Уақыт
|
Кезеңдер
|
Коучтың іс-әрекеті
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Күілетін
нәтиже
|
Рерурс
тар
|
3
мин
|
Ұйым
дасты
ру
кезеңі
«Ыстықалақан»
|
Қатысушылармен ыстық
алақандарын бір-біріне тигізу арқылы
амандастыру.
|
Шеңбер болып тұрып, бір-біріне
алақандарын тигізеді.
|
Ұйымшылдықты, бірлікті
сезінеді.
Жылдамдықты, белсенділікті
арттыруды үйренеді
|
Жағымды әуенде
музыка
|
|
Бастапқы
кері топқа
бөлу
«Миға
шабуыл»
|
Ортадағы столда тұрған шарды
түстеріне қарай таңдап алу арқылы 3 топқа
бөлемін.
|
Мұғалімдер шар түстеріне
қарап, тұжырым жасайды
|
Топқа бөлудің әдісін
үйренеді
Көк, жасыл, сары түстердің
өзіндік ерекшелігі жайлы ой
түйеді
|
Үрленген шарлар
|
10
мин
|
Топтық жұмыс Кластермен
жұмыс
|
1-топ: Қалай ойлайсыздар, сабақтағы кері байланыс
деген не?
2-топ: Кері байланыстың мақсаты
не?
3-топ: Кері байланыстың қандай
түрлерін білесіздер?
|
Топпен бірлесе
өз
сұрақтарына кластер құрады
және оны топпен бірлесе талқылап, сұрақтарына дәлелдеме
айтады.
|
Өз ойларынша кері байланыстың
сабақта білім сапасын арттырудағы маңыздылығын
ашады.
Оны сабақта қолданудағы
маңыздылығы не екені жайлы түсініктемелер мен тұжырымдар
алады.
Кері байланыстың қандай
түрлері барын біледі.
|
Плакат, маркер,
стикерлер
|
2мин
|
Кері
байланыс
«сыйлық»
|
Қай топтың кері байланыс жайлы
айтқаны саған түсінікті болғанын кері байланыспен білдіру үшін,
ұнаған тобына өздерінің бір шарларын сыйға тартуын
ұсыну.
|
Топтар бірін-бірі бағалауды
басшылыққа алып, сыйға шарларын
тартады.
|
Бірлестік, еңбекті бағалай
білу қарым-қатынас артады
|
Шарлар,
|
10
мин
|
«Ой
қозғау»
Презентациямен таныстыру
Сабақтағы кері байланыстың білім сапасын арттырудағы
маңыздылығы
|
Слайдтар арқылы мұғалімдерге
сабақтағы кері байланыс жайлы, оның түрлері, формасы жайлы
мәліметтер беру.
«Табыс сатысы» әдісі туралы
өз тәжірибемнен түсірілген
оқушылардан алынған интервьюді
көрсету.
|
Кері байланыс жайлы теориялық
және тәжірибелік деректерді
көреді.
|
Кері байланыстың түрлерін,
оқытуда тиімді қолдану жайлы түсініктер
алады.
|
Видеоролик,
слайдтар
|
5мин
|
Ой
қозғау
Әрбір топ ерекше бір кері
байланыс түрін ойлап табуды
ұсыну
|
Кері байланыстың білім сапасын
арттыруда қандай маңызы бар?
|
Топтар ерекше өз ой
туындыларынан кері байланыс түрлерін анықтауға тырысады, яғни
шығармашылық әрекет арта
бастайды
|
Топтық жұмыс жасауға үйренеді.
Басқаның пікірімен санасуды үйренеді. Ортақ шешімге келеді. Өз
жұмысын басқа топқа таныстырады, өз ойын дәлелдеуге
үйренеді
|
А-4 парағы, фламастер, маркер,
қарындаштар
|
2мин
|
Тапсырма бойынша кері байланыс
орнату
|
Топ жұмыстарын бағалау арқылы
«Бас бармақ» тәсілі бойынша әр топтың жұмысы нәтижелі болды
ма?
|
Топтарға қарап, бармақ
бағытымен бағалап, түсініктерін
білдіреді
|
Әр істің нәтижесі бағаланып,
марпатталу керектігін
түсінеді.
|
|
2минут
|
Сергіту сәт
|
Видеодан «Көңілді күн» сергіту
сәтін көрсету
|
Видеодан көру арқылы қимыл
–қозғалысты қайталайды
|
Денелері серігіп, шаршағандары басылады
|
Интернет
желісі
|
6
ми
нут
|
қорытындылау
|
Білім сапасын арттыудағы кері
байланыстың маңыздылығы ойларына SWOT талдау
жасау
|
SWOT кестесіне салып талдау
түрін игереді
|
Тиімді тәсілдердің маңыздылығ
барын түсінеді, әр істің нәтижесін шығарып, қажетті нәтижені
алғандарын сезінеді.
|
SWOT кестесі сызылған
парақтар
|
2
минут
|
Тапсырмалары бойынша кері
байланыс
|
Смайликтерді кқрсету арқылы
тапсырма қорытындысын
бағалату
|
Топтарды бағалау арқылы
сұрақтарының жауаптары түсінікті болғандарын
білдіреді
|
Өзіндік тұжырымдар жасап,
талдап, талқылауды игереді.
|
смайликтер
|
3
мин
|
Рефлексия
|
Сіз бүгінгі коучингтан не
алдыңыз?
Стикерлерге жазуларын
ұсыну
|
Мұғалімдер «Не үйрендім?», «Не
қиын болды?», «Қалай қолданамын?» сұрақтары бойынша Стикерлерге
жазады.
|
Жұмыстың нәтижесі қандай
болғанын түсініп алады
|
стикерлер
|