаларды компьютерде орындау |
Жеке жұмыс 3 ұпай |
|||||||||
Бекіту 3 мин |
Жаңа тақырып бойынша оқушыларға бақылау сұрақтарын қою |
Жеке жұмыс 8 ұпай |
Модульдің кіріктірілуі |
|
|||||||||||||||||||||
Сабақ типі |
Жаңа білімді игеру |
|||||||||||||||||||||
Негізгі дерек көздер |
ДК, смайликтер, тапсырмалар, стикерлер, А4 парағы, маркерлер, БП. |
|||||||||||||||||||||
Негізгі ұғымдар мен терминдермен жұмыс |
|
|||||||||||||||||||||
Оқушыда дағды қалыптастыру: |
|
|||||||||||||||||||||
Мұғалімнің іс-әрекеті: |
|
|||||||||||||||||||||
Ақпарат көздері: |
|
|||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі 2 мин |
|
|
Диалог / хат үшін пайдалы сөйлемдер: Бағдарламалу тілі – бұл ... Бағдарламалау жүйесіне кіреді ... Бағдарламалау тілі келесілер бойынша жүйеленеді ... Менің жобамның тақырыбы, мақсаты және міндеттері ...
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Тарих, орыс және ағылшын тілдері, математика |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
ЖК-да жұмыс істеу дағдысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдын ала білімдері |
Бағдарламалау тілдері туралы алдында алған білімдері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақты жоспарлаған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған қызмет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 3 мин
«Бір минут» әдіс 7 мин
|
Ұйымдастырушылық сәт:
Үй тапсырмасын «Бір минут» әдіс арқылы тоқтаусыз, қайталаусыз, қатесіз ілесу тәртібімен айтады. Интербелсенді тақтада сұрақтар көрсетіледі. Дескриптор:
|
А4 формат, қима қағаздар
Интербелсенді тақта, слайд 1, «Бағдаршам» арқылы бағалау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы Бейнебаян 4 мин
«Мәтінді толықтыр» әдісі 5 мин |
«Программалау жүйесі» және «Программалау тілдері» ұғымдары туралы бейнебаян көрсетіледі (4 мин)
1-тапсырма: Топтық жұмыс «Мәтінді толықтыр» әдісі бойынша бейнебаянда не баяндалды? Сұрақ бойынша диалог/жазылым мәтін беріледі. Мәтіндегі көпнүктенің орнына сөзтіркестерін жазыңдар. Ең төменгі деңгейдегі программалау тіліне ........... жатады. Жоғары деңгейдегі программалау тілдеріне ........ тілдері жатады. Бағдарламалау тілінің тарихына үңілсек, ең бірінші бағдарламалау тілі болып ..... (1949) саналады. Аудармашы бағдарламалар .... Дескриптор:
«Бағдаршам» арқылы бағалау |
Интербелсенді тақта, https://www.youtube. com/watch?v=ZK- OuwteyHk
А4 формат, маркер, «Бағдаршам арқылы» бағалау, дескриптор парағы |
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Оқушыларға тест тапсырмасын беру. |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? «Күн» мен «бұлт» суреттерін тарату арқылы бағалау |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Сергіту сәтін өткізу |
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: |
Мектеп: С.Кәттебеков атд.ЖОМ |
||||
Мұғалімнің АЖ: Р.Капакова |
|||||
Күні/сынып 9 сынып |
Қатысушылар саны / қатыспағандар:
|
||||
Сабақтың тақырыбы: Символдық мәліметтермен амалдар орындау |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Шетел тілдері, математика пәндеріндегі білімдерін пайдалана отырып программа құрайды. |
||||
Күтілетін нәтиже: |
|||||
Білімділік |
Жаңа білім |
Программа құру ережесін еске түсіреді. |
|||
Жаңа түсінік |
Символдық мәліметтермен жұмыс істеуде операторлардың қолданылуын түсінеді. |
||||
Құзырлылық |
Қолданым әрекеті |
Операторларды программа құруда қолданады. |
|||
Талдау әрекеті |
Алгоритмге негізделген тапсырмаларды программалауды талдайды. |
||||
Шығармашылық әрекет |
Математикадағы білімін пайдаланып есеп шешімінің программасын түсіндіреді. |
||||
Құндылық |
Бағамдау әрекеті |
Символдық мәліметтерді программалау жайлы білімін түйіндейді. |
|||
Оқыту әдіс-тәсілдері |
Әдісі: түсіндірмелі-иллюстративтік, конструк-тивті, топтық, жұптық |
Тәсілдері: топтастыру, Insert, Джигсо стратегиялары |
Жаңа сабақты түсіндіру Тапсырмалармен жұмыс 10 мин 7 мин |
Жоба – жасалуға, қайта құрылуға, қалпына келтіруге, салынуға тиісті кәсіпорындар мен ғимараттардың, қондырғылар мен жабдықтардың, ақпараттардың т.б. макеттері, есептеулері және принципті дәлелдері көрсетілген техникалық құжаттар жиынтығы. Интерфейс – компьютерде сақталған және қолданушының енгізген ақпараттарымен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін құралдар мен ережелердің жиынтығы. 1-тапсырма: топтық жұмыс. Әр топ «Менің алғашқы жобам» тақырыбында компьютерде практикалық жұмыс орындайды. Дескриптор: Оқушылар Lazarus-та жоба жасау мүмкіндігін игереді. 2-тапсырма: «Серіктесті оқыту» әдісі. Бұл әдіс оқушының басқа оқушыдан белгілі бір нәрсенің қалай жасауға болатынын түсіндіріп беруін сұрау. Дескриптор: Оқушылар өз ойларын түсіндіре алатын болады.
|
Оқулық, слайд, интерактивті тақта Компьютер Интерактивті тақта |
Сергіту сәті 3 мин |
Сергіту сәті : Сергіту жаттығуын жасау |
Компьютер, музыкалық әуен |
Сабақтың соңы 2 мин 2 мин |
«Конверттегі сұрақ» әдісі бойынша сабақты қорытындылау. Кері байланыс Оқушылар рефлексия парағын сөйлемдермен жалғастырып толтырады: «Бүгінгі сабақта...»
Үйге тапсырма: Тақырыпты оқып келу. |
Конверт
|
«SWOT» талдау әдісі 8 мин Жеке жұмыс 6 мин |
2-тапсырма: Топтық жұмыс SWOT талдау әдісі арқылы «Программалау жүйесі» және «Программалау тілдері» ұғымдарын топпен талдау жасап, үлкен топта қорғайды.
Дескриптор:
«Бағдаршам» арқылы бағалау, өзара бағалау 3-тапсырма: Жеке жұмыс «Шеңбер бойынша сөз тізбегі» әдісі арқылы оқулықпен жұмыс жасап, оқушылар жеке жұмыстарын шеңбер бойынша сөздерін тізбектеп айтады. Оқулықпен жұмыс жасау.
Дескриптор:
«Бағдаршам» арқылы бағалау, өзара бағалау
|
А3 формат, маркер, «Бағдаршам арқылы» бағалау, дескриптор парағы
А4 формат, оқулық 71 бет, «Бағдаршам арқылы» бағалау |
||||
Сергіту сәті «Мен таптым» 3 мин |
Сергіту сәті : «Мен таптым» жаттығуы Қатысушылар дөңгелене отырып, кезекпен 1-ден 4-ке дейін санайды. 4 санын айтатын адам «төрт» деудің орнына, орнынан тұрып, «мен таптым» деп айтуы керек. Кім жаңылысса, сол ойыннан шығады. |
Компьютер, музыкалық әуен |
||||
Сабақтың соңы 2 мин
2 мин |
«Сүзгі» әдісі бойынша сабақты қорытындылау. Оқушылар өтілген тақырып бойынша термин сөздерді пайдаланып «Сүзгі» әдісі бойынша сүзеді. Басбармақ әдісі Кері байланыс Оқушылар рефлексия парағын сөйлемдермен жалғастырып толтырады: «Бүгінгі сабақта...»
Үйге тапсырма: Интернет беттерінен «Программалау тілдерінің даму тарихы» тақырыбында зерттеу жасаңдар. Осы тақырыпқа байланысты шағын жоба жұмысын дайындаңдар. |
А3 формат, маркер, Басбармақ әдісі
А3 формат, стикерлер |
||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
|
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. |
Құндылықтарға баулу |
|
|
Алдыңғы білім |
Мәліметтер типтерін біледі, түсінеді. |
|
Сабақ барысы |
||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
Сабақтың басы 4 мин «Қарлы кесек» сұрақтарға жауап беру 6мин Сабақтың ортасы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі:
Үй жұмысын сұрау. «Қарлы кесек» сұрақтарға жауап беру.
Сабақ тақырыбын «адасқан әріптер» әдісі арқылы ашамын. Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбы мен мақсатымен таныстыру Жоба, Интерфейс. Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Жасалатын жобаның интерфейсін құру талаптарын орындау». |
Кеспе қағаздар Үлестірме қағаздар Кесте, оқулық, интерактивті тақта, түсті қағаздар, маркерлер, флипчарт, слайд, АКТ. |
Ұзақ мерзімді сабақ жоспары: Шешімдерді программалау |
Мектеп: С.Кәттебеков атд.ЖОМ |
|||||||||||||
Мұғалімнің АЖ: Р.Капакова |
||||||||||||||
Күні/сынып 7 сынып |
Қатысушылар саны / қатыспағандар:
|
|||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: Жобаның интерфейсі |
||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.4.1.1.-Жасалатын жобаның интерфейсін құру талаптарын орындау. |
|||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну, талдау. |
|||||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар білетін болады:
Біраз оқушылар білетін болады:
Кейбір оқушылар орындайды:
Оқушылар істей алады: Бағдарлама тілінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтайды; бағдарламалау тілінде кестелер жазады. |
|||||||||||||
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқыту барысында тілдің айтылым, жазылым, оқылым дағдыларын қалыптастыру. Пәндік лексика және терминология:
|
|||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі: лексикалық, грамматикалық қателер жібермеу. Ағылшын тілі: жұмыс жасау барысында кездесетін сөздерді дұрыс оқу, жазу жіне аудармасын білу. Жаратылыстану: оқушылардың жауаптарына қарай «күн» мен «бұлттың» суреттерін тарату. |
Ұзақ мерзімді сабақ жоспары: Ақпараттық коммуникациялық технологиялар |
Мектеп: С.Кәттебеков атд.ЖОМ |
||||||||||
Мұғалімнің АЖ: Р.Капакова |
|||||||||||
Күні/сынып 8 сынып |
Қатысушылар саны / қатыспағандар:
|
||||||||||
Сабақтың тақырыбы: Функциялар |
|||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
Функциялар ұғымын түсіндіру. |
||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну, талдау. |
||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар білетін болады:
Біраз оқушылар білетін болады:
Кейбір оқушылар орындайды:
Оқушылар істей алады: Бағдарлама тілінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтайды; бағдарламалау тілінде кестелер жазады. |
||||||||||
Бағалау критерийі |
|
||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқыту барысында тілдің айтылым, жазылым, оқылым дағдыларын қалыптастыру. Пәндік лексика және терминология:
|
||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі, математика |
||||||||||
Құндылықтарға баулу |
|
||||||||||
Алдыңғы білім |
Алгоритмнің түрлерін біледі. |
||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||
Сабақтың басы 3 мин
«Рухани жаңғыру» сатылап сұрақтарға жауап беру 7мин
Сабақтың ортасы 10 мин |
Ұйымдастыру кезеңі:
Үй жұмысын сұрау. «Рухани жаңғыру» сатылап сұрақтарға жауап бере отырып, жаңа сабақтың тақырыбы ашылады.
Жаңа тақырыпты ашып, түсіндіру. MS Excel –дің стандартты шешімдерді жүзеге асыруға арналған құрамдас функциялары бар. Олар: Формулалар – Функцияны қою командасымен шақырылады. |
Өрмекшінің торы, оқулық
Үлестірме қағаздар
Кесте, оқулық |
|
MS Excel функциялары
|
|
|||||||||||||||||||||
5 мин
3 мин
3 мин
5 мин |
1-тапсырма (топтық жұмыс) Оқушылар компьютерде тапсырма орындайды. «Жәрмеңкеден түскен табыс» кестесін құру.
2-тапсырма «Өзге тілдің бәрін біл, өз тіліңді құрметте» тіл-өнер үштілде термин сөздерді атайды.
Сергіту сәті Түрлі-түсті шарлар үрленіп, ішіне логикалық сұрақтар жазылған. Оқушылар шарды жарып, екі топ бір-бірінің сұрақтарына жауап береді.
Бекіту: 160 беттегі тест тапсырмасын дәптерге орындау |
Компьютермен жұмыс
Интерактивті тақтадағы терминдерді атау
Шарлар
Оқулық |
|||||||||||||||||||||
Рефлексия 2 мин |
«Эмоция» әдісімен оқушылар «эмоциялы смайликтерге» стикерлер жапсыраады. |
Эмоциялы смайликтер |
|||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасын беру 1 мин |
Функциялар тақырыбын оқу |
|
|||||||||||||||||||||
Бағалау 1 мин |
Оқушыларды топбасшылардың БП-на сәйкес бағалау. |
БП |