Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Білім саласындағы жасанды интеллекттің құзыреттілігі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
"Білім саласындағы
жасанды интеллекттің құзыреттілігі"
Қaзіpгі тaңдa зaмaн тaлaбынa caй білім бepу жүйecіндe білім бepудің дaму тeндeнциялapы мeн тeндeнциялapын қaмтитын, дaмытaтын eлудeн acтaм пeдaгoгикaлық тeхнoлoгиялap қoлдaнылaды.
Әp пeдaгoгтың міндeті - тиімді тeхнoлoгиялapды тәжіpибeдe қoлдaнып, oң мeн coлын тaну, зepттeу, тaлдaу, нәтижe шығapу.
Бүгінгі таңда еліміздің білім беру жүйесінің басты міндеті - ұлттық оқыту модуліне көшу арқылы жас ұрпақтың білім деңгейін халықаралық деңгейге шығару.
Сабақтарда цифрлық технологияны пайдалану арқылы оқушылардың ақпараттық құзіреттілігін қалыптастыру, қазіргі заман талабына сай ақпараттық технологияларды, электрондық оқулықтарды және Интернет ресурстарды пайдалану оқушының білім беру үрдісінде шығармашылық қабілетін дамытуға мүмкіндік береді.
Өркениетті елдермен керегеміз тең болу үшін әлемдік білім беру жүйесіне қосылуға ұмтылған еліміздің білім беру саясаты демократияландыру мен ізгілендіру арқылы білім беруді жаңа сапалық деңгейге шығаруға бағытталған. Оқушылардың жеке танымдық ерекшеліктерін, сондай-ақ топтық ерекшеліктерін ескере отырып, саралап оқытуды ұйымдастыру - қазіргі кездегі мектеп өміріндегі өзекті мәселе, яғни оқыту бірлігінен бас тартып, пәнаралық оқыту жүйесіне көштік. Осы орайда оқушылардың жеке танымдық ерекшеліктерін, сонымен қатар топтық ерекшеліктерін ескере отырып, сабақты тиімді ұйымдастыру қажет.
Қазіргі таңда қоғамда болып жатқан өзгерістерге байланысты қоғам шығармашыл әрекет пен шығармашыл тұлғаға мұқтаж екенін күнделікті өмірдің өзі дәлелдеуде, осыған орай бүгінгі күні білім беру мекемелері мен ұстаздарға үлкен талап қойылуда.
Қоғамның әлеуметтік-экономикалық әл-ауқатының маңызды көрсеткіштерінің бірі балалардың зияткерлік дамуының жай-күйі болып табылады, өйткені балалар еліміздің ең маңызды резервін құрайды, олар оның экономикалық және рухани даму деңгейі-ғылым мен мәдениеттің жағдайы. Сондықтан педагогика ғылымында интеллект, цифрлық сауаттылық мәселесі ерекше орын алады. Жыл сайын өмір балаларға жоғары талаптар қояды: олардың білім беруі қажет тұрақты өсуде; олардың білімді меңгерудің механикалық емес, мағыналы болғанын қалаймыз. Оқушылардың тілдік ұғымдарды қабылдаудағы және тиісті дағдылар мен дағдыларды меңгеруіндегі қиындықтар, ең алдымен, күрделі оқу-тәрбие жұмысына интеллектуалдық дайындығының қалыптасу деңгейінің жеткіліксіздігімен байланысты: зейінді шоғырландыру қабілетінің төмендігі, талдау, салыстыру, жалпылау, қорытынды жасау, теориялық білімді қолдана білу. Нақты практикалық жағдаяттардың ережелерін сақтау, жадында фактілік материалдың үлкен көлемін сақтау және оның нақты бөлігін ситуациялық белсендіру. Ұзақ уақыт бойы АКТ-ны оқу процесіне енгізуге күмәнмен қарайтынмын, олар мұғалімнің оқу процесіндегі рөлін төмендетеді деп есептедім. Қазір компьютер мұғалімнің бірінші көмекшісі және кеңесшісі. Біртұтас оқыту жүйесінің құрамдас бөліктерінің бірі ретінде қарастырылатын ақпараттық технологиялар ақпаратқа қол жеткізуді жеңілдетіп қана қоймайды, оқу іс-әрекетінің вариативтілігін, оны даралау және саралау мүмкіндігін ашады, сонымен қатар барлық оқу субъектілерінің жаңа жағдайда өзара әрекеттесуін ұйымдастыруға мүмкіндік береді. Мақсатқа жету үшін келесі міндеттер қойылды:
- Оқушылардың пән бойынша берік және терең білім алуына ықпал ету.
- Әртүрлі көздерден ақпаратты қабылдау, оны өңдеу және нақты жағдайларда қолдана білуге үйрету.
- Танымдық белсенділігін дамыту
- Әр оқушының шығармашылық дамуына ықпал ету АКТ-ны пайдалана отырып сабақта қолданылатын оқыту әдістері: түсіндірмелі-иллюстрациялық, ішінара ізденушілік, проблемалық, зерттеушілік. Қолданылатын әдіс-тәсілдер – презентацияларды, бейне роликтерді, аудиожазбаларды қолдану арқылы нақтылау, мәселенің шешімін іздеу, кез келген құбылыстарды, объектілерді зерттеу, болжау т.б. Оқытуда ақпараттық технологияны қайда және қалай қолдану орынды екенін жүйелеуге болады, қазіргі заманғы компьютерлер бір бағдарлама шеңберінде мәтіндерді, графиканы, дыбысты, анимацияны, бейнеклиптерді, жоғары сапалы фотосуреттерді, сапасы теледидардан кем түспейтін толық экранды бейненің жеткілікті үлкен көлемін алуға мүмкіндік беретінін ескере отырып: жаңа материал – білімді визуализациялау бағдарламалар; Power Point презентация бағдарламасы); ұсынылған материалды бекіту (оқыту – әртүрлі оқу бағдарламалары); бақылау және тексеру жүйесі (бағалаумен, бақылау бағдарламаларымен тестілеу); оқушылардың өзіндік жұмысы оқушының нақты қабілеттерін (зейін, есте сақтау, ойлау және т.б.) жаттықтыру.
Негізгі бөлім
Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды енгізу барлық сабақтарда: жаңа материалды меңгеруде, қайталау-жалпылау сабақтарында, бақылау сабақтарында тиімді. Лингвистикалық білім беруді ақпараттық-коммуникациялық технологиялармен ұштастыру оқушылардың аналитикалық іс-әрекетін белсендіруге, оқу-тәрбие процесіне тұлғалық-бағдарлық сипат беруге мүмкіндік береді, оқушылардың шығармашылық мүмкіндіктерін босатады. Компьютерлік сабақтарды өту барысында, шығармашылық жұмыстармен айналысуда және сыныптан тыс жұмыстарды жүргізуде оқушы мен мұғалімнің арасында жаңа қарым-қатынас қалыптасты. Компьютерлік технологияның білім саласына алғаш қолданысқа келуі 1986 жылдар болды. Осы уақытқа дейінгі білім беру жүйесіне жаңаша оқытудың парадигмасы еңгізіле бастады. Ал бүгінгі таңда тағы бір парадигманың ауысуы, жүйелі білім алудың жолға қойылғандығын аңғартады.
«Оқыту жүйесінде цифрлық білім беру ресурстары дегеніміз не? Олардың дәстүрлі оқытудан айырмашылығы қандай?» деген сұрақтарға жауап береміз. Цифрлық білім беру ресурстары дегеніміз оқу мақсатына сай, цифрлық, электрондық, компьютерлік формада ұсынылған білім. Цифрлық білім беру ресурстары әрбір пайаланушы адам үшін ыңғайлы да, жаңа форматтағы түсінікті ақпарат болуы тиіс. Цифрлық білім беру ресурстары сабақ беруде педагогтарға ыңғайлы болып, оқушылар өз бетінше жаңа ақпарат жинақтау мен ізденіс барысында оңай пайдалана алады. Цифрлық білім беру ресурстары, білім беру ұйымдарындағы оқытушылар үшін, түрлі мақсаттарды жүзеге асыру мен материалдарды жинақтауда таптырмас мүмкіндік болуы тиіс. Цифрлық білім беру ресурстары оқыту мазмұнын анықтайтын, электрондық оқыту жүйесінің негізгі компоненті болып табылады. Оқытудың жоғары сапасын қамтамасыз ету үшін, оқу үдерісінде жаңа буынды цифрлық білім беру ресурстарын тиімді қолдану барлық педагогикалық қауымдастықтың алдында тұрған ең өзекті мәселе болып тұр. Бұл жағдай ең алдымен, қоғам өміріне, ғылымда, мәдениетте және т. б. динамикалық түрде өзгерістер мен толықтыруларға негізделеді. Оқытуда цифрлық білім беру ресурстарын қолдану оқуға деген қызығушылықты арттырып, оқу материалдарын жеңіл игеруге көмектеседі. Сондай-ақ ақпараттық технологияларды басқа да кешенді білім беру саласында қолдануға мол мүмкіндігін береді. ЦБР жүйесін оқытушы оқыту үдерісі кезінде жан-жақты қолдана алады:
- жаңа тақырыпты түсіндірген кезде;
- өтілген тақырыпты бекіту және меңгеру деңгейін бағалау кезінде;
- өздігінен білім алуға;
-тапсырмаларды орындау және өзін бағалау кезінде.
Жаңа сабақты түсіндіру кезінде аудио, бейнероликтер мен анимациялық көрнекіліктерді қолдануда, жаңа тақырыпты түсіндірудің педагогикалық амалдары төмендегідей мүмкіндіктерге жол ашады:
- мәселелік жағдаяттарды құру, олардан шығу және салыстыру;
- негізгі мәліметтерді ажырата білу, жаңа білімді игеруде зейінді шоғырландыру
-термин сөздерді дәптерге жазып, кілт сөздерді есте сақтау және оқытушының негізгі сұрақтарына жауап беру;
- оқушылармен тығыз қарым-қатынас жасау және т. б.
ЦБР тапсырмалар оқушыларда негізгі пәндік білім және білік дағдыларды қалыптастыруға арналған. Қазіргі қарыштап дамып келе жатқан цифрлық заманда біздің басты мақсатымыз ақпараттық -коммуникациялық технологияны жетік меңгеру және оқушыларға меңгерту. Ақпараттық коммуникациялық технологияны қолдану мұғалімге де оқушыға да қолайлы. Сол кезде ғана сабақта теория мен практиканы ұштастыра аламыз.Тәжірибелік жұмыс жасау барысында бала теориялық білімін шыңдайды. Мектеп қабырғасында кез келген пәнінде ақпараттық- коммуникациялық технологияны жүйелі қолдану - пәнді оқытуда оқушыға дүниенің заңдарын терең меңгертіп қана қоймайды, оның логикалық ойын дамытып, эмоциясына, сезіміне қозғау салады.
Сынып пәндеріне арналған электрондық оқулықтың тест бөлімі арқылы оқушы әр тақырып арқылы толық ақпарат алады және білімін тексереді. Әрбір ұстаздың алдына келген бала да әртүрлі ойлау қабілетінде болады, мысалы кейбірі шапшаң ойлап, тез жұмыс істесе, кейбірі тақырыпты баяу қабылдап, оған тапсырманы немесе тақырыпты қайтадан қарап шығу тиімді болып табылады
Ақпараттық технология тиімділігі төмендегідей:
- аудиовизуальды құралдарды қолдану оқу материалының мазмұнын түсінікті етеді;
- биологиялық эксперименттерді виртуальды зертхана арқылы көрсетуге болады;
- оқушылардың білімін есепке алу мақсатында тез және тиімді жолмен тест алуға болады;
- ақпараттық мәдениеттің дамуына және ақпараттық құралдармен еркін жұмыс жасауына ықпал жасалынады.Оқушы ешкімнің көмегінсіз өз бетінше ойланып, шешім қабылдауға тырысып, дағдыланады. Ocығaн opaй, өз пpaктикaмдa жиі пaйдaлaнып oқушылapдың білім-білік дaғдыcын қaлыптacтыpудa жeміcті нәтижe көрceтіп кeлe жaтқaн инновациялық әдістерді пaйдaлaнуғa бaйлaныcты біpнeшe квиз тесттерге арналған қосымшаларды ұcынaмын:
KAHOOT - виктopинa, дидaктикaлық oйындap мeн тecттepді құpуғa apнaлғaн бaғдapлaмacы. Oқушылap мұғaлім жacaғaн тacыpмaлapғa плaншeттepдeн, нoутбуктepдeн, cмapтфoндapдaн, яғни интepнeткe кіpу мүмкіндігі apқылы кeз- кeлгeн құpылғыдaн жaуaп бepe aлaды. Қaжeт бoлca, мұғaлім қoйылғaн cұpaқтapғa жaуaптap үшін ұпaй eнгізe aлaды: дұpыc жaуaптap мeн жылдaмдық үшін. Тaблo мұғaлімнің кoмпьютepінің мoнитopындa көpceтілeді. Тecткe қaтыcу үшін oқушылap тeк қызмeтті aшып, мұғaлім кoмпьютepдeн ПИН -кoдты eнгізуі кepeк. Бұл пpoгpaммaны пaйдaлaну apқылы мeн oқушылapдың өз-пәнімe дeгeн қызығушылығының apтқaндapын бaйқaдым. Бaғдapлaмaны пaйдaлaну: oқушылapмен кepі бaйлaныc жacaп oтыpуғa дa ыңғaйлы.
Plickers- oқыту плaтфopмacы.Мұғaлім oқушылapғa aты -жөні жaзылғaн кapтaлapды дaйындaйды, coдaн кeйін экpaндa тecт cұpaқтapын көpceтeді жәнe oқушылapдың жaуaптapын тeлeфoннaн нeмece плaншeттeн cкaнepлeйді. Қocымшaның apтықшылығы - oқушылapғa ұялы тeлeфoндap мeн Интepнeткe қocылу қaжeт eмec, aл мұғaлім тecт нәтижeлepін экpaннaн біpдeн көpe aлaды.
Quizlet - жaңa cөздepді ecтe caқтaуғa apнaлғaн тaмaшa плaтфopмa. Cіз дaйын кapтaлap жиынтығын қoлдaнa aлacыз нeмece cөздepдің жeкe қopын жacaй aлacыз. Плaтфopмa coнымeн қaтap түpлі тecттep, oйындap мeн қocымшa функциялapды ұcынaды. Cіз интepaктивті тaқтaдa бүкіл cыныппeн жұмыc жacaй aлacыз нeмece cілтeмe apқылы виpтуaлды cыныптaғы әp oқушығa жeкe тaпcыpмaлap бepe aлacыз.
Жoғapыдa aтaлғaн плaтфopмaлap нeгізіндe oқушылapдың пәнгe дeгeн қызығушылығы apтып, білім дeңгeйінің apтқaндығын aнықтaдым. Coнымeн қaтap, жaңapтылғaн тeхникaлық әдіc-тәcілді тeхнoлoгиялapды пaйдaлaнумeн қaтap, біpнeшe жaңapтылғaн тeхнoлoгиялapмeн жұмыc жұpгізіп oтыpдым: мыcaлы, capaлaп oқыту тeхнoлoгияcын, cын тұpғыcынaн oйлaу тeхнoлoгияcын, мoдульдік oқыту тeхнoлoгияcын т.б. Ocындaй біpшaмa тeхнoлoгиялapдың ішінeн жeміcті нәтижe көpceткeні:cын тұpғыcынaн oйлaу тeхнoлoгияcы.
QUIZ LET
Әдіс 7 жолмен жүзеге асырылады:
1. Тарату
2. Оқу.
3. Мәтіндік тапсырма
4. Тыңдау
5. Сәйкестендіру
6. Кім жылдам?
7. Топтық жұмыс
Interacty.me – платформасын қолдану мүмкіндігі көп. Қолдану мүмкіндіктерінің кейбіріне тоқталып өтетін болсам:
1. Оқу жоспарына қосымша материалдар жасау
2. Оқушыларға арналған ойындар мен интерактивті сабақтар жасауға мүмкіндігі жоғары
3. Білімді өзектендіру үшін. Барлық қажетті материалдарды платформаға қойып, оқушылардан тез арада оларды сұрауға және олар қандай да бір нәрсені түсіндіру керек пе оны да сұрауға болады
4. Оқушылар баяндаманы тыңдаған кезде, сабақ барысында туындаған негізгі идеяларды немесе сұрақтарды тақтаға қосу мүмкіндігін пайдалану;
5. Ойындар, тесттер және викториналар жасау
Компьютерде және телефонда, сыныпта немесе Интернетте ойнауға арналған ойындар мен әдістердің түрлерін жасау.
6. Оқиғаларды жоспарлау. Мәселен, экскурсияны жоспарласаңыз, платформаға барлық қажетті ақпаратты: орын, бағыт, кету уақыты, шығын, қажетті заттардың тізімі және т.б. енгізе аласыз;
7. Жұмыс парақтары және интерактивті сабақтар
8. Аудио сабақтар. Дауысты тікелей редакторға жазу арқылы аудио сабақтарды оңай жасау мүмкіндіктері
9. Жасаған жұмыстарды басып шығару мүмкіндіктері бар
10. Белгілі бір тақырып бойынша материалдарды бірлесіп жинау үшін платформаны пайдалануға болады. Оқушылар бір уақытта барлық сыныптарда және топтарда жұмыс жасай алады. Барлық ресурстар бір жерде жиналады және ешқашан жоғалмайды;
11.Платформа ішінен тікелей интернет және ютуб желілерінен өздеріне қажетті материалдарды алып тақтаға жүктей алады
13. Қазіргі уақытта оқушылардан кері байланыс алуға, олар өздерінің әсерлері мен идеяларын ортақ пайдалану үшін виртуалды тақтаны пайдалану;
BOORD GAME - үстел ойыны . Ол үшбұрыш әдісі арқылы жүзеге асырылады. Бұл әдіс оқушыларға үй тапсырмасын орындап, терминдерді үш тілде айту тапсырылғанда тиімді, сабақтың басында ынталандыру кезеңінде тиімдірек болады. Топтық тапсырма ретінде қолданылады.
1. Сұрақ қояды
2. Жауаптар
3. Талдаулар.
Plickers- бұл интерактивті тақтада оқушыларға тест сұрақтары көрсетіледі, оқушылар қолдарына қағаз ұстай отырып, тест тапсырмаларына жауап береді. Мұғалім телефон сканері арқылы оқушылардың жауаптарын тексереді, ал интерактивті тақтада оқушылардың толық жауаптары көрсетіледі. Онда әр оқушының қанша сынақ тапсырғаны толық көрсетілген.
ZipGrade әдісі
Бұл әдіс сабақты қорытынды бақылау үшін өте тиімді. Бұл әдісте оқушыларға жеке тест сұрақтары мен жауап парақтары беріледі және оқушылар тест парақтарын бояғаннан кейін мұғалім телефон сканері арқылы оқушылардың жауаптарын тексереді және тест жауаптарын бірден экранға шығарып, ұпайларын қояды.
Miro - Кез-келген уақытта және кез-келген жерде командаларды біріктіруге мүмкіндік беретін интерактивті тақта платформасы.
Jamboard - бұл Google компаниясы бұрын G Suite деп аталған, Google Workspace-пен жұмыс істеу үшін жасаған цифрлық интерактивті тақта.
Socrative - тесттерді құруға, іздеуге және таратуға, сондай-ақ тесттерді өткізуге арналған құрал.
Online Test Pad- бұл тесттерді, сауалнамаларды, кроссвордтарды, логикалық ойындар мен күрделі тапсырмаларды жасауға арналған онлайн-білім беру қызметі
Padlet- қарапайым және өте ыңғайлы құрал, оның көмегімен әртүрлі формаларда интерактивті тақта жасай аласыз. Padlet- бұл мәтіндік хабарламалар, фотосуреттер, сілтемелер және басқа пайдаланушылармен байланысуға мүмкіндік беретін веб- сайт.
Google Classroom-онлайн оқытуға арналған интернет сервис. Мұнда: курстарды құруға, вебинарлар өткізуге және оқушыларды тестілеуге мүмкіндік береді.
Flippity –мұғалімдерге арналған веб қызметтерінің бірі. Оның көмегімен әр түрлі интерактивті оқу жаттығуларын жасауға болады.
Мozaik3D анимациялары- викториналар мен ойындар балалар мен олардың ата-аналары үшін тамаша оқу құралы болып табылады. 1200-ден астам интерактивті 3D көріністерімен балалар әртүрлі тақырыптар туралы біле алады. Интерактивті білім беру көріністері мобильді құрылғыларда қол жетімді.
LearningApps сервисі – түрлі интерактивті тапсырмаларды жасауға арналған тамаша сервис. Сонымен бірге, сервистің негізгі мақсаты – интерактивті тапсырмаларды түрлі пәндер бойынша сақтау және оны бәріне қолжетімді ету. Сервис әртүрлі жас ерекшеліктеріне бағдарланып жасалған. Өз тапсырмаларын жасау және сақтау үшін алдымен бағдарламаға тіркелу керек. Сайт әр түрлі тілде жұмыс жасайды
Word wall- бұл оқу процесінің негізгі міндеттерінің бірін шешуге көмектесетін әмбебап білім беру ресурсы –білім алушылардың ынтасын арттыру! Бұл ресурс арқылы әр баланың мүмкіндіктеріне бейімделген интерактивті немесе баспа жаттығуларын жасау арқылы оқытуды саралауға және жекелендіруге болады.
Қорытынды
Қорыта келгенде бұл платформаның артықшылықтары:біріншіден уақытты үнемдеу, яғни бағалау мен тексеру уақыт алмайды. Екіншіден бірнеше тапсырма түрін қолдана аласыз. Үшіншіден оқушыларды берілген тапсырмаға бағыттайды, оларға тақырыптың негізгі элементтерін білуге және бекітуге көмектеседі, бұрын өтілген тақырыптарға жаңа материалды оңай қосуға мүмкіндік береді. Кез-келген уақытта олардың жұмысын тексеріп, үй тапсырмасын тағайындап, түсініктемелер немесе жазбалар қоса аласыз.
Интерактивтік тапсырмаларды орындаған кезде оқушылардың ақпаратты қабылдау мен есте сақтауы, есте сақтау дағдысының артуы, зейіні мен эмоционалдық қасиеттері қарқынды дамитындығы, назарының тұрақталатындығы, қорыта білуі, жіктеу қабілеттері артады деп есептеймін.Оқушылар интернет сервисімен жұмыс жасағанды ұнатады, барлық тапсырмаларды уақытылы орындайды, олардың толық орындалуына қол жеткізеді деп есептеймін. Тапсырмаларды орындау барысында олардың қиындықтарын талқылап, талдап, бағалайды. Берілген тапсырмаларды орындауда білімнің жоғары деңгейіне жетуге деген келесі қадамдарын құра алады. Бір – бірінен көмек сұрайды және көмектеседі. Оқушылардың сабаққа деген ынтасы мен белсенділігін және білім, біліктіліктерін артыруда.
Инновациялық әдістерді сабақта қолданудың ең маңызды артықшылығы – оқуға деген ынтасын арттыру, оң көзқарас қалыптастыру, оқушылардың өз бетінше белсенділігін арттыру, балалардың интеллектуалдық қабілеттерін дамыту. Әрине, компьютер мұғалімді немесе оқулықты алмастырмайды, сондықтан ол мұғалімнің қолында бар басқа әдістемелік құралдармен бірге пайдалануға арналған. Әрине, әр сабақта заманауи технологияны пайдалану шындыққа жанаспайды, қажет емес. Бірақ сабақта АКТ-ны шебер қолдану тиімділікті арттырып қана қоймай, ең алдымен оқушылардың танымдық қажеттіліктерін арттыруға ықпал ететініне сенімдімін. Сондықтан мен сабақтарымды компьютерлік қолдауды пайдалану оқушылар үшін ең өнімді, өзекті және қызықты болатындай етіп жоспарлауға тырысамын. Цифрлық технологиялар арқылы ақпараттық технологияларды сапалы, оңтайлы, тиімді пайдалану-біздер мына педагогтер үшін бірден –бір мақсаты деп білемін. Осы мақсатқа жету үшін өсіп келе жатқан өскелең ұрпақтың цифрлық сауаттылығы әрбір педагогтың міндеті деп білемін. Біз кәсіби тәжірибемізге келесі өзгерістер енгіздік; Бұрынғы оқушыларды жалықтыратын бірсарынды сабақты үйрену ұқсастықтарда, айырмашылықтар бар, оқушыларды сабақ бойы сөйлеуге үйрету, үй тапсырмасын орындау, дауыс көтеруден бас тарту, оқушылардың қызығушылығын ояту, теориялық біліммен байланыстыру үшін өз еркімен оқуға ықпал ету. Күнделікті өмірмен байланысты білім; мұғалімдер ретінде біз өзімізді өзін-өзі бағалауға басымдық беріп, керісінше критериалды бағалауды үйретіп, сол бағалау жүйесін пайдалана отырып, өзімізді әділ бағалауға үйретіп, жаңашыл мұғалім екенімізді сезіндік. Басымыздан өткен үлкен өзгерістерді көрген алдымызда тұрған оқушылар да бейімделудің алғашқы кезеңінен өтіп, оқытудың жаңа түрін меңгерді. Мұғалім мен оқушылардың бірлескен жеңісінің нәтижесінде оқушылар сабақ барысында ережелерді сақтауды, уақытты үнемдеуді, өзін-өзі бағалауды, тың идеяларды, ұсыныстарды айтуды үйренді. Осы динамикамен әрбір ұстаз өз «мамандығын» шын сүйсе, болашақ мектептің болжамы арман емес, шындық екені анық.
Әрбір ұстаз осындай озық тәжірибесі бар жақсы шәкірт шығаруды армандайды. Армандар орындалса, оқушылардың, ұстаздардың, мектептің, тіпті мемлекеттің болашағы жарқын болады.
Пайдаланылған әдебиеттер
1. Ю.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы Кіріктірілген пәндерді оқытуға арналған әдістемелік құрал Астана 2016 ж.
2. Жаңа әлемдегі жаңа Қазақстан Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаева, Астана-2007.
3.CLIL: Профессор Дэвид Маршпен сұхбат, International House: Journal of Education and Development; - ағылшын. - Қол жеткізу режимі: http://ihjournal.com/content-and-language-Integrated-Learning
Қосымша ақпараттар
1. Интернет желісі: 45minut.kz сайты
2. Қазақстан мектебі. 2010ж. № 3 “ Мектептердегі жаңашыл сабақ түрлері”
10