Материалдар / Білімді биологтар

Білімді биологтар

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге көмек ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Ақпан 2019
575
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Д. А. Қонаев атындағы Ойық ауылы орта мектебі











Сайыс





Білімді биологтар



Пән мұғалімі: Г. Айманбетова7-8 сынып





























2013-2014 оқу жылыСайыстың тақырыбы: Білімді биологтарСайыстың мақсаты: Оқушыларға биология ғылымының құпиясы мен қызығы мол екенін жеткізе отырып, ойын элементтері арқылы өздігінен ізденуге, топтасып жұмыс істеуге, ұйымшылдыққа баулу, оқушылардың танымдық қызметтерін арттырып, пәнге қызығуына ықпал ету.Жүргізуші: Армысыздар құрметті ұстаздар, қымбатты оқушылар! Біздің биологиялық кешімізге қош келдіңіздер!Бүгінгі «Білімді биологтер» сайысына екі топ: «Жас қырандар» және «Жас ұландар» өздерінің білімдері мен біліктерін ортаға салып, тапқырлығы мен бойындағы бар қасиеттерін көрсетпекші. Топ мүшелері 9-10 сынып оқушыларынан құралған.Ойынды сынап, әділ бағалап отыратын қазылар алқасының мүшелері сайланады.Жүргізуші: Білген сайын келеді біле бергім, Біле беру емес пе тілегі елдің. Бүгін осы сайыста жеңіске жет, Білімді, әрі білікті жас жеткіншек, - деп сайысымыздың алғашқы кезеңін бастаймыз.I кезең топтардың өзін-өзі таныстыруы.Жас ұландар.Ұландарымыз белді мықтап байлаған,Жарысқа келдік, алған беттен таймаған.Тәуелсіз ел, бір ұрпағы, бұл елдіңКөк аспанда көк туы бар асқақтаған.Ал, көрермен, сәлем бердік баршаңызға,Білімменен қалғанбыз араңызда,Білекті болып, ьелді қатты байлаған біз,Жас ұландар өнерін қараңыздар.Тілейміз сәт сапар қарсылас топқаЖас қырандар ұша берсін алыстарғаҚырандарым талмасын қанаттарың,Жете беріңдер асқақтаған армандарған.(Төсбелгілерін және топ басшыларын таныстырады.)Жас қырандар.Біз қырандар алысқа қарай самғаған,Жарысқа келдік жүлде емес бар арман.Абай, Мұхтар, Шәкәрімдей ұлдардың тегіміз.Қырандармыз алысты әркез жақын еткен.Ұшқыр ой мен білімді алып кетер,Сәлемін қабыл алыңыз жас қыранның! Әр сұрақтың жауабын тауып кетер.Жеңу емес мақсаты бұл қыранның,Білемін, сынау, арманы ғой әрбір жанныңТіледік сәт сапар қарсылас ұландарға,Алға қарай шаба берсін ақ боз атың!(Төсбелгілерін және топ басшыларын таныстырады.)Жүргізуші:Білімді мыңды жығады,Білекті мыңды жығады.Алдағы білім шыңына,Ең білімді топ шығады, - деп келесі кезең «Білгірлер сайысына» өтейік. Бұл кезеңде әр топқа 10-10 сұрақтан қойылады. Сұраққа жылдам жауап берілуі тиіс. Егер топ жауап бере алмаса, қарсылас топ жауап бере алады.II. Білгірлер сайысы.
  • Топқа қойылатын сұрақтар.
  • Бұл бір жасушалы тіршілік иесі шектің бұзылған жерімен және қанмен қоректенеді. Одан адам зілді ауруға шалдығады. Ол қандай бір жасушалы тіршілік иесі. (дизентерия амебасы)
  • Әрі өсімдік, әрі жануарға жатқызуға болатын ие кім? (жасыл эвглена)
  • Туфелькадағы ядро туралы не білесіңдер? (үлкен ядро – қозғалу, қоректені, зәр шығару қызметтерін атқарады. Кіші ядро: көбеюге қатысады)
  • Регенерация дегеніміз не? (жарақаттанған немесе жойылған бөліктің қайтадан қалпына келуі)
  • Денесі іркілдек, пішіні қолшатырға ұқсас жәндік. (медуза)
  • Ағза мен мүшелердің пішінін, құрылысын зерттейтін ғылым. (антропология)
  • Тұқым қуалау белгілерін ұрпақтан ұрпаққа жеткізіп отыратын бөлік. (ген)
  • Ішкі секреция бездерінің қызметін реттейтін орталық. (гипоталамус)
  • Адамның пайда болуын, тарихи даму кезеңдерін зерттейді. (анатомия)
  • Аралас бездерге жатады. (ұйқыбез бен жыныс бездері)
2 топқа қойылатын сұрақтар.
  • Жасушалардың пішіні алмұрт тәрізді және 2 талшығы бар қарапайымдылар (вольвокс)
  • Лас суда тұрқы 0,1-0,3 мм-дей қарапайымды көруге болады. Ол қайсысы? (инфузория туфелька)
  • Ішекқуыстылар типінің өкілі (гидра)
  • Актиния неге жертқыш деп аталады? (нашар қозғалатын жәндікті жейтіні үшін)
  • Планария оттегін қандай мүшесі арқылы сіңіреді? (бүкіл денесімен)
  • Мүшелер мен мүшелер жүйесінің қызметін зерттейтін ғылым (физиология)
  • Адамды жеке тұлға ретінде тани білу туралы көзқарастар жиынтығын қамтиды (гуманизм)
  • Кейбір жасушаларда пішіні мен құрылысын өзгертіп тұратын тығыз түзіліс (ядрошық)
  • Жас балаларда қалқанша бездің гормоны жетіспесе бой өспей жыныстық жетілуі тоқталады. Ми сыңарлары қыртысының жұмысы бұзылып, ақыл есі кем болады. Мұндай ауруды қалай атайды? (кретинизм)
  • Ішкі секреция бездерінен бөлінетін сұйықтықты қалай атайды? (гормондар)
Жүргізуші: Білімін сынап, ойын жүйрік еткен,Сұраққа қызықты тез жауап бергенЕң қызығы осы емес пе көрерменКезекке көрермен ойыны шауып жеткен.III. Көрермендер көрімдігі.Балалар күз айы болғандықтан бір сәт бау-бақшаға саяхат жасап қонақтар келген, соны бірге тамашалайық. Көрініс «Бау-бақшаға саяхат».Жүргізуші: Тағы келді сыналар шақ айналып,Тереңіне білім теңіз байланып.Ақын жазушыларымыздың табиғат жайында жазған өлеңдерін жатқа , мәнеріне келтіріп оқудан жарыс. Әр топ 2-2 өлеңнен оқиды.IV. Топ басшылар сайысы.Жүргізуші: Алғандықтан терең білім, қайрат тың,Болашаққа нық сеніммен барамыз.Айдынында білім атты мұхиттыңШаршамаймыз тереңіне самғаймыз, - дей отырып, биолог ғалымдарымызды есімізге түсіріп, топ басшылар сайысын бастаймыз. Ол кім?
  • Өте ұсақ майда ұяшықтарды микроскоп арқылы көріп, жасуша деп атаған ғалым. (Р. Гук)
  • Ең алғаш жарық микроскобын ойлап тапқан ғалымдар. (Янсендер)
  • Бадырақкөз ауруы туралы сипаттап жүрген ғалым. (Базедов)
  • Өсімдіктің ұрықтану үрдісін ашқан ғалым (Навашин)
  • Фотосинтезде хлорофильдің рөлін алғаш сипаттаған ғалым. (Тимирязев)
  • Қанның лейкоцит жасушаларының қызметін жан-жақты зерттеген ғалым (Мечников)
  • Анатомия, физиология, гигиенаға көңіл бөлген ғалым. (Досмұхаммедов)
  • Көне Грецияда медицина саласын жан-жақты зерттеген ғалым (Гиппократ)
  • Физиологияның дамуына үлес қосқан ғалым (Павлов)
  • Анатомияның негізін салған ғалым (Везалий)
V. Үй тапсырмасы:Үйге берілген тапсырма бойынша әр топ жұмыстарын қорғайды.VI. Қорытынды.
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ